Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 431 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

InaEssentials is a young, innovative and extremely fast-growing company operating in the field of online trade.The company operates in 30 wolrd markets, and its activity has grown three times in the last 2 years.This dynamic in the development of the company presents the management with a number of challenges, the biggest of which is ensuring its activities with highly qualified and quality personnel. That is why, with the current project,InaEssentials strives to meet the already changed requirements of its employees and to ensure a healthy, safe, calm and quality working environment.
The main goal of this project is Creating sustainable working conditions by improving the working environment for employees.The goal will be achieved through the implementation of the following activities:
A1"Development and implementation of "green" models of work organization according to the specifics of the specific jobs in the enterprises"
A2"Ensuring prevention and prevention of "burnout" in the workplace and "effects of the COVID pandemic on mental health" - psychological support"
A3"Provision of collective protective equipment,including modernization and/or reconstruction or safety of existing sites, technological processes, machines and equipment related to improving working conditions"
A4"Provision of social benefits for workers, including repair and equipment of places for recreation, rehabilitation, sports, meals and rest in enterprises, etc."
A5 "Provision of personal protective equipment"
  The expected results of the implementation of the project are:
-Creation of conditions for acquiring "green" skills
-Adaptation of employees to the changing environment
-Improvement of working conditions and safety during work
-Reduction of stress and tension during work
-Reducing the risks of employee burnout
-Increasing employee motivation and satisfaction
-Increasing efficiency and labor productivity
All 29 employees of the company will be involved in the project
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 "Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд": Основната цел на настоящата дейност е "Създаване на подходяща среда за придобиване на нови "зелени" умения от страна на служителите с цел адаптиране към промените в пазара на труда". С реализацията на тази дейност ИнаЕсеншълс ще се стреми към задоволяване на потребността на своите служители от придобиване на нови умения и компетенции по време на работа, което ще способства тяхното по-бързо адаптиране към промените и към променящите се модели на работа, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика. В дейността ще бъдат включени всички служители на фирмата - 29 човека. Като тя ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще разработи в детайли начина на нейното изпълнение, съобразено със спецификата на работа. Дейността включва следните четири етапа: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. В рамките на този етап ще бъде направен пълен преглед на текущите работни процеси във всяко отделно работно място във фирмата, фокусирайки се върху екологичните практики и процеси, свързани с организацията на труда. След това, ще бъде направен анализ на ефективността на текущите практики и ще се определят областите за подобрение, където въвеждането на екологосъобразни решения е възможно и полезно. Прегледът на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на "зелени" практики, е ключов етап в определянето на текущите устойчиви и неустойчиви аспекти на дейността на организацията. Този преглед ще служи като основа за формулиране на стратегии и планове за въвеждане на екологични подобрения. В рамките на прегледа ще се направи: Анализ на състоянието на екологичните практики в предприятието; Идентификация на вече въведени "зелени"; Представяне на екологични предизвикателства и възможности за подобрение; Определение на енергийни и ресурсни потребности на всяко работно място; 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. При разработването на "зелените" модели ще се вземе предвид спецификата на дейността на фирмата - онлайн търговия, така че да се изберат най-подходящите екологосъборазни практики за внедряване в дейността на фирмата. При разработване на "зелените" карти ще се включат: - Описание на работното място - Оценка на екологичните въздействия - Идентификация на екологични възможности - Въвеждане на зелени технологии - Промени в работните процеси - Обучение и осведоменост 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. Планът ще определя конкретни цели и срокове за прилагане на "зелените" модели, като ще бъдат включени измерители на напредъка и ефективността на внедряването. Планът ще бъде приет от ръководството на фирмата. Планът ще съдържа: Формулиране на конкретни, измерими, достижими, релевантни и времеви (SMART) цели, свързани с устойчивостта; Определяне на конкретни измерители и показатели, които ще се използват за следене и измерване на напредъка към постигането на целите; Конкретни действия и практики, които ще се внедрят за постигане на целите и др. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени.“ С цел ефективното прилагане на новите "зелени модели", ще бъде извърршено обучение на персонала, което не само ще ги запознае с промените, но и ще цели да ги мотивира да приемат екологсъобразните практики в ежедневната си работа. В дейността ще бъдат включени всички 29 служители на компанията. 4 833.14 0.00
Дейност 2 "Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа": Основната цел на тази дейност е "Осигуряване на спокойна и устойчива работна среда на служителите чрез намаляване на рисковете от "прегаряне" на работното място". Стресът на работното място е един от основните фактори за понижаване на мотивацията на служителите, намалена работоспособност и неудовлетвореност от работата. Наличието на стресови фактори може да доведе до бърнаут и изключително сериозни последствия за физическото и психическото състояние на работниците в ИнаЕсеншълс. Работата на по-голямата част от служителите е изключително динамична работа, свързана с работата с клиенти, постоянно променящи се условия, бързо взимане на решения, разрешаване на конфликти. Междуличностните отношения на работното място, конфликтите между служителите и неефективна комуникация са особено голям фактор за повишаване на стреса и създаване на възможности за "прегаряне" на работното място. Ето защо, като отговорна компания ИнаЕсеншълс иска да създаде условия за по-добра работна среда, като осигури психологическа подкрепа на своите работници с цел превенция на бърнаута. В рамките на тази дейност ще бъде осигурена психологическа подкрепа, която ще цели: - Запознаване на участниците с наличието на явлението "бърнаут“; - Подпомагане откриването на проявите му; - Осъществяване на ранна превенция на състояния, свързани с физическо, емоционално и психическо изтощение; - Преодоляване на нагласи, свързани с отрицателно и критично отношение към работата, нежелание за започване на работа, раздразнение към членовете на екипа или към клиентите, емоционално отдръпване от колеги и клиенти, както и мисли, свързани с липсата на смисъл, значение и приносът за извършваните работни процеси, водещи вкл. до напускане на работа; - Възстановяване на вътрешен интегритет; - Преодоляване конфликта на ценности; - Разделяне с илюзии и очаквания; - Създаване на собствени инструменти за стресоустойчивост; - На база на общите изграждане на индивидуални (лични) методи и техники за управление на професионалния стрес; - Разрешаване на конфликти; - Ефективна комуникация - Запознаване с ролите, в които участниците влизат, не само в екипите, но и изобщо. Психологическата подкрепа и обучението ще бъде проведена под формата на: - Семинари - Преживелищни тренинги - Превенция - Групова психологическа подкрепа - Групов коучинг - Индивидуални срещи за психологическа подкрепа, при необходимост - Индивидуални коучинг сесии, при необходимост Главни/основни теми: - Стрес - Синдром на бърнаут - Превенция на професионалния стрес - Опасности за психичното здраве, произтичащи от работата - Същност на стреса - Стресова ситуация - Стресор - Дистрес/еустрес - Фактори за отключване на стреса - Реакции на стрес - Симптоми на стрес - Специфика на професионалния стрес - Синдром на професионалното изчерпване /изгаряне, прегаряне/ - Стадии в развитието на бърнаут синдрома – възпламеняване, мъждукане, опожаряване, изпепеляване - Фактори за възникване на бърнаут синдрома - психологични, професионални, социокултурални, перманентни предпоставки - Модел на реакция на професионално прегаряне – физиологични, когнитивни, емоционални, поведенчески прояви - проявления на бърнаут синдрома - Коупинг стратегии (за превенция) при професионално прегаряне – индивидуални и екипни - Механизмите за индивидуална /вътрешна/ стратегия за редукция на бърнаута - Специфични организационни подходи за превенция - Персонални техники за стресоустойчивост - Ресурси - Времето - компонент на културата - Отлагане на ангажиментите - Псевдопофигизъм – нежелание за ангажименти - Персонални техники за стресоустойчивост - Превенция на професионалния стрес - Смислово-центрирано икономическо управление - Организиране на промяната - Организационна справедливост в работна среда В тази дейност ще бъдат включени 28 представители на целевата група (без чистач/хигиенист), така че да се постигне максимален ефекте от нейното въздействие. 4 666.48 0.00
Дейност 3 "Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд": Целта на тази дейност е намаляване на рисковете за здравето на работното място и подобряване на условията на работа, с цел превенция на заболяванията на служителите на ИНА ЕСЕНШЪЛС. При направената оценка на риска от службата по трудова медицина са отчетени високи нива на риск за здравето на работниците, обърнато е особено внимание за подобряване условията на труд в направления: -защита от неблагоприятен микроклимат; -ергономия на работните места. - Подобряване ергономията при работа В рамките на настоящата дейност ще бъдат закупени ергономични офис столове за представителите на целевата група по проекта - служители на дружеството - общо 28. С оглед на спецификата на работа на служителите - изключилно свързана с работа в офис пред дисплей, говорене по телефон, провеждане на онлайн разговори и продължителното статично седене на столове, е налице предпоставка за появата на различни заболявания на двигателната система, мускулно-скелетни увреждани и други. При закупуването на ергоничните офис столове при работа с видеодисплей напълно ще се съобразим с изискванията, посочени в „Норми за физическо натоварване на работниците и хигиенно-физиологични и ергономични изисквания за рационална организация на работното място и трудовите процеси“ № 05 на МНЗ /ДВ бр.25/71г., посл. изм. ДВ бр. 54/99г./ за рационална организация на работното място и трудовите процеси №5. Характеристиките на работния стол при работа с видеодисплеи са посочени в чл.5 от приложение № 1 към Наредба №7 /ДВ бр. 70 от 2005г./, а именно: - работният стол да е стабилен и да позволява на лицето, работещо с видеодисплей, свобода на движенията и удобна работна поза; - седалката да се регулира на височина; - облегалката на стола да се регулира на височина и наклон; - да има възможност за поставяне на опора за краката при желание на лицето, работещо с видеодисплей. В програмата за оценка на риска за служителите в ИНА ЕСЕНШЪЛС, респективно на целевата група, за която са предвидени настоящите ергономични работни столове, са идентифицирани опасности, пораждащи риск за здравето на работещите като „Натоварване на опорно двигателния апрат- на долни и горни крайници” от монотонната работа на компютър и принудително седящата работна поза на работещите във фирмата през повече от половината от законно установеното за тях работното време. Също така съгласно оценката на риска и мерките за преодоляване и минимизиране на риска, една от препоръките е закупуване и подмяна на настоящите столове с ергономични, с оглед на спецификата на работа на служителите. Необходимостта от удобство на работното място е все по-наложителна за запазване здравето на хората, както в краткосрочен, така и в дългосрочен аспект. Целта на закупуването ергонимичните столове е да се осигури динамичният стил на седене в комбинация с множество настройки на стола, които се съобразяват с антропометрични данни на служителите и подобряват условията на работа им. Закупуването на нови ергономични работни столове за служителите ще подобри условията на труд и ще намали и/или елиминира изцяло риска от възможнои заболявания на опорно-двигателната система на работещите в ИНА ЕСЕНШЪЛС ООД. В рамките на дейността сме предвидили да закупим 28 бр. ергономични офис столове. 56 117.44 0.00
Дейност 4 "Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.": В днешно време предоставянето на социални придобивки е един от основните мотивационни механизми за развитие и повишаване на производителността на работната сила. Основната загриженост на ИНА ЕСЕНШЪЛС към работниците е база за изявената воля на ръководството на компанията да предостави социални придобивки на своя персонал, като предварително е направен анализ на техните нужди и потребности. Отчетен е фактът, че един по -доволен служител, който има по-малко грижи и тревоги, често е склонен да демонстрира удовлетвореността си с качествена работа, висока мотивация, висока креативност и старателност, което от своя страна води до повишаване на нивото на производителност на работната сила. Ето защо, целта на настоящата дейност е създаване на комфортна и стимулираща креативността работна среда, повишаваща удовлетвореността и мотивацията за работа. Това ще се постигне чрез: - Осигуряване на условия за хранене в двата офиса и магазина на служителите В рамките на настоящата дейност ще бъдат оборудвани места за отдих, хранене и спорт за служителите на ИНАЕСЕНШЪЛС ООД. Фирмата в момента разполага с два офиса и 1 магазин, като в единия офис ще бъде оборудван кухненски бокс с кът за хранене, който ще се ползва от 12 служители на фирмата, в другия офис ще бъде обособен кът за хранене, който ще се ползва от 15 служители (към момента, там изграден кухненски бокс), а в магазина ще бъде обособен кът за хранене, който ще се ползва от 2 служители. В момента, в единия офис на ИНА ЕСЕНШЪЛС, в който работят 12 от служителите на фирмата, няма изграден кухненски бокс и кът за хранене. Предвижда се такъв да бъде обособен в подземната част, прилежаща към офиса. На помещението ще бъде извършен частичен ремонт - поставяне на полиуретанов под (към момента подът е на замазка) и подмяна на осветителните тела. Общият размер на помещението е 50 кв. м като бъде извършен следния ремонт: подготовка на бетонната повърхност – обезмасляване, шлайфане, обезпрашаване, почистване на „циментово мляко“; Полагане на двукомпонентен епоксиден грунд и кварцов пясък; Полагане на двукомпонентно полиуретаново покритие; Полагане на саморазливна подова замазка; Полагане на двукомпонентен продукт против подхлъзване; Полагане на два пласта предпазна боя. Ще бъдат подменени и общо 6 броя осветителни тела. В едната част на помещението ще бъде обособен кухненски бокс с шкафове за общо ползване и кухненско обзавеждане с термоплот, оборудван с хладилник за съхраняване на храна, плодове и зеленчуци, микровълнова фурна за претопляне на храна, кафе машина, фурна за вграждане, съдомиялна за улеснение на служителите, сокоизстисквачка, осигуряваща възможност за прием на пресни сокове, които да поддържат добрия тонус и свежест на служителите, и сешоар за ръце, осигуряващ добра хигиена на ръцете и ограничаващ разпространението на вредни бактерии и микроорганизми. Ще бъде обособен и кът за хранене с трапезна маса и 8 стола, на които да се хранят служителите. Към настоящия момент, служителите на фирмата се хранят или на импровизирани места(най-често конферентната зала) или извън офиса на компанията. Това е изключително неудобно и причинява дискомфорт на служителите, което води и до намаляване на мотивацията за работа. В другия офис на фирмата също ще бъде изграден кът за хранене. Той също ще бъде обособен в подземната, прилежаща към офиса част, като помещението в момента се ползва за склад и в него ще бъдат подменени само осветителните тела - общо 6 броя. Кътът за хранене ще бъде оборудван с трапезна маса с 8 стола, на която да се хранят служителите. В този офис има изграден кухненски бокс с подходящо оборудване, което ще бъде допълнено със сешоар за ръце, сокоизтисквачка и кафе автомат, с които до момента кухнята не разполага. За момента в този офис няма място за хранене и служителите се хранят на работните си места или извън офиса, което създава дискомфорт и затруднява работата им. Продължава в следващата дейност... 67 298.07 0.00
Дейност 5 "Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло": Основната дейност на служителите на ИнаЕсеншълс се състои в работата с дисплей - монитори, таблети телефони. Те са постоянен източник на синя светлина, която е изключително вредна за очите. Сините дължини на вълните могат да бъдат особено разрушителни и се смята, че те допринасят както за нарушения на съня, така и за метаболитни нарушения. Основните проблеми, до които може да доведе, работата на видеодисплеи са: - Негативно въздействия върху очите Дългото използване на компютърни монитори може да доведе до умора и напрежение в очите. Синя светлина от екраните е фактор за умора. Задължителното фокусиране в екраните намалява честотата на мигания, което води до сухи очи и дразнене. Излагането на синя светлина от мониторитенарушава циркадианния ритъм и качеството на съня. За намаляване на тези въздействия, е важно да се спазват препоръките на Служабата по трудова медицина за осигуряване на очила за защита от синя светлина. За целта, ще бъдат осигурени защитни очила, които да предпазват очите и да намалят негативното въздействие на синята светлина от мониторите. Това ще доведе до подобряване на съня, ограничаване на риска от заболявания на очите, намаляване на напрежението, намаляване на умората на очите и натоварването на мозъчната дейност. Ще бъдат закупени общо 28 броя очила за излагане на синя светлина, които ще допринесат за подобряване на условията на труд и ще намалят рисковете за здравето на работещите служители. 9 566.76 0.00
Продължение на Дейност 3 "Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд" : - Подобряване на микрокримата Съгласно оценката на риска, Службата по трудова медицина препоръчва в офисите на компанията да бъде подобрен микроклимата в работните помещения, така че да се спазват изискванията на НАРЕДБА № РД-07-3 от 18.07.2014 г. за минималните изисквания за микроклимата на работните места. Поддържането на параметрите на микроклимата в допустимите норми е важно условие за опазване на здравето на работещите и осигуряване на благоприятни условия за безаварийно осъществяване на работния процес. В направените замервания на микроклимата е установено, че през летните месеци от годината температурите в работните помещения достигат до 31 и повече градуси, което значително затруднява работния процес и води до увеличаване на рисковете от недобра циркулация на кръвта, обезводняване, водещо до припадъци, повишено кръвно налягане и др. В студените месеци за отопление се използват конвектори, които не осигуряват достатъчно топлина на служителите и това предизвиква дискомфорт на работното място. За тази цел, в двата офиса на ИНА ЕСЕНШЪЛС ще бъдат закупени мултисплит системи, които ще подобрят значително микроклимата както през летните, така и през зимните месеци. Мултисплит телата ще бъдат поставени във всички работни помещения, като от нея ще се възползват 27 лица, работещи в двата офиса. Мултисплит системата ще е идентична за двата офиса, с 5 вътрешни тела и 1 външно. Като - Намаляване замърсяването на въздуха Съгласно препоръките на Службата по трудова медицина, нивата на запрашеност в офисите са ИНА ЕСЕНШЪЛС са доста големи, поради факта, че се намират на партерен етаж на оживена улица в град Пловдив, а магазинът е на централна градска улица. Ежедневно и през офисите, и през магазина, преминават стотици коли, чиито изгорели газове буквално влизат в офисите и магазина на фирмата. Това води до повишаване на запрашеността, замърсеността и увеличава рисковете от дихателни проблеми и заболявания. За тази цел, в работните помещения на ИНА ЕСЕНШЪЛС ще бъдат поставени общо 16 пречистватели за въздух (7 в работните помещения в единия офис, 6 в работните помещения в другия офис и 3 в магазина). Те се очаква да доведат до: филтриране на фините прахови частици и намаляване на замърсяването в офисите на фирмата. Това ще доведе до подобряване качеството на въздуха, а оттам и до по-добро благосъстояние на служителите. Чистият въздух ще подобри концентрацията и общата работна производителност, като намалява умората и стреса. От тази дейност ще се възползват всички представители на целевата група - общо 29 служители. 0.00 0.00
Продължение 1 на Дейност 4 Дейност 4 "Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др." : В магазина на фирмата, намиращ се на ул. Райко Даскалов 7, ще бъде обособено място за хранене, оборудвано с маса и 4 стола. В магазина има изграден кухненски бокс, но няма подходящи условия за хранене. Работещите в магазина импровизирано ползват необособени и необорудвани за целта места, за да хапнат набързо или използват заведения извън него. Условията са неподходящи и непригодни, което оказва влияние върху тяхната мотивация. По предвидената дейност фирмата ще оборудва място за хранене - маса и 4 стола, ще дооборудва кухнята с кафе автомат, микровълнова и сешоар за ръце. Осигуряването на помещения за пълноценна почивка и хранене, както и възможност за практикуване на спортни занимания ще подобри условията на труд, ще повиши удовлетвореността на служителите, ще окаже позитивно влияние върху професионалния и здравния статус на работниците и служителите и ще подобри производителността в предприятието. - Обособяване на зона за релакс и спортна зона Работата на служителите в ИНАЕСЕНШЪЛС е свързана с ежедневно статично седене на стол, което е предпоставка за обездвижване. С оглед на спецификата на работа на служителите, а именно дълго време седене статично на едно място, както и психически натоварвания, тъй като служителите работят непрестанно с клиенти с различни потребности и изисквания, често т.нар. "трудни клиенти", работят в много напрегната и динамична среда е налице риск от заболявания, свързани с опорно двигателния апарат, както и психическо натоварване, което ще доведе до психически дискомфорт и стрес на работното място. Двата риска, свързани с обездвижването на служителите и стреса са предпоставка за най-значимите заболявания в страната през последните 20 години, а именно сърдечните заболявания, инсулти, инфаркти и др. За намаляване на напрежението в опорно-двигателния апарат на цялото тяло и довеждане до спад на мускулно – скелетните заболявания и болести на нервната система от е препоръчително да се осигури място за отдих и раздвижване, които да подобрят физическия тонус и психическото състояние на служителите в рамките на работния ден. За тази цел в двата офиса на фирмата ще бъдат обособени зони за релакс и спорт. Релакс зоната в единия офис ще бъде оборудвана с един масажен стол, диван, телевизор, кресло и табуретка, 5 бр. пуфове. Чрез масажните столове се подобрява кръвоснабдяването до отделните крайници, нарушаващо се при принудително седящата работна поза, намалява се усещането за стрес, подобрява се концентрацията и се повишава работоспособността на служителите. Работата пред монитор е свързана с натоварване на определени мускулни групи и с продължително непроменяща се работна поза. Диванът, пуфовете и телевизора ща дават възможност на служителите да се отпускат и разтоварват от напрежението в рамките на работния ден. Като в този офис тази зона ще се ползва от 12 служители на компанията. В другия офис на фирмата също ще бъде изграден кът за отдих на служителите, оборудван с масажен стол - 1 броя, диван, кресло с табуретка - 1 бр., пуфове 5 броя и телевизор. Той ще се ползва от 15 служители, чиято основна дейност е свързана с изключително психологическо натоварване, стрес и динамика. Релакс зоната ще предостави място, където служителите да могат да се отпуснат и премахнат стреса. Редовните почивки в релакс зоната ще повишат продуктивността и креативността на служителите. Освен това, създаването на такова общо помещение за релакс ще доведе и до подобряване на комуникацията между служителите и ще укрепи работата в екип. В магазина също ще бъде обособен кът за почивка на служителите, оборудван с диван и телевизор, където те да могат да възстаноняват силите и продуктивността си и да се отделят от работната среда. 0.00 0.00
Продължение 2 на Продължение на Дейност 4 Дейност 4 "Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др." : - Обобособяване на място за спорт в двата офиса За намаляване на напрежението в опорно-двигателния апарат на цялото тяло и довеждане до спад на мускулно – скелетните заболявания и болести на нервната система от е препоръчително да се осигури място за отдих и раздвижване, които да подобрят физическия тонус и психическото състояние на служителите в рамките на работния ден. Ръководството осъзнава необходимостта от осигуряване на условия и възможности за спортни занимания на служителите, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите. В тази връзка фирмата предвижда изграждането на спортни зони и в двата офиса. За тази цел ще бъдат закупени и доставени следните спортни уреди - шведска стена за повишаване чувството за баланс, сила и гъвкавост (само в единия офис); - комплект пудовки, подходящи за трениране на всички мускулни групи в тялото; - боксов чувал, с цел редуциране на стреса и напрежението; транажор за баланс и гимнастическа топка за осигуряване на баланс, укрепване на тялото и тонус, постелки за йога за практикуване на йога и дихателни упражнения, с цел намаляване на стреса. Очакваната посещаемост на залата за отдих, хранене и спорт от целия персонал е минимум веднъж дневно. Спортните зони също ще бъдат обособени в подземните части до релакс зоните. Ще се ползват от общо 27 служители на фирмата - 12 в единия офис и 15 - в другия офис. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).