Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 442 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

KARIMEX LTD is a trading company founded in 1997. in the city of Razgrad. Currently, 74 people work in the enterprise.
The management of the company is aware of the importance of the human factor in the work process and therefore strives to continuously improve the working conditions of its employees. It is aware that this will increase their work ability and motivation for work, which in turn will have a direct impact on both the company's financial results and employee remuneration.
According to the current project, the applicant plans to carry out activities that will improve the work process and employee satisfaction by improving working conditions, health care and ensuring a favorable working environment in the company. By carrying out the activities, the aim is to ensure a normal work process for its employees, good physical parameters, a well-adjusted working environment to the needs of the workers and their adaptation to changes in the working environment.
Social benefits are extremely important for the persons employed in the enterprise, the provision of such by the employer brings additional added value for the workers, which in turn leads to the improvement of the quality of work processes, as well as maintaining their good health in the performance of their work obligations. Additionally, through the implementation of the activities set out in the current project proposal, the company and its employees will be able to meet the new challenges related to the transition to a climate-neutral economy and changing work models.
All this, in turn, will increase the motivation of employees, increase their productivity and solve some of their problems related to the workplace. The management of the company is convinced that the staff is the most important resource for the development of any company and strives to ensure maximum satisfaction among its employees.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Ръководството на дружеството има желание да развие насочеността на организацията към въвеждането на нова „зелена“ и екологосъобразна политика чрез внедряване на модели на организация на работните процеси с насоченост за изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. „Зеленият модел на работа“ обикновено се отнася до екологично устойчиви и екологично отговорни практики на работното място. Възприемането на зелен модел на работа може да предложи различни ползи както за организациите, така и за обществото като цяло. Настоящата дейност се отнася до набор от бизнес практики и стратегии, които дават приоритет на екологичната устойчивост, социалната отговорност и етичните съображения в света на бизнеса. Това включва извършване на търговски дейности, като същевременно се минимизират отрицателните въздействия върху околната среда, опазват ресурсите и се подкрепят етични и социално отговорни практики. Целевата група на настоящата дейност са всички назначени в дружеството лица, тъй като на етап кандидатстване не са направени постъпления към идентифициране на конкретни мерки за внедряване на „Зелен модел на работа“ на организация на работните процеси в дружеството, спрямо неговата дейност. След сключването на Административен договор тази задача ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще предложи план в резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места. Изпълнителят ще разработи съответните „зелени“ модели и карти на организация на труда. Основната необходимост от внедряването на "зелени" модели на работа е осигуряване на устойчивост на работните места и довеждане до отговорност на работници и работодатели спрямо защитата на природните ресурси, намаляването на замърсяването и минимизирането на техния екологичен отпечатък. Чрез внедряването на зелени модели на работа дружеството цели да играе активна роля в предотвратяването и решаването на проблеми свързани с околната среда. Един от най-ефикасните начини за намаляването на суровини и ресурси е внедряването на "зелени практики", т.е да се създаде щадящо за околната среда и приятно за човека място за работа. 13 600.00 0.00
Дейност 3. Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло: Целта на дейността и необходимостта от изпълнение по осигуряване на лични предпазни средства и специално работно облекло е осигуряване на по-безопасни и здравословни условия на труд на служителите. Ръководството на дружеството винаги се стреми да осигурява необходимите лични предпазни средства и специализирано работно облекло, спрямо нуждите на дадения служител. При извършване на основните си дейности, работодателят осигурява на работещите необходимите лични предпазни средства, отговарящи на всички нормативни изисквания. След извършване на периодични проверки на амортизираност на предоставените лични предпазни средства и специаилизирано работно облекло, ръководството на фирмата взима решение за извършване на подмяна с по-качествени и по-добри елементи. Именно поради тази причина изниква и необходимостта от залагане на дейността по закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло. По дейността е предвидено закупуването на следните предпазни елементи: 1 Зимен работен комплект и 2. Летен раб комплеткт- предвидени са за 68 лица общо, на длъжности: общ работник промишлеността- 7лица, техник механик- 1 лице, електромонтьор- 14 лица, електрозаварчик- 21 лица, инж строителство- 1 лице, монтьор ремонт на машини и оборудване 18лица, шофьор 3лица, ръководител производствени технологии 1лице, техник продукция 1 лице, техн ръководител строителство 1лице 3 Зимен елек- грейка- предвидени са за 5 лица на длъжности: техник механик- 1 лице, инж строителство- 1 лице, , ръководител производствени технологии 1лице, техник продукция 1 лице, техн ръководител строителство 1лице 4 Високи обувки- предвидени са за 58 лица, на длъжности: електромонтьор- 14 лица, електрозаварчик- 21 лица, монтьор ремонт на машини и оборудване 18лица, техник механик- 1 лице, инж строителство- 1 лице, , ръководител производствени технологии 1лице, техник продукция 1 лице, техн ръководител строителство 1лице 5 Ниски обувки- предвидени са за 10 лица, на длъжности: общ работник промишлеността- 7лица и шофьор 3 лица. 6 Каска предвидени и 7. Предпазни очила и 10 Антифони са за 68 лица общо, на длъжности: общ работник промишлеността- 7лица, техник механик- 1 лице, електромонтьор- 14 лица, електрозаварчик- 21 лица, инж строителство- 1 лице, монтьор ремонт на машини и оборудване 18лица, шофьор 3лица, ръководител производствени технологии 1лице, техник продукция 1 лице, техн ръководител строителство 1лице 8 Зимни работни ръкавици 9 Противосрезни работни ръкавици - Ръкавиците са предвидени за 68 лица общо за срока на износване по 2бр от вид на човек, на длъжности: общ работник промишлеността- 7лица, техник механик- 1 лице, електромонтьор- 14 лица, електрозаварчик- 21 лица, инж строителство- 1 лице, монтьор ремонт на машини и оборудване 18лица, шофьор 3лица, ръководител производствени технологии 1лице, техник продукция 1 лице, техн ръководител строителство 1лице 11 Сбруя - имаме закупени към момента, предвидени са за закупуване с по- добри техн характеристики сбруи, със заявените 15бр. заменяме амортизираните които имаме. 12 Заваръчни ръкавици се закупуват за лицата на длъжност заварчик, общо 42 лица, за срока на износване по 2бр на лице. 13 Полумаска с филтър са предвидени за лицата общ работник промишлеността- 7лица и техн ръководител строителство 1лице. Винаги целим да осигурим на работниците си високо ниво на защита, но предпазните средства в нашата дейност често се налага да бъдат подменени периодично заради спецификата на дейността ни, работим с много и силни препарати, които увреждат облеклото и защитните средства. В проектното предложение сме заложили по- висок клас от закупуваните досега ЛПС с което да осигурим още по- добри нива на зашита на всички работещи . Ще им осигурят съответно по-добра защита при работа, както и по-качествено работно облекло от досега предлаганото. 36 581.30 0.00
Дейност 4. Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Целта на дейността по осигуряване на колективни предпазни средства е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд на служителите в извършването на ежедневните им дейности. Необходимостта от осигуряването на колективни предпазни средства се поражда от направените ежегодишни замервания за оценка на риска, на които дружеството ни много държи с цел постоянно осигуряване на най-добри условия на работа на служителите, както и своевременното им подобряване. Съгласно актуализираната оценка на риска и препоръките от СТМ, дружеството възнамерява да осигури по-добри колективни предпазни средства на своите служители чрез закупуване на следните предпазни средства: РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ: 1. Аспирационна маса - Осигуряването на аспирационна маса и мобилна аспирационна с-ма в помещението за заваряване ще е с цел намаляване на експозицията от химични агенти при извършване на заваръчни дейности. Ще бъдат използвани при заваряване , при което се генерират вредни химични елементи като железни и манганови аерозоли, въглеродни и азотни оксиди. При съществуващото положение не може да се гарантира извеждането на тези хим агенти извън дихателната зона на заварчика извършващ дейностите при заваряване. С активите ще се осигури ефикасното извеждане на хим агенти извън дихателната зона на работника. - Целева група са лицата работещи на територията на производствения цех, общо 57 лица на длъжности: електромонтьор- 14 лица, електрозаварчик- 21 лица, монтьор ремонт на машини и оборудване 18лица, техник механик- 1 лице, инж строителство- 1 лице, , ръководител производствени технологии 1лице, техник продукция 1 лице 2. Заваръчна маска - Целева група са лицата на длъжност заварчик, общо: 21 лица. Заваряването на метали е свързано с голям брой опасни и вредни фактори, ярката светлина на електрическата дъга, ултравиолетовите и инфрачервени лъчи, горещя метал и шлака, токсични аерозоли и газове. Един от най-важните средства за защита на заварчика от тези фактори е маската за заваряване. В Дейност 4 не са предвидени за закупуване машини и/или съоръжения, свързани с модернизация или технологично обновление на основната дейност на дружеството. 39 733.50 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).