Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 63 968 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

Stolarski and Sons Ltd. has more than 15 years of history, with the main focus of its activity over the years being the leasing and operation of its own real estate. The company's team strives for upward development, attracting new customers, offering new and higher quality services to its customers, which is a prerequisite for hiring new employees in order to meet the demand of the company's customers.
The current project proposal of Stolarski and Sons Ltd.with KID 68.20 "Renting and exploitation of own real estate" provides for the support of 17 jobs per 8-hour working day, distributed among the following positions:
- "Animator" - 5 pcs. with NKPD code 51133001;
- "Guard" - 1 pc. with NKPD code 95100005;
- "Waiter" - 4 pcs. with NKPD code 51312004;
- "Barman" - 3 pcs. with NKPD code 51322001;
- "Cleaner/Hygienist" - 4 pcs. with NKPD code 91120004, two of which will be for persons with permanent disabilities;
Stolarski and Sons Ltd. envisages that all newly hired persons (17 people) will be representatives of the specific categories - persons in a disadvantaged position, representatives of the following target groups - unemployed youth up to the age of 29, long-term unemployed, unemployed over the age of 55, unemployed persons without professional qualification and primary or lower education and unemployed persons with permanent disabilities (2 persons).
By including representatives from vulnerable groups in the project, the company shows its social responsibility, providing them with long-term employment, working in a cohesive team and the opportunity to gain new experience, new knowledge and skills and increase their professional and work competence.
The company is committed to continuing its consistent policy of retaining the employment of the hired staff, through which the newly hired persons will gain additional professional experience and self-confidence, which will contribute to the sustainability of the project results.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на лица в неравностойно положение в т.ч. и лица с трайни увреждания: През последните няколко години Столарски и синове ЕООД съсредоточи усилията си в реализацията на мащабен проект за изграждане на Ритейл Парк Велинград, преминавайки успешно през всички етапи на подобен род проекти. Като резултат официалното откриване на Ритейл парк Велинград е планирано през месец април 2024 г. Стремежът на мениджърския екип е свързан с развитие и разрастване на дейността на компанията, което обуславя необходимостта от наемането на нови хора. Настоящото проектно предложение на Столарски и синове ЕООД с КИД 68.20 "Даване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти" предвижда да бъдат подкрепени 17 работни места, разпределени на следните длъжности: 1. Длъжност "Аниматор" - 5 бр. с код по НКПД 51133001 на 8-часов работен ден за дейностите в Детски център; 2. Длъжност "Пазач" - 1 бр. с код по НКПД 95100005 на 8-часов работен ден за Ритейл парка; 3. Длъжност "Сервитьор" - 4 бр. с код по НКПД 51312004 на 8-часов работен ден, обслужващ персонал в заведение към Ритейл парка ; 4. Длъжност "Барман" - 3 бр. с код по НКПД 51322001 на 8-часов работен ден, обслужващ персонал в заведение към Ритейл парка; 5. Длъжност "Чистач/ Хигиенист" - 4 бр. с код по НКПД 91120004 на 8-часов работен ден, като две от тях ще са за лица с трайни увреждания; В отговор на изискванията на Условията за кандидатстване по настоящата процедура, Столарски и синове ЕООД предвижда всички новонаети лица (17 души) да бъдат представители на специфичните категории - лица в неравностойно положение, представители на следните целеви групи-безработни младежи до 29-годишна възраст, продължително безработни, безработни над 55-годишна възраст, безработни лица без професионална квалификация и с основно или по-ниско образование и безработни лица с трайни увреждания (2 лица). Включвайки представители от уязвимите групи в проекта, компанията показва своята социална отговорност, осигурявайки им дългосрочна заетост, работа в сплотен колектив и възможност да придобият нов опит, нови знания и умения и да повишат професионалната си и трудова компетенетност. Етапи: 1. Издаване на заповед за подбор по посочените длъжности и определени бройки, в която са посочени конкретните нови длъжности (с кодове) и бройки, съобразени със заложените в одобрения проект. В заповедта се определят срокове за изпълнение и всички други изисквания за максимална ефективност на изпълнение. 2. Проучване и подбор на регистрираните към момента безработни лица в ДБТ - Получаване на актуална информация от местните ДБТ относно наличните лица, които да отговарят на търсените по проекта длъжности с посочени характеристики и бройки. (1-2 месец) 3. Проучване и подбор на лица от уязвимите групи от други външни източници - Събиране на информация от местни специализирани училища, техникуми, университети, лицензирани институции за проведени курсове и издадени подобни квалификации/сертификати и др. (1-2 месец) 4. Изготвяне на кратък доклад на база събраната информация по етап 2 и 3 и конкретни предложения за всяка свободна позиция. Екипът по проекта обобщава цялостната информация и данни, с които разполагат, разглежда всички реални възможности и изготвя предложения с най-подходящите лица за всяка една длъжност, съобразени с целите на проекта, както и с търсените специфични категории лица. (1-2 месец) 5. Назначаване на избраните лица - след направения избор от конкретни лица, които отговарят на търсените от компанията служители, екипът по проекта се свързва с тях и ги кани да подпишат своите трудови договори, длъжностни характеристики и други документи, свързани с назначаването им във фирмата. (2-24 месец) Така описаните етапи на изпълнение на дейността гарантират в максимална степен откриването на най-подходящите служители, така че от една страна да бъдат максимално ефективни за компанията, а от друга страна да им се предоставят максимално добри условия на труд, за да бъдат задържани дългосрочно, да се специализират в работния процес, да придобият нови умения и знания. 312 664.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).