Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 70 078 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The project was developed in response to the need to improve the qualifications of key employees of one of the structurally defining enterprises in the field of commercial brokerage - Technopolis Bulgaria EAD.
Specific training will be conducted on adaptability and change management, building an employer brand, business and resource planning, internet safety and security and the use of artificial intelligence and other topics, specified according to the departments in which they work and the job descriptions of the employees and the main problems arising at specific workplaces. The aim of all proposed training is to increase the competence of middle management, to improve work with clients and the efficiency of internal company processes, to involve employees in the company strategy, to actively engage in the implementation of the company's overall goals and vision.
The project activities include conducting specific training for 152 employees from 7 departments, with each person undergoing a two-day training, 16 hours of classroom training, with the relevant modules defined for the position. After the training, the participants will receive a certificate of completion.
As a result of the project, we will have trained 152 people who have acquired theoretical knowledge and real practical experience in the problem areas. 
After the training, the employment of at least 140 employees (92%) who have completed the training will be maintained for a period of 6 months.
With the successful implementation of the planned activities, the number of people who are satisfied with their work and feel committed to the organization and its prosperity will increase; it will contribute to increasing labor productivity and creating sustainable employment, as well as to improving the efficiency and increasing the competitiveness of the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Специфично обучение на 152 специалиста от различни отдели на компанията. Всеки работещ ще премине обучение от 16 учебни часа / 2 дни, съответно по 2 модула, тематично определени спрямо длъжността. Определени са шест модула за обучение, които ще бъдат комбинирани спрямо позицията на служителя.: Служителите в различните отдели ще бъдат обучени по теми подбрани спрямо техните задължения и отговорности, като ще им се осигури възможност за достъп до допълнителна квалификация и повишаване на познанията чрез използване на адекватен подход на учене, основан на умело съчетаване на теоретична материя и практически опит. 1. Длъжност - Търговски отдел - Експерт търговия, Специалист търговия, Организатор работа с клиенти, Специалист с контролни функции търговия , Ръководител търговски екип – 35 човека Проблеми: Служителите от търговския отдел са в постоянна комуникация с контрагенти, доставчици и партньори. В тази връзка за поддържането на добри отношения и връзки в съответствие с фирмената политика се налага периодично обучение за адаптивност към промените, анализ на пазарните тенденции и конкурентната среда. модул 1 Бизнес и ресурсно планиране Анализ на бизнес средата; SWOT анализ на организация /отдел/екип, КЛЮЧОВИ ИНДИКАТОРИ ЗА ПРЕДСТАВЯНЕТО/ KPI’S, използването на KPI като комуникационно устройство, БИЗНЕС ПЛАН модул 2 - Адаптивност и управление на промените Умения за адаптивност, ефективна комуникация по време на промяна, Култивиране на култура на иновации, екипно сътрудничество по време на промяна, Справяне с несигурността Резултат: Служителите ще придобият необходимите умения да се адаптират към промяната, да вземат по-бързи и адекватни на целите на фирмата решения. Ще им помогне да разберат и приемат ценностите и нормите на поведение на компанията, ще създадат култура, в която промяната се разглежда като възможност за растеж и иновации, насърчавайки издръжлива и далновидна работна сила. Възможността да могат да анализират бизнес средата и ключовите фактори за ефективност на продажбите е от съществено значение за подобряване на представянето и постигане на бизнес целите на компанията. 2. Длъжност - Реклама и маркетинг 28 човека Проблеми: Рекламата е ключов фактор за осъществяване на целите и визията на компанията. Важна част от стратегията на фирмата е приобщаването на служителите към изграждането на работодателската марка. Промените в рекламния сектора са много динамични и е необходимо постоянно обучение в новостите и пазарните тенденции. В съвременните условия е необходимост използването на платформите за изкуствения интелект за автоматизиране, улесняване и ускоряване на процесите. Модул 1 - Изграждане на работодателска марка Стратегии за развитие на работодателската марка като способ за наемане и задържане на таланти; Способи за анализ на текущото състояние на бранда като работодател – възнаграждение, придобивки, развитие и култура; Ключови метрики и запознаване с KPI за измерване на успеха – възвръщаемост и устойчивост; Най-нови тенденции в “employer branding”-a; Бранд архетипи и разказване на истории; Активация на бранда – изготвяне на примерен план; Матрица за комуникация на бранда. Модул 2 - Дигитална грамотност и технологична интеграция Интернет безопасност и сигурност, Практически AI приложения, Инструменти и техники за автоматизация, умения за цифрова комуникация, управление на цифрови проекти Резултати: Служителите ще имат възможност за професионално развитие, ще се насърчи тяхното стратегическо мислене и планиране, креативността и иновациите. Обучението за изграждане на работодателска марка е инвестиция, която носи дългосрочни ползи, като ще предостави стратегически и практически умения на служителите, за подобряване на ефективността на процесите и повишаване на цялостната репутация и успех на компанията. Чрез обучението в използване на AI приложения ще може да се автоматизират повтарящи се и рутинни задачи, освобождавайки време и ресурси за по-сложни и креативни дейности, персонализиране на продукти и услуги и други. Служителите ще се запознаят с различни новости за интернет безопасност и други съвременни цифрови умения. 109 272.94 0.00
Дейност 1 Специфично обучение на 152 специалиста - продължение: 3. Длъжност – Човешки ресурси -7 човека Набирането на нови служители и работата с персонала на компанията е силно зависима от имиджа, който има фирмата на пазара на труда. В този смисъл обучението за изграждането и развитието на работодателската марка е ключово за добрата репутация на компанията. Модул 1 - Изграждане на работодателска марка Стратегии за развитие на работодателската марка като способ за наемане и задържане на таланти; Способи за анализ на текущото състояние на бранда като работодател – възнаграждение, придобивки, развитие и култура; Ключови метрики и запознаване с KPI за измерване на успеха – възвръщаемост и устойчивост; Най-нови тенденции в “employer branding”-a; Бранд архетипи и разказване на истории; Активация на бранда – изготвяне на примерен план; Матрица за комуникация на бранда. Модул 2 - Повишаване на продуктивността Продуктивност и постигане на резултати чрез и заедно с хора. DISC и четирите основни типа служители и как се отразяват на продуктивността; Екипна продуктивност; Продуктивност при работа с хора с различни стилове; Продуктивност при промяна и трансформация – как различията ни могат да ни подкрепят в моменти на промяна и несигурност. Резултати: Служителите от отдела ще придобият знания как да привличат таланти, чрез силната работодателска марка, как да подобрят удовлетвореността и ангажираността на настоящите служители, как да работят с различните типове хора, така че екипната работа да води до по-висока продуктивност. Обучението ще доведе до важни умения за работа с персонала, за да могат служителите да се чувстват ценени и мотивирани и с това да са по-склонни да предлагат иновативни идеи и да работят по-продуктивно. 4. Длъжност - Счетоводство и Финанси 12 човека Проблеми: Актуализиране на уменията за финансов анализ, финансово планиране, оценка на риска и други свързани с фирмената стратегия, по-бърза адаптация към промени, подобряване на екипно сътрудничество и комуникация в съответствие с фирмената политика Модул 1 - Финанси за не-финансисти Финансов анализ, финансово планиране и бюджетиране, финансови потоци и информация в компанията, фактори, определящи бизнес риска, взаимовръзки между финансовите документи, инвестиции и финанси. Модул 2 - Адаптивност и управление на промените Умения за адаптивност, ефективна комуникация по време на промяна, Култивиране на култура на иновации, екипно сътрудничество по време на промяна, Справяне с несигурността Резултати: Получените знания ще позволят задълбочено разбиране на финансовите принципи и техники за анализ за по-добро управление на финансовите ресурси и вземане на информирани решения. Умението за финансов анализ насърчава стратегическото мислене и способност за интерпретация на сложни данни, разбиране на риска и начините за неговото управление, което е ценно във всички бизнес контексти и може да помогне за постигане на конкурентно предимство на компанията. С обучението адаптивност и управление на промените служителите ще придобият необходимите умения да се адаптират към промяната, да вземат по-бързи и адекватни решения. 0.00 0.00
Дейност 1 Специфично обучение на 152 специалиста - продължение: 5. Длъжност - Рекламации и електронен магазин 12 човека и Длъжност Информационен/обща обработка на данни и завеждане на стока 9 човека Причини: Обучението за двата отдела е от съществено значение за ефективното управление на взаимоотношенията с клиентите и за поддържане на високо ниво на обслужване. Своевременно обучение свързано с интернет безопасност и прилагане на моделите на изкуствения интелект е задължително, както за по-добро обслужване на клиентите, така и за репутацията на електронните услуги на компанията като безопасни и съвременни. Модул 1 - Дигитална грамотност и технологична интеграция Интернет безопасност и сигурност, Практически AI приложения, Инструменти и техники за автоматизация, умения за цифрова комуникация, управление на цифрови проекти Модул 2 - Адаптивност и управление на промените Умения за адаптивност, ефективна комуникация по време на промяна, Култивиране на култура на иновации, екипно сътрудничество по време на промяна, Справяне с несигурността Резултати: Добре обучените служители могат да реагират по-бързо и ефективно на клиентските запитвания и оплаквания и за постигане на високи стандарти на обслужване. Ще получат знания относно използването на изкуствения интелект и интернет безопаност за по-гъвкави и сигурни процеси при електронните продажби. Обучението ще помогне за оптимизиране на процесите в отдела, което води до по-бързо и точно обработване на рекламациите и поръчките, по-добра комуникация с клиентите. Обучението ще помогне също за по-добро управление на складовите наличности и предотвратяване на недостиг или излишък на стоки. 6. Длъжност – Управители на отдели – 49 човека Причини: Обучението на Управители на отдели е ключов елемент за успешното управление на магазините и осигуряване на високи стандарти на обслужване и удовлетвореност на клиентите. Обучението е необходимо, за да се повиши тяхната компетентност, да се подобри работата с клиенти и ефективността на вътрешнофирмените процеси, да се приобщят служителите към фирмената стратегия и да ръководят своите екипи ефективно. Обучението има за цел и да мотивира ръководния персонал за въвеждане на иновативни идеи и методи за работа, за избягване на рутината и еднообразието. Модул 1 - Адаптивност и управление на промените Умения за адаптивност, ефективна комуникация по време на промяна, Култивиране на култура на иновации, екипно сътрудничество по време на промяна, Справяне с несигурността Модул 2 - Повишаване на продуктивността Продуктивност и постигане на резултати чрез и заедно с хора. DISC и четирите основни типа служители и как се отразяват на продуктивността; Екипна продуктивност; Продуктивност при работа с хора с различни стилове; Продуктивност при промяна и трансформация – как различията ни могат да ни подкрепят в моменти на промяна и несигурност Резултати: Обучението на управители на отдели ще доведе до подобрения в управлението, оперативната ефективност и клиентското обслужване. Служителите ще си подобрят уменията за управление на персонала в променяща се бизнес среда, за по-ефективно управление на времето и ресурсите, комуникацията и координацията между членовете на екипа. Придобитите знания ще бъдат мултиплицирани чрез ежедневните дейности на останалите служители от отделите, за да може да се повиши ефективността на компанията. 0.00 0.00
Заетост на обучени по проекта лица след успешно приключване на участието им в обучението: 140 лица или 92% от участвалите в обученията ще останат да работят в компанията за 6 месеца след завършване на обучението. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).