| Специфично обучение на 152 специалиста от различни отдели на компанията. Всеки работещ ще премине обучение от 16 учебни часа / 2 дни, съответно по 2 модула, тематично определени спрямо длъжността.
Определени са шест модула за обучение, които ще бъдат комбинирани спрямо позицията на служителя.: Служителите в различните отдели ще бъдат обучени по теми подбрани спрямо техните задължения и отговорности, като ще им се осигури възможност за достъп до допълнителна квалификация и повишаване на познанията чрез използване на адекватен подход на учене, основан на умело съчетаване на теоретична материя и практически опит.
1. Длъжност - Търговски отдел - Експерт търговия, Специалист търговия, Организатор работа с клиенти, Специалист с контролни функции търговия , Ръководител търговски екип – 35 човека
Проблеми: Служителите от търговския отдел са в постоянна комуникация с контрагенти, доставчици и партньори. В тази връзка за поддържането на добри отношения и връзки в съответствие с фирмената политика се налага периодично обучение за адаптивност към промените, анализ на пазарните тенденции и конкурентната среда.
модул 1 Бизнес и ресурсно планиране
Анализ на бизнес средата; SWOT анализ на организация /отдел/екип, КЛЮЧОВИ ИНДИКАТОРИ ЗА ПРЕДСТАВЯНЕТО/ KPI’S, използването на KPI като комуникационно устройство, БИЗНЕС ПЛАН
модул 2 - Адаптивност и управление на промените
Умения за адаптивност, ефективна комуникация по време на промяна, Култивиране на култура на иновации, екипно сътрудничество по време на промяна, Справяне с несигурността
Резултат: Служителите ще придобият необходимите умения да се адаптират към промяната, да вземат по-бързи и адекватни на целите на фирмата решения. Ще им помогне да разберат и приемат ценностите и нормите на поведение на компанията, ще създадат култура, в която промяната се разглежда като възможност за растеж и иновации, насърчавайки издръжлива и далновидна работна сила. Възможността да могат да анализират бизнес средата и ключовите фактори за ефективност на продажбите е от съществено значение за подобряване на представянето и постигане на бизнес целите на компанията.
2. Длъжност - Реклама и маркетинг 28 човека
Проблеми: Рекламата е ключов фактор за осъществяване на целите и визията на компанията. Важна част от стратегията на фирмата е приобщаването на служителите към изграждането на работодателската марка.
Промените в рекламния сектора са много динамични и е необходимо постоянно обучение в новостите и пазарните тенденции. В съвременните условия е необходимост използването на платформите за изкуствения интелект за автоматизиране, улесняване и ускоряване на процесите.
Модул 1 - Изграждане на работодателска марка
Стратегии за развитие на работодателската марка като способ за наемане и задържане на таланти; Способи за анализ на текущото състояние на бранда като работодател – възнаграждение, придобивки, развитие и култура; Ключови метрики и запознаване с KPI за измерване на успеха – възвръщаемост и устойчивост; Най-нови тенденции в “employer branding”-a; Бранд архетипи и разказване на истории; Активация на бранда – изготвяне на примерен план; Матрица за комуникация на бранда.
Модул 2 - Дигитална грамотност и технологична интеграция
Интернет безопасност и сигурност, Практически AI приложения, Инструменти и техники за автоматизация, умения за цифрова комуникация, управление на цифрови проекти
Резултати: Служителите ще имат възможност за професионално развитие, ще се насърчи тяхното стратегическо мислене и планиране, креативността и иновациите. Обучението за изграждане на работодателска марка е инвестиция, която носи дългосрочни ползи, като ще предостави стратегически и практически умения на служителите, за подобряване на ефективността на процесите и повишаване на цялостната репутация и успех на компанията.
Чрез обучението в използване на AI приложения ще може да се автоматизират повтарящи се и рутинни задачи, освобождавайки време и ресурси за по-сложни и креативни дейности, персонализиране на продукти и услуги и други. Служителите ще се запознаят с различни новости за интернет безопасност и други съвременни цифрови умения. |
109 272.94
|
0.00
|
| Дейност 1 Специфично обучение на 152 специалиста - продължение: 3. Длъжност – Човешки ресурси -7 човека
Набирането на нови служители и работата с персонала на компанията е силно зависима от имиджа, който има фирмата на пазара на труда. В този смисъл обучението за изграждането и развитието на работодателската марка е ключово за добрата репутация на компанията.
Модул 1 - Изграждане на работодателска марка
Стратегии за развитие на работодателската марка като способ за наемане и задържане на таланти; Способи за анализ на текущото състояние на бранда като работодател – възнаграждение, придобивки, развитие и култура; Ключови метрики и запознаване с KPI за измерване на успеха – възвръщаемост и устойчивост; Най-нови тенденции в “employer branding”-a; Бранд архетипи и разказване на истории; Активация на бранда – изготвяне на примерен план; Матрица за комуникация на бранда.
Модул 2 - Повишаване на продуктивността
Продуктивност и постигане на резултати чрез и заедно с хора. DISC и четирите основни типа служители и как се отразяват на продуктивността; Екипна продуктивност; Продуктивност при работа с хора с различни стилове; Продуктивност при промяна и трансформация – как различията ни могат да ни подкрепят в моменти на промяна и несигурност.
Резултати: Служителите от отдела ще придобият знания как да привличат таланти, чрез силната работодателска марка, как да подобрят удовлетвореността и ангажираността на настоящите служители, как да работят с различните типове хора, така че екипната работа да води до по-висока продуктивност. Обучението ще доведе до важни умения за работа с персонала, за да могат служителите да се чувстват ценени и мотивирани и с това да са по-склонни да предлагат иновативни идеи и да работят по-продуктивно.
4. Длъжност - Счетоводство и Финанси 12 човека
Проблеми: Актуализиране на уменията за финансов анализ, финансово планиране, оценка на риска и други свързани с фирмената стратегия, по-бърза адаптация към промени, подобряване на екипно сътрудничество и комуникация в съответствие с фирмената политика
Модул 1 - Финанси за не-финансисти
Финансов анализ, финансово планиране и бюджетиране, финансови потоци и информация в компанията, фактори, определящи бизнес риска, взаимовръзки между финансовите документи, инвестиции и финанси.
Модул 2 - Адаптивност и управление на промените
Умения за адаптивност, ефективна комуникация по време на промяна, Култивиране на култура на иновации, екипно сътрудничество по време на промяна, Справяне с несигурността
Резултати: Получените знания ще позволят задълбочено разбиране на финансовите принципи и техники за анализ за по-добро управление на финансовите ресурси и вземане на информирани решения. Умението за финансов анализ насърчава стратегическото мислене и способност за интерпретация на сложни данни, разбиране на риска и начините за неговото управление, което е ценно във всички бизнес контексти и може да помогне за постигане на конкурентно предимство на компанията. С обучението адаптивност и управление на промените служителите ще придобият необходимите умения да се адаптират към промяната, да вземат по-бързи и адекватни решения.
|
0.00
|
0.00
|
| Дейност 1 Специфично обучение на 152 специалиста - продължение: 5. Длъжност - Рекламации и електронен магазин 12 човека и Длъжност Информационен/обща обработка на данни и завеждане на стока 9 човека
Причини: Обучението за двата отдела е от съществено значение за ефективното управление на взаимоотношенията с клиентите и за поддържане на високо ниво на обслужване. Своевременно обучение свързано с интернет безопасност и прилагане на моделите на изкуствения интелект е задължително, както за по-добро обслужване на клиентите, така и за репутацията на електронните услуги на компанията като безопасни и съвременни.
Модул 1 - Дигитална грамотност и технологична интеграция
Интернет безопасност и сигурност, Практически AI приложения, Инструменти и техники за автоматизация, умения за цифрова комуникация, управление на цифрови проекти
Модул 2 - Адаптивност и управление на промените
Умения за адаптивност, ефективна комуникация по време на промяна, Култивиране на култура на иновации, екипно сътрудничество по време на промяна, Справяне с несигурността
Резултати: Добре обучените служители могат да реагират по-бързо и ефективно на клиентските запитвания и оплаквания и за постигане на високи стандарти на обслужване. Ще получат знания относно използването на изкуствения интелект и интернет безопаност за по-гъвкави и сигурни процеси при електронните продажби. Обучението ще помогне за оптимизиране на процесите в отдела, което води до по-бързо и точно обработване на рекламациите и поръчките, по-добра комуникация с клиентите.
Обучението ще помогне също за по-добро управление на складовите наличности и предотвратяване на недостиг или излишък на стоки.
6. Длъжност – Управители на отдели – 49 човека
Причини: Обучението на Управители на отдели е ключов елемент за успешното управление на магазините и осигуряване на високи стандарти на обслужване и удовлетвореност на клиентите. Обучението е необходимо, за да се повиши тяхната компетентност, да се подобри работата с клиенти и ефективността на вътрешнофирмените процеси, да се приобщят служителите към фирмената стратегия и да ръководят своите екипи ефективно. Обучението има за цел и да мотивира ръководния персонал за въвеждане на иновативни идеи и методи за работа, за избягване на рутината и еднообразието.
Модул 1 - Адаптивност и управление на промените
Умения за адаптивност, ефективна комуникация по време на промяна, Култивиране на култура на иновации, екипно сътрудничество по време на промяна, Справяне с несигурността
Модул 2 - Повишаване на продуктивността
Продуктивност и постигане на резултати чрез и заедно с хора. DISC и четирите основни типа служители и как се отразяват на продуктивността; Екипна продуктивност; Продуктивност при работа с хора с различни стилове; Продуктивност при промяна и трансформация – как различията ни могат да ни подкрепят в моменти на промяна и несигурност
Резултати: Обучението на управители на отдели ще доведе до подобрения в управлението, оперативната ефективност и клиентското обслужване. Служителите ще си подобрят уменията за управление на персонала в променяща се бизнес среда, за по-ефективно управление на времето и ресурсите, комуникацията и координацията между членовете на екипа. Придобитите знания ще бъдат мултиплицирани чрез ежедневните дейности на останалите служители от отделите, за да може да се повиши ефективността на компанията. |
0.00
|
0.00
|
| Заетост на обучени по проекта лица след успешно приключване на участието им в обучението: 140 лица или 92% от участвалите в обученията ще останат да работят в компанията за 6 месеца след завършване на обучението. |
0.00
|
0.00
|