Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 68 690 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The subject of this project proposal is to conduct specific trainings in accordance with the current requirements of the labor market and the needs of the company, in particular:  

1. Project Management Professional (PMP) 
2. Introduction and adaptation to Agile business management methodologies (Agile Awareness) 
3. Introduction to the scaled Agile methodology at the strategic company level 
4. Digital Product and Service Management 
5. The role of the Scrum Master in the context of the scaled Agile methodology 
6. The role of product owners/product managers (PO/PM) in the context of the scaled Agile methodology 
7. Business Analysis 
8. Advanced Ethical Hacking 
9. Introductory Training on Sustainable Development 

The expected impact of the project is to improve the qualification of Eurobank Bulgaria's employees, to improve their adaptability to changing market conditions and ensure sustainable employment in the company. The planned trainings will meet the specific needs of employees, while contributing to increasing the efficiency and quality of the services provided. Through this project, Eurobank Bulgaria will build on the expertise of its team and create better conditions for professional development in accordance with international standards in banking.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Провеждане на специфични обучения, свързани с работното място за служителите на Юробанк България - част 1 (Управление на проекти) : Курсът подготвя за изпита за най-престижния сертификат по управление на проекти в света - Project Management Professional (PMP®). Сертификатът Project Мanagement Professional (PMP®) е най-престижният сертификат по управление на проекти в световен мащаб. Този сертификат се издава от Института за управление на проекти (Project Management Institute – PMI) – американска неправителствена професионална организация по управление на проекти. Сертифицираните професионалисти се присъединяват към престижната професионална общност от над 1,000,000 PMI® сертифицирани ръководители на проекти по света и получават конкурентни предимства за по-високо възнаграждение, възможности за развитие в кариерата и признание от работодателя и клиентите. Project Management Professional (PMP)® курсът е задължително условие за явяване на сертификационния изпит за PMP® към PMI и е базиран на критериите за сертифициране по PMP® Института за управление на проекти (2021 PMP certification exam criteria). Основната цел на обучението за сертифициране по PMP® дава възможност на кандидатите да се развиват професионално, да повишат уменията си за управление на проекти, да прилагат формализиран и базиран на стандарти подход към управлението на проекти и да потърсят кариерно развитие чрез преминаване към официална роля на ръководител на проекти, както и да кандидатстват за Project Management Institute, Inc. (PMI)® Project Management Professional (PMP)® сертификация. Обучението по PMP не може да бъде придобито чрез академично образование или в рамките на системата за професионално образование и обучение. Освен това, то не попада в обхвата на обученията за придобиване на ключови компетентности съгласно ПМС № 280/2015. Програмата включва специфични модули, насочени към придобиване на знания и умения за прилагане на добри практики за управление на проекти. Участниците в обучението ще придобият умения за общопризнати практики за управление на проекти, признати от Project Management Institute (PMI) като успешни и отговарящи на най-високите стандарти за управление на проекти. PMP® курсът дава рамка от добри практики за управление на проекти, която: · Организира и допълва знанията от практиката; · Намалява риска проектът да не достави заложените резултати; · Намалява риска проектът да излезе извън ограниченията на работния график, бюджет и ресурси. По-конкретно, знанията и уменията, които участниците ще придобият по време на обучението включват: · Избор и прилагане на методология за управление на проекта · Структуриране на дейностите, разработване на план за управление на проекта, и график на изпълнение на дейностите · Планиране на разходите по проекта · Планиране на качеството, ресурсите и доставките. · Управление на риска · Планиране на ангажирането и комуникациите на заинтересованите страни. · Координация и мониторинг на изпълнението на проекти · Координация със заинтересованите страни. · Контролиране на промените в проекта, обхвата, графика, разходите, качеството, ресурсите и доставките. · Стандарти и практики за приключване на проект и отчитане на резултати. Обучението се провежда в присъствена в групи до 15 човека и е с продължителност минимум 35 контактни часа (35 PDUs, признати от PMI®). Броят контактни часове, придобити по време на обучението, са необходими за кандидатстване за изпита PMP®. 754 239.54 0.00
Дейност 1: Провеждане на специфични обучения, свързани с работното място за служителите на Юробанк България - част 2 („Въведение и адаптация в гъвкавите Agile методологии за управление на бизнес“ /Agile Awareness): Обучението цели да подпомогне организацията в постигането на по-голяма гъвкавост и адаптивност в динамичната бизнес среда. Банковият сектор се променя бързо под влияние на дигитализацията, нарастващите клиентски очаквания и регулаторните изисквания. В този контекст Agile методологиите могат да помогнат на банките да ускорят иновациите, да повишат ефективността и да подобрят клиентското изживяване. Въвеждането на Agile в банковия сектор увеличава конкурентоспособността на банката и подобрява нейната адаптивност към бъдещите предизвикателства. Знанията и уменията придобити от обучението включват: • Agile принципи и методологии – основни концепции, ценности и рамки • Бизнес гъвкавост – как компаниите могат да се адаптират към бързо променящата се среда • Управление на промяната – подходи за успешно внедряване на Agile трансформация • Клиентска стойност и иновации – методи за разработка на продукти и услуги с висока стойност за потребителите • Прилагане на Agile подходи за управление на проекти и продукти • Водене на екипи в Agile трансформация и промени в организацията • Идентифициране на бариери пред бизнес гъвкавостта и тяхното преодоляване • Подобряване на сътрудничеството между различни отдели и заинтересовани страни • Прилагане на техники за вземане на гъвкави и бързи решения Обучението по Agile Awareness не може да бъде придобито чрез академично образование или в рамките на системата за професионално образование и обучение. Освен това, то не попада в обхвата на обученията за придобиване на ключови компетентности съгласно ПМС № 280/2015. Програмата включва специфични модули, насочени към внедряване на Agile в банковия сектор, като се фокусира върху оптимизацията на бизнес процесите. Обучението включва 2 основни модула: основи на Agile методологията и основни похвати и инструменти в Agile методологията. Програмата включва ключови теми, насочени към прилагането на Agile в банковия сектор. Обучението разглежда гъвкавия подход в бизнес дейностите и неговото влияние върху ефективността и адаптивността на банките. Включени са основните принципи и ценности на Agile, както и конкретни инструменти като Kanban за управление на потоци и Scrum за итеративно изпълнение на проекти. Акцент се поставя върху факторите за бизнес гъвкавост, като организационна култура, роли, процеси и лидерство, които са ключови за успешна Agile трансформация. Завършва с дефиниране, управление и предоставяне на стойност, за да се гарантира, че банковите услуги отговарят на динамичните клиентски и пазарни изисквания. Продължителността на обучението е минимум 12 учебни часа, а формата на провеждане е присъствена. Обучението ще се провежда в групи до 15 човека. Обучението завършва с получаването на сертификат/удостоверение за завършено обучение. В стойността на обучението са предвидени разходи за персонал на обучаващите за часовете, през които обучаващите участват в обучението, материали и консумативи, пряко свързани с проекта за обучение, амортизация на инструменти и оборудване, доколкото те се използват изключително за проекта за обучение, разходи за разработване на програми, свързани с обучението и общи косвени разходи (административни разходи, наеми, режийни разходи) за часовете, през които обучаваните участват в обучението. Общата стойност на обучението е 135470 лв. за 200 служители. Единичната цена за 1 обучаем е 677,35 лв. 0.00 0.00
Дейност 1: Провеждане на специфични обучения, свързани с работното място за служителите на Юробанк България - част 3 („Въведение в скалираната Agile методологията на стратегическо фирмено ниво“) : Обучението е предназначено за служители, които искат да подобрят бизнес гъвкавостта и ефективността в организацията. Обучението има за цел да предостави на участниците знания и умения за успешно прилагане на скалираната Agile методология в организационен мащаб, като се фокусира върху Agile принципи и практики, необходими за водене на трансформацията. Това обучение е от съществено значение за банката, тъй като подготвя екипите за ефективно прилагане на Agile на стратегическо ниво. То осигурява структуриран подход за управление на големи проекти, по-добро адаптиране на бизнес стратегиите и ускорено внедряване на иновации, което води до повишаване на конкурентоспособността на банката в дигиталната ера. Знанията и уменията, придобити в следствие на обучението включват: • Разбирането на основните термини. • Начин на мислене в контекста на скалираната Agile методология • Адаптиране на бизнес и оперативни стратегии към Agile принципи в голям мащаб. • Приложение на терминологията и принципите на Agile в практическата работа • Използване на подход за ефективно планиране и изпълнение на проекти • Ръководене на екипи и ръководители в контекста на Agile подхода Обучението не може да бъде придобито чрез академично образование или в рамките на системата за професионално образование и обучение. Освен това, то не попада в обхвата на обученията за придобиване на ключови компетентности съгласно ПМС № 280/2015. Програмата включва специфични модули, насочени към внедряване на скалираната Agile в стратегическите банкови проекти. Програмата на обучението включва следните 2 модула: Основи на скалираната Agile методология и създаване и управление на портфолио от скалирани дигитални продукти. Темите разглеждат основите на скалираната Agile методология, като се фокусират върху терминологията и принципите, необходими за прилагането ѝ в организационен мащаб. Обучението включва инкрементален подход за планиране на работни дейности, който осигурява постепенно изпълнение на задачите с ясна стойност за клиентите. Акцентира се на ролята на ръководството в успешното внедряване на Agile, както и на управлението на портфолио от продукти и услуги чрез оптимизирани процеси. Продължителността на обучението е минимум 18 учебни часа, а формата на провеждане е присъствена. Обучението ще се провежда в групи до 15 човека. Обучението завършва с получаването на сертификат/удостоверение за завършено обучение. В стойността на обучението са предвидени разходи за персонал на обучаващите за часовете, през които обучаващите участват в обучението, материали и консумативи, пряко свързани с проекта за обучение, амортизация на инструменти и оборудване, доколкото те се използват изключително за проекта за обучение, разходи за разработване на програми, свързани с обучението и общи косвени разходи (административни разходи, наеми, режийни разходи) за часовете, през които обучаваните участват в обучението. Общата стойност на обучението е 202240,5 лв. за 150 служители. Единичната цена за 1 обучаем е 1348,27 лв. 0.00 0.00
Дейност 1: Провеждане на специфични обучения, свързани с работното място за служителите на Юробанк България - част 4 („Управление на дигитални продукти и услуги“ ) : Обучението цели да развитие на умения за стратегическо и оперативно управление на дигитални продукти и услуги чрез съвременни методологии като Agile, DevOps и Lean. Това е изключително важно за изграждане на компетенции за ефективно управление на доставчици, вътрешни и външни взаимодействия и информационната сигурност в контекста на дигитални услуги. Обучението е от съществено значение за усъвършенстване на компетенциите на банковите служители в управлението на дигитални продукти и услуги, което ще позволи на банката да бъде по-гъвкава, иновативна и конкурентоспособна в условията на дигитализацията. Придобитите знания и умения включват: • Обзор на добри практики от Agile, DevOps и Lean • Терминология и концепции в управлението на дигитални услуги • Ключови принципи за управление на дигитални продукти и услуги • Мениджмънт практики за ефективно управление • Приложение на Agile, DevOps и Lean методологии за ефективно управление на дигитални продукти и услуги. • Стратегическо управление на стойността и доставката на дигитални продукти и услуги. • Управление на взаимоотношения с партньори и доставчици, както и на сигурността на информационните системи. • Оперативно управление на промени, версии и внедрявания в дигитални продукти. Обучението не може да бъде придобито чрез академично образование или в рамките на системата за професионално образование и обучение. Освен това, то не попада в обхвата на обученията за придобиване на ключови компетентности съгласно ПМС № 280/2015. Програмата включва специфични модули, насочени към дигиталните продукти и услуги в банковия сектор. Основните модули на обучението са основи на управлението на дигитални продукти и услуги, управление на дигитални продукти и услуги. Темите обхващат добри практики от Agile, DevOps и Lean в банковия сектор, които осигуряват ефективно предоставяне на бизнес стойност чрез дигитални услуги. Включват управление на стойността и ключови принципи за дигитални продукти, като акцентират на организацията на работата и управлението на доставчици и информационната сигурност. Продължителността на обучението е минимум 18 учебни часа, а формата на провеждане е присъствена. Обучението ще се провежда в групи до 15 човека. Обучението завършва с получаването на сертификат/удостоверение за завършено обучение. В стойността на обучението са предвидени разходи за персонал на обучаващите за часовете, през които обучаващите участват в обучението, материали и консумативи, пряко свързани с проекта за обучение, амортизация на инструменти и оборудване, доколкото те се използват изключително за проекта за обучение, разходи за разработване на програми, свързани с обучението и общи косвени разходи (административни разходи, наеми, режийни разходи) за часовете, през които обучаваните участват в обучението. Общата стойност на обучението е 166441 лв. за 100 служители. Единичната цена за 1 обучаем е 1664,21 лв. В обучение „Управление на дигитални продукти и услуги“ ще се включат общо 100 служители от Централно управление на Юробанк България в гр. София, разпределени по длъжности както следва: 1. Ръководител звено - 19 бр. • Функции: Управлява екипи, отговарящи за внедряването и поддръжката на дигитални продукти и услуги. • Необходимост от обучението: Ще подобри компетенциите им за стратегическо управление за ИТ проекти, осигурявайки бърза и качествена доставка на цифрови решения. 2. Старши експерт – 29 бр. • Функции: Работи по оптимизация на ИТ процесите и интеграцията на дигитални услуги. • Необходимост от обучението: Ще усвои модерни техники за управление чрез Agile, DevOps и Lean, което ще повиши ефективността и качеството на предлаганите решения. 3. Супервайзор - 3 бр. • Функции: Контролира и координира процесите по внедряване и поддръжка на дигитални услуги. • Необходимост от обучението: Ще придобие умения за управление на ИТ екипи с Agile, DevOps и Lean, подобрявайки работните процеси и постиженията. 0.00 0.00
Дейност 1: Провеждане на специфични обучения, свързани с работното място за служителите на Юробанк България - част 5 („Ролята на Скръм Мастър (Scrum Master) в контекста на скалираната Agile методология“) : Обучението цели развитие на умения и знания за ролята на Scrum Master в контекста на скалираната Agile методология. Обучението по Scrum Master е необходимо за банките, тъй като помага за внедряване на гъвкави и ефективни работни процеси, които са критични в динамичния банков сектор. Ролята на Scrum Master в контекста на скалираната Agile методология е изключително важна за оптимизация на ресурсите и процесите, както и за планиране и фасилитиране на итерации, което води до по-бързо и качествено предоставяне на финансови услуги и продукти. Знанията и уменията, придобити след обучението ще включват: • Разбиране на основните принципи и практики на Scrum в мащаб. • Ключови характеристики на ролята на Scrum Master – отговорности, умения и качества • Управление на дейности за предоставяне на стойност • Подходи за оптимизация на работните процеси и ресурси. • Ефективността на итерациите чрез фасилитиране и подкрепа на екипите • Приложение на Scrum подхода в мащабирани Agile проекти. • Управление на дейности за предоставяне на стойност чрез инкрементално планиране и изпълнение. • Фасилитиране на екипите в процеса на работа, поддържане на фокус и преодоляване на пречки за успешното изпълнение на итерации. • Комуникация и сътрудничество с различни екипи и заинтересовани страни за постигане на високи резултати. Обучението не може да бъде придобито чрез академично образование или в рамките на системата за професионално образование и обучение. Освен това, то не попада в обхвата на обученията за придобиване на ключови компетентности съгласно ПМС № 280/2015. Програмата включва специфични модули, насочени към прилагането на Scrum методологиите в банковия сектор. Обучението включва следните основни модули: Дефиниция на ролята на Скръм Мастър (Scrum Master) и отговорности на Скръм Мастъра в контекста на скалираната Agile методология. Обучението по Scrum Master включва теми, свързани с прилагането на Scrum подхода в скалираната Agile методология за банкови проекти и услуги, управление на дейностите за предоставяне на стойност, фасилитирането на итерации в банковата среда. Продължителността на обучението е минимум 18 учебни часа, а формата на провеждане е присъствена. Обучението ще се провежда в групи до 15 човека. Обучението завършва с получаването на сертификат/удостоверение за завършено обучение. В стойността на обучението са предвидени разходи за персонал на обучаващите за часовете, през които обучаващите участват в обучението, материали и консумативи, пряко свързани с проекта за обучение, амортизация на инструменти и оборудване, доколкото те се използват изключително за проекта за обучение, разходи за разработване на програми, свързани с обучението и общи косвени разходи (административни разходи, наеми, режийни разходи) за часовете, през които обучаваните участват в обучението. Общата стойност на обучението е 15410,95 лв. за 10 служители. Единичната цена за 1 обучаем е 1541,10 лв. 0.00 0.00
Дейност 1: Провеждане на специфични обучения, свързани с работното място за служителите на Юробанк България - част 6 („Ролята на продуктовите собственици/ продуктовите мениджъри (PO/PM) в контекста на скалираната Agile методология“) : Обучението цели развитие на умения и знания за ролята на продуктовите собственици и мениджъри в контекста на скалираната Agile методология. Служителите, включени в него ще усвоят стратегии за анализ на клиентски нужди, планиране и изпълнение на дейности, които водят до предоставяне на стойност чрез инкрементални подходи. Обучението е от съществено значение за банката, защото то играе ключова роля в разработването и внедряването на финансови продукти и услуги, които отговарят на клиентските нужди и пазарните изисквания. Чрез това обучение, банковите служители ще могат да анализират клиентски нужди, да оптимизират продуктови решения и да управляват ефективно взаимодействията между екипите, което е ключово за постигане на стратегическите цели на банката. Основните знания и умения са: • Свързване на Lean-Agile мисленето с ролята на PO/PM • Ключови характеристики на ролята на PO/PM • Взаимовръзки и взаимодействия с управлението на портфолио • Изследване и анализ на клиентски нужди • Ефективно инкрементално планиране и изпълнение на работни дейности • Прилагане на Lean-Agile мислене и методологии за управление на продукти в динамична среда. • Идентифициране и анализиране на клиентски нужди за оптимизация на продуктовите решения. • Инкрементално планиране и ефективно изпълнение на стратегии за предоставяне на стойност. • Управление на взаимодействията между продуктовите собственици, мениджъри и други ключови екипи в организацията за постигане на стратегическите цели. Обучението не може да бъде придобито чрез академично образование или в рамките на системата за професионално образование и обучение. Освен това, то не попада в обхвата на обученията за придобиване на ключови компетентности съгласно ПМС № 280/2015. Програмата включва специфични модули, насочени към прилагането на PO/PM подход за разработване на финансови продукти и услуги. Основните модули от програмата включват дефиниция на ролите на продуктовите собственици/продуктовите мениджъри (PO/PMs) и отговорности на продуктовия собственик/продуктовия мениджър (PO/PM) в контекста на скалираната Agile методология с фокус върху банковия сектор. Продължителността на обучението е минимум 18 учебни часа, а формата на провеждане е присъствена. Обучението ще се провежда в групи до 15 човека. Обучението завършва с получаването на сертификат/удостоверение за завършено обучение. В стойността на обучението са предвидени разходи за персонал на обучаващите за часовете, през които обучаващите участват в обучението, материали и консумативи, пряко свързани с проекта за обучение, амортизация на инструменти и оборудване, доколкото те се използват изключително за проекта за обучение, разходи за разработване на програми, свързани с обучението и общи косвени разходи (административни разходи, наеми, режийни разходи) за часовете, през които обучаваните участват в обучението. Общата стойност на обучението е 46232,85 лв. за 30 служители. Единичната цена за 1 обучаем е 1541,10 лв. 0.00 0.00
Дейност 1: Провеждане на специфични обучения, свързани с работното място за служителите на Юробанк България - част 7 (Бизнес анализ): Обучението ще осигури необходимите знания и умения за ефективно управление на бизнес изискванията в банковата среда, като подпомогне служителите в анализа на организационните нужди, оптимизацията на бизнес процесите и вземането на информирани решения. Обучението е ключово за подобряване на стратегическото планиране, адаптирането към регулаторните изисквания и повишаването на ефективността в управлението на проекти и продукти в банковия сектор. Обучението е специализирано и насочено към развиване на експертни умения в бизнес анализа, които не се покриват от стандартното академично или професионално образование. Освен това, то не попада в обхвата на обученията за придобиване на ключови компетентности съгласно ПМС № 280/2015. Програмата е съобразена с международно признатите стандарти в областта на бизнес анализа и включва практически подходи за извличане, управление и оптимизиране на бизнес изисквания. Обучението предоставя знания за интегриране на Agile и Lean методологии, както и за използване на аналитични инструменти за структурирано управление на бизнес процеси. Основни цели на обучението: • Усвояване на ключовите принципи и концепции на бизнес анализа. • Разбиране на техниките за извличане, структуриране и анализ на бизнес изисквания. • Прилагане на аналитични методологии за вземане на решения в организационен контекст. • Подготовка за ефективно управление на бизнес процеси чрез използване на най-добрите практики в индустрията. Основни модули и съдържание на обучението: • Фундаментални концепции на бизнес анализа, ролята на бизнес анализатора в организационната структура и неговото взаимодействие с ръководителя на проекта. Дефиниране на обхвата на анализа, идентифициране на ключови фактори и цели, както и прилагане на Agile подход в бизнес анализа. • Методи за оценка на бизнес нуждите, извличане и анализ на изисквания, както и тяхното структуриране и управление. Техники за идентифициране на заинтересовани страни, ефективна комуникация и документиране на изискванията. Мониторинг, проследяемост и оценка на напредъка по проектните дейности, както и оценка на резултатите. Какви основни познания и умения ще придобие лицето? След завършване на обучението участниците ще могат да: • Идентифицират и анализират бизнес нуждите и изискванията в различни организационни контексти. • Използват структурирани техники за бизнес анализ, oптимизират процесите и улесняват вземането на стратегически решения. • Прилагат подходи за по-гъвкаво управление на бизнес анализи и проекти. • Проследяват и управляват жизнения цикъл на изискванията, като осигуряват ефективна комуникация между екипите. След успешното приключване на обучението, участниците ще получат удостоверение от обучителната организация за преминато обучение. Форма и продължителност Стойността на обучението е 28003,7 лв., а за 1 обучаем: 1400,19 лв. и обхваща разходи за персонал на обучаващите за часовете, през които обучаващите участват в обучението, материали и консумативи, пряко свързани с проекта за обучение, амортизация на инструменти и оборудване, доколкото те се използват изключително за проекта за обучение, разходи за разработване на програми, свързани с обучението и общи косвени разходи (административни разходи, наеми, режийни разходи) за часовете, през които обучаваните участват в обучението. Обучението ще бъде присъствено и ще се проведе в групи от максимум 15 обучаеми. Продължителност на обучението: минимум 35 часа. 0.00 0.00
Дейност 1: Провеждане на специфични обучения, свързани с работното място за служителите на Юробанк България - част 8 (Етично хакерство за напреднали) : В съвременната финансова среда, киберсигурността е от решаващо значение за защитата на чувствителни клиентски данни, предотвратяването на финансови измами и осигуряването на стабилност на банковите системи. Банковият сектор е сред най-честите обекти на кибератаки, което изисква постоянно надграждане на експертизата и подготовката на служителите за идентифициране и неутрализиране на заплахите. Обучението „Етично хакерство за напреднали“ ще осигури на служителите специализирани знания и практически умения за проактивно тестване на уязвимости, оценка на потенциални рискове и внедряване на мерки за предотвратяване на злонамерени атаки. Чрез симулирани тестове и анализ на реални заплахи, участниците ще се научат да засилват сигурността на банковите системи, да прилагат превантивни стратегии срещу киберпрестъпления и да минимизират рисковете от пробиви в информационната инфраструктура. Обучението е специализирано и насочено към развиване на практически умения в областта на етичното хакерство и киберсигурността. То не може да бъде придобито чрез традиционно академично образование или в рамките на системата за професионално обучение. Освен това, то не попада в обхвата на обученията за придобиване на ключови компетентности съгласно ПМС № 280/2015. Програмата е базирана на утвърдени международни стандарти и методологии, като обхваща симулации на реални атаки, анализ на заплахи и техники за защита. Основни цели на обучението • Усвояване на методите за тестване и откриване на уязвимости в системите. • Разбиране на хакерските атаки и прилагане на превантивни мерки за сигурност. • Развитие на практически умения за киберзащита чрез симулирани тестове в реална среда. • Усъвършенстване на компетенциите за мониторинг, анализ и реакция на киберзаплахи. Основни модули и съдържание на обучението: • Основи на етичното хакерство и събиране на информация – концепции, правни и етични аспекти, видове хакери, методи за разузнаване, сканиране на мрежи, идентификация на ресурси и др. • Анализ на уязвимости и компрометиране на системи – оценка на слабости, атаки срещу пароли, експлоатиране на системи чрез backdoors и rootkits, заплахи от зловреден софтуер, прихващане на трафик, социално инженерство и манипулация (фишинг, вишинг и др.) • Мрежова сигурност и атаки - атаки за отказ на услуга, отвличане на сесии и защита, заобикаляне на IDS, защитни стени и капани, компрометиране на безжични мрежи. • Атаки срещу приложения и платформи – уязвимости в уеб приложения, атаки срещу уеб сървъри, атаки срещу мобилни платформи, пробив на IoT устройства, сигурност в облачни среди и API атаки. SQL инжекции. • Криптография и защита на данни – методи за криптиране, атаки срещу криптографията, защита на автентикацията, сигурност на паролите. Какви основни познания и умения ще придобие лицето? След завършване на обучението участниците ще могат да: • Провеждат тестове за проникване и анализират уязвимости в информационните системи. • Използват техники и инструменти за откриване на заплахи и неутрализирането им. • Разработват стратегии за защита срещу злонамерени атаки и пробиви в сигурността. • Подобрят разбирането си за методите на хакерите и да прилагат превантивни мерки. • Подготвят и прилагат политики за киберсигурност в организационна среда. Форма и продължителност Стойността на обучението е 62100 лв., а за 1 обучаем: 690 лв. Тя е формирана от разходи за обучители, разходи за материали и консумативи, пряко свързани с обучението (учебни материали, удостоверения и др.) Обучението ще бъде присъствено и ще се проведе при спазване на изискването за максимум 15 обучаеми в група. Продължителност на обучението: минимум 40 учебни часа. След успешното приключване на обучението, участниците ще получат сертификат/ удостоверение от обучителната организация за преминато обучение. 0.00 0.00
Дейност 1: Провеждане на специфични обучения, свързани с работното място за служителите на Юробанк България - част 9 (Устойчивост в управлението и отчитането) : Въвеждането на екологични, социални и управленски стандарти в банковия сектор изисква задълбочени познания и експертен капацитет за прилагането им в стратегическото управление, инвестициите и отчетността. Юробанк като финансова институция е пряко засегната от новите регулации на ЕС, включително Директивата за корпоративна отчетност за устойчивост (CSRD) и таксономията на ЕС, които задължават банките да отчитат въздействието на дейността си върху околната среда и обществото. Обучението е необходимо за екипите на банката, които са ангажирани с разработването на устойчиви финансови продукти, управлението на ESG рискове и отчетността към регулаторите. Служителите ще придобият практически знания за прилагане на ESG принципите в банковата дейност, адаптиране към новите изисквания за прозрачност и оценка на нефинансовите рискове. Това ще позволи на банката да гарантира съответствие с регулаторната рамка, да повиши конкурентоспособността си и да развива устойчиви бизнес модели. Обучението е специализирано и не попада в обхвата на традиционното академично образование или професионалните обучения, свързани с ключови компетентности съгласно ПМС № 280/2015. То е разработено в съответствие с актуалните регулаторни изисквания на ЕС и международните ESG стандарти, което го прави критично за банковия сектор. Основни цели: - Усвояване на ESG принципите и тяхното значение за банковия сектор. - Запознаване с международните стандарти и регулации. - Интегриране на устойчивостта в банковите стратегии и продукти. - Управление на рискове и осигуряване на прозрачност. - Подготовка на ESG отчети в съответствие с регулаторните изисквания. Основни модули и съдържание • Устойчивост в управлението – ESG концепции, устойчивост в банковия сектор, регулаторна рамка и стратегически подходи. • Регулации и стандарти за устойчиво управление в банковия сектор – Международни и европейски стандарти (UN SDGs, UN Global Compact, GRI, SASB, TCFD, CSRD и др.), роля на банките в прехода. • Интегриране на устойчивостта в управлението на банките – ESG стратегии, анализ на заинтересовани страни, устойчиви финанси и инвестиции. • Управление на риска във връзка с устойчивостта и осигуряване на прозрачност в банковия сектор – ESG рискове, регулаторни изисквания, предотвратяване на greenwashing („зелено измиване“) и отчетност. • Отчитане на устойчивостта в управлението в банковия сектор – ESG показатели и значение, подготовка на отчети и добри практики. • Международни стандарти за отчитане на устойчивостта в банковия сектор – GRI, SASB, TCFD, CSRD, ESRS и изисквания за банки. • Подготовка на ESG отчет за банка – Ключови компоненти, анализ на материалност и структуриране на информацията. • Представяне и комуникиране на устойчивостта в банковия сектор – Как да се комуникират ESG политики и ангажименти пред клиенти и инвеститори. След завършване на обучението, участниците ще могат: - Да интегрират ESG принципите в стратегическото управление и отчетността на банката. - Да прилагат международните стандарти за устойчивост и съответстващите им регулации. - Да анализират и оценяват ESG рисковете в банковия сектор и да разработват устойчиви бизнес стратегии. - Да подготвят ESG отчети, съобразени с изискванията на регулаторите, инвеститорите и финансовите институции. Стойността на обучението е 63369 лв. за 300 служители. Единичната цена за 1 обучаем е 211,23 лв. В стойността се включват разходи за подготовка и провеждане на обучението, вкл. обучители, учебни материали и консумативи, пряко свързани с обучението, разходи за удостоверения/сертификати и др. Обучението ще бъде присъствено и ще се проведе при спазване на изискването за максимум 15 обучаеми в група. Продължителност на обучението: минимум 8 учебни часа. След успешното приключване на обучението, участниците ще получат сертификат/ удостоверение от обучителната организация за преминато обучение. Към проектната документация са приложени две оферти. 0.00 0.00
Дейност 2: Заетост на обучени по проекта лица след успешно приключване на участието им в обучение/я (устойчивост по проекта): ЮРОБАНК БЪЛГАРИЯ АД се задължава да запази заетостта за период от 6 месеца на поне 90% от представителите на целевата група, които са завършили успешно участието си в Дейност. Специфични обучения, свързани с работното място след приключването на всички обучения за конкретното лице. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).