Предоставяне на грижа в дома: Дейността ще се предоставя от специалисти - диспечер, социални работници, мед. специалисти, психолог, лекар, лаборант, санитари в продължение на 21 месеца и ще обхванат 132 възрастни хора в невъзможност от самообслужване и хора с увреждания. Чрез тях ще се подпомогне ежедневието на лицата от целевата група според специфичните потребности на човека в неравностойно положение. За предоставяне на услугите ще се сключат трудови договори след подбор както следва:
За 14 месеца (13.02.2024-13,04.2024г.) с 1 диспечер и 2 социални работници на 8 и 4 часова заетост и шофьор на 4 часова заетост;34 домашни санитари на 8 часова заетост или пропорционално на 4 часова заетост за период от 12 месеца
За 9 месеца, считано от 14.04.2024г. – с 1 диспечер, 1 социален работник на 4 часова заетост, 1 шофьор на 4 часова заетост и 34 домашни санитари 8 часова заетост или пропорционално на 4 часова заетост.Диспечерът, социалните работници и шофьорът ще бъдат наети за 23 месеца.С договор за услуга ще бъдат наети 1 лекар, 6 медицински сестри, 1 психолог и 1 лаборант.
- Диспечерът ще координира и управлява служителите за предоставящи интегрираните здравно-социални услуги;
- Социалните работници ще извършват оценка на потребностите, разработване на индивидуални планове за подкрепа;
- Медицинските специалисти ще предоставят здравни услуги;
- Лаборантът ще извършва вземане на материал за изследване, проследяване на кръвна захар и др;
- Лекарят ще извършва домашни прегледи,проследяване на здравословното състояние, консултиране и насочване към специалист;
- Санитарите ще извършват услуги от първа необходимост в дома на потребителите (почистване, доставка и приготвяне на храна, пазаруване, административни и други услуги);
- Психологът ще работи в насока мотивация и психологична подкрепа;
- Шофьорът ще осигури мобилност на услугата.
Основните дейности са:
- Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания;
- Доставка на храна,хранителни продукти и продукти от първа необходимост;осигуряване на транспорт на персонала,предоставящ услугите, от/до домовете на лицата;заплащане на битови сметки,заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите);
- Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания,включително консултации с диетолог и други специалисти при необходимост.
- Осигуряване на супервизия и обучения на служителите,предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда.
На назначените лица ще се осигури визуализирано зимно и лятно работно облекло, хигиенни материали-маски,ръкавици, калцуни, дезинфектанти и трудова медицина, консумативи и материали, необходими за предоставяне на услугите, апарати за измерване на сатурация, апарати за измерване на кръвна захар, лентички и игли. За управлението на услугата ще се осигурят материали и консумативи. Услугите ще бъдат предоставяни от Домашен социален патронаж-Момчилград. На наетия персонал ще се проведе въвеждащо, надграждащи обучения и супервизии. Те ще осигурят професионална подкрепа и личностно развитие на служителите. За целта ще се наеми квалифициран обучител с необходимите компетенции и опит в социалната сфера и сферата на здравеопазването, спазвайки българското законодателство. В резултат на супервизиите ще се подобри психологическия и емоционален комфорт на лицата, предоставящи социално-здравни услуги. Супервизиите ще се провеждат в групов и индивидуален формат, съгласно Наредбата за качество на социалните услуги. На всеки три месеца ще се провеждат групови супервизии и индивидуални супервизии на всеки служител на всеки 4 месеца. Супервизията ще се осъществява и при заявка от страна на специалиста или по преценка на доставчика на услугите. |
1 234 339.11
|
1 182 592.33
|