Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 296 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

"Balkanski" Ltd. is a company in the field of construction of buildings (rough construction /construction-constructive/ and finishing-/architectural-construction/ works, plumbing, HVAC, electricity), repairs and rehabilitation of buildings; construction, repair and rehabilitation of roads; road facilities, public works and infrastructure; construction, repair, rehabilitation and maintenance of water pipes and sewers (internal and main); construction of hydrotechnical facilities - dams, slag heaps, retaining walls; design of water pipes and sewerage.
One of the main challenges facing the company's activity is the rapid change in the labor market and the need to take effective measures to improve access to employment in quality jobs and adapt to changes in the working environment.

With the implementation of this project, the following activities will be carried out to improve the safety of the working environment and ensure the health conditions of the employees of the company:

Activity 1 Development and implementation of "green" models of work organization according to the specifics of specific jobs in the company, incl. preparation of green maps for the organization of processes and training for the implementation of green models; Activity 3 Purchase of personal protective equipment (PPE) and special work clothing;
  Activity 5 Provision of social benefits for workers.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 4 980.00 0.00
Дейност 3 Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло: По тази дейност дружеството планира да закупи за своите служители следните ЛПС: 1. яке за заварчици 1 бр; 100% памук, 240 гр./м² и естествена кожа, EN ISO 13688, EN ISO 11611-Предпазва от изгаряне, искри и пръски разтопен метал. 2. панталон за заварчици 1 бр; 100% памук, 240 гр./м² и естествена кожа, EN ISO 13688, EN ISO 11611- Предпазва от изгаряне, искри и пръски разтопен метал. 3. гамаши за заварчици 1 бр;- телешка кожа, велкро закопчаване, 100 % естествена кожа, EN ISO 13688, EN ISO 11611 4. ръкавели за заваряване. 1бр. Ново ЛПС. 5. престилка за заварчик 1 бр;- цепена телешка кожа. Кевларени тройни шевове. 107 см х 60 см, EN ISO 11611 6. качулка/ боне за заваряване 1 бр; Ново ЛПС. 7. защитна каска 33 бр. изработена от ABS с изключителна здравина и лекота. Защита за главата, при работа на ниски и високи температури ( -30º + 50º ) и пръски разтопен метал. EN397:2012+A1:201. 8. летен работен полугащеризон 47 бр. - високо издръжлива и еластична и ергономична тъкан с подсилени елементи против бързо износване. Осигурява по добра защита на долните крайници и тялото и свобода на движението. 9. зимни работно яке и гащеризон 47 бр.- ватирани и водозащитени, подсилени елементи против бързо износване: 300D полиестер/Oxford/PU EN ISO 13688 10. предпазни очила 37 бр. с незапотяеми лещи, с възможност за поставяне на диоптрични очила. 11. сигнално софтшел яке 47 бр.-софтшел яке с мембрана, вътрешен колан за допълнително пристягане против проникване на сняг; подсилени части. 12. работно яке 47 бр; високо издръжлива еластична тъкан с подсилени елементи против бързо износване и защита на тялото. 13. гумени ботуши 47 бр. PVC, устойчив на киселини, основи, масла и петролни продукти, стоманено бомбе. 14. антифони 29 бр от HPE предлагат много висока защита на шум при ремонтни работи. Дебелата и мека възглавничка предоставя висок комфорт и изолация. EN 352-1 15. сбруя 6 бр; Подсигурява много повече точки за окачване за по-добра сигурност. 16. работни бувки 47 бр. САЯ: набук, италианска кожа и водоотблъскващ велур. СТЕЛКА: подвижна, дишаща, микроперфорирана стелка с PU пяна и активен въглен. ХОДИЛО: полиуретан. Петата и предната част на ходилото са подсилени с TPU мембрана DIA-TEX. БОМБЕ: алуминиево, устойчиво на 200J. ПЛАСТИНА: неметална, висока устойчивост на пробождане K-sol. EN ISO 20345. 17. заваръчна маска 1 бр;- предпазва от MIG, TIG заваряване и не пречи на зрението преди/по време/след работа, допълнителен адаптер за защитна каска; автоматично затъмняващата се леща има три настройки на чувствителност за превключване от светло към тъмно. 18. заваръчни ръкавици 1 бр. цепена телешка кожа с памучна подплата, подсилени в областта на дланта, скрити шевове. 19. предпазни ръкавици 100 бр; цепена телешка кожа и плат с цяла длан, гумиран маншет. Изцяло подлатени с акрилна вата, EN 388, EN 420 20. подкасник 33 бр; Зимен подкасник Stenso: еластична материя- МАТЕРИАЛ: 95% полиамид, 5% еластан, 280 гр./м 21.респиратор 47 бр. Клас филтър FFP3, препоръчителен за работни дейности като: шлайфане, рязане, пробивни дейности и фрезоване на твърда дървесина; заваряване на неръждаема стомана и алуминий; контакт с вируси; боравене с олово и азбест, и други. FFP3 защитата е с максимална пропускливост 1% и с приложение при надвишаване допустимата норма 50 пъти. Стандарт: EN 140:2001+A1:2009. 22. предпазни очила за компютър 16 бр. Препоръчани след преглед при офталмолог. 23. сигнална жилетка 33 бр, флуоресциращо трико полиестер, със светлоотразяващи 3M Scotchline, клас 2 От личните предпазни средства ще се възползват всички 64 служители на дружеството. Предвидените лични предпазни средства ще надградят използваните до момента и ще осигурят една по-висока защита за здравето на нашите служители. 40 089.65 0.00
Дейност 5 Осигуряване на социални придобивки за работещите: В рамките на настоящата дейност ще се извърши следното: Дружеството планира да осигури за нуждите на своите служители следните социални придобивки: 2 броя контейнери за почивка, отдих и хранене. "Балкански" ООД не е разполагал до този момент с подходящо помещение за почивка и хранене. 1. Един фургон с размери 480/600/250 см. с оборудване от 6 бр. столове, 1 бр. трапезна маса, 1 бр. диспенсър, 1 бр. хладилник, оборудвано помещение за баня и тоалетна включващо долен шкаф, горен шкаф, структура за вграждане за тоалетна, вентилатор, ревизионен отвор, стоящ смесител и нагревател за вода, 3 бр. долен кухненски шкаф, 2 бр. колонен шкаф, 3бр. горен кухненски шкаф, 1 бр. трикрилен гардероб, 1 бр. двукрилен гардероб, 2 бр. климатици. 2. Един фургон размери 240/700/250 см. състоящ се от две помещения, оборудван с 6 бр. столове, 1 бр. трапезна маса, хладилник 1бр., климатик 2 бр, мини кухня включваща шкафове. От контейнерите ще се възползват всички служители (64 бр.) на дружеството. В тях те ще могат да почиват пълноценно, предвидената кухненска част ще им осигури място за хранене. Ще имат възможност да се преоблекат и да си оставят личните вещи в предвидените гардероби. Осигуряването на контейнери като помещение за отдих и хранене е от съществено значение за подобряването на работната среда на служителите на "Балкански" ООД. Наличието на такъв пространствен ресурс едновременно ще осигури на заетите лица уютно място, където да могат да се разнообразят и да се възстановят от интензивната работа и ще повиши удовлетворението и мотивацията на техния работен ангажимент. То също така ще допринесе и за поддържане на по-здравословен начин на живот на екипа. 3. Помещението предвидено за фитнес е старо, неизползваемо и се нуждае от ремонт, за да се приведе в състояние на експлоатация. Площта му е 54м2. Предвиденото СМР включва монтиране теракот на пода в санитарните помещения към фитнес залата с обща площ от 10,50 м2. Ще се монтира и фаянс на стените в санитарните помещения с обща площ от 64 м2., обшивка на стени с площ от 137м2; доставка и монтаж на 4 бр. прозорци с размери 2,00х1,20см; 2 бр. прозорци с намери 0,70х 0,55 см; Доставка и монтаж на 1 бр. врата с размери 100/200 см; 1 бр. врата с размери 75/200 см; 1 бр.врати с размери 70/200 см и 1 бр. врата с размери 100/225 см. Закупуване на оборудване за обособяване на фитнес зала в базата на "Балкански" ООД. Помещението в момента е празно и неизползваемо. Предвиденото за закупуване фитнес оборудване е следното: бягаща пътека, степен, професионални стълби, смит машина, лежанка за корем, регулируема лежанка, стойка за хиперекстензияь за долна част на гърба, комбинира фитнес уред, уред за крака- долна част, уред за крака- преса, уред за гърди, уред за гръб, полиуретанови тежести от 2,5 до 20 кг., противоударна подложка, прав олимпийски лост с лагери, сет от полиуретанови тежести за лоста, Е-Z крив олимпийски лост 50 мм, 10 кг, 120 см. Предвидените уреди обхващат тренировки на всички възможни мускулни групи в зависимост от предпочитанията на служителите, които ще ги използват. Предвиденото фитнес оборудване е необходимо, тъй като с него ще се подобрят физическата активност и здравето на служителите на "Балкански" ООД и същевременно ще намали техния стрес. Това ще допринесе за цялостното физическо и психическо благосъстояние на екипа, за по-висока работна продуктивност и ефективност, както и за увеличаване на доброто настроение и мотивацията на екипа. От предвидените мерки по Дейност 5 ще се възползват всички наши 64 бр. служители на дружеството. 309 906.30 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).