Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 63 968 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The present project proposal aims to finance measures to increase the safety and security of workplaces in OFFICE V OOD, as well as to improve working conditions.

This will be achieved by carrying out the following activities:
1) Development and implementation of "green" models of work organization in OFFICE V OOD and training of employees aimed at implementing "green" models of work organization;
2) Purchase of personal protective equipment (PPE) and special work clothing;
3) Provision of collective protective equipment, incl. securing existing facilities, technological processes, machines and equipment related to improving working conditions.

With its implementation, the current project will contribute to the fulfillment of the objectives of the procedure, namely the improvement of the working environment in OFFICE V OOD.
The financing of the project will support a new activity for the enterprise - a "green" activity in the field of resource efficiency.
In addition to better working conditions and a higher quality of protection, as a result of the project, labor productivity will increase, which will increase the competitiveness of the enterprise.
The company will continue to finance with its own funds the provision of PPE, special work clothing, collective protective equipment, as well as various social measures for employees.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейност 1 е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси в ОФИС В ООД, които ще доведат до повишаване на ресурсната ефективност и намаляване на въздействието на работните процеси върху околната среда. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Основната цел при изпълнението на тази дейност е намаляване на използваните ресурси и намаляване замърсяването на околната среда. Планира се новите "зелени" модели на работа да бъдат свързани с екологосъобразни дейности на някои работни места, където е възможно това да стане. Предприятието цели да мотивира работниците и служителите да прилагат новите модели на екологосъобразно поведение по време на работа чрез провеждане на обучение. 5 400.00 0.00
Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло.: Целта на тази дейност е да се осигурят по-висококачествени ЛПС и специално работно облекло за работниците и служителите в предприятието. Закупените по проекта ЛПС и специално работно облекло ще бъдат с по-висока защита от тези, които се използват до момента. Съгласно оценката на професионалия риск, направена от СТМ, предвидените за закупуване ЛПС и специално работно облекло са свързани със следните рискове за работещите: - Механични травми на долните крайници; подхлъзване и падане - Неблагоприятни климатични въздействия - Прегряване,измръзване при работа на открито - Предотвратяване на забаволявания на костно-мусколната система Чрез настоящия проект, ОФИС В ООД иска да надгради минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, като затова е необходимо да се закупят нови ЛПС и СРО с по-високи характеристики за защита. Използваните в момента отговарят на минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труда, но са с по-ниска защита и ще бъдат износени до планирания период на стартиране на проекта. Броят на ЛПС заложен в проекта е изготвен съгласно броя на заетите лица, съгласно списъка на ЛПС и специално работно облекло, и съгласно срока на ползване/износване. В рамките на проекта няма да бъдат закупувани резервни ЛПС и СРО. Новите ЛПС и СРО ще бъдат с по-висока степен на защита, ще осигурят по-добър комфорт на работещите, което от своя страна ще запази добрата работоспособност на работещите. В Приложение V е представена конкретна обсновка за всяко едно от личните предпазни средтва и специално работно облекло, с посочени конкретни характеристики. Чрез изпълнение на дейността ще се осигури по-добра защита на служителите, по-добри условия на труд, повишена мотивация и удовлетвореност. Закупуването на нови, с по-висока защита ЛПС и СРО ще доведе до намаляване трудовите злополуки на работното място и до по-голяма удовлетвореност и безопасност на служителите. Описаните в проекта ЛПС и СРО са планирани за Работник зареждане на рафтове 10 бр., както следва: - Лятно яке - Летен панталон - по 2 бр. - Ватиран полугащеризон - по 2 бр. - Яке в яке, зимно, мембранирано - Защитни обувки 13 505.50 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, техно логични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Дейността има за цел да подобри условията на труд в ОФИС В ООД, в резултат на направени препоръки след оценка на риска на работните процеси в предприятието. Предвиждат се следните мерки: 1. Ергономичен стол - 15 бр. за следните длъжности: Отчетник счетоводство 1 бр., Продавач консултант 7 бр., Специалист маркетинг и реклама 1 бр., Помощен персонал финансово-счетоводна информация 1 бр., Работник зареждане на рафтове 5 бр. Закупуването на ергономични работни столове ще спомогне за осигуряване на защита от забаволявания на костно-мусколната система, в резултат от продължителното неравномерно натоварване на мускулите и сухожилията. За тези длъжности е установено, че имат принудителна работна поза – седяща и монотонност на работните операции. Новите столове ще са снабдени с Лумбална опора за кръста, Висока подвижна облегалка за глава, Регулируема височина на седалката, механизъм за повече свобода на движението на седящия, висока облегалка, следващаформата на гръбначния стълб, Регулируеми подлакътници. 2. Климатик - сплит система - 2 бр. за складовото помещение с размер 430 м2. Монтаж на климатиците за работното складово помещение се налага за да се постигне осигуряване на по-благоприятен микроклимат в помещението - по-ефективно охлаждане през летните месеци и по-добро отопление през зимата. 3. Дограма и врата Складово помещение 1 бр. Наличната към момента дограма е стара и амортизирана и не е добре уплътнена, което е предпоставка за въздушни течения и навлизане на студен или топъл външен въздух. Посоченото създава риск от неблагоприятен микроклимат за работещите в складовото помещение. Предвидените колективни предпазни средства ще допринесат за повишаване на здравето и безопасността на работещите лица в ОФИС В ООД. 195 558.29 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).