Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The main goal of the project is the creation of new sustainable jobs for unemployed and inactive persons from vulnerable groups in "WEB SOLUTIONS 21" LTD.

With the implementation of the project, it is planned to increase and improve the efficiency of the workforce in "WEB SOLUTIONS 21" LTD.

Specific objectives of the project:
1) to expand the company's market share by creating environment to supply significant number of orders and/or increasing the speed and quality of service;
2) to increase the efficiency of the work process by hiring 7 new qualified employees;
3) to hold up a minimum of 6 sustainable job positions after the end of the project;

The project is a set of measures that will create 7 new jobs, which will be occupied by unemployed persons in a disadvantaged position, and 1 of them will be a person with permanent disabilities. For the successful implementation of the project and the achievement of the set objectives, it is planned to carry out one activity - Set a new workplace for unemployed persons from vulnerable groups

The project is planned to be implemented within 22 months, and 7 new jobs will be created, in 6 different positions - respectively Software Developer; Expert, Business Development; Expert, Marketing; Operator, Data Entry; Representative, Business Services and Technical Secretary.

Of these, 1 /Technical Secretary/ will be employed by a person in a disadvantaged position with permanent disabilities, who will be in subsidized employment for a period of 21 months. This workplace will be hold for at least 11 months after the completion of the project, which will ensure 100% sustainability of disadvantaged persons with permanent disabilities.

For 6 persons from vulnerable groups without permanent disabilities, we will provide employment for a period of 4 quarters, and after completion of the implementation of the project, at least 80% of them /5 persons/ will be hold for a period of 6 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване на заетост на безработни лица от уязвими групи: С изпълнението на настоящия проект ще бъде създадена заетост на 7 безработни и неактивни лица в неравностойно положение съгласно чл.2, т.1, ал 4 на Регламент (ЕС) 2021/1057 от 24.07.2021 г и Допълнителни разпоредби § 1., т. 4а. от ЗНЗ. От тях 6 души ще бъдат от уязвими групи без трайни увреждания и 1 лице ще е с трайни увреждания 50 и над 50% ТЕЛК. Всички новозаети служители ще бъдат назначени на пълен работен ден(8 часа)при дистанционна форма на заетост. "Уеб Солюшънс 21” ЕООД разработва комплексни софтуерни решения, уеб и мобилни приложения за iOS и Android,инструменти за управление на връзки с клиентите,управление на облачна инфраструктура,DevOps,както и управление на данни и интеграция със системи за управление на съдържание.Всички новоназначени служители ще имат задължения свързани с развиването на основната дейност на организацията КИД 62.90 "Други дейности в областта на информационните технологии". Ще бъдат разкрити следните позиции: 1) 25126004 Разработчик софтуер -1 лице в неравностойно положение без трайни увреждания,което ще има следните задължения: * ще проучва, анализира и оценява изискванията за съществуващи и нови софтуерни приложения и операционни системи;* ще проектира, разработва, тества и поддържа софтуерни решения; * ще модифицира съществуващ софтуер с цел отстраняване на грешки, адаптиране към нов софтуер или актуализиране на интерфейса и подобряване на работоспособността му. 2) 24216002 Експерт, бизнес развитие -2 лица в неравностойно положение без трайни увреждания съответно 1 бр. за гр.Бургас и 1 бр. за гр.Варна,които ще имат следните задължения: * идентифициране и осъществяване на възможности за нови бизнеси и партньорства, както и за укрепване на съществуващите; * проучване на пазара и внедряване на нови бизнес модели * срещи с клиенти и партньори извън основното работно място, когато е необходимо за изпълнение на задълженията; 3) 41321001 Оператор, въвеждане на данни -1 лице в неравностойно положение без трайни увреждания,което ще има следните задължения: * получава и регистрира фактури, формуляри, записи и други документи за записване на данни; * въвежда цифрови данни, кодове и текст от изходния материал в компютърно-съвместими устройства за съхранение и обработка на данни; * проверява точността и пълнотата на данните и при необходимост коригира въведените данни; 4) 33393012 Представител, бизнес услуги - 1 лице в неравностойно положение без трайни увреждания,което ще има следните задължения: * Идентифицира потребностите на клиенти и предлага подходящи ИТ решения, които да отговорят на техните бизнес цели и предизвикателства. * Провежда презентации и демонстрации на ИТ продукти и услуги, за да покажат тяхната стойност и приложимост в различни бизнес сценарии. * Урежда договори за предоставяне на ИТ услуги и продукти и наблюдава изпълнението им, за да се увери, че са в съответствие с уговорените стандарти и очаквания на клиента. * Работи тясно с екипите за поддръжка и техническа подкрепа. 5) 41202006 Технически секретар - 1 лице в неравностойно положение 50 и над 50% трайни увреждания,което ще има следните задължения: * проверява, форматира и въвежда кореспонденция, протоколи и отчети под диктовка, електронни документи или чернови съобразно канцеларските стандарти като използват пишещи машини, персонални компютри и друга текстообработваща техника; * занимава се с входяща и изходяща поща; * проверява заявки за срещи или ангажименти и помага при организирането им; * организира и контролира системи за подреждане на документация; 6) 24316002 Експерт, маркетинг -1 лице в неравностойно положение без трайни увреждания,което ще има следните задължения: * разработването и изпълнението на маркетингови стратегии и кампании, които подкрепят растежа на компанията; * създава иновативни и ефективни маркетингови материали;* анализира пазарните тенденции; * съдейства за укрепване на бранда. Позицията изисква работа с клиенти и партньори извън работното място, когато е необходимо. 352 222.00 45 448.00
Подкрепа на работното място: При изпълнението на проектното предложение приоритетно ще бъдат включвани в заетост лица без трудов опит и/или лица, които поради различни причини отдавна не са били заети лица. Това предполага, че голяма част от тези лица нямат изградени трудови навици и нямат ключови фундаментални умения за справяне с трудовите им задължения. Освен това дейността е свързана с познания и умения за работа с конкретни софтуерни приложения и при утвърдени процедури за работа. Поради бързото развитие на сектора и разнообразието от алтернативни софтуерни продукти, които може да бъдат използвани се предвижда част от новозаетите лица да преминат вътрешнофирмено обучение през първите месеци след тяхното встъпване в длъжност. Планира се новоназначените служители на длъжности 24216002 Експерт, бизнес развитие - 2 лице и 24316002 Експерт, маркетинг - 1 лице да имат 1 общ ментор /служител зает на длъжност Експерт, бизнес развитие/. Менторът по проекта ще бъде ангажиран не по-малко от 40 часа месечно с наставническата дейност и ще има следните преки задължения: * Помагане на новите служители да се запознаят с основните аспекти на техните задължения и отговорности; * Предоставяне на необходимата информация и обучение /при нужда/ за работа със специализиран софтуер; * Обучаване на новите служители в ефективно и качествено обслужване на клиенти; * Предоставяне на съвети относно подходящите комуникационни стратегии и техники. * Въвеждащо обучение за спазването на вътрешните правила и процедури на работното място; * Помощ при решаване на проблеми, които новите служители може да срещнат в процеса на работа. * Подкрепа при разбиране на комплексни ситуации и предоставяне на насоки за тяхното решаване. * Други текущо възникнали трудности в процеса на справяне с работните задължения и отговорности. 2 799.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).