Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 442 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

KRIOS TRADE Ltd. is a trading company founded in 2010 in the city of Shumen. Currently, the company employs 44 people.
The management of the company is aware of the importance of the human factor in the work process and therefore strives to continuously improve the working conditions of its employees. It is aware that this will increase their work ability and motivation for work, which in turn will have a direct impact on both the company's financial results and employee remuneration.
According to the current project, the applicant plans to carry out activities that will improve the work process and employee satisfaction by improving working conditions, health care and ensuring a favorable working environment in the company. By carrying out the activities, the aim is to ensure a normal work process for its employees, good physical parameters, a well-adjusted working environment to the needs of the workers and their adaptation to changes in the working environment.
Social benefits are extremely important for the persons employed in the enterprise, the provision of such by the employer brings additional added value for the workers, which in turn leads to the improvement of the quality of work processes, as well as maintaining their good health in the performance of their work obligations. Additionally, through the implementation of the activities set out in the current project proposal, the company and its employees will be able to meet the new challenges related to the transition to a climate-neutral economy and changing work models.
All this, in turn, will increase the motivation of employees, increase their productivity and solve some of their problems related to the workplace. The management of the company is convinced that the staff is the most important resource for the development of any company and strives to ensure maximum satisfaction among its employees.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Ръководството на дружеството има желание да развие насочеността на организацията към въвеждането на нова „зелена“ и екологосъобразна политика чрез внедряване на модели на организация на работните процеси с насоченост за изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. „Зеленият модел на работа“ обикновено се отнася до екологично устойчиви и екологично отговорни практики на работното място. Възприемането на зелен модел на работа може да предложи различни ползи както за организациите, така и за обществото като цяло. Настоящата дейност се отнася до набор от бизнес практики и стратегии, които дават приоритет на екологичната устойчивост, социалната отговорност и етичните съображения в света на бизнеса. Това включва извършване на търговски дейности, като същевременно се минимизират отрицателните въздействия върху околната среда, опазват ресурсите и се подкрепят етични и социално отговорни практики. Целевата група на настоящата дейност са всички назначени в дружеството лица, тъй като на етап кандидатстване не са направени постъпления към идентифициране на конкретни мерки за внедряване на „Зелен модел на работа“ на организация на работните процеси в дружеството, спрямо неговата дейност. След сключването на Административен договор тази задача ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще предложи план в резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места. Изпълнителят ще разработи съответните „зелени“ модели и карти на организация на труда. Основната необходимост от внедряването на "зелени" модели на работа е осигуряване на устойчивост на работните места и довеждане до отговорност на работници и работодатели спрямо защитата на природните ресурси, намаляването на замърсяването и минимизирането на техния екологичен отпечатък. Чрез внедряването на зелени модели на работа дружеството цели да играе активна роля в предотвратяването и решаването на проблеми свързани с околната среда. Един от най-ефикасните начини за намаляването на суровини и ресурси е внедряването на "зелени практики", т.е да се създаде щадящо за околната среда и приятно за човека място за работа. 4 000.00 0.00
Дейност 2. Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа: Основната необходимост от осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ е поради факта, че служителите на дружеството са подложени на ежедневен стрес и напрежение в ежедневните си дейности. За осигуряването на настощята дейност, ръководството на дружеството възнамерява да осигури на своите служители психологическа подкрепа във връзка с превенция и профилактика на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве на своите служители. Целевата група по настоящата дейност са служителите на фирмата. На етап изготвяне на проектното предложение беше отправена анкета в дружеството относно желание за участие в групови семинари/тренинги за профилактива или индивидуални консултации и участие ще вземат следната целева група: 44 Груповите или индивидуални занимание ще бъдат в насоченост и ще подобрят следните нагласи на служителите: подобряване на психичното здраве, намаляне на стреса и прегряването, увеличаване на продуктивността, подобряване на ангажираността на служителите, подобрена екипна динамика, задържане на кадри, подобрена организационна култура и възможност за разрешаване на конфликти. Групите, които ще се възползват от настоящата дейност ще се съобразят и с ограничението на груповите занимания да не бъдат повече от 10 лица. 8 800.00 0.00
Дейност 3. Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло: Целта на дейността и необходимостта от изпълнение по осигуряване на лични предпазни средства и специално работно облекло е осигуряване на по-безопасни и здравословни условия на труд на служителите. Ръководството на дружеството винаги се стреми да осигурява необходимите лични предпазни средства и специализирано работно облекло, спрямо нуждите на дадения служител. При извършване на основните си дейности, работодателят осигурява на работещите необходимите лични предпазни средства, отговарящи на всички нормативни изисквания. След извършване на периодични проверки на амортизираност на предоставените лични предпазни средства и специаилизирано работно облекло, ръководството на фирмата взима решение за извършване на подмяна с по-качествени и по-добри елементи. Именно поради тази причина изниква и необходимостта от залагане на дейността по закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло. По дейността е предвидено закупуването на следните предпазни елементи: Зимен работен панталон - 2 бр., средна цена на актив от двете оферти е 54,92 лв. без ДДС. Зимно работно яке - 2 бр., средна цена на актив от двете оферти е150,92лв. без ДДС. Зимни работни обувки - 2 бр., средна цена на актив от двете оферти е 147,21лв. без ДДС. Летен работен панталон - 2 бр., средна цена на актив от двете оферти е 89,96 лв. без ДДС. Лятно работно яке - 2 бр., средна цена на актив от двете оферти е 63,00 лв. без ДДС. Летни работни обувки - 2 бр., средна цена на актив от двете оферти е 207,92 лв. без ДДС. В рамките на тази дейност, ръководството на предприятието предвижда закупуването на ЛПС и специално работно облекло с цел намаляване и осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд. Осигуряване на специално работно облекло и лични предпазни средства съгласно Наредба № 3 от 19.04.2001 г. за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на ЛПС на работното място e крайно наложително. Инвестирането в нови ЛПС от по – висок клас, осигуряват по–ефективна защита на работещите от въздействието на механично увреждане на горни и долни крайници, от химични агенти във въздуха на работната среда, от механично въздействие от падащи и излитащи изделия, заготовки, материали, товари, частици, елементи, детайли; неблагоприятен микроклимат и др. Ще се изпълнят изискванията на чл.246 и 247 от НАРЕДБА №7 от 23.09.1999г. ДВ бр.88. 1 427.84 0.00
Дейност 4. Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Целта на дейността по осигуряване на колективни предпазни средства е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд на служителите в извършването на ежедневните им дейности. Необходимостта от осигуряването на колективни предпазни средства се поражда от направените ежегодишни замервания за оценка на риска, на които дружеството ни много държи с цел постоянно осигуряване на най-добри условия на работа на служителите, както и своевременното им подобряване. Съгласно актуализираната оценка на риска и препоръките от СТМ, дружеството възнамерява да осигури по-добри колективни предпазни средства на своите служители чрез закупуване на следните предпазни средства: РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ: Ергономичен стол- 4 бр., средна цена на актив от двете оферти е 956,15 лв. без ДДС. Ергономично бюро- 4 бр., средна цена на актив от двете оферти е 881,15 лв. без ДДС. Колонен климатик- 4 бр., средна цена на актив от двете оферти е 7 643,33 лв. без ДДС. Инвенторен климатик - 2 бр., средна цена на актив от двете оферти е 2 322,50 лв. без ДДС. Инвенторен климатик - 2 бр., средна цена на актив от двете оферти е 2 872,50 лв. без ДДС. Инвенторен климатик - 1 бр., средна цена на актив от двете оферти е 3 582,50 лв. без ДДС. Фирмата разполага с 44 служителя (Асистент-продавач, Отчетник счетоводство, Продавач Интернет търговия, Продавач-консултант, Стоковед, Супервайзър магазин, Специалист с контролни функции търговия, Регионален мениджър), като до този момент предприятието е инвестирало в колективни предпазни средства, които към днешна дата са доста амортизирани. Инвестициите заложени е проектното предложение биха допринесли значително до подобряване на здравословното състояние на служителите. КРИОС ТРЕЙД ООД разполага с доста амортизирани климатици, които не успяват да затоплят помещенията през зимните месеци. Заложените в проектното предложение климатици ще бъдат разположени в битовите кътове в търговските обекти на предприятието в градовете Варна и Шумен. Инвестицията значително ще подобри енергийната ефективност в предприятието, ще намалят режийните разходи и ще подобрят микроклимата. В Дейност 4 не са предвидени за закупуване машини и/или съоръжения, свързани с модернизация или технологично обновление на основната дейност на дружеството 51 895.02 0.00
Дейност 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: След направен анализ на състоянието на служителите и на база необходимостта, ръководството на дружеството взе решение да подобри социалната си загриженост, чрез осигуряване на добри и безопасни условия на труд Очакванията на ръководството е социалните придобивки да допринесат за положителна и приятна работна среда, като по този начин ще се подобри морала и мотивацията, което пък от своя страна ще доведе до повишена производителност. За осъществяване на тази дейност ръководството на дружеството възнамерява да закупи оборудване и извърши необходимия ремонт за обособяване на социалните придобивки, както следва: С цел подобряване условията за отдих на служителите и осигуряване на качествени социални придобивки бе взето решение да се закупи следното обзавеждане и оборудване за гореописаните помещения: РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ: Хладилник с горна камера- 1 бр., средна цена на актив от двете оферти е 472,50 лв. без ДДС. Хладилник с една врата - 1 бр., средна цена на актив от двете оферти е 380,83лв. без ДДС. Кафемашина- 9 бр., средна цена на актив от двете оферти е 735,00 лв. без ДДС. Микровълнова фурна- 9 бр., средна цена на актив от двете оферти е 222,50 лв. без ДДС. Електрическа кана - 9 бр., средна цена на актив от двете оферти е 155,83 лв. без ДДС. Диспенсър за вода - 9 бр., средна цена на актив от двете оферти е 243,33 лв. без ДДС. Бойлер - вертикален - 1 бр., средна цена на актив от двете оферти е 272,50 лв. без ДДС. Бойлер - хоризонтален- 1 бр., средна цена на актив от двете оферти е 310,00 лв. без ДДС. Бойлер - под мивка - 3 бр., средна цена на актив от двете оферти е 164,16 лв. без ДДС. Бойлер - проточен 1 - 1 бр., средна цена на актив от двете оферти е 139,16 лв. без ДДС. Бойлер - проточен 2 - 1 бр., средна цена на актив от двете оферти е 128,75 лв. без ДДС. Бойлер - проточен 3 - 1 бр., средна цена на актив от двете оферти е 103,75 лв. без ДДС. Инвестицията ще засегне всички 44 служителя, които до този момент не са разполагали с цялостно оборудване за бит кът. В проекта е заложено оборудване с цел подобряване на условията на труд, удобството на служителите и енергийната ефективност, тъй като тези с които разполага предприятието са доста амортизирани и неефективни. Закупеното оборудване ще бъде поставено в предвидените помещения в търговските обекти на предприятието в градовете Варна, Шумен, Търговище, Велико Търново и Стара Загора. Всеки един от служителите в целевата група ще има достъп до тях. С осигуряването на отопление по време на работния процес, работниците ще могат да се насладят на една по приятна работна атмосфера и ще бъдат по-мотивирани да осъществяват основните си дейности. 14 509.91 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).