Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 431 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

ZANIMALNIA has been successfully developing for more than 3 years a kids’ events scheduling platform in which various service suppliers (artists, athletes, entertainers, cultural entities, etc.) may introduce their events, and parents may enroll their kids in those events. Parents may also create private events in which they could invite various participants, e.g. platform services suppliers. In order to expand its platform activities by increasing the number of users and service suppliers as well as by adding new functionalities the company needs new experienced staff to accelerate this process. Since the platform has got an option to create events with special needs the ZANIMALNIA team decided to identify ways to hire people with permanent disabilities that are unemployed or inactive on the job market and thus assist in the sustainable integration on the labor market of such experts that for some reason face difficulties in finding sustainable jobs and also be able to more effectively develop various platform service avenues focused on kids with special needs and parents that are also from vulnerable groups or have got permanent disabilities.

The Sustainable Employment Project includes a work package associated with hiring 4 people with permanent disabilities for a period of 21 to 24 months keeping 100% of the new jobs created and a work package associated with support on the new job via mentorship as a customer individual mentorship program will be devised for each new employee compliant with the job specifics so that all new employees could completely perform all their tasks and could adapt well in the company. As a result of the project implementation 4 people from a disadvantaged group with permanent disabilities will get an access to mentorship and sustainable employment in the IT sector with good prospects for career development and adequate working environment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на лица от целевата група - част 1: Дейността предвижда наемане по код по КИД 2008 J.63.12 Web-портали, който се явява основен код на икономическа дейност на кандидата, на 4 лица с трайни увреждания на 8-часов трудов договор на 3 вида длъжности, необходими за развитието на дейността на ЗАНИМАЛНЯ ООД, навлизането на нови пазари на платформата за организиране на детски събития, поддържана от предприятието и подобряване на качеството на предоставяните услуги. Размерът на стандартната таблица на единица разход е 11 362.00 лв./тримесечие/лице за икономическата дейност на кандидата, попадаща в Раздел J Създаване и разпространение на информация и творчески продукти; далекосъобщения по КИД 2008. ЗАНИМАЛНЯ ООД успешно развива вече повече от 3 години своята платформа за организация на детски събития, в която доставчици на услуги (артисти, спортисти, аниматори, културни организации и др.) представят своите събития, а родителите на децата включват децата си в предложените събития. Родителите могат да създават и частни събития (напр. рождени дни, първи учебен ден, последен учебен ден и др.), в които да канят участници,в т.ч. и от доставчиците на услуги, асоциирани към платформата. За разширяване на дейността на платформата чрез увеличаване на броя на потребителите и доставчиците, както и чрез възможности за добавяне на нови функционалности, предприятието има нужда от нови квалифицирани кадри, които да ускорят този процес. Тъй като в платформата има възможност и за създаване на събития за деца със специални потребности, екипът на ЗАНИМАЛНЯ прецени, че е целесъобразно да потърси възможности за наемане на лица с трайни увреждания, които са безработни или неактивни и така, от една страна да подпомогне устойчивата интеграция на пазара на труда на такива специалисти, които по различни причини се затрудняват да намерят устойчива заетост, а от друга страна по-адекватно да развива различни направления на предоставяните от платформата услуги, насочени и към деца със специални потребности и към родители, които също са от уязвими групи или са с трайни увреждания. При изпълнението на дейността ще бъдат спазвани всички хоризонтални принципи и политики и няма да се допуска дублиране на финансиране на едни и същи дейности от различни източници. Етапите от изпълнението на дейността включват: Етап 1: Процедура по наемане на лица с увреждания (чрез Бюрата по труда, обяви на свободни работни места в платформата и по други канали, съобразно интереса и броя кандидати). Провеждане на подбор по документи и събеседване – Месец 1 – Месец 5. Етап 2: Назначаване на лица с увреждания. Сключване на трудови договори. – Месец 2 – Месец 6 (възможно е, съобразно предлагането на пазара на труда, назначаването на лицата да бъде извършено последователно). Етап 3: Осигуряване на заетост на лица с увреждания. Заетостта ще бъде осигурена чрез работа от разстояние, което да осигури по-добра възможност за подкрепа на лицата с трайни увреждания в позната за тях среда при изпълняване на работните им задължения – Месец 2 – Месец 30 (възможно е съобразно предлагането на пазара на труда, заетостта на лицата да бъде извършена последователно и да се застъпва). Продължава в част 2 352 222.00 0.00
Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м. - част 1: Дейността предвижда осигуряване на индивидуална подкрепа за лицата, наети по дейност „Наемане на лица от целевата група” от ментор, което е друго лице от ЗАНИМАЛНЯ ООД, с цел навлизане в спецификата на съответната заемана длъжност. Размерът на възнаграждението на ментора (брутно трудово възнаграждение) е определен съобразно условията по т. 14.3 от Условията за кандидатстване за период от 6 месеца при полагане на 40 часа месеца менторски труд в размер на една втора от минималната работна заплата, установена за страната към момента на кандидатстване (933 лв.) или 2 799.00 лв. Наемането и назначаването на лицата по дейност „Наемане на лица от целевата група” се планира да бъде извършено в първите 6 месеца от проекта в зависимост от предлагането на работна сила на пазара на труда от целевата група (лица с трайни увреждания). Тъй като е възможно назначаването да бъде с различни начални дати менторът гъвкаво ще осигурява наставления за всяко новонаето лице с продължителност средно по 60 часа/новонаето лице. Целта на работата на ментора е да улесни пълноценното изпълнение на работните задължения на новонаетите лица в ЗАНИМАЛНЯ като осигурява експертна подкрепа, съобразена с всяка от длъжностите. Основните задачи, които менторът ще изпълни в рамките на дейността са следните (обособени по видове длъжности, посочени в Дейност „Наемане на лица от целевата група”): За длъжност от вид 1: 1 лице с трайни увреждания на длъжност „Търговски директор”, код по НКПД 1221 7001: - Въвеждане в профила на клиентите на платформата на ЗАНИМАЛНЯ – доставчици на услуги според вида на услугите (спорт, образование, изкуство, култура, други занимания), - Запознаване със статуса и условията по договорите с клиентите - Преглед и запознаване на потребителите на платформата на ЗАНИМАЛНЯ – родители на деца - Запознаване с технологичните характеристики на платформата на ЗАНИМАЛНЯ - Въвеждане в спецификите на използваните канали за дистрибуция на услугите на платформата и представяне пред клиентите на предприятието - Преглед на маркетинговата стратегия на предприятието и задачите, които се очаква Търговският директор да изпълни в краткосрочен (до 1 година) и средносрочен план (до 2 години) - Преглед на предложенията от контрагенти на ЗАНИМАЛНЯ за подобряване на услугите на платформата от гледна точка на пакетни варианти за ползване на услугите и и сътрудничество с партньорски организации (други компании, интегриращи съдържание онлайн, специализирани образователни организации за деца, органи на местната и централната власт, публични и частни училища и детски градини). За длъжност от вид 2: 2 лица с трайни увреждания на длъжност „Мениджър, акаунт: продажби (информационни и комуникационни технологии)”, код по НКПД 2434 6001 - Въвеждане в профила на клиентите на платформата на ЗАНИМАЛНЯ – доставчици на услуги според вида на услугите (спорт, образование, изкуство, култура, други занимания), - Запознаване със статуса и условията по договорите с клиентите - Запознаване с технологичните характеристики на платформата на ЗАНИМАЛНЯ - Въвеждане в спецификите на използваните канали за дистрибуция на услугите на платформата и представяне пред клиентите на предприятието - Изготвяне съвместно със съответното новонаето лице на план за продажбите и насоки за постигане на целите, заложени в него - Консултации при запитвания, които технологично е необходимо да бъдат допълнително интегрирани в платформата Продължава в част 2 2 799.00 0.00
Наемане на лица от целевата група- част 2: Продължава от част 1: Длъжностите, на които ще бъдат назначени лица с трайни увреждания са ориентирани, както към подобряването на качеството на предоставяните услуги (всички видове длъжности), така и към увеличаване на клиентската база на ЗАНИМАЛНЯ (длъжности от вид 1 и вид 2). Следва изчерпателно описание на всяка от длъжностите и на броя лица, които се планира да бъдат назначени. Длъжност 1: 1 лице с трайни увреждания, което попада в обхвата на определението за безработно или неактивно лице към момента на включването си в операция, ще бъде наето на длъжност „Търговски директор”, код по НКПД 1221 7001, за период от 8 тримесечия (24 месеца) на 8-часов трудов договор (90 896.00 лв. общ размер на стандартната таблица на единица разход за 8 тримесечия), като ще извършва своите задължения от разстояние съгласно разпоредбите на Раздел VIIIб от Кодекса на труда (КТ). Основните задължения на длъжността са следните: - Ръководи екип от акаунт мениджъри. - Контролира и подпомага екипа си при консултацията и информационното обслужване на клиенти на фирмата, включително за дейността, асортимента, условията и процедурите за предоставяне на услугите. - Контролира и подпомага популяризирането и демонстрацията на нови услуги на място, при клиента и/или дистанционно. - Контролира и подпомага осъществяването на директни продажби на услуги на клиенти. - Наблюдава и се стреми към запазване и увеличаване клиентите на фирмата. - Провежда работни срещи с контрагенти За заемане на длъжност от вид 1 изискванията за опит и квалификация към лицето с трайни увреждания включват: - Минимум Бакалавърска степен по търговия, обща икономика и/или еквивалентни специалности, - Минимум 5 г. опит в дейности, свързани с продажби, - Управленски умения за подбор и ръководене на екип от специалисти - Умения за обучение на служители и синтезиране на информация - Професионално боравене с продуктите на Microsoft Office - Опит при работа с ERP системи Длъжност 2: 2 лица с трайни увреждания, които попадат в обхвата на определението за безработни или неактивни лица към момента на включването си в операция, ще бъдат наети на длъжност „Мениджър, акаунт: продажби (информационни и комуникационни технологии)”, код по НКПД 2434 6001, за период от 8 тримесечия (24 месеца) на 8-часов трудов договор (181 792.00 лв. общ размер на стандартната таблица на единица разход за 8 тримесечия за 2 лица), като ще извършват своите задължения от разстояние съгласно разпоредбите на Раздел VIIIб от Кодекса на труда (КТ). Основните задължения на длъжността са следните: - Отговаря за цялостно и ефективно обслужване на клиентите. - Управлява цялостно ежедневните дейности, свързани с обслужване клиентите. - Определя и договаря цени и финансови условия, както и сключват договори за продажба и приемат поръчки; - Актуализират информация за клиенти и изготвят отчети за продажби; - Обсъжда с контрагенти на компанията при разработка на функционалности за нови детски събития - Изготвя на методология за динамично надграждане на детски събития по видове и създаване на периодични събития за деца - Отговаря за активното търсене и привличане на нови клиенти. - Съставя на план с мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на развитие на нови детски продукти и услуги. - Провежда работни срещи с контрагенти. За заемане на длъжност от вид 2 изискванията за опит и квалификация към лицата с трайни увреждания включват: - Минимум средно образование, - Предишен опит в сферата на търговията и/или работа с клиенти - Компютърна грамотност - Организационни и комуникативни умения - Умения за работа в екип Продължава в част 3 0.00 0.00
Наемане на лица от целевата група- част 3: Продължава от част 2: Длъжност 3: 1 лице с трайни увреждания, което попада в обхвата на определението за безработно или неактивно лице към момента на включването си в операция, ще бъде наето на длъжност „Администратор, бази данни”, код по НКПД 2521 6002, за период от 7 тримесечия (21 месеца) на 8-часов трудов договор (79 534.00 лв. общ размер на стандартната таблица на единица разход за 7 тримесечия), като ще извършва своите задължения от разстояние съгласно разпоредбите на Раздел VIIIб от Кодекса на труда (КТ). Основните задължения на длъжността са следните: - Поддържа на класификатор на предлаганите детски събития и активности - Изготвя доклади за развитието на нови елементи при организацията на детски събития - Измерва ангажираността на потребителите,чрез създаване на сесии за обратна връзка след проведено събитие - Поддържа вътрешни процедури за оценка и избор на контрагенти - Контролира спазването на изискванията към контрагентите на компанията - Извършва планови и извънпланови проверки на контрагенти на компанията относно качеството и безопасността на предоставяните от тях услуги - Извършва оценка на риск на контрагентите и предлага мерки за ограничаването му За заемане на длъжност от вид 3 изискванията за опит и квалификация към лицето с трайни увреждания включват: - Минимум средно образование - Компютърна грамотност - Притежава основни познания за различни методики за анализ и оценка на селектираните бази данни / исторически данни, - Притежава способност за критична преценка при обработка и анализ на клиентски данни/информация След завършване на проекта се предвижда да се осигури устойчива за заетост на 100% за работните места за лицата с трайни увреждания, назначени в хода на изпълнението му съгласно условията на 25.2.2. от Условията за кандидатстване по процедурата. 0.00 0.00
Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м. - част 2: Продължава от част 1: За длъжност от вид 3: 1 лице с трайни увреждания на длъжност „Администратор, бази данни”, код по НКПД 2521 6002 - Запознаване с класификатора на предлаганите детски събития и активности - Запознаване с начина на изготвяне на доклади за развитието на нови елементи при организацията на детски събития - Демонстрация на начина на измерване на ангажираността на потребителите чрез създаване на сесии за обратна връзка след проведено събитие - Запознаване с вътрешните процедури за оценка и избор на контрагенти (доставчици на събития), - Съвместно извършване на планови и извънпланови проверки на контрагенти на компанията относно качеството и безопасността на предоставяните от тях услуги за запознаване на новоназначеното лице на факторите за качество, които трябва да бъдат проследявани Етапите от изпълнението на дейността включват: Етап 1: Въвеждане в основните процедури, свързани със съответната длъжност – час 1 – час 30 (приема се, че средно по 60 часа се отделя за наставления на всяко новонаето лице в разстояние общо до 6 месеца за всички лица в зависимост на датата на назначаването му). Етап 2: Наблюдение и осигуряване на консултации при изпълнението на основните задължения след първоначалното въвеждане в спецификите на работното място – час 31 – час 50. (приема се, че средно по 60 часа се отделя за наставления на всяко новонаето лице в разстояние общо до 6 месеца за всички лица в зависимост на датата на назначаването му). Етап 3: Последващо и допълващо менторство, свързано с надграждащи умения за съответното лице, необходими за пълноценното изпълнение на работните му задължения, установени по време на етап 2 – час 51 – час 60 (приема се, че средно по 60 часа се отделя за наставления на всяко новонаето лице в разстояние общо до 6 месеца за всички лица в зависимост на датата на назначаването му). 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).