Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 431 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

Jet Logistic and Co. Ltd is a transport company founded in 1995 in Dimitrovgrad. At the moment, 88 people work in the enterprise.
The management of the company is aware of the importance of the human factor in the work process and therefore strives to continuously improve the working conditions of its employees. It is aware that this will increase their work ability and motivation for work, which in turn will have a direct impact on both the company's financial results and employee remuneration.
According to the current project, the applicant plans to carry out activities that will improve the work process and employee satisfaction by improving working conditions, health care and ensuring a favorable working environment in the company. By carrying out the activities, the aim is to ensure a normal work process for its employees, good physical parameters, a well-adjusted working environment to the needs of the workers and their adaptation to changes in the working environment.
Additionally, through the implementation of the activities set out in the current project proposal, the company and its employees will be able to meet the new challenges related to the transition to a climate-neutral economy and changing work models.
All this, in turn, will increase the motivation of employees, increase their productivity and solve some of their problems related to the workplace. The management of the company is convinced that the staff is the most important resource for the development of any company and strives to ensure maximum satisfaction among its employees.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Ръководството на дружеството има желание да развие насочеността на организацията към въвеждането на нова „зелена“ и екологосъобразна политика чрез внедряване на модели на организация на работните процеси с насоченост за изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. „Зеленият модел на работа“ обикновено се отнася до екологично устойчиви и екологично отговорни практики на работното място. Възприемането на зелен модел на работа може да предложи различни ползи както за организациите, така и за обществото като цяло. Настоящата дейност се отнася до набор от бизнес практики и стратегии, които дават приоритет на екологичната устойчивост, социалната отговорност и етичните съображения в света на бизнеса. Това включва извършване на търговски дейности, като същевременно се минимизират отрицателните въздействия върху околната среда, опазват ресурсите и се подкрепят етични и социално отговорни практики. Целевата група на настоящата дейност са всички назначени в дружеството лица, тъй като на етап кандидатстване не са направени постъпления към идентифициране на конкретни мерки за внедряване на „Зелен модел на работа“ на организация на работните процеси в дружеството, спрямо неговата дейност. След сключването на Административен договор тази задача ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще предложи план в резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места. Изпълнителят ще разработи съответните „зелени“ модели и карти на организация на труда. Основната необходимост от внедряването на "зелени" модели на работа е осигуряване на устойчивост на работните места и довеждане до отговорност на работници и работодатели спрямо защитата на природните ресурси, намаляването на замърсяването и минимизирането на техния екологичен отпечатък. Чрез внедряването на зелени модели на работа дружеството цели да играе активна роля в предотвратяването и решаването на проблеми свързани с околната среда. Един от най-ефикасните начини за намаляването на суровини и ресурси е внедряването на "зелени практики", т.е да се създаде щадящо за околната среда и приятно за човека място за работа. 17 600.00 0.00
Дейност 4. Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Целта на дейността по осигуряване на колективни предпазни средства е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд на служителите в извършването на ежедневните им дейности. Необходимостта от осигуряването на колективни предпазни средства се поражда от направените ежегодишни замервания за оценка на риска, на които дружеството ни много държи с цел постоянно осигуряване на най-добри условия на работа на служителите, както и своевременното им подобряване. Съгласно актуализираната оценка на риска и препоръките от СТМ, дружеството възнамерява да осигури по-добри колективни предпазни средства на своите служители чрез закупуване на следните предпазни средства: 1.ергономични офис столове 2.колонни климатици Целева група са 16 бр лица, заети на следните длъжности: Администрация: - организатор, експедиция/товаро-разтоварна и спедиторска дейност - 5 души -счетоводител - 2 души - счетоводител оперативен - 1 човек - специалист, спедиторска дейност - 1 човек - домакин, склад - 2 души Работно помещение ,,Работилница" : -автомонтьор - 2 души -общ работник - 3 души За административната част са предвидени ергономични офис столове като средство за колективна защита. Колонните климатици са предвидени за закупуване за работното помещение "работилница" с площ 140 кв.м., където ще бъдат поставени два от тях, напълно достатъчни за кубатурата на помещението. Останалите три броя ще бъдат инсталирани и пуснати на канала за обслужване на камионите на дружеството, чието помещение е с квадратура 190 кв.м.. Колонните климатици, като средство за колективна защита, са предвидени да бъдат осигурени за автомонтьора и за общите работници, които помещават съответните работни помещения. Във връзка с извършване на ергономична оценка на риска на работната среда от СТМ, бе препоръчано системите на работа да се подобрят чрез промяна на работната среда към по-безопасна и по-комфортна за изпълнение на задачите, тъй като добре конструираното работно място улеснява работниците да поддържат удобна, неутрална поза на тялото, при която ставите са в естествено положеие, напреженето и опънът на мускулите, сухожилията и костната система намаляват и се свежда до минимум рискът от поява и развитие увреждания на опорно-двигателния апарат. Поради факта, че служителите, заети в администрацията са в седнало положение дълго време, в статична и неудобна поза, предписанието на СТМ е да се осигурят на служителите от администрация ергономични офис столове с цел създаване на благоприятни условия за труд и грижа за здравето на служителите. Във връзка осигуряване на благоприятен микроклимат в работното помещение - автоработилница, СТМ предписват закупуването на климатици. Осигуряването на климатиците за работното помещение ще предотврати увреждания на работещите при продължителна работа при високи или ниски температури, като различни смущения и отклонения в организма, промени в температурата на тялото, водно-солевия баланс на организма, сърдечноо съдовата система, може да се получи топлинна хипертемия и др. Към момента в това работно помещение, в което влизат работилницата и канала за облсужване на камионите, няма осигурено средство за постоянно отопление/охлаждане и поддържане на благоприятен микроклимат. Затова дружеството ще закупи 5 броя колонни климатици, с които ще се осигури благоприятен микроклимат както през топлите, така и през студените месеци. Тази дейност като средство за колективна защита ще обхване 5 заети лица - автомонтьорите и общите работници. Средните цени на КПС на база събраните две съпоставими оферти са както следва: 1.ергономични офис столове - 832,92 лв. без ДДС/бр 2.колонни климатици - 13162,50 лв. без ДДС/бр В Дейност 4 не са предвидени за закупуване машини и/или съоръжения, свързани с модернизация или технологично обновление на основната дейност на дружеството. 68 953.80 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).