Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 296 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

"AVTOCENTER - MP" Ltd. is a trading company founded in 2003 in the city of Varna. At the moment, 7 people work in the enterprise.
The management of the company is aware of the importance of the human factor in the work process and therefore strives to continuously improve the working conditions of its employees. It is aware that this will increase their work ability and motivation for work, which in turn will have a direct impact on both the company's financial results and employee remuneration.
According to the current project, the applicant plans to carry out activities that will improve the work process and employee satisfaction by improving working conditions, health care and ensuring a favorable working environment in the company. By carrying out the activities, the aim is to ensure a normal work process for its employees, good physical parameters, a well-adjusted working environment to the needs of the workers and their adaptation to changes in the working environment.
Social benefits are extremely important for the persons employed in the enterprise, the provision of such by the employer brings additional added value for the workers, which in turn leads to the improvement of the quality of work processes, as well as maintaining their good health in the performance of their work obligations. Additionally, through the implementation of the activities set out in the current project proposal, the company and its employees will be able to meet the new challenges related to the transition to a climate-neutral economy and changing work models.
All this, in turn, will increase the motivation of employees, increase their productivity and solve some of their problems related to the workplace. The management of the company is convinced that the staff is the most important resource for the development of any company and strives to ensure maximum satisfaction among its employees.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Ръководството на дружеството има желание да развие насочеността на организацията към въвеждането на нова „зелена“ и екологосъобразна политика чрез внедряване на модели на организация на работните процеси с насоченост за изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. „Зеленият модел на работа“ обикновено се отнася до екологично устойчиви и екологично отговорни практики на работното място. Възприемането на зелен модел на работа може да предложи различни ползи както за организациите, така и за обществото като цяло. Настоящата дейност се отнася до набор от бизнес практики и стратегии, които дават приоритет на екологичната устойчивост, социалната отговорност и етичните съображения в света на бизнеса. Това включва извършване на търговски дейности, като същевременно се минимизират отрицателните въздействия върху околната среда, опазват ресурсите и се подкрепят етични и социално отговорни практики. Целевата група на настоящата дейност са всички назначени в дружеството лица, тъй като на етап кандидатстване не са направени постъпления към идентифициране на конкретни мерки за внедряване на „Зелен модел на работа“ на организация на работните процеси в дружеството, спрямо неговата дейност. След сключването на Административен договор тази задача ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще предложи план в резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места. Изпълнителят ще разработи съответните „зелени“ модели и карти на организация на труда. Основната необходимост от внедряването на "зелени" модели на работа е осигуряване на устойчивост на работните места и довеждане до отговорност на работници и работодатели спрямо защитата на природните ресурси, намаляването на замърсяването и минимизирането на техния екологичен отпечатък. Чрез внедряването на зелени модели на работа дружеството цели да играе активна роля в предотвратяването и решаването на проблеми свързани с околната среда. Един от най-ефикасните начини за намаляването на суровини и ресурси е внедряването на "зелени практики", т.е да се създаде щадящо за околната среда и приятно за човека място за работа. 1 400.00 0.00
Дейност 4. Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Целта на дейността по осигуряване на колективни предпазни средства е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд на служителите в извършването на ежедневните им дейности. Необходимостта от осигуряването на колективни предпазни средства се поражда от направените ежегодни замервания за оценка на риска, на които дружеството ни много държи с цел постоянно осигуряване на най-добри условия на работа на служителите, както и своевременното им подобряване. Съгласно актуализираната оценка на риска и препоръките от СТМ, дружеството възнамерява да осигури по-добри колективни предпазни средства на своите служители чрез закупуване на следните предпазни средства: РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ: 1. Ергономични столове- средна цена от две събрани оферти : 3 266,48 Целта на мярката е да се осигури на работещите по-удобно работно място, което да запази работоспособността им за по-дълъг период от време и да предотврати неблагоприятното въздействие на седящата статична работна поза, като за превенция заболявания на опорно-двигателния апарат. - целева група за тази дейност са всички служители при които е налице работа с дисплеи: 4 лица , които са на длъжности продавач- консултанти и продавач- автомобили, които са в седяща поза през целия работен ден. 2. Аспирация за изгорели газове- средна цена от две събрани оферти :11 555,00лв Ще се използва за отстраняване на отработените газове от автомобилите в затворени пространства. Аспирацията за отвеждане на отработените газове са от голяма необходимост за нашия автосервиз. Изгорелите газове ще бъдат отвеждани извън работното помещение, принудително, чрез специален шланг, който се монтира на ауспуха на автомобила. Респективно вдишването на изгорели газове от служителите на сервиза по време на работа на закрито в работното помещение, ще бъде сведено до нула. Към момента, в случаите, в които се наложи двигател на ремонтиран автомобил да работи в закритата работна площ, се налага да отворим големите портални врати, за да избегнем задимяването. Но в зимните месеци това води до рязко спадане на температурите в работното помещение до недопустими стойности. - целева група за тази дейност са служителите в сервиза: 2 лица автомонтьори 3. Климатици- сервизно помещение- средна цена от две събрани оферти :34 898,76лв В момента сервизното помещение се отоплява с климатици, които нямат достатъчно мощност, амортизирани са и неефективни. С новите климатици ще отоплим и охлаждаме цялото помещение, което ще спомага за комфорта и условията на труд на работещите. През топлият период работниците полагат труд при прегряващ микроклимат, който се характеризира с висока температура на въздуха, често съчетана с висока относителна влажност. Съчетанието на тези неблагоприятни условия значително увеличава степента на прегряване на човешкия организъм. През студеният период работниците са подложени на охлаждащ микроклимат, работят при ниска температура на въздуха. Охлаждането води до появата на респираторни заболявания, усложнения при заболяванията на сърдечно-съдовата система. При охлаждащ микроклимат се влошава координацията на движенията и способността да се изпълняват прецизни операции. В резултат това води до намаляване на работоспособността и повишаване на вероятността от възникване на трудови злополуки. Към момента практически не са осигурени подходящи климатици за отопление или охлаждане на работните помещения. - целева група за тази дейност са служителите в сервиза: 2 лица автомонтьори, зам.управител и продавач консултант. 4. Климатик- битова стая- средна цена от две събрани оферти :1 411,76лв В момента помещението не се използва по предназначение и няма отопление/ охлаждане. С реализацията на проекта ще обновим битовото помещение с климатик и оборудване и ще създадем по- добри условия на труд на работещите. - целева група за тази дейност са всички служители- 7 лица. 54 590.50 0.00
Дейност 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: След направен анализ на състоянието на служителите и на база необходимостта, ръководството на дружеството взе решение да подобри социалната си загриженост, чрез осигуряване на стая за отдих и хранене. Очакванията на ръководството е социалните придобивки да допринесат за положителна и приятна работна среда, като по този начин ще се подобри морала и мотивацията, което пък от своя страна ще доведе до повишена производителност. За осъществяване на тази дейност ръководството на дружеството възнамерява да закупи оборудване и извърши необходимия ремонт за обособяване на социалните придобивки, както следва: С цел подобряване условията за отдих на служителите и осигуряване на качествени социални придобивки бе взето решение да се закупи следното обзавеждане и оборудване за гореописаните помещения: РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ: 1.Кухненски бокс- средна цена от две събрани оферти: 321,25 лв. без ДДС 2. Мивка- средна цена от две събрани оферти: 193,75 лв. без ДДС 3. Смесител- средна цена от две събрани оферти: 55,42 лв. без ДДС 4. Маса за хранене- средна цена от две събрани оферти: 590,84 лв. без ДДС 5. Гардеробчета за дрехи- средна цена от две събрани оферти: 405 лв. без ДДС 6. Микровълнова фурна- средна цена от две събрани оферти: 140,83 лв. без ДДС 7. Столове- средна цена от две събрани оферти: 707,49 лв. без ДДС 8. Хладилник- средна цена от две събрани оферти: 386,66 лв. без ДДС В момента помещението не се използва по предназначение и няма налично оборудване. За работещите е важно да имат помещение за хранене, защото в близост до обекта няма общи места за хранене. С реализацията на проекта ще обновим битовото помещение с климатик и оборудване и ще създадем по- добри условия на труд на работещите. - целева група за тази дейност са всички служители- 7 лица. Закупеното оборудване ще бъде поставено в предвидените помещения и всеки един от служителите в целевата група ще има достъп до тях. С осигуряването на места за отдих и почивка по време на работния процес, работниците ще могат да възстановят силите си и ще бъдат по-мотивирани да осъществяват основните си дейности. 2 801.24 0.00
Дейност 4. Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.- продължение : 7. Подопочистваща машина- средна цена от две събрани оферти : 3 458,50лв Защита от прах, токсични и други вредни вещества: - вакуумни системи за почистване с цел намаляване на вторичните източници на замърсяване. Ще бъде използван за сервизното помещение, в който се извършват автомобилни ремонти, от които произлиза риск от подхлъзване, падане и нараняване. В помещението има и запрашаване, което се дължи на местоположението на шоурума, който се намира на магистрален път. В момента не разполагаме с машина, чистим на ръка, което не е оптимално решение и създава предпоставка за наранявания. - целева група за тази дейност са служителите в сервиза: 2 лица автомонтьори, зам.управител и продавач консултант. , общо 4 лица. РАЗХОДИ ЗА ИНФРАСТРУКТУРА: 1 Секционна врата за сервизно помещение - средна цена от две събрани оферти : 11587,41. като сумата заявена в ПП е 8818,76лв, която е равна на 15% общо допустимите разходи, а останалата част от сумата ще бъде за сметка на предприятието. С цел подобряване условията в сервизното помещение целим да подменим старата, която е цяла и за излизане/ влизане се отваря изцяло, с което през студените месеци навлиза студен въздух и запрашаване. При което работниците работят при ниска температура на въздуха. Охлаждането води до появата на респираторни заболявания, усложнения при заболяванията на сърдечно-съдовата система. При охлаждащ микроклимат се влошава координацията на движенията и способността да се изпълняват прецизни операции. Новата врата е по шумоизолираща, което е от съществена значимост заради местоположението на обекта. С допълнително вградената врата се позволява излизането/ влизането на хора без да е нужно цялостното и повдигане, което ще спомогне да се запазят температурите и да не се създава допълнително запрашаване от магистралния път. - целева група за тази дейност са служителите в сервиза: 2 лица автомонтьори, зам.управител и продавач консултант. , общо 4 лица. В Дейност 4 не са предвидени за закупуване машини и/или съоръжения, свързани с модернизация или технологично обновление на основната дейност на дружеството. 11 587.41 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).