Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 431 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The project lays down effective measures to improve access to employment in quality jobs and adapt to changes in the working environment at "Ogi-Invest" EOOD.
The activities envisaged in it will contribute to the improvement of a healthy and safe working environment in the enterprise, which is a key element in achieving sustainable working conditions for all workers, helping to reduce health risks in the workplace and to improve health and safety standards. safe working conditions. As of the date of submission of the project proposal, the total list of personnel amounts to 33 people, appointed on a labor contract in various positions, corresponding to the activity of the enterprise. "Ogi-Invest" EOOD provides all its employees with good and safe working conditions according to the current legislation, as well as service from the occupational medicine service. The company strictly complies with the recommendations prepared by STM within the specified terms. The current project proposal aims to improve the existing working conditions based on an approved Risk Minimization Program by implementing the following activities:
1. Development and implementation of "green" models of work organization according to the specifications of the specific workplaces in the enterprises. Preparation of "green" cards for the organization of work processes at the specific workplaces. Training of persons from the target group aimed at implementing "green" models of work organization.
2. Purchase of personal protective equipment (PPE) and special work clothing.
3. Provision of collective protective measures related to improving working conditions.
4. Provision of social benefits for workers, incl. repair and equipment of places for recreation, rehabilitation, sports, food and rest.
Project management and visibility, transparency and communication measures will also be implemented. The project will be implemented at the company's site in Pazardzhik.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на„зелени“ модели на организация на труд.: Дейността ще бъде разработена, проведена и проследена като изпълнение в пълно съответствие с изискванията на Условията за кандидатстване.Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи напредприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси,включително обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, тъй като "Оги-Инвест" ЕООД не разполага със служители с необходимата квалификация, за да я осъществи със собствени средства и усилия. Изборът на изпълнител ще се проведе при спазване на правилата за провеждане напроцедура за избор на изпълнител - със събиране на оферти поради ниската стойност на услугата, попадаща под праговете за провеждане на избор спублична покана. Ще се обърнем за осъществяване на дейността към лица, чиято дейност е в обхвата на посоченото в Условията за кандидатстване: "Изпълнител може да бъде лице, което по занятие извършва някоя от следните примерни дейности: - консултации и/или сертификация по прилагане на системи за управление по околна среда (ISO14001, EMAS или еквивалентни); - преподавателска и/или научно-преподавателска дейност в сферата на ресурсната ефективност и/или екологията; - консултантска и/или научноизследователска и развойна дейност в сферата на ресурсната ефективност, екологията или икономическата дейност накандидата. "Избраният изпълнител следва да извърши преглед на дейността на "Оги-Инвест" ЕООД – продукти/услуги, организация на труда, правна и регулаторна рамка, съществуващи практики и процедури за управление на човешките ресурси във връзка с въздействието върху околната среда. В резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места, изпълнителят ще разработи съответните „зелени“ модели на организация на труда, които да предложи на "Оги-Инвест" ЕООД, заедно с план от мерки за прилагането им. Изпълнителят ще изготви и „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. Предвижда се в изпълнението на дейността да бъде включена целева група от 18 заети лица на длъжности "Дограмаджия, дърво/пластмаса/алуминий" 1л.,"Монтажник, изделия от пластмаса" 2л., "Монтажник, изделия от метал" 1л., "Монтажник, текстилни изделия" 1л., "Монтажник, дограма" 8л., "Работник, сглобяване на детайли" 1л, "Работник, спомагателни шивашки дейности" 1л., "Шивач, драперии/пердета" 3л., което ще допринесе за постигане на устойчив резултат. Преди приключването на проекта, ще бъдат подготвени набор от доказателства, че планът с конкретни мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси е приложен в предприятието и има реално въведени мерки от него. Служители ще бъдат запознати с извършените промени и ще им е проведен инструктаж и/или обучение за въвеждането насъответните мерки. Пълният доказателствен материал за провеждането на дейността и резултатите от нея ще бъде приложен към финалния отчет. 3 600.00 0.00
Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло.: Целта на дейността е да се закупи ЛПС и СРО за 33 броя служители работещи в дружеството и участващи пряко в производствения процес, които досега не са използвани в предприятието, или такива, които осигуряват по-висока защита от тези, които се използват текущо. Към момента във фирмата работят 33 заети лица, които използват ЛПС и работно облекло. Лицата са назначени на трудови договори в предприятитето на различни длъжности описани в списъка за утвърждаване на ЛПС и работно облекло. В предприятието има служители, които извършват на ротационен принцип и допълнителни дейности, ако притежават необходимата квалификация за това. Производствената дейност на предприятието абсолютно предполага използването на лични предпазни средства и специализирано работно облекло. Ръководството се грижи да осигури възможно най-добрите средства за защита, за да могат наетите лица да извършват своята дейност в защитена среда, без рискове за здравето, както и да осигури максимален комфорт при работа на служителите си, което обосновава и нуждата от закупуване на нови, с по-висока защита, ЛПС и СРО за заетите в производстеваната дейност на предприятието лица. Съответно спецификата на дейността на предприятието се очертава необходимостта от надграждане на използваните до момента, с цел по-висока защита, опазване на здравето и осигуряване на по-висока степен на комфорт при работа и извършване на служебните дейности ежедневно.В предприятието се извършват дейности и работа с режещи инструменти и монтиране на дограма като се работи на открито, монтажите се извършват на височина, което изисква сигурно обезопасяване от падане, обезопасяване от падащи предмети и работа в ел. мрежа при монтиране на щори гаражни врати. Ръководството се грижи да осигури възможно най-добрите средства за защита, без рискове за здравето, както и да осигури максимален комфорт при работа на служителите си. Специалното работно облекло и ЛПС са описани в утвърден списък съставен въз основа на извършената оценка на риска при полагане на труд в "Оги-Инвест" ЕООД. Те ще бъдат с по-високи характеристики и ще бъдат изработени от по-качествени и с много по-добра термо и водоизолация материали. Имат срок на използване и спрямо него са заложени съответните необходими бройки съобразено с 18 месечен срок за изпълнение. В настоящият проект е предвидено закупуването на: 1.Защитен зимен панталон 34 бр. 2. Защитно дамско яке 6 бр. 3. Защитно мъжко, зимно яке 17 бр. 4. Защитни обувки летни - ниски 6 бр. 5. Защитна каска 16 бр. 6. Защитен колан 9 бр. 7. Защитен летен панталон 17 бр. 8. Защитни очила 15 бр. 9. Защитна маска 15 бр. 10. Защитна шапка 17 бр. 11. Защитни антифони 16 бр. 12. Защитни обувки зимни - високи 34 бр. 13. Защитна сбруя 5 бр. 14. Осигурително въже 5 бр. 15. Защитни наколенки 9 бр. 16. Дъждобран 34 бр. 17. Защитни очила при работа с компютър - 12 бр. При изпълнението на тази дейност е предвидено закупуване на СРО и ЛПС, които са с по–висок защитен и качествен клас от доставяните до момента, което ще допринесе за мотивирането на персонала и повишаване на производителността на труда. Подобрените качествени показатели ще повишат сигурността и безопасността на използващите ги работници. Значително по-дълго ще се запазят и експлоатационните качества които да осигурят защита по време на изпълнение на трудовите задължения на работещите в тази среда. Чрез осъществяването на дейността ще се създадат подходящи условия за намаляване риска от трудови злополуки и професионални заболявания, а също така минимизиране на трудовите злополуки чрез завишаване на изискванията към спазването на правилата за здраве и безопасност при работа. Целевата група на съответната дейност е 33 заети лица. 29 323.04 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства, включително модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: В рамките на тази дейност ще бъде извършена климатизация на помещение офис и шоуруум на фирмата на ул. Есперанто №9В, гр. Пазарджик. В шоуруума работят 2 назначени на трудов договор във фирмата лица на длъжност "Технически сътрудник". В централата на дружеството в гр. Пазарджик на ул Стефан Стамболов 30, ще се осигури обезшумяване и спокойна работна среда на служителите в администрацията, чрез закупуване на двустранни шумоизолационни пана и закупуване на ергономични работни столове. 1. Климатизацията е отчетена като изключително необходима в програмата за минимизиране на риска с оглед осигуряване на оптимални работни условия по отношение на факторите на работната среда - температура, влажност, чистота на въздуха в офис - шоуруум находящ се на ул. Есперанто №9В, гр. Пазарджик. За него е планирано закупуването на 1 бр. климатик , подово стенен. Разхода не се отнася към СМР дейност. 2. Ергономичните работни столове 12 бр. са предвидени поради постоянната работа в седнало положение на всяко лице и необходимостта от предотвратяване на болки, схващания и мускулни напрежения. Те са предвидени съответно 10бр. за лицата в административния офис и 2 бр. за шоуруум на ул. Есперанто №9В на длъжност: Технолог производство 1л., Технически изпълнител 2л., Технически сътрудник 3л., Технически ръководител, строителство 1, Склададжия 1л., , Управител 1л., Счетоводител, оперативен 1л., Главен счетоводител 1 л., Административен секретар 1л. 3. Шумът в офис помещенията също е предмет на дейността. Той е постоянен, силен и натоварващ, вибрациите също, а въздухът е изключително замърсен поради интензивния автомобилен трафик. Работата на служителите в офиса е свързана с постоянни разговори по телефона, което пречи на спокойния работен процес. Поради този факт се наложи да бъде планирано поставянето на двустранно шумоизолационно пано 15 м2. между работните места на служителите в администрацията, тъй като постоянните разговори по телефона пречат на осигуряването на спокоен работен процес. 4. Ергономични столове - шивашки, са специално предназначени за 5л., а именно Монтажник, текстилни изделия 1л., Работник, спомагателни шивашки дейности 1л., Шивач, драперии/пердета 3л. Тъй като работата предполага специфични движения на горната част на тялото и съответно достигане на ергономични норми при работа. Към момента в предприятието няма закупени професионални шивашки столове. Целева група на дейността е 17 души назначени на трудов договор в дружеството. Работата им се осъществява изцяло в сградата и не се налагат служебни излизания. Понякога е натоварено и се налага да се остава в извън работно време. Част от служителите работят се изцяло на компютри, а друга част изцяло на шевни машини като се използват обикновени столове. В предприятието се шият и пределагат на клиентите и дамаски и пердета. Дългото седене в тях води до мускулни напрежения, схващания, болки в кръста и другаде по тялото. Предвидените за осигуряване средства за колективна защита ще допринесат за повишаване на здравето и безопасността на работещите лица като осигурят и поддържат в оптималните граници работната температура, влажността и чистотата на въздуха и ще осигурят подходяща позиция на тялото в седнало положениеqкакто и осигуряване на работно място без постоянно натоварване от шум. Необходимостта от осигуряване на климатик, шумоизолационни пана и ергономични работни столове произлиза от оценката на риска, в програмата за минимизиране на риска е идентифицирана опасността и е определен начина за минимизирането му при реализирането й. В програмата за минимизиране на риска са предвидени мерки за привеждането на параметъра на работната среда за "микроклимат" в допустимите граници, като в понятието "микроклимат" се включват температурата, влажността и чистотата на въздуха. Изпълнението на дейността ще засегне всички включени в целевата група на конкретната дейност 17 лица, затова тя е отчетена като изпълнение на мярка за колективна безопасност. 18 977.30 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Изпълнението на дейността ще засегне всички лица назначени във фирмата. За осъществяване й е предвидено да се закупи оборудване за обзавеждане на помещение за отдих, рехабилитация, хранене и почивка в предприятието. "Оги-Инвест" ЕООД разполага с помещение за отдих, рехабилитация, спорт, както и с помещение за хранене и почивка. И двете са на разположение на всички заети лица. За помещението за краткотраен отдих ще бъдат закупени: 1. Уред за рехабилитация - масажен стол - 2 бр. на стойност 7 825,00 лв. 2. Тенис маса 25 мм. 1бр., на стойност 1840.00 лв. Нуждата от тях се обосновава чрез характера на работата, която за част от служителите се определя с пълна липса на движение през деня, а за другата част от тях с непрекъснато физическо натоварване и работа в неудобни пози. И двата вида статична и динамична работа натрупва много мускулни напрежения, схващания и болки по протежение на гърба, врата и мускулите. Масажният стол ще облекчи схващанията и болките и служителите и те ще могат да работят пълноценно и да си тръгват от работа без да чувстват отпадналост и претоварване. Те ще се използват в почивките от всички 33 назначени служители, затова са предвидени 2 броя от тях. Тенис масата е предвидена за спорт и психическа отмора през времето за почивка, като също ще бъде използвана от всички назначени в предприятитето служители. За разхода прилагаме оферти с усреднена стойност без ДДС. В настоящата дейност е предвидено и закупуването на оборудване за осигуряване на работниците и служителите и на следните социални придобивки: За съществуващи помещения/места за хранене в административната сграда на Оги-Инвест ЕООД, както и за шоуруум на ул. Есперанто №9В, съобразно рационалните норми и специфичните условия на труд, ще бъдат закупени: 1. Хладилник 506 л. 1бр, на стойност 3157.42 лв.; 2. Хладилник 126 л. 1 бр на стойност 595.41 лв. за място за хранене в шоуруум на ул. Есперанто №9В; 3. Фурна за вграждане 9 функции 1 бр. на стойност 928.25 лв. 4. Керамичен плот за вграждане 27 см. 2 котлона 1бр. на стойност 402.91 лв. 5. Микровълнова фурна 23 л. 1 бр. на стойност 226.25 лв. Предприятието е разположено пряко на голям оживен в близост до него няма места за хранене или магазини, от които да се купи нещо топло и готово за обяд. Предлага се основно пакетирана и суха храна, която не може да се консумира ежедневно. Служителите обикновено си носят готова храна и прибори от дома или поръчват доставка по телефона. Ясно се очертава необходимостта от оборудване на помещението за хранене с бяла техника, която приготвя и затопля храната, както и я съхранява свежа за по-дълго време. Общата стойност на предвиденото за закупуване оборудване е 14 975,23 лв. без ДДС съгласно приложените оферти, принт скрийнове и методиката за определяне на средни цени. 14 975.23 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).