Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 363 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The project is aimed at ensuring the transition of UDLAND FURNITURE EOOD to a modern, resource-efficient and competitive enterprise, in the context of the transition to a green economy defined in the European Green Pact. The activities of the project are aimed at implementing "green" models of work organization, ensuring an attractive, healthy and sustainable working environment in UDLAND FURNITURE EOOD, which takes into account the specific needs and favors the development of employees, while contributing to the growth of the enterprise. UDLAND FURNITURE EOOD continuously researches and identifies the needs and problems of its employees in order to ensure quality jobs and their adaptation to changes in the working environment.
The main need of the company is to provide an improved working environment and healthier and safer working conditions for its employees, representatives of the target group. Satisfying this need is also one of the goals of the project.

The project envisages complex integrated measures aimed at:
- development and implementation of "green" models of work organization according to the specifics of specific jobs in enterprises
- provision of social benefits for employees

The expected positive effects of the implementation of the project are related to an improved working environment adapted to their professional needs, which also provides opportunities to extend the participation of workers in the labor market, as well as changes in company policy in the context of the transition to a green economy and the digital transition .

UDLAND FURNITURE EOOD has the operational capacity to implement the project proposal and will use the experience gained over the years in the implementation of projects financed with EU funds in the implementation of the current project proposal.

The target group included in the project covers only persons employed in the company at the time of submission of the project proposal - 20 persons.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд : Целта на дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Въвеждането на нови „зелени“ модели на организация на работните процеси ще бъде свързано с: 1.внедряване в предприятието на нови екологични производствени инвестиции, поради които се променя организацията на труда в предприятието и/или 2.въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места и/или 3.изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Предвидено е дейността да се реализира в посочената логическа последователност: 1.1 Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2 Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на УДЛЕНД МЕБЕЛ ЕООД и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3 Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4 Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Всяка „зелена“ карта ще съдържа набор от действия за изпълнение на работните процеси, водещи до положителен ефект по отношение на повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Дейността ще обхваща служителите на следните работни места (целева група за дейността), които са част от целева група по проекта: Интериорен дизайнер–1 лице Управител-1 лице Дейността ще обхваща 2 лица, заети във фирмата, към момента на подаване на проектното предложение. Основните проблеми и нужди на целевата група са свързани с необходимост от въвеждане на промени в работната среда за осигуряване на по-екологосъобразна работна среда и по-ефективно използване на ресурсите. Избраните като целева група работни места се характеризират с автономност по отношение на разходваните ресурси, поради което е от изключителна важност служителите на тези длъжности да въведат зелени практики, чрез които да се подобри ресурсната ефективност на работните места. Въвеждането на „зелени“ практики за длъжностите от целевата група ще отговори на нуждите на служителите, които ги заемат, като имат положителен ефект върху качеството на работното място и ще разрешат идентифицираните проблеми на целевата група, свързани с необходимостта от внедряване на екологосъобразни дейности за подобряване на работната среда и по-ефективно използване на ресурсите. Дружеството счита, че описаните по-горе работни места на служители като част от целевата група са подходящи за изследване и въвеждане на „зелени“ модели на работа, които в последствие ще могат да се разгърнат и в останалите работни звена на дружеството. Продължава в т. Начин на изпълнение: 330.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите : За осигуряване на подобрена работна среда за служителите си, УДЛЕНД МЕБЕЛ ЕООД предвижда да осигури социални придобивки за служителите чрез закупуване на: -оборудване за обособяване на помещение за спорт -подвижна пергола за обособяване на място за краткотраен отдих (на открито) Чувството за удовлетвореност на работника е все по-значим фактор за подобрена производителност на труда в съвременният свят на дигитализация и роботизация. Социални придобивки допринасят изключително много за изграждане на лоялност на служителите към фирмата. При всички случаи, те са важен елемент от общата мотивация, която фирмата предоставя на персонала. А мотивацията е ключът към професионално израстване, гаранция за това, че служителите ще приемат за своя мисията на фирмата и ще работят по-ефективно. Това обуславя и нуждата на предприятието да осигури социални придобивки за служителите си и по този начин да подобри работна среда. Поддейност 1: Оборудване за помещение за спорт Като част от поддейност 1 е предвидено обособяване на помещение за спорт, чрез закупуване на оборудване за спорт, включващо: -бягаща пътека–2бр -велоаргометър–1бр -кростренажор–1бр -мултифункционална смит машина–1бр -гладиатор–1бр Към момента във фирмата няма място за спорт. Чрез закупуването на необходимите уреди (оборудване), фирмата ще може да осигури на служителите си нова социална придобивка – помещение за спорт. Това ще спомогне за постигане на необходимия за служителите здравословен баланс между професионалния и личния живот и ще изгради ангажираност в тях и ще спомогне за подобряване на психо-физическото им здраве. Предвиденото за закупуване оборудване е подбрано с цел осигуряване на максимално богато разнообразие от опции за тренировка за служителите на фирмата, като всеки уред е съобразен и с нуждите на служителите за укрепване и подобряване на физическото им състояние спрямо изпълняваните работни задължения. Бягаща пътека – Редовната употреба на бягаща пътека подобрява работата на сърдечно-съдовата система, намалява риска от поява на диабет и болки в ставите и мускулите. Здравето на сърцето, мускулната сила и издръжливост могат да бъдат подобрени – мускулите на краката, корема и ръцете също – като същевременно се укрепва костната плътност с трениране на бягаща пътека. Подходяща е за използване от всички служители на фирмата. Имайки предвид, по-продължителноте време на ползване при тренировка на бягаща пътека и броя заети лица, фирмата предвижда да закупи 2 бр. от нея. Велоаргометър – Карането на велоергометър увеличава издръжливостта, което се отразява добре на сърцето и кръвоносната система. Кръвообращението се подобрява, стените на съдовете стават по-еластични и здрави, а сърдечният ритъм се нормализира. Това спомага за по-доброто транспортиране на кислород и хранителни вещества до всяка клетка и тъкан в тялото. Подходяща е за използване от всички служители на фирмата. Кростренажор–Тази машина съчетава движения от спортове като каране на ски, бягане и стъпване. При всяко изпълнение тялото едновременно получава ползите от сложно и идеално синхронизирано движение. Укрепва мускулатурата на бедрата, седалището, коремните мускули, раменете и гърдите. Подходяща е за използване от всички служители на фирмата. Мултифункционална смит машина-Смит машината е идеална за укрепване на мускулите в цялото тяло. Тя може да бъде използвана за множество упражнения за горната и долната част на тялото, които включват укрепване на мускулите на краката, гърба, корема, гърдите, раменете и ръцете. Използването на смит машината може да помогне да подобрите гъвкавостта и подвижността на тялото.Смит машината може да бъде използвана за упражнения, които подобряват координацията и баланса на тялото. Подходяща е за използване от всички служители на фирмата. Гладиатор–Позволява комбинирани тренировки на цялото тяло и укрепва равномерно и балансирано всички мускули. Подходяща е за използване от всички служители на фирмата. Продължава в т. Начин на изпълнение. 63 050.00 0.00
ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Осигуряване на социални придобивки за работещите: Продължение на Дейност "Осигуряване на социални придобивки за работещите" Описанието на точки Начин на изпълнение и Резултат са разпределени в точки Начин на изпълнение и Резултат на настоящата дейност. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).