Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 296 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

SUNNY BEAUTY Ltd. deals with Marinero brand,whose product range is divided into 3 main segments–fashion, perfumes and cosmetics. Over the years we have managed to develop a strong team of professionals. Thanks to the team, we manage to correctly analyze, plan and deliver products that meet market needs and trends, allowing the company to develop positively. And since the volume of work is more than we can handle, we need to expand our team.

The current project proposal aims to create conditions for sustainable employment for disadvantaged people in order to increase our team. We would like to appoint new people from the target group, as part of them will work in our office in the city of Pleven, and the other part will serve our physical stores in Pleven and Veliko Tarnovo.
Planned activities:
-Employment of disadvantaged persons with permanent disabilities, 24 months-1 employee on employment contract
- Employment of disadvantaged persons without permanent disabilities, 12 months-4 employees on employment contract
- Workplace support through a mentor, according to the individual needs of the newly hired persons from the target group for a period of 6 months-1 mentor
-Provision of transport for 1 person from the target group from and to the workplace, with a different place of residence from the city of Pleven, where our office is located
-Adapting the workplace of a newly hired person with permanent disabilities-purchase of equipment

After the implementation of the project activities, sustainable employment will be ensured for 5 representatives of a vulnerable social group, of which 1 person in a disadvantaged position with permanent disabilities, and 4 persons in a disadvantaged position without permanent disabilities, on a full-time basis. The company will contribute to the sustainable labor market integration of disadvantaged persons in a less developed region by providing employment incentives and opportunities for workplace support through a mentor
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Наемане на 5 лица от целевата група: Поради нарастването обема на работа в предприятието и желанието за развитие, планираме да открием 5 нови работни места, както следва: * 4 нови работни места за лица в неравностойно положение без трайни увреждания за период от 12 месеца, на следните позиции: - код по НКПД 52232001; Продавач-консултант, 2 лица - работата във физическите ни магазини нараства. Ние не страдаме от липса на работа, а по-скоро от липса на работна ръка. Наемането на нови продавач-консултанти ще помогне справянето с големия обем на продажбите ни и привличането на нови клиенти, което ще допринесе за постигането на целите за разгръщане възможностите на фирмата ни и развитието й. Едно от лицата ще бъде наето в магазина ни в гр. Плевен, а другото - в гр. Велико Търново. - код по НКПД 35143001; Администратор, уеб сайт, 1 лице - Откриването на допълнителна позиция за Администратор на нашия уеб сайт ще ни даде голямо конкурентно предимство. В последните години се засилва тенденцията клиентите, особено по-младото поколение, което сред основната ни целева група - да ползва онлайн услуги за пазруване. Имаме засилен интерес от онлайн общността и доставяме все повече продукти в страната чрез куриерски услуги. Имаме нужда от специалист да администрира нашия сайт, да го поддържа в изправност и актуалност, и да общува с клиентите ни. Ще обработва онлайн запитванията на клиентите, може да приема поръчки по телефона. С тази позиция ще искаме да привлечем още повече клиенти от дистанция, ще увеличим продажбите си и ще отговорим на промените, които възникват в нашия бранш по отношение на онлайн пазаруването. - код по НКПД 33413006; Специалист с контролни функции, въвеждане на данни, 1 лице - Имаме реална нужда от човек, който да работи в офиса ни с документите и да обработва и следи складовите наличности. Ние продаваме стоки през различни физически магазини, както и онлайн - и ни трябва актуална информация за всички наличности. В допълнение, работим с много на брой артикули от различни доставчици, които трябва да се актуализират редовно. Имаме нужда от отговорно лице за да избегнем проблеми и недоволни клиенти. Това ще ни помогне в дългосрочен план да развием по-голяма лоялност от страна на нашите клиенти. * Предвижда се и откриването на 1 позиция за лице в неравностойно положение с трайни увреждания за период от 24 месеца, което ще бъде на следната позиция: - код по НКПД 24116004; Счетоводител,1 лице - Предвижда се и откриването на 1 позиция за лице в неравностойно положение с трайни увреждания за период от 24 месеца, като ще бъде на следната позиция: 24116004, счетоводител. Спрямо това лице ще имаме изискване да притежава необходимата професионална квалификация. Счетоводителят обработва фактурите, общува с контрагентите и клиентите ни, води счетоводната отчетност и се грижи за месечното приключване. Имаме нужда от този експерт, защото понастоящем ползваме услугите на външна фирма, а искаме да променим това и да ползваме собствен счетоводител за нашия бизнес. Всички работници ще бъдат заети на 8-часов работен ден в основния КИД на предприятието - 47.75 Търговия на дребно с парфюмерийни и козметични стоки и тоалетни принадлежности, който се намира в сектор G"Търговия; Ремонт на автомобили и мотоциклети". Размерът на заплатите е изчислен съгласно стандартната таблица за единица разход по икономически дейности на работодателите, съгласно Условията за кандидатстване, който е 3 963.00 лв. за тримесечие, от които брутно възнаграждение - 3 333.00 лв.; осигурителни вноски за сметка на работодател - 630.00 лв. За период от 12 месеца се получава сумата от 63 408 лева за новонаетите 4 лица от целевата група без трайни увреждания. За период от 24 месеца се получава сумата от 31 704 лева за новонаетото 1 лице от целевата група с трайни увреждания. В бюджета е заложена сумата от 95 112 лева за възнаграждения за заплати на лица от целевата група по Дейност 1. Разходите за възнаграждения ще да бъдат изплатени на лицата чрез внасяне по платежна сметка в банка. 95 112.00 0.00
Дейност 2: Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група: В проектното предложение е заложена подкрепа на работното място чрез 1 брой ментор. Той ще бъде лице от същото предприятие, който ще подпомогне новонаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място/заеманата длъжност. Менторът ще изпълнява своята длъжност за период от 6 месеца, като ще има отработени по 40 часа/месечно. Ментор ще бъде лице, което е назначено в дружеството ни на следната длъжност: - код по НКПД 52232001; Продавач-консултант, 1 лице, което ще бъде ментор на другите продавач-консултанти, както и ще съдейства, при нужда, на останалите новонаети лица. Подкрепата на работното място чрез ментор ще има положително въздействие върху развитието и успеха на новонаетите служителите. Някои от начините, по които менторството ще бъде полезно, са следните: - Менторът ще предоставя ценна информация и насоки, помагайки на служителите да развият необходимите умения и компетенции за успешното изпълнение на задачите си. - Менторът ще помогне на новите служители да се адаптират по-бързо към работната среда, да разберат процесите и да се научат на вътрешните правила и политики на фирмата. - Менторът може да предоставя ценни уроци от собствения си опит и да споделя знания, което не винаги е достъпно във формалните обучителни програми. Менторът е назначен по основния код на икономическа дейност на предприятието, който е 47.75 Търговия на дребно с парфюмерийни и козметични стоки и тоалетни принадлежности. Разходите за възнаграждение на ментора, определени от работодателя, който ще отговаря за представителите на целевата група, ще бъдат в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната. В бюджета е заложена минималната работна заплата за 2024г., равняваща се на 933,00лв., като ½ от не я е равна на 466,50 лв., при което за 1 лице сумата за 6 месеца се равнява на 2 799.00 лв. 2 799.00 0.00
Дейност 3. Осигуряване на транспорт за лицата от целевата група от и до работното място, в случай че лицата работят в населено място, различно от местоживеенето му: В бюджета залагаме разход за транспорт за 1 лице в неравностойно положение, тъй като се цели в новоназначения персонал да бъде включено и поне 1 лице от съседните населени места, което означава, че ще е от различно населено място от седалището на фирмата и местоположението на офиса в гр. Плевен. Чрез тази допълнителна подкрепа за транспорт на новозаетото работно място се осигурява възможност за наемане на квалифициран кадър от околността. 3 528.00 0.00
Дейност 4: Адаптиране на работното място на новонаето лице с трайни увреждания - закупуване на оборудване: Целта на дейността е закупуване на работно оборудване на работното място за новонаето лице с трайни увреждания във фирма СЪНИ БЮТИ ООД. Посредством изпълнението, новонаетото по проекта лице ще разполагат с необходимото оборудване, с което ще изпълнява безпрепятствено професионалните си задължения. Към настоящия момент при нас нямаме достатъчно оборудване за позицията, която ще заема лицето с трайни увреждания. То ще работи предимно онлайн или с компютър офлайн, като обработва финансово-счетоводните документи на дружеството, и поддуржа комуникация с доставчиците, банката, някои контрагенти. За целта е задължително да разполагаме с подобен вид компютърна техника, за да може да се работи. Дейността включва закупуването на следните елементи: - Компютърна Конфигурация -1 бр. - Монитор - 1 бр. - Лазерно многофункционално устройство -1 бр. - Клавиатура и мишка -1 бр. - Защита на захранването -1 бр. - Разклонител с шест гнезда -1 бр. Техниката е с полезен живот поне 2 години, което е много подходящо за текущия проект. 2 840.78 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).