Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 442 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

LEGIO INVICTUS LTD was founded in 2014. with main activity trade in building materials and accessories for the home - mainly materials for floor coverings and interior interiors / parquets, laminates and all materials related to them, bathroom and kitchen equipment/. Over the years, the company has provided construction services for the completion of ready-made construction sites. The company works with qualified and motivated staff that offers construction solutions that meet the client's requirements for quality and accuracy of execution.

The main goal of this project is to ensure sustainable employment for people in a disadvantaged position, including by adapting workplaces for people with disabilities in the company LEGIO INVICTUS LTD.
With the achievement of the main objective, it is expected to ensure sustainable employment for disadvantaged people and to realize the following specific objective:
Improving access to employment and activation measures for all jobseekers and especially for young people, in particular through the implementation of the Youth Guarantee, the long-term unemployed and disadvantaged groups in the labor market and the inactive persons, as well as by promoting self-employment and the social economy.

The scope of the current project proposal includes the following activities:
Activity 1 Employment of disadvantaged unemployed persons without permanent disabilities and persons with permanent disabilities.
Activity 2 Support at the workplace through a mentor, according to the individual needs of newly hired persons from the target group for a period of up to 6 months.
Activity 3 Provision of transport for the persons of the target group to and from the workplace, in case the person works in a settlement other than his place of residence.
Activity 4 Adaptation of the workplace for newly hired persons with permanent disabilities – equipment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 Наемане на безработни лица в неравностойно положение без трайни увреждания и лица с трайни увреждания.: През последните години броят на наетия персонал значително е намалял вследствие от COVID пандемията. Към момента на подаване на проектното предложение, във фирмата са назначени малък брой лица, които няма как да покриват всички нужди на предприятието. Установена е остра необходимост от набиране на нов персонал. С изпълнението на дейността ще се даде възможност за подобряване на работната сила и оказване на положително въздействие върху борбата с безработицата на лицата в неравностойно положение в страната. С изпълнението на дейността фирмата ще увеличи числеността на своя персонал с 8 нови служителя. При изпълнението на тази дейност ще бъдат назначени: - 7 лица в неравностойно положение. Наетите лица в неравностойно положение ще бъдат назначени на следните длъжности: 1 лице Технически изпълнител (КОД 4110 2006), 1 лице Специалист ТРЗ (КОД 43133003) и 5 лица Търговски представител (КОД 3322-3003). Лицата ще бъдат назначени във фирмата за период от 12 месеца. Предвидено е след изпълнението на проекта работодателят да задържи 70% от лицата в неравностойно положение на работа, а именно поне 5 лица. - 1 лице с трайни увреждания. Лицето с трайни увреждания ще бъде назначено на длъжност Счетоводител (КОД 24116004). Лицето ще бъде назначено във фирмата за период от 15 месеца. Предвидено е след изпълнението на проекта работодателят да задържи 100% от лицата с трайни увреждания на работа, а именно 1 лице. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА - ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ КОД 3322-3003 1. Посредничи при осъществяване на продажби на стоките на предприятието на други клиенти. 2. Консултира клиентите за качествата на предлаганите стоки. 3. Следи за търговския вид и годността на предлаганите стоки. 4. Приема парични суми и издава фактури за осъществените продажби. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА - ТЕХНИЧЕСКИ ИЗПЪЛНИТЕЛ КОД 4110 2006 1. Получава постъпващата кореспонденция за ръководителя на предприятието, систематизира я в съответствие с установения ред и я предава за разглеждане от ръководителя или конкретни изпълнители; 2. Регистрира молбите на служителите и организира приема на вътрешните ръководители и външни посетители; 3. Приема и предава документи за подпис от ръководителя и лични заявления от работниците и служителите; 4. Води картотека по установената номенклатура на документите и осигурява тяхното съхраняване или предаването им в деловодството; 5. Осигурява снабдяването на кабинета с канцеларски и други материали, организира подреждането и поддържането на кабинета в съответствие с изискванията; ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА - СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ КОД 43133003 Изготвя и актуализира проектите на структурата, щатното разписание, отчетите, длъжностните характеристики, присъствието, трудовите договори и личните дела за персонала в предприятието съгласно трудовото законодателство, изготвя ведомости за заплати на персонала и плащания по извънтрудови правоотношения. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА - СЧЕТОВОДИТЕЛ КОД 24116004 1.Оформя документите, свързани с финансовата дейност. 2.Обработва счетоводните документи по съответните сметки, за които пряко отговаря. 3.Изчислява и осчетоводява вноските за държавния и общинския бюджети, за държавното обществено осигуряване, за здравно осигуряване и за фонд „Професионална квалификация и безработица". 4.Съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения. 5.Участва в комисии при извършване на инвентаризации или проверки на материалноотговорни лица. 6.Упражнява вътрешнофинансов контрол в кръга на възложените му задачи за спазване на финансовата дисциплина в предприятието. 7.Подготвя данни за статистическите отчети и формуляри и приключването на съответни отчетни периоди. Всяка една от посочените длъжности отговаря на код по КИД G Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети. 130 779.00 0.00
Дейност 2 Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м.: Дейността е насочена към осигуряване на 2-ма ментори за новонаетите лица от целевата група за период от 6 месеца. В една фирма менторът играе решаваща роля за осигуряване на плавен преход и адаптация на новите служители към новата среда. Менторът ще бъде лице от същото предприятие, което да подпомогне новонаетото лице от целевата група при навлизането му в спецификата на работното място/заеманата длъжност. С изпълнението на дейността, фирмата ще се възползва от извършване на обучение на своите бъдещи служители, тъй като работата е доста специфична и изисква специални умения. Осигуряването на ментор за новонаетите лица би спомогнало за повишаване на тяхната мотивация за работа и по-бързото им приобщаване към екипа. Предвидено е да бъде осигурен 1 ментор, който е назначен във фирмата на длъжност Счетоводител. Менторът ще обучава новонаетите лица в неравностойно положение, които ще бъдат назначени на длъжност Счетоводител и Специалист ТРЗ. Менторът ще отговаря за 2 новонаети лица. Предвидено е да бъде осигурен 1 ментор, който е назначен във фирмата на длъжност Търговски директор. Менторът ще обучава новонаетите лица в неравностойно положение, които ще бъдат назначени на длъжност Търговски представители. Менторът ще отговаря за 5 новонаети лица. Менторът ще обучи новонаетото лице на длъжност Счетоводител как да работи с фирмения счетоводен софтуер, ще го запознае с необходимите бази данни и фирмени документи. Менторът ще следи за правилното изпълнение на задълженията на новонаетото лице, като ще му съдейства при оформянето на документите, свързани с финансовата дейност. По време на обучението на новонаетото лице на длъжност Специалист ТРЗ, менторът ще го запознае с вътрешнофирмените правила и политики. Лицето ще бъде обучено как да изготвя ведомости за заплати на персонала и плащания по извънтрудови правоотношения. Менторът ще обучи новонаетото лице на длъжност Търговски представител как правилно да консултира клиентите за качествата на предлаганите стоки. Обучението на новонаетото лице ще включва запознаване със софтуера за продажби на фирмата, работа с парични суми и издаване на фактури за осъществените продажби. Менторът ще обучи лицето как ежедневно да следи за търговския вид и годността на предлаганите стоки. Всяка една от посочените длъжности отговаря на код по КИД G Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети. 5 598.00 0.00
Дейност 3 Осигуряване на транспорт за лицата от целевата група от и до работното място, в случай че лицето работи в населено място, различно от местоживеенето му: Лицата, живеещи в отдалечени населени места често срещат трудности с намирането на работа, понякога поради липсата на осигурен транспорт или заради налагащите се разходи за транспорт. А когато лицата попадат в дефиницията "неравностойно положение", затруднението за тях е още по-голямо. Фирмата планира да осигури транспорт за 1 лице в неравностойно положение от и до работното място, когато лицето е с различно местоживеене от мястото на изпълнение на проекта. По този начин фирмата ще подкрепи 1 лице в неравностойно положение като му осигури транспорт от и до работното място за период от 12 месеца. Положителното за лицето, на което ще бъде осигурено транспорт е, че ще спести пари от разходи за обществен транспорт. Освен това, чрез тази дейност ще се помогне на лицето да преодолее географските си бариери и ще му се осигури по-добър достъп до възможности за работа. Като улеснява пътуването до работното място, работодателят ще подобри цялостната удовлетвореност от работата на своя служител, тъй като той ще бъде по-малко стресиран и по-продуктивен. Предлагането на транспортни услуги показва, че компанията е загрижена за благосъстоянието на своите служители и е готова да направи допълнителни усилия, за да ги подкрепи. 1 750.00 0.00
Дейност 4 Адаптиране на работното място за новонаети лица с трайни увреждания – оборудване : Дейността предвижда адаптиране на работното място за едно новонаето лице с трайни увреждания, като това ще допринесе за изпълнението на задълженията му. Наетото лице с трайни увреждания на длъжност Счетоводител (КОД 24116004) ще изпълнява служебните си задължения на лаптоп, осигурен от работодателя. Задълженията на лицето, назначено на длъжност Счетоводител (КОД 24116004) са да оформя документите, свързани с финансовата дейност. Счетоводителят обработва счетоводните документи по съответните сметки, за които пряко отговаря, изчислява и осчетоводява вноските за държавния и общинския бюджети, за държавното обществено осигуряване, за здравно осигуряване и за фонд „Професионална квалификация и безработица", съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения. Участва в комисии при извършване на инвентаризации или проверки на материалноотговорни лица. Упражнява вътрешнофинансов контрол в кръга на възложените му задачи за спазване на финансовата дисциплина в предприятието. Подготвя данни за статистическите отчети и формуляри и приключването на съответни отчетни периоди. За изпълнението на служебните задължения на лицето с трайни увреждания е идентифицирана нуждата от закупване на лаптоп, поради липсата на наличен такъв. Чрез осигуряване на необходимото оборудване, като лаптоп, работодателят ще помогне да се гарантира, че назначеното лице с увреждания е толкова продуктивно, колкото неговите колеги без увреждания. Това може да доведе до повишена ефективност и производителност за компанията. Известно е, че компаниите, които демонстрират ангажимент към наемането и подкрепата на хора с увреждания, могат да подобрят своята репутация сред клиентите, инвеститорите и общността. Това може да доведе до положителни бизнес резултати. Работодателите, които създават приобщаваща работна среда, която включва служители с увреждания, могат да изградят по-силен и по-разнообразен екип. Предоставянето на лаптоп на назначеното лице с трайно увреждане не само му помага да изпълнява работата си ефективно, но също така може да бъде от полза за работодателя по различни начини. При изпълнението на дейността ще бъде закупен: - 1 бр. лаптоп Предоставянето на адаптирано работно място ще позволи на лицето с трайни увреждания да се интегрират пълноценно на пазара на труда. 1 649.60 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).