The implementation of the project aims to improve the working environment and adapt the employees of 'Devalex Consult' Ltd. as they transition to a climate-neutral economy. To achieve the goals outlined in the company's development strategy through the project, a system of 'green' models of labor organization will be developed and implemented. This system will be tailored to the specific characteristics of the personnel structure, leading to an overall 'eco' corporate culture and motivation for 'green' thinking among employees.
Through the execution of project activities, investments will be made in human capital through measures for psychological support related to the prevention and mitigation of workplace stress, professional burnout, and the effects of the Covid pandemic on the mental health of workers. The project's implementation will also enhance the professional and health status of part of the target group by improving working conditions within the company. To increase motivation and overcome stress in the project, the creation of a space for relaxation and dining is planned. The creation of social benefits is entirely aimed at satisfying the needs of the target group for a balance between personal and professional life.
The expected result of the project activities is the improvement of the quality of workplaces in the enterprise, simultaneously meeting the need of 'Devalex Consult' for increasing labor productivity in the long run.
The main activities of the project include:
1.Development, adaptation, and implementation of 'green' models of work organization.
2.Provision of prevention and mitigation of 'burnout' at the workplace and the effects of the Covid pandemic on mental health - psychological support.
3.Provision of means for collective protection - replacement of work chairs and desks with ergonomic ones.
4. Provision of social benefits for employees - setting up and equipping a space for rest and dining
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне н
а „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зе
лени“ модели на организация на труд: В дейността ще бъдат включени всички 16 лица от целевата група, тъй като амбицията ни е работните места в дружеството с бързи темпове да бъдат
съобразени със съвременните изискания и за тях да бъдат внедрени "зелени" модели на организация на труда и работните процеси.
Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност:
1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики.
1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни
места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места.
1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на
предприятието.
1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл.
обучение на персонала за въвеждането на съответните промени
3 200.00
0.00
Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа
подкрепа: В дейността ще бъдат включени всички 16 лица от целевата група.
В рамките на дейността ще се изготвят психологически профили за заетите лица, които ще послужат като основа за насочване на целеви мерки за
психологическа подкрепа. Целта ще бъде да се подпомага индивидуалното психично благосъстояние и ефективността на работниците в работната среда.
Психологическата подкрепа ще се предоставя от специалисти със специалности в областта на „Психология“, „Трудова и организационна психология“ или
„Психиатрия“. Тази подкрепа ще може да се осъществи чрез провеждане на групови семинари и тренинги за профилактика, както и чрез индивидуални
консултации.Груповите семинари и тренинги за профилактика ще бъдат насочени към до 10 участници в група и ще предоставят подходящи методи и техники за
управление на професионалния стрес. Участниците ще бъдат запознати с инструменти за по-добро справяне с предизвикателствата на трудовата среда,
съобразени с естеството на работните процеси в предприятието.
Индивидуалните консултации ще бъдат предназначени да предоставят персонализирана подкрепа, фокусирана върху индивидуалните нужди и
предизвикателства на заетите лица. В хода на тези консултации ще бъдат предоставяни инструменти и стратегии за справяне със стресови ситуации и
подобряване на психическото благополучие.
Нашата мисия ще бъде не само да реагираме на предизвикателствата, но и да се предоставя цялостна и проактивна подкрепа, насочена към постигане на
баланс и благополучие в работната обстановка.
3 200.00
0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични пр
оцеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Изпълнението на тази дейност ще осигури колективна защита на всичките 16 заети лица от целевата група от рисковете, свързани с ергономията при
работа.Тя в в изпълнение на изрични мерки, посочени в утвърдената програма за минимизиране на риска в дружеството и е насочена директно към
подобряване на работната среда, чрез закупуването на комплекти от ергономични столове и ергономични работни бюра за заетите лица от целевата група.
Наличните към момента работните столове и бюра създават предпоставки за различни видове увреждания, които използването на ергономични мебели
може да минимизира, тъй като те създават комфорт на гръбначния стълб и цялото тяло, поддържат правилната работна поза и намалят риска от различни
видове мускулно-скелетни проблеми и увреждания, особено пряко свързаните с правилното положение на тялото и разпределението на енергията в
опорно-двигателния апарат.
Целите на дейността са:
1.Минимизиране на риска от увреждания: Подобряването на работната среда чрез ергономични мебели има за цел да намали основните рискове от
увреждания, свързани с продължителната седяща работна поза.
2. Повишаване на комфорта: Ергономичните бюра и столове са проектирани да осигурят комфорт и подкрепа за тялото, което може да допринесе за подобряване на работната среда и работната ефективност.
3.Спазване на здравословните стандарти: Дейността има за цел да съответства на здравословните стандарти и насоки, свързани с работната среда, за да се
гарантира съобразеност с правилата за безопасност и здраве на работното място
25 026.72
0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Изпълнението на тази дейност предвижда обособяването на помещение/място за отдих в централния офис на дружеството в град Стара Загора, от което ще се възползват
всички 16 заети лица от целевата група. Идеята е да бъдат създадени условия за работа, наподобяващи домашния уют и помагащи на работниците да
установят по-добър баланс между личния и професионалния си живот. Общият ефект от осигуряването на тази допълнителна социална придобивка ще
допринесе за по-голям комфорт на работно място, за повишена производителност и по-доволни служители.
По-конкретно предвиждаме закупуването на следното оборудване:
1. Масажен стол - естествен завършек на комплексна грижа за здравето и физическото състояние на работещите, приложена с придобиването на
ергономично работно оборудване. Освен че подобряват физическото състояние и премахват временни дискомфортни усещания в натоварени зони на
тялото, релаксиращите масажи помагат на служителите да се освежат и да намалят стреса и напрежението. Предоставянето на условия за извършване на
масажи подчертава грижата на фирмата за благосъстоянието на своите служители и подобрява тяхното удовлетворение от работата.
2. Хладилник - общото използване на хладилника може да създаде по-сътрудническа и приятна обстановка в офиса. Наличието на хладилник практически
увеличава производителността, тъй като служителите ще имат възможността да донесат и съхранят здравословни храни, което може да подобри техния
енергиен и фокусиран работен режим.
3. Кафе-машина - подобрява бодростта и фокуса, тъй като кафето помага на служителите да се съсредоточат по-добре и да бъдат по-продуктивни.
Наличието на кафе-машина в общото помещение за отдих стимулира социалните взаимодействия и тя става място за социален контакт и обмяна на идеи.
4. Микровълнова печка - осигурява удобство за служителите, които могат лесно и бързо да затоплят храна, която са поръчали с доставка или донесли от
вкъщи. Микровълновата печка е добър уред за приготвяне на различни разтворими напитки, които не могат да бъдат приготвени от кафе-машината. Тя
също подобрява общностния дух, тъй като споделянето на лек обяд или закуска създава по-приятна обстановка в офиса. В допълнение, наличието на този
уред подпомага работата в извънредни ситуации: Възможността за приготвяне на храна в офиса може да бъде полезна в случай на продължителни
работни часове или неочаквани събития.
5. Съдомиялна машина - ще доведе до икономия на време и усилия при почистване на кухненска посуда.
15 392.17
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN