Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 63 968 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

T&G MASTER CLEAN LTD has been working successfully on the Bulgarian market for more than twenty-one years. The company is engaged in the provision, rental, maintenance and service of mobile field chemical toilet cabins, showers, mobile fences and vacuum systems for septic tanks, having 10 specialized heavy-duty vehicles and qualified personnel performing service activities as well as those offered over 500 types of WC cabins, including those owned by the company's customers.
The management of T&G MASTER CLEAN LTD takes continuous care and attention to its staff, ensuring good and safe working conditions, following the requirements of the legislation, with a continuous aspiration for upgrading. As of the date of submission of the project proposal, the total number of personnel amounted to 11 people, 10 appointed on an employment contract and 1 Manager with a self-insurance contract.
In accordance with our policy of maintaining and constantly improving the quality of work and workplaces and based on a prepared Risk Assessment and approved Risk Minimization Program, with this project proposal we are applying for the implementation of the following activities:
1. Development and implementation of "green" models of work organization in accordance with the specifics of specific jobs
2. Ensuring prevention and prophylaxis of "burnout" in the workplace and "effects of the COVID pandemic on mental health" through psychological support of the staff
3. Purchase of personal protective equipment and special work clothing
4. Provision of social benefits for workers - places for leisure, sports, meals and rest, by purchasing an equipped double container.
By implementing the activities of the project, a higher quality of jobs will be achieved, improving the professional and health status of workers, which will reflect positively on labor productivity, while at the same time increasing the responsibility for environmental protection.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Въвеждането на нови „зелени“ модели на организация на работните процеси е свързано с изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Разработването и прилагането на „зелени“ модели на организация на труд ще е съобразно със спецификата на конкретните работни места в предприятието и обучение на лицата от целевата група ( всички 11 заети в предприятието лица) насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. За изпълнение на дейността ще се възложи на изпълнител, избран такъв по реда на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ (при спазване изискванията на акта по чл. 54 от ЗУСЕФСУ). Избраният изпълнител ще извърши преглед на дейността на ТИ ЕНД ДЖИ МАСТЪР КЛИИН ООД – продукти и услуги, организация на труда, правна и регулаторна рамка, съществуващи практики и процедури за управление на човешките ресурси във връзка с въздействието върху околната среда. В резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места, изпълнителят следва да разработи съответните „зелени“ модели на организация на труда, които да предложи за реализация, заедно с план от мерки за прилагането им. Изпълнителят изготвя и „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. При избора на външен изпълнител ТИ ЕНД ДЖИ МАСТЪР КЛИИН ООД ще се съблюдават и изискванията, той да извършва по занятие някоя от следните примерни дейности: • консултации и/или сертификация по прилагане на системи за управление по околна среда (ISO14001, EMAS или еквивалентни); • преподавателска и/или научно-преподавателска дейност в сферата на ресурсната ефективност и/или екологията; • консултантска и/или научноизследователска и развойна дейност в сферата на ресурсната ефективност, екологията или икономическата дейност на предприятието. По тази дейност ТИ ЕНД ДЖИ МАСТЪР КЛИИН ООД няма да използва възращем ДДС. 2 200.00 2 190.00
Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа. : "ТИ ЕНД ДЖИ-МАСТЕР КЛИИН" ООД ще осигури за заетите лица психологическа подкрепа във връзка с превенция и профилактика на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве на работещите. Целите на дейността следва да са обвързани и със запознаване на участниците с наличието на явлението "бърнаут", подпомагайки откриването на проявите му и осъществяването на ранна превенция на състояния, свързани с физическо, емоционално и психическо изтощение. Следва да бъдат преодолени нагласи свързани с отрицателно и критично отношение към работата, нежелание за започване на работа, раздразнение към членовете на екипа или към клиентите, емоционално отдръпване от колеги и клиенти, както и мисли, свързани с липсата на смисъл, значение и приносът за извършваните работни процеси, водещи включително до напускане на работа. В рамките на дейността могат да бъдат изготвени психологически профили на заетите лица, които да послужат като основа за адресиране на подходящи мерки за психологическа подкрепа. Психологическата подкрепа трябва да се извършва от лице/а със специалност „Психология“, „Трудова и организационна психология“ или „Психиатрия“ и може да бъде под формата на групови семинари/тренинги за профилактика и/или индивидуални консултации, при провеждането на които, участниците задължително следва да бъдат запознати с подходящи методи и техники за управление на професионалния стрес, съответстващи на естеството на трудовите процеси в предприятието. Максималният брой участници при групови занимания е до 10 лица в група. Информация относно темите на обученията: - Значение на "Стрес" и "Бърнаут" - 8 уч. ч. - Meтоди и техники за справяне със стреса и състояния, свързани с физическо, емоционално и психическо изтощение - 8 уч. ч. - Продуктивност и стрес на работното място - 8 уч. ч. - Лични защитни механизми и емоционален самоконтрол - 8 уч. ч. - Взаимоотношения с другите и оказване на взаимна психологическа подкрепа - 8 уч. ч. По тази дейност ТИ ЕНД ДЖИ МАСТЪР КЛИИН ООД няма да използва възращем ДДС. 2 200.00 2 190.00
Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло: В "ТИ ЕНД ДЖИ-МАСТЕР КЛИИН" ООД се спазват правилата за добри и безопасни условия на труд. На всеки 2 години се правят замервания и се изготвят доклади за работната среда в дружеството. В тази дейност се предвижда да се закупят ЛПС и специално работно облекло за лицата, на длъжност "шофьор на специализиран товарен автомобил - 7 човека. За определяне на броя лица, включени в целевата група по тази дейност, е представен списък на работните места и видовете работи, при които е необходимо да се използват ЛПС и/или специално работно облекло, утвърден въз основа на извършената оценка на риска на работните места. Списъкът отговаря на изискванията, посочени в чл. 17, ал. 3, т.1-4 от Наредба № 3 от 19 април 2001 г. за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на ЛПС на работното място. C цел подобряване условията на труд и повишаване безопасността при работа, на база обсъдена със службата по трудова медицина оценка на риска, с която дружеството има се препоръчва да се закупят ЛПС и СРО, което да обхване всички части на тялото, съответно да бъде с по-високи характеристики за защита, с по-износоустойчиво и издръжливо на вятър, дъжд, пробиване и студ за зимните месеци, които да покрият различните манипулации, които могат да доведат до риск за здравето и безопасността на служителите в дружеството. Целевата група обхваща тези 7 човека на длъжност шофьор на специализиран тежкотоварен автомобил, които извършват и следните трудови дейности: - управляват въпросните специализирани товарни автомобили, обикновенно натоварени с химически тоалетни и/или извозват събрани ексременти от септични ями; - инсталират въпросните химеични тоаленти и/или извършват тяхана поддръжка и зареждане и/или изпомпват запушени септични ями; - извършват поддръжка на товарните автомобили, ремонт или товаро-разтоварни дейности в базата на дружеството, намираща се Индустриална зона в гр. Хасково. Една немалка част от описаните дейности на целевата група се извършват на открито, което неминуемо се отразява на подбора на специалното работно облекло, а работата с течности, дори и биоразтворими, каквито се използват в компанията, налага то да бъде водоустойчиво и дори негоримо Така идентифицираните нужди на персонала от целевата група по тази Дейност 3, съгласувана и препоръчана и от СТМ, е заложена в проектното предложение, като за целта "ТИ ЕНД ДЖИ-МАСТЕР КЛИИН" ООД е поискало оферта с характеристики и показатели на работното облекло и ЛПС на по-високо ниво, надграждащо досега закупуваните, както следва: 1. За защита очи – поликарбонатни защитни очила за безопасност с/у механично въздействие от падащи и излитащи частици, пръски и др. 2. За защита лице – маска с комбиниран филтър за защита с/у химични и прахови агенти във въздуха при работа с химични концентрати; 3. За защита на тялото през зимата СРО за защита от неблагоприятен микроклимат и работа при външни климатични условия: - водоустойчиво ватирано защитно яке със светоотразител, ветро- и водозащитни – антистатичен защитен подплатен панталон/полугащеризон, дишащи и устойчиви на пламък и вода 4. За защита на тялото през лятото СРО от неблагоприятен микроклимат и работа при външни климатични условия - Негоримо, водоустойчиво яке със светоотразител и антистатично покритие - водоустойчив панталон/гащеризон със светоотразител, антистатично и негоримо покритие 5. За защита на горни крайници - За защита на ръцете през зимата от вятър, студ и влажност – работни защитни ръкавици, подплатени и вяторо- и водоустойчиви - За защита на ръцете през лятото от вредни за кожата агенти, влаго и срезоустойчиви работни защитни ръкавици 6. За защита на долни крайници За защита от Неблагоприятен микроклимат и работа при външни климатични условия на долни крайници - през зимата с/у измръзване, измокряне и противоудърни боти/ботуши с метално или др. вид защитно бомбе, студо- и водоустойчиви - през лятото с/у измокряне и противоудърни, водоустойчиви защитни работни обувки. 7 099.68 7 059.92
Осигуряване на социални придобивки за работещите - места за отдих, спорт, хранене, чрез закупуване на оборудван фургон (композиция от 2 контейнера): По настоящата дейност предприятието предвижда да осигури социални придобивки за своите служители (целева група от 10 заети на трудов договор лица) за отдих, хранене, спорт и почивка, като предвижда да закупи напълно оборудвана за целта композиция от двоен фургон, която да позиционира в базата си в Индустриална зона на гр. Хасково. Причината за това решение е, че към настоящия момент по-голямата част от персонала извършва дейности по подготовка на ежедневните си ангажименти именно там, а не в офиса, който се намира в центъра на града. Там се поддържа и специализираната техника, и съответно оттам се товарят и извозват по предназначение самите химически тоалетни. Целевата група по тази дейност обхваща всички служители на дружеството, но ще е от възлово значение за седемте служители на длъжност "шофьор на специализиран тежкотоварен автомобил" и двамата - "Търговски представител". Тяхната работа в немалка част е и в движение. В повечето случаи тяхното място за почивка е самите автомобили, където се и хранят, което е неудобно и неправилно или използват базата в Индустриалната зона на гр. Хасково, която е отдалечена и не предоставя нужните условия. Това е основната причина Ръководството на дружеството да вземе решение да подсигури място за отдих, хранене и почивка, в съчетание със спорт на удобна за всички локация. С възможността предоставена по процедурата "Адаптирана работна среда" предприятието ще задоволи идентифицираната необходимост от въпросните социални придобивки за персонала като закупи напълно оборудвана конфигурация от 2 модула - двоен фургон, представляваща едно цяло, със собствен баня и тоалетна и климатик за поддържане температа вътре в независими от околната атмосфера, нормални граници и 4 обособени зони, както следва: - кът за хранене с кухненски шкафове и мивка със сифон, маса за хранене с 6 стола - кът за отдих и почивка с диван и ниска масичка - стая с пейки и гардероби за преобличане и съхраняване на вещи и дрехи (съблекалня) - стая за спорт, оборудвана с велоергометър, бягаща пътека за раздвижване на долни крайници и лежанка с тежести, за раздвижване и заякване на горни крайници, след дълго седене в неподвижна поза зад волана или в офиса на бюро за служителя по Контрол на качеството. Заседналия начин на живот и работа са в основата на повечето кардио заболявания, изкривявания на гръбначния стълб и невралгични заболявания. За намаляване риска от професионални заболявания и избягване на травми при работа, както и подобряване на мускулния тонус е предвидена и специално оборудвана стая за спорт, съобразно и препоръките на СТМ. 53 770.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).