Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 296 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

Pro Facility Management Ltd is an established company with a focus on ensuring social security of the property of individuals and legal entities throughout the country.The main subject of the company's activity includes:Organization of physical armed and unarmed security of administrative and commercial buildings,premises,production bases,medical and educational institutions,state institutions,etc.;Installation of technical security systems,access control,perimeter security,electric barriers,video surveillance,fire alarm systems,etc.;The management of the enterprise is extremely socially oriented and it is not the first time that it employs persons in a disadvantaged position.By financing the activities of the project,access to employment and development of people in a vulnerable position will be improved,the number of persons at risk of poverty will be reduced or social exclusion in the regions.The current project proposal includes the following activities:Employment of persons from the target groups:persons in a disadvantaged position without permanent disabilities and persons with permanent disabilities-14pcs.;Support at the workplace by providing mentors for the individual needs of the persons from the target groups-1 pcs.;As a result of the implementation of the project,equal opportunities for employment will be provided to the underrepresented groups of the public.Employment in a regular work environment implies the fastest integration of disadvantaged people.The project proposal will be implemented in accordance with the principles of equal opportunities,active support for the employment and integration of people with disabilities as responses to the needs of:equal treatment;help to improve employment prospects;on-the-job training through personalized support;supporting the incomes of people with disabilities and ensuring a dignified life;fully utilized potential of people with disabilities and change in stereotypes regarding their capacity and opportunities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на лица от целевите групи, както следват: лица в неравностойно положение без трайни увреждания за период от 12 месеца и лица с трайни увреждания за период от 24 месеца.: Коефициентът на безработица в страната и липсата на интеграция и подкрепа на групите от лица в неравностойно положение без трайни увреждания и такива с трайни увреждания продължава да се увеличава. В тази връзка, искаме да съсредоточим усилията си като реализираме дейности по проекта, чрез които да създадем и задържим подходящи работни места в "Про фасилити мениджмънт" ЕООД за лицата от целевите групи. По този начин ще допринесем за намаляване на бедността в страната и регионите, както и ще осигурим социално приобщаване на най-уязвимите граждани, включително на тези с увреждания. Забелязва се все по-голяма необходимост от подобряване на солидарността и подкрепата за хората загубили своята заетост вследствие на външни фактори, оказващи влияние върху забавяне на икономиката, подобряване на техните умения и интегрирането им на пазара на труда и в обществото. Към момента в предприятието "Про фасилити мениджмънт" ЕООД разполагаме с наети на работа 19 (деветнадесет) служители, които са крайно недостатъчни за покриване на нуждите на дружеството. Новите обекти и клиенти, които имаме желание да поемем, се нуждаят от разкриване на нови работни места и позиции, за да може да се справим с оперирането им, което от своя страна ще засили развитието на работната сила и заетост за хората от целевите групи по проектното предложение. В тази връзка, дейността ще бъде реализирана пълноценно за нашето предприятие чрез включване и наемане на допълнителна работна ръка, която да способства за развитието на предприятието и ще подпомогне за успешната интеграция на хората в неравностойно положение, като по този начин се откроява и характеризира нашата гъвкавост и устойчиво развитие на пазара на труда. Бихме искали да осигурим една достъпна среда за тези лица, с цел премахване на съществуващи пречки и прегради пред достъпността и в подкрепа на личната мобилност на хората със специални нужди и по-конкретно на тези в уязвимо положение и тяхното социално приобщаване в обществото. За целите на проектното предложение ще бъдат предприети следните стъпки, които да способстват реализирането на дейностите по проекта: 1. Създаване на работни места и наемане на служители, които попадат в групата от лица в неравностойно положение без трайни увреждания и по-конкретно: - 7 бр. служители, с НКПД 2011: 54141007 - охранител, за срок от 12 месеца, изпълняващи служебните си задължения при 8-часов работен ден в обекти на работодателя и размер на стандартната таблица за единица разход в размер на 3776,00 лв. 2. Създаване на работни места и наемане на служители, които попадат в групата от лица с трайни увреждания и по-конкретно: - 7 бр. служители, с НКПД 2011: 54141007 - охранител, за срок от 24 месеца, изпълняващи служебните си задължения при 8-часов работен ден в обекти на работодателя и размер на стандартната таблица за единица разход в размер на 3776,00 лв. Дейността включва следните етапи, които са задължителни и ще се реализират в посочената логическа последователност: 1. Преглед на моментното състояние на предприятието и вероятна нужда от реорганизация на трудовата дейност в него; 2. Разработване/приемане на план и мерки за организация на труда и работните процеси в предприятието, съобразно спецификата на дейностите, които се изпълняват в него и конкретните работни места; 3. Разкриване/обявяване на нови работни места в зависимост от нуждите на предприятието и спазване на конкретната необходимост от наемане на лица от целевите групи; 4. Наемане на нови лица в предприятието, които да отговарят на целевите групи по процедурата и нуждите на предприятието; 5. Провеждане на индивидуални сесии с всяко новопостъпило лице от целевите групи, спрямо неговите нужди, за навлизането му в спецификата на работното място и заеманата от него длъжност; 6. Обратна връзка и препоръки от страна на новопостъпилите лица и техните ментори за адаптирането им на работното място и цялостната работна среда в предпритието. 317 184.00 0.00
Подкрепа на работното място чрез осигуряване на ментори за период от 6 месеца, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевите групи.: Във връзка с новоназначените в предприятието "Про фасилити мениджмънт" ЕООД лица от целевите групи, се предвижда да бъдат определени и назначени хора от предприятието, които да изпълняват функциите си на ментор за период от 6 (шест) месеца, като подпомогнат навлизането на лицата в неравностойно и уязвимо положение в спецификата на новото работно място и заеманата от тях длъжност в предприятието. При започването на нова работа всеки един служител изпитва високи нива на напрежение и стрес. За да се избегне този момент и да се премине плавно и спокойно през този етап за всяко новоназначено лице и неговите индивидуални нужди е необходимо да се осигури ментор за период от 6 месеца. Менторите ще бъдат служители на предприятието "Про фасилити мениджмънт" ЕООД, в което са наети и лицата от целевите групи, на което се възлага да подпомага адаптацията на наетото лице на новото работно място и новите задължения и отговорности, които ще поеме. Процесът по въвеждане на новите служители в работния процес започва да тече от момента, в който той приеме предложението за работа и подпише договорът с нашето предприятие. Цялостно процесът е насочен към неформалното предаване на знания, умения и психо-социална подкрепа от страна на менторите, който да даде наставления, за да могат новонаетите лица да навлязат бързо и успешно в новото кариерно развитие и професионална среда. 36 387.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).