Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

In Bulgaria, more than 400,000 people and their families live with rare diseases and disabilities. Incurable in 95% of cases, rare diseases lead to serious health, social and economic inequalities for those affected. The lack of specific policies, health registries, integrated support and services in the different areas of the country and the concentration of health care in the capital, as well as the lack of general visibility of the problems of this group of disadvantaged people, leads to their discrimination and delay in terms of their active social and labor integration. Work4Rare's integrated support and activities will benefit 120 families living with rare diseases - people with disabilities and their caregivers. The main goal of the project is to increase the quality of life, promote social inclusion and integration into the labor market of people living with rare diseases and their caregivers. The expected results are related to increasing inclusion and accessibility to work and lowering prejudices among employers, as well as overcoming institutional, educational and psychological barriers to those living with rare diseases and those who care for them, in the context of their professional orientation and realization. To achieve the results, outreach activities will be carried out, a road map of available support resources will be prepared, intensive individual and group consultations and workshops will be conducted, soft skills and key competences of the target group will be improved and matchmaking events and simulation workdays will be held among potential employers.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. „Дейности по проекта с наемане на персонал “ Преки разходи: Обобщава действията по проекта и идентифициране на лица от целевата група - хора живеещи с редки болести и лицата полагащи грижи за тях и прилагането на индивидуален план за тяхното активно приобщаване в обществото, чрез интегрирана подкрепа и подобряване достъпа им до пазара на труда. Дейността включва провеждане на информационна кампания сред заинтересовани страни - общини, дирекции социално подпомагане, болнични заведения, социални услуги, пациентски организации и организации на хора с увреждания във всяка община на област Бургас: Айтос, Бургас, Камено, Карнобат, Малко Търново, Несебър, Поморие, Приморско, Руен, Созопол, Средец, Сунгурларе и Царево и провеждане на 1 информационна среща в рамките на 1 месец от стратирането на проекта в град Бургас с осигурени пътни разходи за хората пътуващи от други населени места в областта. Ще бъде изготвена пътна карта на наличните ресурси за подкрепа на хора с редки болести – медицински дейности, социални услуги, бюра по труда, посредници на пазара на труда, пациентки организации и организации на хората с увреждания в областта и идентифициране и подбор на лица от целевата група, лица в трудоспособна възраст живеещи с редки болести и лица полагащи грижи за хора с редки болести в трудоспособна възраст, които са безработни или неактивни. След идентифициране и изготвяне на индивидуално досие и план на работа за всяко едно включено лице и насочването му към индивидуален водещ на случай, ще бъдат активно предоставяни индивидуално и групово консултиране, менторство, обучения за придобиване на "меки" умения, както и индивидуално и групово психологическо консултиране целящо подобряване на индивидуалните възможности за трудова реализация. При идентифицирана необходимост и според предвидения бюджет, част от целевата група ще бъде включена в обучения за ключови компетентности според индивидуалните нужди. Включва реализирането на следните дейности в рамките на проекта: 1. Идентифициране на лицата от целевата група: провеждане на информационна кампания с дигитални и печатни материали в 13 общини в област Бургас – Айтос, Бургас, Камено, Карнобат, Малко Търново, Несебър, Поморие, Приморско, Руен, Созопол, Средец, Сунгурларе и Царево сред заинтересовани страни и провеждане на информационен ден в гр. Бургас 2. Индивидуална оценка на нуждите: за всеки човек с рядка болест или полагащ грижи ще се извърши индивидуална оценка на нуждите и специфичните предизвикателства. 3. Определяне на индивидуален водещ на случай, за всяко едно лице включено в дейности по проекта. 4. Разработка на индивидуален план: след оценката на нуждите, ще се създаде индивидуален план за активно приобщаване. 5. Предоставяне на психологическо консултиране: онлайн, индивидуално и групово, насочено към преодоляване на бариери пред трудовата реализация. 6. Включване в обучения за меки умения/ ключови компетенции според нуждите на включените лица от целевата група. 7. Подпомагане осъществяването на контакти с институции/ организации, според индивидуалните потребности на лицето или полагащите грижи, за преодоляване на пречките пред лицата за социално включване и включване в заетост. 8. Подкрепа за търсене на работа, връзки с работодатели и подготовка за включване в заетост. 9. Активна работа с потенциални работодатели за намиране на работа на лицата: провеждане на работни срещи с работодатели на местно ниво и включените потребители в края на проекта (20-26 месец), предоставяне на основна информация необходима на работодателите за успешното интегриране на лица с редки увреждания и/или полагащи грижи за лица с редки уреждания, „матчмейкинг“ между търсещите работа лица включени в проекта и потенциалните работодатели и органиизране на симулационни работни дни при идентифицирани работодатели. Описанието продължава в Дейност 1. „Дейности по проекта с наемане на персонал “ Преки разходи / ПРОДЪЛЖЕНИЕ 251 025.12 86 669.91
Дейност 2 "Планирани дейности с непреки разходи": В тази дейност са включени и описани всички необходими за изпълнението на проекта дейности включително управление и публичност, организиране на събития, обучения, дейности с работодатели, както и разходите които не са свързани пряко с наемането на персонал за изпълнение на проекта. 100 410.05 34 667.96
Дейност 1. „Дейности по проекта с наемане на персонал “ Преки разходи / ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Координацията на дейностите ще се извършва в офис нает от кандидата, находящ се в гр. Бургас, където ще работят на място - сътрудник социални дейности, мениджъри на случаи и психолози и където ще се организират- срещи на екипа, индивидуалната и групова обучителна и психологическа работа с целевата група, ателиета за намиране на работа, индивидуална работа, информационни срещи. Дейностите ще включват - работа на място, теренна работа и онлайн консултации според индивидуалните нужди на включените лица в неравностойно положение. За реализирането на дейностите ще бъдат необходими преки разходи за наемане на персонала за изпълнение на дейностите и непреките разходи за управление и счетоводство, комуникация и публичност и разходи за транспорт, закупуване на техническо оборудване, касаещо комуникационната дейност, разходи за обучения в ключови компетенции, организиране на събития – информационни дни и събития при потенциални работодатели. Преки разходи за дейността: 1. Сътрудник социални дейности - експерт с мин. 5 години стаж и висше образование с опит в областта/граждански договор, изчислен на база ставка 18,03 лв. с включени осигуровки за работодател за 1 работен час (на база предишни граждански договори за сходни експерти при кандидата), общо отработени часове по зададен обем на работа -160 работни ч. х 24 м./3840 ч. / Общ разход за 1 лице сътрудник социални дейности = 69 235, 20 лв. с включени осигуровки за работодател 2.Водещи на случаи (висше образование в областите социална работа, психология, здравен мениджмънт)/ граждански или трудов договор/ заплата 1 месец/ 8ч. работен ден (изчисление -166 работни ч. за 1м. на база данни НСИ в сфера на дейност Хуманно здравеопазване за последните 12 м.,Общо за 24 м. - 60 596,64 лв. Общ разход за 2 лица водещи на случаи за 24 м. = 121 193,28 лв. с включени осигуровки за работодател. 3. Психолог (висше образование - магистър по психология) /трудов или граждански договор/ заплата 1 м./ 6 ч. работен ден, с включени осигуровки за работодател Общ разход за 2 лица психолози /общ разход за 24 м. = 60 596, 64 лв. Общо преки разходи за персонал: 251 025, 12 лв. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).