Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

GI EN INVEST Ltd. is a trading company founded in 2014. in the town of Popovo. At the moment, 40 people work in the enterprise.
The management of the company is aware of the importance of the human factor in the work process and therefore strives to continuously improve the working conditions of its employees. It is aware that this will increase their work ability and motivation for work, which in turn will have a direct impact on both the company's financial results and employee remuneration.
According to the current project, the applicant plans to carry out activities that will improve the work process and employee satisfaction by improving working conditions, health care and ensuring a favorable working environment in the company. By carrying out the activities, the aim is to ensure a normal work process for its employees, good physical parameters, a well-adjusted working environment to the needs of the workers and their adaptation to changes in the working environment.
Social benefits are extremely important for the persons employed in the enterprise, the provision of such by the employer brings additional added value for the workers, which in turn leads to the improvement of the quality of the work processes, as well as maintaining their good health in the performance of their work obligations. Additionally, through the implementation of the activities set out in the current project proposal, the company and its employees will be able to meet the new challenges related to the transition to a climate-neutral economy and changing work models.
All this, in turn, will increase the motivation of employees, increase their productivity and solve some of their problems related to the workplace. The management of the company is convinced that the staff is the most important resource for the development of any company and strives to ensure maximum satisfaction among its employees.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Ръководството на дружеството има желание да развие насочеността на организацията към въвеждането на нова „зелена“ и екологосъобразна политика чрез внедряване на модели на организация на работните процеси с насоченост за изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. „Зеленият модел на работа“ обикновено се отнася до екологично устойчиви и екологично отговорни практики на работното място. Възприемането на зелен модел на работа може да предложи различни ползи както за организациите, така и за обществото като цяло. Настоящата дейност се отнася до набор от бизнес практики и стратегии, които дават приоритет на екологичната устойчивост, социалната отговорност и етичните съображения в света на бизнеса. Това включва извършване на търговски дейности, като същевременно се минимизират отрицателните въздействия върху околната среда, опазват ресурсите и се подкрепят етични и социално отговорни практики. Целевата група на настоящата дейност са всички назначени в дружеството лица, тъй като на етап кандидатстване не са направени постъпления към идентифициране на конкретни мерки за внедряване на „Зелен модел на работа“ на организация на работните процеси в дружеството, спрямо неговата дейност. След сключването на Административен договор тази задача ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще предложи план в резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места. Изпълнителят ще разработи съответните „зелени“ модели и карти на организация на труда. Основната необходимост от внедряването на "зелени" модели на работа е осигуряване на устойчивост на работните места и довеждане до отговорност на работници и работодатели спрямо защитата на природните ресурси, намаляването на замърсяването и минимизирането на техния екологичен отпечатък. Чрез внедряването на зелени модели на работа дружеството цели да играе активна роля в предотвратяването и решаването на проблеми свързани с околната среда. Един от най-ефикасните начини за намаляването на суровини и ресурси е внедряването на "зелени практики", т.е да се създаде щадящо за околната среда и приятно за човека място за работа. 2 000.00 0.00
Дейност 4. Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Целта на дейността по осигуряване на колективни предпазни средства е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд на служителите в извършването на ежедневните им дейности. Необходимостта от осигуряването на колективни предпазни средства се поражда от направените ежегодишни замервания за оценка на риска, на които дружеството ни много държи с цел постоянно осигуряване на най-добри условия на работа на служителите, както и своевременното им подобряване. Съгласно актуализираната оценка на риска и препоръките от СТМ, дружеството възнамерява да осигури по-добри колективни предпазни средства на своите служители чрез закупуване на следните предпазни средства: РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ: Колективните предпазни средства, които са заложени в настоящото проектно предложение са: 1. Метачна машина за почистване на под - средна цена от две събрани оферти: 9950лв. без ДДС. - В складовете на компанията е идентифициран повишен риск от запрашеност, като складовите помещения са работно място за 20 служители. Ежедневната работа в складовите помещения е свързана с разопаковане и опаковане на голямо количество едрогабаритни стоки. При отстраняването на опаковките, тяхното събиране и подреждане на определени места, както и при опаковане преди транспортиране към клиента, се отделя немалко количество прах, предимно целулозен, тъй като масово използваните опаковки са от велпапе. Поради интензивните движения на хора и складове техника този прах се разнася, циркулира във въздуха и се вдишва от работещите. Ефективното улавяне на тези прахови частици може да стане посредством мобилна прахосмукачка - метачна машина, която ще подобри необходимата хигиена на работното място. Към момента предприятието не разполага със средство предпазващо от запрашеността на територията на работните и битови помещения. Целева група за тази дейност са всички служители на предприятието. 2. Миячна машина за почистване на под - средна цена от събрани оферти: 17350лв. без ДДС. - Служителите влизат в работните и битови помещения, директно от стопанския двор и внасят значително количество прах и кал, която трябва ефективно да се почиства за предотвратяване на вторичната запрашеност. С цел по-качествено почистване на замърсените зони и поради идентифицирана опасност от вторични източници на прах, е препоръчително освен вакуумно сухо почистване на пода в склада и другите повърхности, да се осигури и мокро почистване на подовете в склада по подходящ начин. За целта, ДЖИ ЕД ИНВЕСТ ООД иска да закупи миячна машина, подходяща за почистване на замърсените зони, която значително ще подобри нивото на чистота в обекта. Целева група за тази дейност са всички служители на предприятието. 3. Ергономични столове - средна цена от две събрани оферти: 495лв. х 8 бр. = 3960лв. без ДДС. - Целта на мярката е да се осигури на работещите по-удобно работно място, което да запази работоспособността им за по-дълъг период от време и да предотврати неблагоприятното въздействие на седящата статична работна поза. При работа с компютър, работна поза е преимуществено седяща статична и поради това е от особено важно столът да е ергономичен и да не създава дискомфорт и напрежение в лумбалната област и мускулите на врата. Поради тези съображения столът трябва да осигурява стабилно положение на торса с опора на широка основа за гръбнака за да се постигне оптимално разпределение на тежеста и равномерно статично натоварване на мускулните групи. В момента на територията на офисното пространство служителите използват столове без специфични функции. Целева група за тази дейност са служителите, които се намират на територията на офиса, които са общо 8 на брой; 38 176.00 0.00
Дейност 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: След направен анализ на състоянието на служителите и на база необходимостта, ръководството на дружеството взе решение да подобри социалната си загриженост, чрез осигуряване на битова стая, кътче за отдих и почивка, съблекалня и фитнес. Очакванията на ръководството е социалните придобивки да допринесат за положителна и приятна работна среда, като по този начин ще се подобри морала и мотивацията, което пък от своя страна ще доведе до повишена производителност. За осъществяване на тази дейност ръководството на дружеството възнамерява да закупи оборудване и извърши необходимия ремонт за обособяване на социалните придобивки, както следва: С цел подобряване условията за отдих на служителите и осигуряване на качествени социални придобивки бе взето решение да се закупи следното обзавеждане и оборудване за гореописаните помещения: РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ: 1. БИТОВА СТАЯ В битовата стая, която ще бъде използвана от всички служители заети в предприятието е планирано да се закупи: - Микровълнова фурна - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 149,21лв. - Кафемашина - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 691,25лв. - Хладилник - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 415,685лв. - Ъглов диван - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 2550лв. - Холна маса - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 325лв. - Инверторен Климатик 18 - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 2123лв. Стаята ще се използва от всички служители на ДЖИ ЕН ИНВЕСТ ООД, като оборудването ще осигури комфорта им по време на почивката, тъй като към настоящия момент, описаните по-горе придобивки липсват в нея. 2. ФИТНЕС Във фитнес стаята, която ще е кътче за отдих и здраве за всички служители, е планирано да се закупи: - Мултифункционален фитнес уред - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 2483,33лв. - Велоергометър - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 5566,67лв. - Бягаща пътека - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 5666,67лв. - Инверторен Климатик 12 - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 1335лв. На персонала в ДЖИ ЕН ИНВЕСТ ООД се полага ползването на регламентирани физиологични почивки. Същите са определени от преобладаващия вид натоварване на работещите и от факторите на работната среда и трудовия процес. Работодателят е осигурил регламентираните физиологични почивки да се провеждат в стая за фитнес. Към момента фитнесът е в изключително лошо състояние, не е оборудван и липсва отоплителен уред. С покупката на гореописаните активи, Компанията ще се сдобие с мечтаното оборудвано кътче за отдих - фитнес, което ще се превърне в любимо място на всички служители. 3. СЪБЛЕКАЛНЯ Кът за преобличане/Съблекалня с обособени шкафчета за служителите, назначени на длъжност продавач-консултант, извършващи складова дейност - 12 човека. - Шкаф за преобличане (550/360/1755)-12бр., средна цена от две събрани оферти за 1бр. - 110лв. х 12бр.=1320лв. На служителите са осигурени шкафчета за лични вещи, които са стари и нецелисходни. Не могат да се използват от работниците, поради затрудненото затваряне на вратичките и невъзможността да се заключат. Необходимо е да се закупят нови шкафчета за лични вещи за служителите, за да могат да се използват по предназначение. 4. КЪТ ЗА ОТДИХ Ще се използва от всички служители в Компанията. - Дървена беседка за отдих - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 8904,5лв. Пред сградата на ДЖИ ЕН ИНВЕСТ ООД, на открито, се предвижда да се направи беседка за отдих, с което работодателя ще осигури подходящи условия за персонала, извършващ физически труд и нуждаещ се от пасивни почивки. Закупеното оборудване ще бъде поставено в предвидените помещения и всеки един от служителите в целевата група ще има достъп до тях. С осигуряването на места за отдих и почивка по време на работния процес, работниците ще могат да възстановят силите си и ще бъдат по-мотивирани да осъществяват основните си дейности. Разходите, необходими за реализацията на тази дейност възлизат на 31571,98лв. без ДДС. 31 530.31 0.00
Дейност 4 - продължение: 4. Инверторен климатик GWH18ACE - средна цена от две съпоставими оферти: 2123лв х 2бр. = 4246лв без ДДС. - Към настоящия момент условията в ДЖИ ЕН ИНВЕСТ ООД са незадоволителни, тъй като не може да се осигури благоприятен микроклимат. Температурата в някои от помещенията, намиращи се на ет.1, ет.2 и помещението, в което в позициониран управителя на фирмата, не отговаря на нормативните изисквания – поради липсващ отоплителен/охладителен уред. С покупката на активите - климатици GWH18ACE, помещенията, представляващи офис за управителя и за счетоводството, намиращи се на етаж 1 ще бъдат оборудвани с климатици, което значително ще подобри микроклимата. Целева група за тази дейност са служителите, които се намират на територията на офисите, в които ще бъдат поставени климатиците; 5. Инверторен климатик GWH12ACE - средна цена от две съпоставими оферти: 1335лв х 2бр. = 2670лв без ДДС. - С покупката на гореописаните активи, в помещенията, представляващи офиси на етаж 2, ще бъдат поставени климатици, което значително ще подобри микроклимата. Целева група за тази дейност са служителите, които се намират на територията на офисите, в които ще бъдат поставени климатиците; 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).