Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 63 968 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

TRIADA ENGINEERING Ltd.is a company specialized in the production of metal structures and construction.
The general objective of the project is:To meet the new challenges facing the candidate enterprise, related to the implementation of the transition and the adaptation of the working environment to a climate-neutral economy and changing work models and to improve the healthy and safe working environment and the social microclimate through the provided grant-in-aid under the procedure.
The project will be implemented through the following complex of interrelated activities and measures included within them,leading to the achievement of the general and specific project goals and the set results:
1:Development and implementation of "green"models of work organization. Preparation of "green" maps.Training-as a result,"green"models of organization of work processes will be introduced, which are related to increasing resource efficiency/reducing the impact on the environment/increasing the sustainability of the offered products/services.
2:Purchase of personal protective equipment and special work clothing with the result of ensuring healthy and safe working conditions.
3:Provision of collective protective equipment related to improvement of working conditions – as a result, working conditions will be improved and the health and safety of workers will be increased as a key factor for sustainable working conditions through the provision of CPE.
4:Provide social benefits for workers - which will improve the social climate and help adapt to changes in the working environment.
During the implementation of the project, the following activities will also be carried out:
5:Organization and management of the project - with the result ensured effective organization and legality of the project implementation;
6:Visibility,transparency and communication resulting in ensured visibility, transparency and communication in accordance with applicable conditions and requirements.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: ЦЕЛ на дейността и принос за постигане на специфична/и и общата проектна цел: Целта на проектната дейност е да се въведат "зелени" модели на организация на работните процеси, които да имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или намаляване въздействието върху околната среда и/или повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги, посредством което да се осъществи прехода и адаптирането на работната среда в предприятието към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа. Дейността има принос за постигане на СЦ 1 и на общата цел на проекта. ОБОСНОВКА НА НЕОБХОДИМОСТТА ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДЕЙНОСТТА Реализацията на проектната дейност е необходима с оглед на потребността на предприятието-кандидат и на заетите в него лица от постигане на преход и адаптиране на работната среда към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа, което съответно налага въвеждането на "зелени" модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Проектната дейност, също така, е и задължителна съгласно т. 13.2. от Условията за кандидатстване по настоящата процедура. ПОДРОБНО ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА. ЕТАПИ на нейното изпълнение: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Дейността е насочена пряко към въвеждането на "зелени" модели на организация на работните процеси, които иматв ръзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти/услуги. Въвеждането на нови "зелени" модели на организация на работните процеси може да е свързано с: - внедряване в предприятието на нови екологични производствени инвестиции, поради които се променя организацията на труда в предприятието; - въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; - изграждане на цялостна екологосъобразна ("зелена") фирмена култура и мотивиране на екологосъобразно мислене на служителите. Стъпките за изпълнение на дейността обхващат: 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител в съотстветствие с и при спазване на указания на УО на ОПРЧР по отношение на избора на изпълнители, изложени в Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договори по процедура BG05SFPR002-1.004 „АДАПТИРАНА РАБОТНА СРЕДА“ и с изискванията, изложени в Глава IV от ЗУСЕФСУ (при спазване изискванията на акта по чл. 54 от ЗУСЕФСУ). 2. Избор на изпълнител и възлагане изпълнението на услугата. 3. Предоставяне на услугата, включваща изложените етапи по т. 1.1.до 1.4. вкл. и подписване на приемо-предавателен протокол с изпълнителя. 5 800.00 0.00
Дейност 2: Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло : ЦЕЛ на дейността и принос за постигане на СЦ и общата проектна цел: Дейността има за цел осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите посредством осигуряване на лични предпазни средства, свързана е пряко с постигане на Специфична цел 2 и има принос за постигане на общата цел на проекта. ОБОСНОВКА НА НЕОБХОДИМОСТТА ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО:Необходимостта от реализацията на дейността произтича от необходимостта от осигуряване на ЗБУТ, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците посредством осигуряване на съвременни и високотехнологични ЛПС и СРО, част от които са нови по вид, които досега не са използвани в предприятието, а други са ЛПС/СРО, осигуряващи по-висока защита от тези, които се използват текущо. Дейността е планирана в съответствие с оценката на риска и съответно е необходима и с оглед осигуряване на планираните за закупуване ЛПС и СРО, изложени в Списъка на работните места и видовете работи, при които се използват ЛПС и СРО,утвърден въз основа на извършената оценка на риска на работните места и идентифицираните рискове при работа на височина и при монтаж и заваряване на метални конструкции от увреждане на зрението от ултравиолетова светлина, увреждане на дихателните пътища от метален прах, вредни пушеци и аерозоли, изгаряния и др. В Приложение V Информация за ЛПС, както и в приложения Списък са посочени текущите и предвидените за закупуване ЛПС с техните характеристики и технически параметри, като е посочена и детайлна информация и обосновка относно това, с какво новите ЛПС надграждат използваните към момента. Планирани за закупуване в рамките на дейността са следните ЛПС/СРО, предназначени за лица на длъжност заварчик и монтажник, за които длъжности са присъщи дейности по заваряване и монтаж на метални конструкции: - Предпазен колан, сбруя в комплект с въже с абсорбер на енергия - представляващи нови по вид ЛПС, които не са използвани в предприятието до момента - те са необходими за закупуване с оглед възникването на нови рискове в работната среда и промяна на обстоятелствата, които работодателят е оценил, а именно: извършване освен на монтажи на място на обекта на клиента, така също и на монтажи на метални конструкции и свързаните с това заваръчни работи на височина (които преди не са били извършвани). С оглед на изложеното, необходимо е осигуряването на ефективна защита на работниците на длъжност заварчик и монтажник при работа на височина, в т.ч. предотвратяване на риска от камшичен удар при падане от височина, подсигуряване на работника при работа на височина и осигурява постоянна фиксация към опорна точка по време на работа, минимизирайки риска за неговото здраве. Планирани за закупуване са и следните ЛПС и СРО, които обхващат по-голям спектър от рискове, осигуряват по-висока и съществено по-добра защита от тези, които се използват текущо, както и които са по-устойчиви на съответните рискове на работната среда, подобрявайки по този начин здравословните и безопасни условия на труд на работниците, техния професионален и здравен статус в унисон със стремежа на предприятието и с целите за адаптиране на работната среда към все по-нарастващите изисквания за безопасност и здраве при работа: - Зимно специално работно облекло - комплект яке и полугащеризон,необходимо с оглед осигуряване на защита от идентифицираните рискове от неблагоприятни климатични въздействия върху тялото и механични опасности за лицата на длъжност заварчик и монтажник; - Лятно специално работно облекло - комплект яке и панталон -необходимо с оглед осигуряване на защита от идентифицираните рискове от неблагоприятни климатични въздействия върху тялото и механични опасности за лицата на длъжност заварчик и монтажник; - Работни обувки - необходими с оглед защита от идентифицираните рискове от падане на тежки предмети,подхлъзване,механични наранявания на болни крайници и статично електричество, присъщи за лицата на длъжност заварчик и монтажник; 75 223.50 0.00
Дейност 3: Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд. : Дейността има за цел осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите посредством осигуряване на колективни предпазни средства, свързана е пряко с постигане на СЦ 2 и има принос за постигане на общата проектна цел. ОБОСНОВКА НА НЕОБХОДИМОСТТА ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО Реализацията на дейността произтича от и е необходима с оглед на реализация на предписаните в Програмата за минимизиране на риска мерки,свързани с идентифицираните в оценката на риска опасности и рискове: (1)Увреждане на дихателните пътища от метален прах,вредни пушеци и аерозоли в заваръчните и монтажни участъци: в рамките на Монтажен цех са заети лица на длъжност монтажник (7 з.л.) и заварчик (4 з.л.), които осъществяват операции по заваряване на произвежданите метални конструкции в съответствие с присъщите за длъжностите задължения.В процеса на заваряване се отделят метален прах,вредни пушеци и аерозоли,като в цеха няма съществуваща аспирационна система,което води до идентифициране на изложения риск. (2)Неблагоприятен микроклимат в рамките на административните (офисни) обеми в Бизнес център Огоста и Монтажен цех, както и в производствени обеми в Монтажен цех:Идентифициран е неблагоприятен микроклимат през топъл и през студен период в рамките на офисни помещения (условно обозначени с 1,2,3 и 4), както следва: помещения, находящи се в Бизнес център Огоста:в помещение 1-25 кв.м., в което са обособени работните места на лица на длъжности Нач. техн. и качествен контрол 1 з.л., Техн.ръководител строителство 1з.л. и Ръководител стратегическо планиране 1 з.л.: помещение 2 - 9 Кв.м.,в което е заето 1 лице на дл. Счетоводител; помещение 3-12 кв.м.,в което е заето 1 лице на дл.Инженер конструктор и офисно помещение в Монтажен цех-помещение 4-10 кв.м.,в което е заето 1 лице на дл. Инж. конструктор. Също така,идентифициран е неблагоприятен микроклимат през студен и топъл период в производствените обеми в Монтажен цех. Към момента: -В Бизнес център Огоста:в помещение 1 има амортизиран и морално остарял климатик (над 6год.),чиято мощност не е съобразена с размера на помещението и води до неефективно отопление и охлаждане.За целите на отоплението през студен период се налага да се разчита и на акумулираща печка,за целите на охлаждането през топъл период,се разчита на естествено течение,което води до допълнителни рискове за здравето,свързани с настинки,схващания и др.; В помещение 2 отоплението е решено с акумулираща печка,което е неефективно и не позволява поддържане на постоянна температура и на референтни стойности на останалите параметри на микроклимата на работната среда,за целите на охлаждането се разчита на естествено течение.В помещението има неработещ от години и неподлежащ на ремонт,над 20 год. прозоръчен климатик, който не е демонтиран; В помещение 3 има монтиран климатик тип сплит система, който е повреден и не подлежи на ремонт, това налага за целите на отоплението да се използва акумулираща печка, а за целите на охлаждането – да се разчита на естествено течение/вентилатор, което води до неблагоприятен микроклимат. -В помещение 4 в Монтажен цех, има монтиран стар (над 15 г.), амортизиран и технологично остарял климатик; мощността му не е съобразена с размера на помещението,което,в едно с неговата силна степен на амортизация,води до неефективно отопление и охлаждане и до компроментиране на факторите на микроклимата на работната среда. В рамките на производствените обеми в монтажен цех са налице стари метални прозорци с единично стъкло по фасадата,както и портална метална двукрила врата с голям размер (5,33 х4,50 м),над която са разположени 49 бр.прозорци–метални с единично стъкло.Изложените прозорци и врата,освен че са с голяма площ,нямат и никакви изолационни свойства и компроментират микроклимата на работната среда в Монтажен цех, т.к. не изолират пространството от факторите на климата на външната среда и не позволяват поддържане на благоприятен микроклимат на работната среда. 164 024.90 0.00
Дейност 4 Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Целта на дейността е да се подобри социалният климат в предприятието посредством осигуряване на социални придобивки за работещите, свързана е пряко с постигане на СЦ 3 и има принос за постигане на общата цел на проекта. ОБОСНОВКА НА НЕОБХОДИМОСТТА: Физиологичният режим на труд и почивка /ФРТП/ представлява научно обоснована система за продължителността, реда и начина на ползване на периодите на почивка, осигуряващи висока и трайна работоспособност, качество на извършваната дейност и опазване здравето и работоспособността на заетите лица.ФРТП е задължителен елемент на цялостната фирмена политика за осигуряване на ЗБУТ.Почивките са необходими за възстановяване и поддържане на работоспособността, производителността и ефективността на труда на високо ниво при запазено здраве на работещите.Умората е нормално,физиологично,обратимо състояние,предизвикано от интензивна или продължителна работа, като се характеризира с временно понижение на работоспособността,при което количеството и качеството на изпълняваната работа намалява,броят на грешките се увеличава.Наред с това, в организма на работещия се установяват различни функционални изменения.В зависимост от характера на извършваната работа,умората може да е физическа,умствена,нервно-двигателна,нервно-сензорна, емоционална, психична и др. Напълно естествено явление след продължителна трудова дейност е да настъпят промени в нервната,сърдечно-съдовата и др.системи,които се установяват чрез субективни и обективни показатели.Характерно за всички тях е,че определяните изменения са в границите на физиологичните норми и след приключване на работата възстановяват изходните си стойности. В предприятието е въведен физиологичен режим на труд и почивка, като в рамките на производството (В Монтажен цех) има обособено помещение за почивка с прилежащите му съблекални и хигиенно-санитарни помещения. Същевременно, естеството на дейността на дружеството налага осъществяване на монтаж на произвежданите метални конструкции на място на обекта на съответния клиент, в т.ч. дружеството осъществява дейност по строителство на жилищни и нежилищни сгради, за която също е присъща работа на място на обекта на клиента. В този процес са заети лицата на длъжност Началник технически и качествен контрол, Монтажник, Шлосер, Заварчик, Кранист, Общ работник строителство на сгради, Шофьор тежкотоварен автомобил. Дружеството не разполага с мобилен фургон/контейнер, който да осигурява необходимите условия за отдих, хранене, както и за преобличане на персонала при работа на място на отдалечен от производството на предприятието обект. В този смисъл, в предприятието няма осигурени социални придобивки за заетите лица при работа на отдалечени от производството обекти на клиентите на дружеството.В подобни ситуации, заетите лица упражняват почивките си, респ. се хранят на самия строителен обект или извън него, като изложеното компроментира ефективността и ефикасността на почивката на персонала и съответно обосновава необходимостта от реализацията на дейността, свързана пряко с подобряване на социалния климат посредством осигуряване на социални придобивки в съответствие с промените и тенденциите в пазара на труда-помещение за отдих, хранене и преобличане, предназначено за персонала, работещ на отдалечен от производствената база на предприятието-кандидат обект. ПОДРОБНО ОПИСАНИЕ:С оглед на идентифицираните потребности на целевата група и изложената необходимост от реализация на дейността,предвидено е осигуряване на социални придобивки, вкл. закупуване на 1 брой мобилен (преместваем) контейнер (който не е МПС с двигател), който да осигури подходящи условия за заетите лица за отдих, хранене и преобличане (ОХП) при работа на отдалечени от производствената база на Кандидата обекти. Планирано в тази връзка е контейнерът да бъде окомплектован с необходимо за целите на обособяването на помещението оборудване и обзавеждане: 12 045.00 0.00
Дейност 2: Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло (ПРОДЪЛЖЕНИЕ - ЧАСТ 1): - Заваръчна маска със заваръчен филтър и респиратор (система за подаване на чист въздух)-необходима с оглед на идентифицирания риск, присъщ за лица на длъжност заварчик и монтажник, от механични опасности, увреждане на очите от ултравиолетови и инфрачервени лъчения при заваръчни дейности, увреждане на дихателните пътища от метален прах, вредни пушеци/газове и аерозоли в заваръчните и монтажните участъци. Предвиденото за закупуване ЛПС и СРО осигурява най-висока степен на защита от опасностите, присъщи за лицата на длъжности заварчик и монтажник, която защита е по-добра от тази, осигурявана от използваните текущо ЛПС и СРО, както и планираните за закупуване ЛПС и СРО са и по-устойчиви на съответните рискови фактори на работната среда. Нуждата от подмяна и закупуване на нови с по-висока защита ЛПС и СРО е породена от степента на износване на използваните текущо ЛПС и СРО, от една страна, което налага планиране на осигуряването на нови ЛПС и СРО, както и от друга страна-от стремежа на Кандидата да осигурява по-добра защита на работниците си от идентифицираните рискове с цел осигуряване на ЗБУТ и подобряване на професионалния и здравния им статус. Всички, планираните за закупуване в рамките на проектната дейност СРО и ЛПС, отговарят напълно на нормите и изискванията за осигуряване на безопасност и опазване на здравето, съдържащи се в приложимите нормативни актове, свързани със съществените изисквания към продуктите, които са предназначени за пускане на пазара и/или за пускане в действие. ПОДРОБНО ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА. ЕТАПИ на изпълнение: С оглед на изложената необходимост, в т.ч. на идентифицираните проблеми и нужди на представителите на целевата група на проекта, които са включени в обхвата на дейността, предвидено в нейните рамки е закупуването на следните лични предпазни средства и специално работно облекло, предназначени за лица на длъжности заварчик и монтажник: - Предпазен колан, сбруя в комплект с въже с абсорбер на енергия -11 броя; - Зимно специално работно облекло - комплект яке и полугащеризон - 11 комплекта; - Лятно специално работно облекло - комплект яке и панталон - 11 комплекта; - Работни обувки - 11 чифта; - Заваръчна маска със заваръчен филтър и респиратор (система за подаване на чист въздух) - 11 броя; Планираните за закупуване ЛПС и СРО отговарят на точния брой на заетите към момента на кандидатстване лица по длъжности, изложени детайлно в поле "Резултат" на дейността, които ползват/е необходимо да използват съответното средство за защита (ЛПС/СРО) и са планирани съгласно срока за износване в Списъка на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС и СРО,за периода на изпълнение на проекта. Етапи на изпълнение на дейността,изложени в логическа последователност: 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител-доставчик на планираните за закупуване ЛПС и СРО -етапът ще се реализира в съотстветствие с и при спазване на указания на УО на ОПРЧР по отношение на избора на изпълнители, изложени в Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договори по процедурата и с изискванията, изложени в Глава IV от ЗУСЕФСУ. 2.Избор на изпълнител и възлагане изпълнението на доставката. 3. Закупуване на ЛПС и СРО и подписване на приемо-предавателен протокол 4. Раздаване на ЛПС и СРО на заетите лица-целева група на дейността. 0.00 0.00
Дейност 3: Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд. (ПРОДЪЛЖЕНИЕ): ПОДРОБНО ОПИСАНИЕ. ЕТАПИ на изпълнение:С оглед на изложената необходимост и на идентифицираните рискове и проблеми на целевата група, предвидена в рамките на дейността е реализацията на мярка: 1: Осигуряване на защита от метален прах,вредни пушеци и аерозоли в заваръчните и монтажни участъци: свързана с осигуряване на колективни предпазни средства (КПС) - Локална аспирационна система при източника на отделяне на вредни вещества: Планирано е закупуването на 2 броя свободностоящи, мобилни системи за аспириране и филтриране на заваръчни газове, които предотвратяват натрупването на дим от заваряване чрез непрекъснато аспириране и филтриране на замърсения въздух и поддържат концентрацията на заваръчния дим в норми под максимално допустимите.Почистването на филтъра на системата е автоматично, а остатъците от частици прах и мръсотия от филтрирания въздух се отделят в монтирана под системата кофа за боклук.Планираните за закупуване мобилни системи са предназначени за Монтажен цех – заваръчни и монтажни участъци, броят им е съобразен с броя на участъците, в рамките на които се осъществяват дейности по заваряване, вкл. с капацитета на мобилната система и в този смисъл–с потребностите на предприятието и на заетите лица на длъжности (монтажник и заварчик), за които е присъщо осъществяването на заваръчни дейности. 2:Осигуряване на защита от неблагоприятен микроклимат:свързана с осигуряване на КПС: климатично оборудване, вкл. със СМР, свързано с подмяна на дограма и врати. Планирано в тази връзка е закупуването на: -Климатична система тип мулти сплит, съставена от 1 бр.външно тяло и 2 бр.вътрешни тела–1 бр. климатична система– предназначена за осигуряване на благоприятен микроклимат в рамките на 2 административни/офисни помещения: помещение 1 и 2. -Климатична система тип сплит– 2 бр–предназначени за осигуряване на благоприятен микроклимат и предвидени по 1 брой за помещение 3 и 4. Планирано е осъществяването и на следните СМР дейности: -Подмяна на съществуващи метални прозорци с единично стъкло, разположени по западната фасада на Монтажен цех с алуминиеви прозорци със стъклопакет, които са с размери 5,5/1,8 м (6 бр.), -Подмяна на съществуваща метална портална двукрила врата и на 49 бр. метални прозорци с единично стъкло над нея с: Алуминиева врата с ПВЦ панел с размер 1/2 м (1 бр.), алуминиеви прозорци със стъклопакет с размери 1/1,8 м (1 бр.) и 4,8/1,8 м (1 бр.) и индустриална секционна врата (1 бр.)– по този начин ще се осигури ефективно проектно,конструктивно и техническо решение,което ще създаде необходимите предпоставки за изолиране на работната среда,в т.ч. позволява използване на малката алуминиева или на индустриалната секционна врата в зависимост от конкретните потребности, а не отваряне на цялата портална врата, както е към момента, без значение от това, дали е необходимо вкарване/изкарване на големи или на малки по обем товари или единствено влизане/излизане на работник, които не налагат отваряне на врата с голяма площ. С оглед на изложеното, планираните СМР дейности представляват проектно,конструктивно и техническо решение,което води до изолиране от факторите на климата на външната (заобикалящата) среда на пространството, в което може или се проявява опасността от местонахождението на работниците, които биха могли да бъдат увредени,като по този начин осигуряват защита от неблагоприятен микроклимат и създават необходимите предпоставки за поддържане на референтни стойности на параметрите на микроклимата и в този смисъл отговарят на деф. за средство за колективна защита съгл. ЗЗБУТ. Етапи на изпълнение: 1.Провеждане на процедури за избор на изпълнители 2.Възлагане изпълнението на доставките/СМР дейностите. 3.Закупуване на КПС,извършване на СМР дейности и подписване на приемо-предавателни протоколи. 4.Осигуряване на КПС,подобряване на ЗБУТ и професионалния и здравен статус на заетите лица. 0.00 0.00
Дейност 4 Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др. (ПРОДЪЛЖЕНИЕ): - Кухненско обзавеждане – 1 комплект – съставено от горен шкаф и долен шкаф с котлони и мивка - обзавеждането ще осигури необходимите предпоставки за съхранение на посуда - чинии, прибори за хранене, чаши и др. съдове, както и за поставяне, съхранение и използване от служителите на друго кухненско оборудване и е абсолютно необходимо за обзавеждането на контейнера; - Хладилник – 1 брой - необходим с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за сигурно съхранение на храни/хранителни продукти и напитки. - Климатик – 1 брой - необходим за целите на отопление и охлаждане на контейнера като абсолютно необходима предпоставка за ефективното му използване както през топъл, така и през студен период и съответно - за подобряване на социалния климат. Кандидатът ще осигури за своя сметка допълнително оборудване и обзавеждане за контейнера, съответстващо и кореспондиращо на предназначението му, описано в настоящата дейност. С оглед на изискванията, изложени в УК по процедурата, както и с оглед на териториалното разпределение на основните клиенти на дружеството-кандидат, предвид обстоятелството, че работните места са ситуирани в слабо развит регион, контейнерът ще се използва само на територията на слабо развити региони. ЕТАПИТЕ на изпълнение на дейността, изложени в тяхната логическа последователност, са: 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител-доставчик на планирания за закупуване в рамките на дейността оборудван и обзаведен мобилен контейнер, предназначен за отдих, хранене и почивка, - етапът ще се реализира в съотстветствие с и при спазване на указания на УО на ОПРЧР по отношение на избора на изпълнители, изложени в Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договори по процедура BG05SFPR002-1.004 и с изискванията, изложени в Глава IV от ЗУСЕФСУ (при спазване изискванията на акта по чл. 54 от ЗУСЕФСУ). 2. Избор на изпълнител и възлагане изпълнението на избрания изпълнител. 3. Закупуване на оборудван и обзаведен мобилен контейнер, предназначен за отдих, хранене и преобличане и подписване на приемо-предавателен протокол със съответния изпълнител. 4. Осигурена социална придобивка на целевата група - оборудвано и обзаведено помещение за отдих, хранене и преобличане. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).