| Специфични обучения "Дигитални умения и киберсигурност": В рамките на дейността са предвидени следните специфични обучения, които ще бъдат изпълнени от външни изпълнители:
1. Специфични обучения „Дигитални умения и киберсигурност“
2. Специфични обучения, надграждащи бизнес уменията, свързани с работното място
- Обучение „Лидерски умения“
- Обучение „Водене на преговори“
- Обучение „Консултантски продажби и обслужване на клиент “
1. Специфични обучения „Дигитални умения и киберсигурност“
Целта на дейността е да предостави възможност на всички представители от целевата група (43 служители) да усвоят специфични знания и умения в сферата на дигиталните умения и киберсигурност при упражняване на техните функции в дружеството за период от 12 месеца. Представителите на целевата група отговарят на цялостната необходимост от провеждане на тези обучения за превенция от кибератаки и и гарантиране на сигурност в дигиталната работна среда с оглед особеностите на дейността по застраховане и работа с чувствителни данни при управление на човешки ресурси.
Планирането и разпределението на необходимия брой лица от целевата група е с оглед осигуряване на плавен цифров преход при осъществяването на функциите на всички лица, част от целевата група, а именно: Отдел „Здравно застраховане и придобивки“(общо 24бр.): Ръководител отдел – 1бр., Ръководител екип (Тийм Лидер) "Обработка щети"– 1бр., Мениджър "Обработка щети"– 3бр; Старши мениджър “Обслужване на клиенти“ – 1бр., Мениджър „обслужване на клиенти“ – 5бр., Ръководител екип (Тийм Лидер) „Обслужване на клиенти“ – 3бр., Асистент „Обработка щети“ – 5бр., Асистент мениджър "Обслужване на клиенти" – 5бр ; Отдел „Решения за застраховане на търговски вземания“ - 3бр: 1бр. Ръководител отдел и 2бр старши мениджър "Обслужване на клиенти"; Отдел „Бизнес развитие": 2бр. – Ръководител отдел и старши мениджър "Връзки с клиенти", Финансов отдел - 1бр Ръководител отдел; Отдел Aon Глобална клиентска мрежа- 3бр. - 1бр. Ръководител Отдел, 1бр. Старши мениджър „обслужване на клиенти“ и 1бр. мениджър "Обслужване на клиенти“ ; Отдел "Национални големи клиенти и автомобилно застраховане" - 9бр: 1бр. ръководител отдел, Старши Мениджър “Обслужване на клиенти“- 4бр, Мениджър “Обслужване на клиенти" - 4бр. ; Отдел "Хора и култура" – 2бр.: Ръководител отдел и офис мениджър.
Програмата на обучението цели подобряване на дигиталните умения на служителите в рамките на изпълнение на техните функции в дигитална работна среда по предлагане на услуги по застраховане и управление на човешки ресурси на дружеството, както и извършване на правилна оценка и анализ на риска. Обучението ще включва следните теми– 1. Въведение в сигурността на данните и основни аспекти на работата онлайн 2. Гарантиране на безопасност при работа в дигитална среда, установяване на кибер рискове и предприемане на превантивни мерки 3. Представяне и обсъждане на конкретни казуси с предложения за тяхното преодоляване.
Служителите на ръководни позиции носят отговорност при мониторинг на риска, за това трябва да умеят да го управляват и извършват правилна оценка в процеса на работа. Обучението ще допринесе за повишаване на квалификацията на служителите при вземане на решения в рамките на изпълнението на техните функции в дигитална среда и гарантиране на умения за управление на рисковете и свеждането им до минимум.
Формата на специфичното обучение е смесена (присъствена и частично онлайн, като ще се гарантира синхронно взаимодействие на обучаващия с обучавания). Обучението ще бъде възложено на външен изпълнител. В стойността на обучението са предвидени разходи за обучаващите за часовете, през които обучаващите участват в обучението под формата на такса за участие в обучението на обща стойност – 51 170 лв. без ДДС (43 бр. x 1190 лв. без ДДС). |
51 170.00
|
0.00
|
| Специфични обучения за надграждане бизнес уменията, свързани с работното място : Дейността на дружеството по управление на човешките ресурси и застраховане изисква активни бизнес умения съгласно заложените необходими умения във функционалните характеристики на служителите. Служителите следва да участват активно в процеса по привличане на нови клиенти и договаряне на условията на съвместна работа с клиента, да умеят да преговарят ефективно при представяне на услугите и да управляват очакванията на бизнеса, за да отговарят на стандартите на работа на дружеството. За изпълнението на тези функции следва да умеят да ръководят екип ефективно. За тази цел дружеството е заложило дейност 2. Специфични обучения, надграждащи бизнес уменията: специфично обучение „Лидерски умения“; специфично обучение „Водене на преговори“ и специфично обучение „Консултативни продажби и обслужване на клиент “.
Специфичното обучение "Лидерски умения" обхваща основните ръководителски умения според функционалните характеристики на служителите, са адаптирани според анализа на Neuro agility и нуждите на групата. Основните функции на целевата група са ръководителски умения за управление работата на екипа за изпълнение на стратегически цели на дружеството и умение за активно участие в процеса по привличане на нови клиенти, партньори, както и поддържане на добри отношения с настоящите клиенти с оглед пазарните тенденции. Обученията са насочени към заетите лица на ръководните позиции (13бр: Ръководител отдел - 7 бр, ръководител екип "Акаунти" - 4 бр., Старши акаунт мениджър - 2 бр.), за да придобият умения за по-добро ръководене на своите екипи при изпълнението на дейността на компанията. Посредством обучението участниците ще изпълняват по ефективно своите работни функции в унисон със стратегическите цели, приоритети и очаквания на компанията. Обучението включва 4 модула:
- Модул 1: Емоционална интелигентност и целенасочено лидерство: Концепция за лидера като индивид, фокус група „Мениджър срещу Лидер“; Съзнателно лидерство; Въведение в неврологичните аспекти на емоционалната интелигентност; „Самосъзнание, самооценка и самоувереност“ – предразсъдъцит и стереотипи.
- Модул 2: Ръководене на екип и ролята на лидера – силни и слаби страни като лидер; работна симулация
- Модул 3: "Гъвкаво" лидерство - Изкуството на делегиране и обратна връзка: интерактивно представяне на принципи и ролеви игри; преодоляване на често срещани грешки при делегирането; ролеви игри за ефективно делегиране, базирани на реални казуси от участниците; ролята на обратната връзка и упражнения с даване на положителна и конструктивна обратна връзка (за подобряване на представянето, развитие и проследяване напредъка).
- Модул 4: Лидерски умения при работа с клиенти: Развитие на "гъвкава" култура при съвместна работа с клиенти: мотивация и организация на екипи, дискутиране на добри практики при работа с клиенти и техники за убеждаване.
Успешното завършване на специфичното обучение ще даде възможност за подобряване на съществуващите лидерски умения и ще допринесе за придобиване на знания и умения за по-нататъшно развитие като ръководители в организацията.
Обучението ще бъде проведено в смесена форма (преобладаващо присъствено и частично онлайн като ще се гарантира синхронно взаимодействие на обучаващия с обучавания)и ще бъде възложено на външен изпълнител.
В стойността на обучението са предвидени разходи за персонал на обучаващите за часовете, през които обучаващите участват в обучението. Общата цената на обучението е 15 470 без ДДС. (13бр х 1190 лв. ).
Успешното завършване на обучението се удостоверява с протокол/удостоверение. |
59 500.00
|
0.00
|
| Специфични обучения за надграждане бизнес уменията, свързани с работното място (Продължение): Специфичното обучение "Водене на преговори" е насочено към подобряването на бизнес уменията на служителите при работата с клиенти. Целевата група за това специфично обучение включва 22 бр. служители - преобладаващо на ръководните позиции във всички отдели на дружеството: („Здравно застраховане и придобивки“: ръководител на екип "Обработка щети" - 1бр, 3бр. мениджър и 5бр. асистенти "Обработка щети", асистент мениджър "Обслужване на клиенти" - 5бр. “; Отдел „Бизнес развитие“: 2бр. – Ръководител отдел и старши мениджър; 1бр. Ръководител отдел Aon GCN 1бр; Отдел "NLCamp; Motor" - 2бр. Старши Мениджър и 1бр. мениджър“Обслужване на клиенти“, 1бр. ръководител отдел "Хора и култура"). Функциите на лицата от целевата група предполагат умения за водене на преговори с нови клиенти и партньори по повод услугите на дружеството. Програмата на обучението включва: Основи на преговорите, Видове преговори; Стратегии за преговори, ключови техники, подходи при водене на преговори, бизнес казуси, модел за ефективно справяне с клиентски възражения и ролеви симулации. В ежедневната работа на застрахователните брокери и ръководителите е важно да умеят да преговарят при представяне на продуктите по здравно застраховане и придобивки спрямо търсенето на клиента. Служителите ще усвоят набора от умения и прийоми за убеждение в ситуацията и управление на работните отношения, изграждане успешни преговори чрез модел за ефективно справяне с клиентски възражения. Целта е повишаване на ефективността и разбирането на бизнес средата и подхода към клиента за целите на конкретните работни места. Форма на обучение: в 2 групи по 11 човека в смесена форма (присъствено и онлайн при синхронно взаимодействие на обучаващия с обучавания) и ще бъде възложено на външен изпълнител. Общата цената на обучението е 26 180 лв. без ДДС(22бр х 1190 лв.без ДДС). Успешното завършване на обучението се удостоверява с протокол/Сертификат.
Специфично обучение „Консултативни продажби и обслужване на клиент“ е важно за изпълнението на задълженията на служителите и приноса към дейността на дружеството. Целевата група е от 15 служители (2бр. управители, Ръководител екип "Обработка щети" - 1бр, 2бр. Ръководител екип "Обслужване на клиенти", Мениджъри "Обслужване на клиенти" - 2бр.“; 2бр.- Ръководител отдел и старши мениджър; Отдел "НГК amp; автомобилно застраховане" -3бр. мениджър "Обслужване на клиенти" и 1бр. старши мениджър"Обслужване на клиенти“; Отдел Aon Глобална клиентска мрежа 2бр. - Старши Мениджър и мениджър "Обслужване на клиенти“). Функционалните особености на тази група са умения за адаптация към различните типове клиенти и техните поведенчески профили с цел създаване на доверие в клиента и умение за диференциране на услугите на дружеството на фона на другите конкурентни компании. Обучението ще е насочено към способи за убеждаване и продаване на "ползи" т.нар. B2b модел консултативни продажби и обхваща: Типове поведения на клиентите, адаптиране към поведенческия модел на клиента, психология на потребностите на клиента; демонстриране на продукти и услуги – дефиниция на „ползите“ и риска при прекомерното използване на „продуктовите предимства“; тактики за справяне с възраженията на клиента, стратегически умения за продажби и търговска симулация. Обучението ще бъде проведено в 1 група х 15 човека в смесена форма (присъствено и онлайн при синхронно взаимодействие на обучаващия с обучавания) и ще бъде възложено на външен изпълнител. В стойността на обучението са предвидени разходи за персонал на обучаващите за часовете на провеждане. Обща цената на обучението:17850 лв. без ДДС (15бр х 1190 лв). Успешното завършване на обучението се удостоверява с протокол/сертификат.
Обща стойност за трите обучения: 59500 лв. без ДДС (Лидерски умения - 15 470 лв. без ДДС (13бр. х 1190 лв. без ДДС); Водене на преговори - 26 180 лв. без ДДС (22бр. х 1190 лв. без ДДС); Консултативни продажби и обслужване на клиентите - 17 850 лв без ДДС (15бр. х 1190 лв. без ДДС)) |
0.00
|
0.00
|
| „Обучения за придобиване на „меки“ умения: Ключова компетентност (КК) 2 – Многоезикова компетентност - Обучения по английски език и бизнес английски : Целта на дейността по обучения по английски език (1 ниво) и бизнес английски език (2 нива) е подобряване на езиковите компетенции на служителите с оглед изискванията за тяхната длъжност за владеене на англйиски език. Целевата група е от 10 служители –8бр от отдел „Здравно застраховане и придобивки“, 1бр от отдел "Хора и култура" и 1бр. „Решения за застраховане на търговски вземания“. Програмата на обучението е специално разработена с цел развитие и подобряване на езиковите умения от ежедневни ситуации на работното място. Първото ниво на обучение по английски ще надгради езиковите умения на служителите към ниво на владеене C2. Програмата на останалите две нива на езиково обучение по бизнес английски ще включва следните теми според уставените нужди на групите: бизнес кореспонденция и лексика, преговори, бизнес срещи и интервюта, официални презентации, писане на доклади по бизнес теми, вкл. от сферата на дейност на дружеството, комуникация в бизнес мрежи.
Хорариумът е 300 учебни часа (по 45 мин за учебен час) за трите нива на обучение.
Подборът на лицата, включени в нивата на обученията ще е при съобразяване на следните критерии: 1. Разпределението за обучение за ниво/нива е обусловено от провеждане на входящ тест от обучаващата организация/институция за определяне на нивото на лицето от целевата група; лице от целевата група за нивото/нивата на обучение по английски език да не е преминало същото/същите по вид и степен обучение, което изрично се декларира от участника при включването си в обучението.
Лицата ще бъдат разпределени в групи до 10 човека всяка за постигане на максимална ефективност.
Разход за обучаем: 10бр х 900лв. (общо за трите нива за обучаем) или общо 9000лв. (в съответствие със заложените допустими разходи от Условията за кандидатстване).
Формата на обучението ще е смесена - присъствена и частично онлайн в електронна среда, чрез синхронно взаимодействие на обучаващия. |
9 000.00
|
0.00
|
| Обучения за придобиване на "меки" умения по ключова компетентност 7 „Предприемаческа компетентност" - "Сторителинг - умения за представяне": Обучението "Сторителинг - умения за представяне" е насочено към подобряването на цялостното представяне на служителите на ръководните длъжности - 1бр. ръководител екип "Обработка щети" и старши мениджърите и мениджърите „обслужване на клиенти“ от отделите - 9бр. мениджъри и 2 бр. старши менижъри; 2бр. тийм лидери акаунти. Общо целевата група е 14 бр.)
Програмата на обучението включва следните теми: 1. Същност на сторителинг- уменията за представяне според целта и публиката, тактики за представяне; 2. Детайлно запознаване с особеностите на услугите за представяне - подходи и стратегии; 3.Говорене пред публика и онлайн презентиране и 4. Практическо приложение и обсъждане на казуси.
Обучението ще бъде проведено в смесена форма (преобладаващо присъствено и частично онлайн като ще се гарантира синхронно взаимодействие на обучаващия с обучавания) и ще бъде възложено на външен изпълнител. Хорариумът е 30 часа на обучаем.
Общата цената на обучението е 1 960 лв. без ДДС в съответствие със заложените допустими разходи от Условията за кандидатстване.
Успешното завършване на обучението се удостоверява с протокол/Сертификат. |
1 960.00
|
0.00
|
| Заетост на обучени по проекта лица след успешно приключване на участието им в обучение/я (устойчивост по проекта)“ – ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ДЕЙНОСТ: „ЕЙ АР ЕС БЪЛГАРИЯ“ ЕООД е работодател, който има утвърдена политика за запазването на служителите си в дългосрочен план. С оглед това планира след приключване на всички планирани обучения в рамките на проекта да запази заетостта за период от 6 месеца на 90 % от представителите на целевата група, които са завършили успешно участието си в планираните дейности в рамките на проекта.
В този контекст, ще бъдат взети предвид успешно завършилите обучението си лица по предвидените категории обучения – специфични, вкл. дигитални и обучения, надграждащи бизнес уменията, и по ключови компетентности (КК 2 Многоезикова и КК 7 Предприемаческа), т.е. представителите на целевата група с присъствие минимум 80% от хорариума за съответното обучение и получили съответния документ за успешно приключено обучение (протокол/удостоверение/сертификат).
При изпълнение на ангажимента за запазване на заетостта на поне 90 % от представителите на целевата група от 43 лица, които са завършили успешно участието си в приложимите дейности, включително след приключването на всички обучения за конкретното лице, дружеството ще запази заетостта на 39 бр. лица от целевата група. |
0.00
|
0.00
|