Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The main goal of the project is the creation of new sustainable jobs for unemployed and inactive persons from vulnerable groups in "VILMAR CONTROL" Ltd.

With the implementation of the project, it is planned to increase and improve the efficiency of the workforce in "VILMAR CONTROL" Ltd.

Specific objectives of the project:
1) to expand the company's market share by creating environment to supply significant number of orders and/or increasing the speed and quality of service;
2) to increase the efficiency of the work process by hiring 11 new qualified employees;
3) to ensure their quick and easy adaptation to working conditions by providing introductory training from mentors;
4) to hold up a minimum of 7 sustainable job positions after the end of the project;

For the successful implementation of the project and the achievement of the set goals, the following activities are planned:
Activity 1: Set a new workplace for unemployed persons from vulnerable groups
Activity 2: Workplace support

The project is expected to be completed within 16 months, and 11 new jobs will be created, in 5 different positions - respectively "Inspector of technical standards", "Technologist", "Marketing expert". , "Technologist, Chemist" and "Office Manager".

Of these, 1 /Technologist, Chemist/ will be employed by a person in a disadvantaged position with permanent disabilities, who will be in subsidized employment for a period of 15 months. This workplace will be hold for at least 8 months after the completion of the project, which will ensure 100% sustainability of disadvantaged persons with permanent disabilities.

For 10 persons from vulnerable groups without permanent disabilities, we will provide employment for a period of 4 quarters, and after completion of the implementation of the project, at least 60% of them /6 persons/ will be hold for a period of 6 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване на заетост на безработни лица от уязвими групи: С изпълнението на настоящия проект ще бъде създадена заетост на 11 безработни и неактивни лица в неравностойно положение съгласно чл.2, т.1, ал 4 на Регламент (ЕС) 2021/1057 от 24.07.2021 г и Допълнителни разпоредби § 1., т. 4а. от ЗНЗ. От тях 10 души ще бъдат от уязвими групи без трайни увреждания и 1 лице ще е с трайни увреждания 50 и над 50% ТЕЛК. Всички новозаети служители ще бъдат назначени на пълен работен ден (8 часа) при сумарно изчисление на работното време или при 5 дневна работна седмица /с възможност за смесена форма на заетост в т.ч работа от офис и дистанционна заетост/. "ВИЛМАР КОНТРОЛ" ООД извършва количествен и качествен стоков контрол, морски сървеи, експертизи и лаболаторни анализи. Всички новоназначените служители ще имат задължения свързани с развиването на основната дейност на организацията КИД 71.20 "Технически изпитвания и анализи". Ще бъдат разкрити следните позиции: 1) 31153064 Инспектор технически стандарти - 3 лица в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицата заемащи тези длъжности ще имат следните основни задължения: * Участват в процеса на стоков контрол; * Организират дейността по изпълнение на всяка конкретна поръчка за количествен и качествен контрол; * Участват във вземане на лабораторни проби и извършване на стоковия контрол; * Осъществяват правилното управление на документираната информация; * Работа с митнически и товарни документи свързани с морски, автомобилен и жп транспорт. 2) 31193044 Технолог - 3 лице в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицата заемащи тази позиция ще има следните основни задължения: * Да извършват количествен и качествен анализ и контрол на стоки; * Оформяне на протоколи с резултатите; * Да извършват експресен химичен анализ за влага, глутен, протеини, твърдост, хектролитрова маса и други; * Да извършват дейности по заделяне на проби посредством съответните съоръжения за заделяне на проби, в зависимост от вида на стоката, партидата и транспортното средство посредством лопати, затворени съдове, сонди за заделяне на проби, делители за зърнени продукти и други; * Разработване на проби в т.ч. проба за химически анализ извършвани посредством съответните съоръжения (рифелни делители, сита, хектолитрови апарати, NIR анализатор и други; 3) 24316002 Експерт маркетинг - 1 лице в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицето заемащо тази позиция ще има следните основни задължения: * Организира маркетинга и участва в рекламирането на услугите, извършвани от фирмата; * Следи състоянието и тенденциите на пазарите и цените на аналогичните стоки и услуги; * Извършва маркетингови проучвания на пазарите, подготвя и предоставя периодично информация за състоянието им и тенденциите за развитието им; * Изгражда и поддържа добри отношения и партньорство с клиентите на дружеството и с потенциални клиенти. 5) 31163022 Технолог, химик - 2 лица в неравностойно положение без трайни увреждания и 1 лице в неравностойно положение 50 и над 50% трайни увреждания. Лицата заемащо тази позиция ще има следните основни задължения: * Талиманене / осъществяване на количествен контрол на броен товар; * Осъществяване на стоков контрол при внос/износ на стоки; * Заделяне и разработване на средни проби от товари/стоким; * Да извършва дейности по заделяне на проби посредством съответните съоръжения за заделяне на проби на въглища, петрококс, торове, инертни материали и други, да работи със запечатана чукова мелница, Мелница за аналитични проби (пулвелизатор), сушилни шкафове и други; 6) 33413004 Офис мениджър - 1 лице в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицето заемащо тази позиция ще има следните основни задължения: * Изпълнява административно-технически задачи в офиса; * Получава, предава, води и регистрира постъпващата кореспонденция; * Приема, обработва, систематизира и предава информация по телефон, факс, имейл; * Отговаря за актуализиране и подръжка на документацията; 287 685.00 0.00
Подкрепа на работното място: При изпълнението на проектното предложение приоритетно ще бъдат включвани в заетост лица без трудов опит и/или лица, които поради различни причини отдавна не са били заети лица. Това предполага, че голяма част от тези лица нямат изградени трудови навици и нямат ключови фундаментални умения за справяне с трудовите им задължения. Освен това дейността е свързана с познания и умения за работа с конкретни технически съоръжения и при утвърдени процедури за работа. Поради бързото развитие на сектора се предвиджа новозаети лица лица да преминат вътрешнофирмено обучение през първите месеци след тяхното встъпване в длъжност. За целта ще бъдат ангажирани 3- наставника, както следва: * Управителят на организацията ще подпомага адаптирането към работното място служителите заемащи длъжности "Експерт маркетинг" и "Офис мениджър" - 2 души * Служители заемащи длъжност "Инспектор технически стандарти" - 1 бр. и "Началник група областно звено" - 1 бр. ще бъдат наставници на лицата заемащи длъжности "Инспектор технически стандарти", "Технолог" и "Технолог, химик" - 9 души. Менторите по проекта ще бъдат ангажирани не по-малко от 40 часа месечно с наставническата дейност и ще има следните преки задължения: * Помагане на новите служители да се запознаят с основните аспекти на техните задължения и отговорности; * Предоставяне на необходимата информация и обучение /при нужда/ за работа със специализирани технически съоръжения за извършване на анализ и проби; * Обучаване на новите служители в ефективно и качествено обслужване на клиенти; * Предоставяне на съвети относно подходящите комуникационни стратегии и техники. * Въвеждащо обучение за спазването на вътрешните правила и процедури на работното място; * Помощ при решаване на проблеми, които новите служители може да срещнат в процеса на работа. * Подкрепа при разбиране на комплексни ситуации и предоставяне на насоки за тяхното решаване. * Други текущо възникнали трудности в процеса на справяне с работните задължения и отговорности. 8 397.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).