Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 431 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

"Construmax" Ltd. is a construction investment company that specializes in the construction of residential and commercial-administrative buildings on the territory of the city of Varna.
One of the main challenges facing the company's activity is the rapid change in the labor market and the need to take effective measures to improve access to employment in quality jobs and adapt to changes in the working environment.
With the implementation of this project, the following activities will be carried out to improve the safety of the working environment and ensure the health conditions of the employees of the company:
Activity 1 Development and implementation of "green" models of work organization according to the specifics of specific jobs in the company, incl. preparation of green maps for the organization of processes and training for the implementation of green models; Activity 3 Purchase of personal protective equipment (PPE) and special work clothing;
Activity 5 Provision of social benefits for workers.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени.“ 6 308.00 0.00
Дейност 3 Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло: По тази дейност дружеството планира да закупи за своите служители следните ЛПС: 1. зимно защитно яке 30 бр.; 2. Зимен защитен полугащеризон 30 бр.; 3. защитни зимни обувки 30 бр.; 4. защитни летни обувки 24 бр.; 5. защитна каска 24 бр.; 6. антифони 20 бр.; 7. сбруя 20 бр.; 8. комплект въже с абсорбер икарабини 20 бр.; 9. респиратор с клапа 13 бр.; 10. защитни ръкавици от кожа 24 бр.; 11. предпазни обувки 1 бр. От личните предпазни средства ще се възползват всички 38 служители на дружеството съобразно предписанието на трудовата медицина и извършената оценка на риска. Личните предпазни средства са необходими тъй като нашите служители работят на строителни обекти, повече на открито, докато се завърши грубия строеж. Като основен проблем пред работата на открито идентифицираме негативното влияние на околната среда и строителните материали, с които работят. Често се налага да смесват различни съставки и се вдига фин полепващ прах, който затруднява дишането и по-едър груб прах, който полепва по дрехите, лицето и респективно кожата и предизвиква дразнене и кашляне. Поради изложените проблеми е необходимо за нуждите на нашите служители да осигурим по-висока защита с личните предпазни средства и специално работно облекло. Строителните площадки са място, където винаги има риск от падащи предмети, преминават едрогабаритни транспортни средства и се използват различни строителни материали. 27 057.94 0.00
Дейност 5 Осигуряване на социални придобивки за работещите: В предприятието има изграден кът за хранене и сега има нужда от място за спорт, където нашите служители да спортуват, за да се подобри здравословния им начин на живот и да им помогнем да развият двигателните си навици. Помещението предвидено за фитнес е старо, неизползваемо и се нуждае от ремонт, за да се приведе в състояние на експлоатация. Площта му е 37 м2 и не разполага със санитарни помещения. СМР ще включват следните дейности: 1. боядисване на стени и таван (160 м2), 2. Поставяне на покритие на тавана след боядисване – окачен таван – 48 кв.м. 3. Поставяне на фитнес настилка, състояща се от SBR гранули и ароматен биндер, полиуретанов груид за адхезия към съществуваща основа и смес от EPDM – гранули и алифатен с обща дебелина 4 см. на площ от 22 кв.м. 4. Доставка и монтаж на моноблок за тоалетна 5. Доставка и монтаж на душ за баня 6. Доставка и монтаж на преградно стъкло за баня Закупуване на оборудване за обособяване на фитнес зала в базата на "Конструмакс" ООД. Предвиденото за закупуване фитнес оборудване е следното: бягаща пътека, гребен тренажор, велоергометър, мултифункционална смит машина, стойка за гири, професионална регулируема лежанка, комбиниран уред leg extension/leg curl, комбиниран уред lat pull down, уретанови гири от 2,5 кг. До 20 кг., Олимпийски силов лост 7'32мм, Олипийски E-Z крив лост с лагери, Олимпийски лост с лагери 50мм, 12 кг, 150 см, стойка за лостове, комплект ластици с ръкохватка 5-10-15-20 кг., комплект ластици за крака S/M/L, 3 в 1 платформа за скачане, ръкохватки, уретанови дискове сет, Уретанови гири 27,5 кг. До 37,5 кг., Метални пудовки 6 кг до 20 кг., Медицински лост 1 кг. и 3 кг., въже за скачане, фитнес постелка, степер за аеробика, кростренажор. Предвидените уреди обхващат тренировки на всички възможни мускулни групи в зависимост от предпочитанията на служителите, които ще ги използват. Предвиденото фитнес оборудване е необходимо, тъй като с него ще се подобрят физическата активност и здравето на служителите на "Конструмакс" ООД и същевременно ще намали техния стрес. Това ще допринесе за цялостното физическо и психическо благосъстояние на екипа, за по-висока работна продуктивност и ефективност, както и за увеличаване на доброто настроение и мотивацията на екипа. От предвидените мерки по Дейност 5 ще се възползват всички наши 38 бр. служители на дружеството. 181 992.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).