Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 442 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The target group of the project proposal includes all workers at the date of project submission who are employed in the company in – 26 people. The following activities are included in the project: • Activity to develop a green model for the organization of the activity and to develop and introduce "green" maps for the workplaces - covers all 26 employees; • Activity to provide psychological support – covers all 26 employees; •Activity to provide social benefits in dining, rest and recreation rooms – delivery of a container and delivery of new equipment for rest, recreation and dining rooms - covers 23 employees. Project management will be provided to ensure compliance with applicable regulatory and other requirements and effective achievement of objectives and expected results
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
„Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Цели на дейността: 1. въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; 2. изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Описание: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 4 800.00 0.00
"Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа": Необходимост от изпълнението на дейността Извършваната от организацията дейност е свързана с изпълнение на повтарящи се дейности и рутина, има голяма степен на поемане на отговорност и вземане на решения под напрежение, работа/общуване с хора и др. Връщането в обичаен работен ритъм след пандемията постави на изпитание психологическата устойчивост на работещите. Наблюдават се изолирани случаи на физическо, емоционално и психическо изтощение, негативно отношение към работата и колегите, ненамиране на смисъл и загуба на посока. Оценяването на рисковете за БЗР също поставя акцент върху психосоциалните рискове и необходимостта от реализирането на дейности за превенция и профилактика на проблемите, свързани с тях. Описание на дейността Чрез изпълнението на тази дейност организацията цели да осигури професионална психологическа подкрепа на служители във връзка с превенцията и профилактиката на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве. За целите на превенцията представителите на целевата група ще бъдат запознати, както с концепцията за „бърнаут“, така и със симптомите на физическо, емоционално и психическо изтощение. Така че ще могат сами да разпознават тези състояния, да разбират причините им, да осъзнават необходимостта от помощ и да знаят къде и как могат да я получат. Етапи на изпълнение Дейността включва следните етапи: - Изготвяне на психологически профили на лицата от целевата група, които да послужат като основа за адресиране на подходящи мерки за психологическа подкрепа, чрез изготвяне и анализ на въпросници. - Провеждане на групови тренинги за профилактика, на които участниците в допълнение към психологическата подкрепа да бъдат запознати и с подходящи методи и техники за управление на професионалния стрес, съответстващи на естеството на трудовите процеси в предприятието. Максималният брой участници при групови занимания е до 10 лица в група. Продължителност на всеки групов тренинг – два часа. 4 800.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Цел на дейността е да се подобрят условията за краткотраен отдих на персонала на фирмата, както и противодействие на умората и поддържане на работоспособността. Осигуряване на работниците и служителите обособени помещения за хранене, за почивка и отдих. Основната дейност на "МЛ-Консулт-2009" ЕООД е изкопаване на баластра от кариера, обработва се. Като готов продукт се добива - пясък, филц и трошени фракции, които се транспорт и доставят до клиентите. Дейността се реализира в производствена база/кариера Феникс в гр. Искър на 30 км. от гр. Плевен. В момента работещите в производствената база имат обособено помещение за хранене и краткотраен отдих в един фургон, който е амортизирал и не предлага необходимите условия. Същият се съвместява и за реализиране на трудовите задължения от охраната на обекта - 2 лица, които работят на 24 - часов сменен режим. С дейността в настоящия проект искаме да закупим за нуждите на работещите един фургон/контейнер с веранда, с максимален размер 1500/700/285см. Оборудван с помещение за баня и WC с бойлер. Стените, пода и покрива са изолирани, с цел постигане на енергийна ефективност и опазване на околната среда. В наличните три стаи да се обособят две стаи за почивка /с квадратура 16.81кв.м. и 17.66кв.м./ и стая за хранене с кухненски бокс /с квадратура 36,98кв.м./, което ще допринесе за повишаване на качеството на краткотрайния отдих на работещите. Предвижда се да се оборудват с микровълнова печка, хладилник, тостер, кафеавтомат, печка с котлони, три броя конвектора за отопление, два броя диспенсър, маси за хранене четири броя, столове шестнадесет броя, канапе осем броя и маси холни два броя. Мобилните контейнери/фургони лесно могат да бъдат пренесени по всяко време и са перфектно решение за осигуряване на помещения като социална придобивка на работещите – места за хранене, почивка и отдих, особено когато дейността на компанията предполага работа на различни места, извън населени места, подходящи са за места където липсва необходимата инфраструктура. Оригиналният дизайн създава едно модерно и удобно място за хранене, отдих и почивка на работещите, което ще допринесе за повишаване на качеството на краткотрайния им отдих. Микровълновата печка ще се използват от служителите за претопляне на храни и напитки, докато хладилникът ще осигурят възможност за съхраняване на донесени от вкъщи храни и напитки, за да се поддържат охладени, както и да се предотврати развалянето им. Кафеавтоматът ще осигури ободряващи и тонизиращи напитки. Ще може да се приготвя и храна на момента с печката. Бойлерът ще осигури топла вода за поддържане на добра хигиена на работещите. С конвекторите ще осигурят микроклимат в помещенията отговарящ на хигиенните норми. Работещите ще могат да ползват физиологичните си почивки като ще се осигури по-голям комфорт и възможност за повишаване на качеството на краткотрайния отдих на двадесет и трима работещи. В дейността са включени следните етапи: - Формулиране на технически спецификации за оборудването; - Избор на изпълнител(и); - Организиране на доставките; - Разполагане на оборудването в съответните помещения – стая за хранене с кухненски бокс и две стаи за почивка. 127 284.82 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).