Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 442 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

Adapted working environment in "NIM TRANS SERVICE". Improving the healthy and safe working environment in the enterprise, achieving sustainable working conditions for all workers, reducing health risks in the workplace and improving standards for health and safety working conditions. Project activities:
1. Development and implementation of "green" models of work organization according to the specifics of specific workplaces in the enterprise. "green" cards for the organization of work processes at the specific workplaces. Training of individuals
  aimed at implementing "green" models of work organization - introducing changes in work organization to include environmentally friendly activities in specific work processes and at certain workplaces;
2. Provision of prevention and prevention of "burnout" in the workplace and "effects of the COVID pandemic on mental health" - psychological support. Preparation of psychological profiles of employees to serve as a basis for addressing appropriate psychological support measures, etc.
3. Purchase of personal protective equipment (PPE) and special work clothing providing higher protection. Ensuring a better level of worker protection. Shoes with a membrane to prevent liquids from leaking to the feet. 
4. Provision of collective protective equipment - improvement of working conditions. Protection from harmful substances. Purchase of Mobile extractors (with turbine) for car exhaust gases. Protection from adverse microclimate. 
5. Provision of social benefits for workers, equipment of places for recreation, rehabilitation, sports, meals and rest in enterprises, etc. Equipping the room for dining and short-term recreation with electrical appliances and furniture. Equipment at a sports venue.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени.“ 2 400.00 0.00
2. Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа.: НИМ ТРАНС СЕРВИЗ осигурява за заетите лица психологическа подкрепа във връзка с превенция и профилактика на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве на работещите. Целите на дейността са запознаване на участниците с наличието на явлението "бърнаут", подпомагайки откриването на проявите му и осъществяването на ранна превенция на състояния, свързани с физическо, емоционално и психическо изтощение. Преодоляване на нагласи свързани с отрицателно и критично отношение към работата, нежелание за започване на работа, раздразнение към членовете на екипа или към клиентите, емоционално отдръпване от колеги и клиенти, както и мисли, свързани с липсата на смисъл, значение и приносът за извършваните работни процеси, водещи вкл. до напускане на работа. В рамките на дейността ще бъдат изготвени психологически профили на заетите лица, които да послужат като основа за адресиране на подходящи мерки за психологическа подкрепа. 2 400.00 0.00
3. Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло: Закупуване на обувки Закупуване и осигуряване на ЛПС и специално работно облекло за своите служители. ЛПС (обувки) , които осигуряват по-висока защита от тези, които се използват текущо. Надграждане на минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Според Оценката на риска, Плана за минимизиране на риска, Мониторинга на процесите се стига до извода за използване на по-висок клас работни обувки. . Препоръчва се стелка от кевлар против пробиване. S1P SRC. Досега работните обувки бяха с метални бомбета против премазване на долните крайници. Новите ЛПС са с кевларени вложки против пробождане на ходилата при движение по под. 1 820.10 0.00
4. Осигуряване на колективни предпазни средства свързани с подобряване условията на труд: Ограничаване на пространството, в което може или се проявява опасността от местонахождението на работещите или други лица, които биха могли да бъдат увредени Налични: Становище, Оценка на риска, Програма за намаляване на риска от СТМ "Медико". Относно Подобряване условията на труд в обект " НИМ ТРАНС СЕРВИЗ" ООД находящо се в град Габрово. След оглед на работните места и извършен контрол на факторите на работната среда е установено: Към момента на ползваните помещения в обекта физичният фактор прах не съответства на нормативните изисквания съгласно протоколи от контрол17119-2/30.10.2023г. В помещенията могат да възникнат следните опасности -образуване на прах което води до белодробни и алергични заболявания с което са нарушени изискванията на Наредба 13 за защита на работещите при рискове свързани с експозиция на химични агенти при работа ОБН.ДВ бр.8/30.01.2023 г посл. Изм. ДВ бр.47/04.06.2021г. Отработените газове представляват опасност за здравето на сервизните работници. Въглеродният диоксид GAS 124-38-9 за 8 часа 9000 мг/куб. м , 5000 ppm. Поради спецификата на работа, отработените газове се движат в различни диапазони. Становище от СТМ премахване на прах и неразградими частици и отвеждане на отработените газове извън сервизните помещения. Закупуване на мобилни екстрактори- 5 броя (отвеждане на отработените газове) Закупуване на почистваща машина - 1 брой Закупуване на Мобилни екстрактори (с турбина). Чрез мобилните екстрактори за отработени газове, ще стане възможно при нужда (в случаите, в които двигателя на ремонтирания автомобил се наложи да работи в ремонтното помещение – по време на тестове, диагностика и т.н.), изгорелите газове ще бъдат отвеждани извън работното помещение, принудително, чрез специален шланг, който се монтира на ауспуха/сите на автомобила. Респективно вдишването на изгорели газове от служителите на сервиза по време на работа на закрито в работното помещение, ще бъде сведено до минимум. Към момента, в случаите, в които се наложи двигател на ремонтиран автомобил да работи в закритата работна площ, се налага да отворим големите портални врати, за да избегнем задимяването. Но в зимните месеци това води до рязко спадане на температурите в работното помещение до недопустими стойности. Премахване на прах с почистващо оборудване. Защита на работещите от рискове свързани с експозиция на химични агенти при работа. Становище на трудовата медицина за предприемане на мерки. Контролиран параметър Концентрация на инхалабилна и респираторна фракция на прах мг/куб.м. Работен профил: продължителност на работния ден. Работни помещения: две. работен процес при извършване на работни дейности. Отчетени са инхалабилна фракция и респираторна фракция. Средно претеглената по време концентрация мг/куб м инхалабилна 11,30 при гранична стойност 10. Закупуване на машина за почистване ще предотврати вдигането на прах, ще се премахнат разлети течности (масла които капят при ремонтната дейност на дефлектиралите автомобили). Ще се дезинфекцират помещенията и ще е налична добра работна среда чрез която ще се подобрят условията на труд и ще се увеличи професионалното дълголетие. 62 369.47 0.00
5. Осигуряване на социални придобивки за работещите оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Предписание от СТМ Констатация: Битовото помещение е в лошо състояние. Не отговарят на изискванията по чл.230,231,232,239,240 от Наредба 7 от 23.09.1999 ДВ бр.88 Оборудване на битова стая: хладилник, печка, микровълнова печка, съдомиялна. По този начин на служителите ще се дадат добри условия за ползване на битовата стая. Към настоящия момен в близост до сервиза не са налични заведения за бързо хранене и столове. Чрез предоставяне на уредите, служителите ще могат да си приготвят аламинути, да си съхраняват храна за последващо хранене, да си претоплят храна. Чрез съдомиялната машина, кухненските прибори ще се дезинфекцират и измиват с необходимите хигиенни норми за последващо ползване Оборудване на спортна стая: Избор на уреди за спортна зала. Поради ограниченото движение водещо до повишаване на теглото, получен чрез анализ на проследяване на физическото състояние на служителите от службата по трудова медицина се изготви анализ. Препоръчва се закупуване на оборудване за повишаване на двигателната активност чрез интензивните двигателни движения. Предвидено е закупуване на бягаща пътека, крос тренажор, спининг колело. 5 956.97 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).