Subject to due process: „Изработване, отпечатване и доставка на печатни и промоционални материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, свързани с публичност и визуализация по проекти, изпълнявани от Община Варна, финансирани от национални оперативни програми, от програми за транснационално сътрудничество на ЕС и други“.,
Estimated Amount: 500.00
-
Differentiated position 1: „Изработване, отпечатване и доставка на печатни материалиContractor: DMI DEVELOPMENT LTDContract total funded value: 83.31
Subject to due process: "Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет по обособени позиции",
Estimated Amount: 6 000.00
-
Differentiated position 1: ОП 2 "Доставка на медицински консумативи за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет по обособени позиции"Contractor: Eastlink Bulgaria LtdContract total funded value: 1 007.78
-
Differentiated position 2: ОП 1 "Доставка на лекарства за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет по обособени позиции"Contractor: Pristatrade ltdContract total funded value: 73.33
Subject to due process: „Доставка и монтаж на офис мебели, столове и метални шкафове за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет" ;,
Estimated Amount: 2 123.71
-
Differentiated position 1: „Доставка и монтаж на офис мебели, столове и метални шкафове за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет" ;Contractor: OFFICE EXPRESS SERVICEContract total funded value: 2 123.71
Subject to due process: „Доставка на компютърна техника и периферни устройства за Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители, по обособени позиции";,
Estimated Amount: 1 700.00
-
Differentiated position 1: “Доставка на компютърна техника за Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители“Contractor: STEMOContract total funded value: 999.60
-
Differentiated position 2: “Доставка на периферни устройства за Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители”Contractor: STEMOContract total funded value: 699.00
Subject to due process: „Доставка на метален медицински шкаф по проект №BG05M9OP001-2.056-0017-C01 „Интегрирани мерки за социална интеграция и подобряване достъпа до образование на уязвими групи от община Варна“,
Estimated Amount: 375.00
-
Differentiated position 1: „Доставка на метален медицински шкаф по проект №BG05M9OP001-2.056-0017-C01 „Интегрирани мерки за социална интеграция и подобряване достъпа до образование на уязвими групи от община Варна“Contractor: SMART BUSINESS COMPANYContract total funded value: 450.00
Subject to due process: „Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на проект BG05M9OP001-2.056-0017 „Интегрирани мерки за социална интеграция и подобряване достъпа до образование на уязвими групи от община Варна";,
Estimated Amount: 2 219.83
-
Differentiated position 1: 1. Обособена позиция №1: „Извършване на услуги по сключване на застраховка „Имущество“ на придобитото оборудване и обзавеждане в рамките на проект BG05M9OP001-2.056-0017 „Интегрирани мерки за социална интеграция и подобряване достъпа до образование на уязвими групи от община Варна“Contractor: "BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP"Contract total funded value: 111.92
-
Differentiated position 2: 2. Обособена позиция №2: „Извършване на услуги по сключване на застраховка „Трудова злополука“ на лицата от целевата група, включени в субсидирана заетост при работодател ОП „Управление на проекти и озеленяване" по Направление I в рамките на проект BG05M9OP001-2.056-0017 „Интегрирани мерки за социална интеграция и подобряване достъпа до образование на уязвими групи от община Варна“Contractor: "BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP"Contract total funded value: 548.31
Subject to due process: Закупуване на 4 бр. мобилни телефони,
Estimated Amount: 1 280.00
Subject to due process: Закупуване на канцеларски материали,
Estimated Amount: 350.00
-
Differentiated position 1: Закупуване на канцеларски консумативи и материалиContractor: TRANS KO 04Contract total funded value: 350.00
-
Differentiated position 2: Закупуване на канцеларски материалиContractor: OFFICE EXPRESS SERVICEContract total funded value: 350.00
Subject to due process: Оргнизиране и провеждане на обучения в рамките на проект "Интегрирани мерки за социална интеграция и подобряване достъпа до образование на уязвими групи от община Варна" по обособени позиции:
ОП1: Провеждане на мотивационно обучение;
ОП2: Професионално обучение по специалност 6220301 „Озеленяване и цветарство“;
ОП3: Професионално обучение по специалност 5820801 „Основни и довършителни работи“;
ОП4: Обучения за насърчаване на самостоятелна стопанска дейност;
ОП5: Кариерно ориентиране на ученици,
Estimated Amount: 119 335.84
-
Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Провеждане на мотивационно обучение на 82 лица“.Contractor: AIKB consult LTDContract total funded value: 6 560.00
-
Differentiated position 2: Обособена позиция №2: „Обучения на 24 лица по Специалност 6220301 Озеленяване и цветарство“Contractor: AIKB consult LTDContract total funded value: 14 400.00
-
Differentiated position 3: Обособена позиция №3: „Обучения на 23 лица по Специалност 5820801 Основни и довършителни работи“Contractor: AIKB consult LTDContract total funded value: 13 800.00
-
Differentiated position 4: Обособена позиция №4: „Предоставяне на консултации и обучения за насърчаване на самостоятелна заетост "Contractor: NEW IDEAS CONSULT LTDContract total funded value: 88 800.00
-
Differentiated position 5: Обособена позиция №5: „Кариерно ориентиране на ученици"Contractor:Contract total funded value:
Subject to due process: Сключване на договор за обслужване от трудова медицина,
Estimated Amount: 2 814.00
-
Differentiated position 1: Сключване на договор за обслужване от трудова медицинаContractor: IKONOMIKS-MContract total funded value: 70 000.00