"Патронажна грижа": Тази дейност включва изпълнението на 5 поддейности:
1.Подбор и наемане на екип за управление на патронажната грижа- След стартирането на изпълнението на проекта в рамките на 1 месец ще се извърши назначаване на екип за управление на патронажната грижа, който ще включва 1 координатор и 2 специалисти "Социални услуги" . Подборът ще се извърши съгласно българското законодателство и ще бъдат назначени на осем или на четири часов работен ден.
2. Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услугата "Патронажна грижа" - в рамките на 2 месеца ще бъде осъществен подбор и назначаване на персонал, включва медицински специалисти,които ще предоставят медицинските и здравните грижи, специалисти в областта на социалните дейности, психолог и шофьор. Профилът и броя специалисти ще бъде съобразен с изисквания на Методиката за предоставяне на патронажни грижи по домовете на възрастни хора и хора с увреждания и ще гарантират интегриран подход при предоставяне на услугите. С избраните специалисти ще бъдат сключени договори съгласно нормативната уредба.
3. Подбор на потребителите на патронажните грижи - В рамките на 2 месеца ще бъде организирано приемане на документи от потенциалните потребители, отговарящи на изискванията, извършване на оценка на нуждите им, класиране и подбор на крайните ползватели.Оценките на потребностите ще бъдат изготвени от външен изпълнител, нает конкретно за целта.
4. Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за доставка на храна и хранителни продукти от първа необходимост ще се извърши съгласно българското законодателство. Назначеният диспечер ще приемат заявки на обявения телефон. Ще се предостави възможност на наетите служители в Домашен социален патронаж и ще се осъществи допълнителен подбор на немедицински специалисти-разносвачи.
5. Предоставяне на услугите по патронажна грижа. В рамките на 12 месеца на 157 потребители ще получават безвъзмездно услуги по патронажна грижа от назначения персонал.
В рамките на проекта ще бъде осигурена психологическа подкрепа и консултиране от една страна на потребителите на патронажните услуги, а от друга страна на персонала, който ги предоставя. Тази подкрепа и консултиране ще се извършва от психолог, назначен специално за целта. Предоставянето на услугите ще се извършва по предварително изготвени графици.
В процеса на реализиране на проекта при липса на чакащи потребители и персоналще се организира нов прием на документи и ще се извърши нов подбор за съответната позиция. |
0.00
|
414 706.54
|
Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности, ще включва следните мерки:
1. Осигуряване на ЛПС;
2. Въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, делегирани от държавата дейности;
3. Тестване на персонала и на потребителите на социалните услуги, делегирани от държавата дейности за COVID-19;
4. Допълнително нает персонал за превенция на разпространението на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности.
По проектното предложение ще бъдат включени 9 социални услуги, делегирана дейност: 4 броя Центрове за настаняване от семеен тип; 1 Защитено жилище; 2 Дневни центрове; 1 Център за социална рехабилитация и интеграция; 1 Дом за стари хора. Общият брой на персонала в посочените социални услуги е 100 души, а броят на потребителите - 180.
Дом за стари хора, гр. Кърджали, кв. Студен кладенец, ул. "Детелина" №6, с персонал 14 души;
ДЦДУ "Надежда" , гр. Кърджали, кв. Студен кладенец, ул. "Детелина" №7 , с персонал 12,5 души;
ДЦПЛУ, гр. Кърджали, кв. Студен кладенец, ул. "Детелина" №7, с персонал 13,5 души;
Защитено жилище за лица с умствена изостаналост, гр.Кърджали, ул. "Генерал Ченозубов" № 56, с персонал 5 души;
ЦНСТ ДМУ - гр. Кърджали, кв. Веселчание, ул. "Мир" № 19, с персонал 14 души;
ЦНСТ за деца без увреждания, гр. Кърджали, кв.Гледка, ул. "Тина Киркова" №25, с персонал 12 души;
ЦНСТДБУ "ДЕТСКА МЕЧТА" , гр. Кърджали, ул. "Проф. Акад. Л. Милетич" № 3, с персонал 7 души;
ЦНСТДМУ - пазара, гр. Кърджали, ул. "Средец" № 14, с персонал 14 души;
ЦСРИ"Орфей", гр. Кърджали, кв. Байкал, ул. "Славянска" №9, с персонал 8 души; |
0.00
|
219 553.53
|