Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 666 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

The project proposal envisages: 1. Provision of hourly mobile integrated health and social services at homes and psychological support for elderly people unable to care for themselves and persons with disabilities. 2. Delivery of food products and products of first necessity, as well as providing transport of the personnel providing the services from/to the homes of the individuals. Paying household bills, requesting and receiving urgent administrative and household services (with user funds). 3. Providing the persons from the target group with information regarding prevention and prophylaxis of health and socially significant diseases, including consultations with specialists if necessary. 4. Providing supervision and training to employees providing hourly mobile integrated health and social services in a home environment. A Service Management Team consisting of a coordinator, home health workers, a nurse, a social worker and a driver will be formed for the provision of the integrated social service for the elderly unable to care for themselves and the disabled. According to the project, it is planned to cover 37 users of the service for 18 months. The services will be provided on an hourly basis based on the identified needs of the persons from the target groups, as a result of an assessment of the individual needs and selection of the users. To organize and control the work of the specialists from the Service Management Team, as well as the overall administration of the project, a Project Organization and Management Team consisting of a manager, an accountant and a technical assistant will be formed.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома: За предоставянето на интегрираната социална усуга ще бъде сформиран Екип за управление на услугата, състоящ се от координатор, домашни санитари, медицинска сестра, социален работник и шофьор. Координаторът, социалният работник и шофьора ще бъдат назначени 2 месеца преди стартиране предоставянето услугата в домашна среда. Те ще извършват прием на заявления, подбор на кандидат-потребителите на услугата, снемане на психологичен и здравен статус и изготвяне на индивидуална оценка на потребностите, на базата на която ще бъдат сключени договорите с потребителите за предоставяне на услугата, след което ще продължат да изпълняват дейностите по проекта за срок от 18 месеца. Основните дейности по предоставянето на интегрираната почасова здравно-социална услугата е за период от 18 месеца за 37 потребители на услугата, които ще получават интегрирани здравно-социални услуги, психологическа подкрепа, ще получават информация за профилактика на здравето и социално значими заболявания, съгласно индикираните ежедневни потребности в индивидуалната им оценка. Предоставянето на услуги от социален характер на лицата изложени на риск от социално изключване и на психологическа подкрепа на целевата група ще се осъществи от Социалния работник. Медицинските услуги за потребителите в домашна среда, като поставяне на инжекции, смяна на превръзки, контрол върху приема на лекарства, консултации и информация относно превенция и консултация за здравето и социално значими болести и др. ще се предоставя от Медицинска сестра. Ще бъдат назначени Домашни санитари за предлагането на почасови услуги като закупуване на лекарства, хранителни продукти и продукти от първа необходимост и др., заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителя), помощ в домакинството-поддържане на хигиена в помещението и лична хигиена, съдействие при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето и др. Координаторът ще отговаря за цялостното проследяване и изпълнение на интегрираната здравно-социална услуга. За осигуряване на транспорт на персонала предоставящ услугите от/до домовете на лицата ще бъде нает Шофьор. Здравната услуга ще бъде предоставяна от външен изпълнител за общината от т.нар. „дигитален асистент" чрез дигитално устройство поставено на ръката на потребителя, свързано с КОЛ-център, което ще включва: 6 пъти на 24 часа автоматични измервания на пулс, кръвно налягане, температура; История на измерванията за последните 24 часа и до 1 година назад; SOS - паник бутон за моментално свързване с кол-център и втори запаметен номер (личен асистент, близък), двупосочна комуникация – телефонна връзка; Вграден GPS тракер – проследяване на маршрут, моментна локация; Вграден жироскоп – моментално автоматично свързване с кол-център и втори запаметен номер при необходимост /особено за хора с деменция или аутизъм/; Непрекъсната 24 часова ангажираност на кол-център, който реагира на отклонения от нормалното състояние на потребителя с обаждане, здравна консултация, а при нужда се подава сигнал към спешна помощ. За всеки потребител ще бъде съставено досие, в което се съхраняват и подържат екземпляри от изискуемата работна информация. Услугите ще се предоставят почасово на база на идентифицираните нужди на лицата от целевата група, в резултат на извършена оценка на индивидуалните потребности и подбор на потребителите. Преди стартирането на дейността ще се проведе въвеждащо обучение за служителите непреминали такова, като и по време на изпълнението на дейностите ще се проведе и едно поддържащо обучение. Планирани са провеждане на периодични супервизии на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда Преди стартирането на дейността персоналът ще бъде снабден с работно облекло и лични предпазни средства, консумативи и материали. Осигурена е и Служба по трудова медицина. 304 955.29 194 007.75

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).