Организация и управление на проекта: Дейностите по организация и управление на проекта целят да следят изпълнението и спазването на заложените срокове, да контролират паричния поток и целевото изразходване на предвидените в бюджета средства, както и да осъществяват контрол за постигане на резултатите. Дейностите ще се осъществят посредством сформирането на екип, притежаващ необходимите компетенции за успешно реализиране на дейностите по проекта.
Екипът ще се състои от: Ръководител на проекта - с управленски опит повече от три години (съгласно приложено CV). Той ще бъде назначен на трудов договор с обща стойност на възнаграждението в размер на 7 200.00 лв. за целия период на договора. В посоченото възнаграждение са включени лични осигуровки, ДОДФЛ и осигуровки от работодател.
Функции:
- Ръководи цялостното изпълнение на проекта, организира и контролира работата на екипа;
- Координира изготвянето на документация за избор на подизпълнители от страна на бенефициента и провеждането на тръжните процедури;
- Координира изготвянето на междинни и окончателен отчети по проекта и следи за изпълнението на дейностите и сроковете съгласно план-графика;
- Координира избора на подизпълнители и контактува с представителите на Управляващия орган (УО).
Координатор по проекта - служител от административния екип на фирмата.
Функции:
- Да участва в комисии за подбор на оферти по реда на ПМС №118/2014 г.;
- Да координира бенефициента и външната фирма, отговаряща за техническото изпълнение на проекта;
- Да координира провеждането на планираните тръжни процедури по проекта;
- Да координира отношенията с подизпълнителите по проекта;
- Да съхранява в изряден вид техническата документация по проекта.
Счетоводител - Той ще бъде физическо или юридическо лице. Обща стойност на възнаграждението в размер на 4 320.00 лв. за целия период на договора.
- Документиране на разходите и водене на изрядна финансова документация по проекта;
- Изготвяне на необходимите документи, като индивидуален сметкоплан, аналитична отчетност и др.;
- Съхраняване на първичните счетоводни документи, съгласно изискванията на нормативното законодателство и Общите условия на ДБФП.
За техническото изпълнение на проекта се планира да се наеме външна фирма.
Дейности, предвидени за външната фирма:
- Изготвя при необходимост искания за изменения на договора за БФП.
- Изготвя документация за избор на подизпълнители по ПМС № 118/20.05.2014 г. за предвидените по проекта дейности;
- Отговаря за изготвянето на междинни и окончателен технически и финансови отчети по проекта и следи за законосъобразността при изпълнение на дейностите и разходите. Стойността е сформирана след избор на оферти - 12 680 лв. и е избрана при спазване на чл. 2, т. 9 от ПМС № 119, изборът на външната фирма се осъществи в съответствие с принципа на доброто финансово управление в съответствие с чл. 30 на Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза, и за отмяна на Регламент (ЕО, ЕВРАТОМ) № 1605/2002 на Съвета (ОВ, L 298 от 26.10.2012 г.). |
23 257.05
|
23 257.05
|
Закупуване на оборудване, обзавеждане и транспортни средства, необходими за създаване на работни места за новонаетите по проекта служители.: След задълбочено проучване на пазара и при спазване на чл. 2, т. 9 от ПМС № 119, се формираха прогнозни разходи в съответствие с принципа на доброто финансово управление в съответствие с чл. 30 на Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. Изборът се извърши след събиране на 2 оферти, като се формираха прогнозни разходи за закупуване на:
1. 2 бр. автомобила = обща стойност 66 282,03 лв. за 5 бр. служителя с код по НКПД 2011: 33223003 Търговски представител
"МИЛЕНИУМ СПОРТ" ЕООД предвижда да наеме общо 5 човека на позиция Търговски представител. Трима от тях ще отговарят за нуждите от обслужване на клиентите в града. За целта ще им бъде необходим 1 бр. служебен автомобил за реализация на продукцията на фирмата. Тъй като, дейността на служители ще бъде свързана с преминаването на големи разстояния, се установява, че е невъзможно изпълнението на тази дейност без транспортно средство.
Основните задължения на другите двама служители - Търговски представители, ще е обвързана с визията на "МИЛЕНИУМ СПОРТ" ЕООД за експанзия в региона. Тъй като голяма част от обектите на фирмата ще бъдат позиционирани в гр. Банско и гр. Пампорово фирмата ще има нужда от закупуването на втори автомобил, който да се движи по пресечени терени и поради тази причина автомобилът трябва да бъде от по висок клас - тип 4 по 4.
Посредством закупуването на описаните автомобили във фирмата ще се обособят 2 споделени работни места.
2. 3 бр. Ултрабука = 7 500 лв.
Предвижда се закупуването на 1 бр. ултрабук за служител с код по НКПД 2011: 24316002 Експерт, маркетинг и 2 бр. ултрабука за 2 човека с код по НКПД 2011: 24216002 Експерт, бизнес развитие, с цел правилното и бързото протичане на работния им процес, обвързан със задълженията им по проучване на пазара и идентифициране на нови клиенти.
С така предвиденото за закупуване оборудване ще осигурят нормални условия на труд за новонаетите по проекта лица.
Общо разходи за дейността: 73 782,03 лв. |
73 782.03
|
73 782.03
|
Създаване на нови работни места и наемане на 10 безработни и/или неактивни лица изцяло от целевите групи за период от 12 месеца.: По данни на НСИ икономически неактивните лица (лицата извън работната сила) на 15 и повече навършени години са 2 785.1 хил. през третото тримесечие на 2014 г. Неактивните лица са част от населението извън работната сила, които в условията на икономически растеж и подобрена ситуация на пазара на труда могат отново да започнат работа.
Често срещани проблеми на допустимата целева група по настоящата процедура - безработни и неактивни лица, в тази връзка са липсата на професионален опит и изградени трудови навици, ниска степен на притежавано образование и/или професионална квалификация.
"МИЛЕНИУМ СПОРТ" ЕООД разбира нуждите на целевите групи и предвид острата си необходимост от наемане на служители предвижда сключване на 10 бр. трудови договори на 8-часов работен ден с представителите на целевите група на следните позиции със съответните за позициите си права и задължения, както следва:
1 човек – Код по НКПД 2011: 24114005 Старши счетоводител;
1 човек – Код по НКПД 2011: 24114006 Младши счетоводител;
1 човек - Код по НКПД 2011: 24316002 Експерт, маркетинг;
2 човека – Код по НКПД 2011: 24216002 Експерт, бизнес развитие;
5 човека – Код по НКПД 2011: 33223003 Търговски представител.
Разходите са планирани, както следва:
Клас 2 по МОД 2015: 5 служителя * 950 лв = 4 750 лв * 12 месеца = 57 000 лв *17,8% (осигуровки) = 10 146 лв. = 67 146 лв.
Клас 3 по МОД 2015: 5 служителя * 840 лв = 4 200 лв. * 12 месеца = 50 400 лв. * 17,8% (осигуровки) = 8 971,2 лв. = 59 371,2 лв.
ОБЩА СУМА за дейността 126 517.2 лв.
С предимство ще са кандидатите с предишен опит и/или образование по търсените позиции. Предвижда се 1 бр. от новоназначените хора да бъде трудоустроено лице с право на работа. Предвид възможното увеличаване на минималният осигурителен доход по основните икономически дейности и квалификационни групи професии през 2016 г. и 2017 г., както и невъзможността на този етап да се предвиди класа прослужено време на новоназначените лица е предвиден определен резерв, в случай, че настъпи промяна в размера на МОД и се назначат лица от целевата група, на които следва да се начисли към възнаграждение клас за прослужено време. В този случай общата сума на възнагражденията по дейността възлиза на: 139 286.89 |
140 229.84
|
140 229.84
|
Предоставяне на Обучение по ключови компетентности.: Един от основните проблеми, обуславящ неактивност на населението е липсата на работни места, подходящи за образователното и квалификационното равнище на лицата или самата им липса на квалификация. С цел премахване на този фактор при избора си на служители "МИЛЕНИУМ СПОРТ" ЕООД предвижда обучение за новоназначените по проекта лица както следва:
1. Предоставяне на Обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” на всички новоназначени по проекта лица.
След назначаването на 10 бр. служители ще е налице необходимост от обучение им по английски език. Необходимостта от обучението по чужди езици е налице, тъй като част от служебните задължения на някои от служителите ще включват писмена и устна комуникация на английски език, а на други - изготвяне и обработване на документация на английски език.
"МИЛЕНИУМ СПОРТ" ЕООД не само поддържа политика на равни възможности и недопускане на дискриминация при назначаването на персонала си, но и се стреми да осигурява по-добро развитие и обогатяване на знанията на служителите си. Поради тази причина обучението по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ се явява важна стъпка към ефикасността на изпълнението на трудовите отношения на служителите, назначени по проекта. Изборът на лица за включване в обучение за ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация/институция за определяне на нивото. Обучението за ключови компетентности, трябва да завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения на служителите.
Хорариум на обучението - не по-малко от 300 учебни часа и три нива на обучение с продължителност на курса в учебни часове - 45 минути. Обучението ще трябва да е разделено на теоретична и практична част.
2. Предоставяне на Обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” на всички новоназначени по проекта лица.
След назначаването на 10бр. служители ще е налице необходимост от обучение им по дигитална компетентност. При избора на конкретната дигитална компетентност ще се провери нивото на всеки един от новонаетите лица и ще се избере програма подходяща за индивидуалната нужда на служителя. Целта на обучението е всеки да има минимални познания по Microsoft Excel и MS Word, защото трудовият процес е свързан използването на тези програми, а когато дадено лице притежава базови познания ще се търси надграждане. Изборът на лица за включване в обучение за ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация/институция за определяне на нивото. Обучението за ключови компетентности, трябва да завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения на служителите.
Хорариум на обучението - не по-малко от 45 учебни часа с продължителност на курса в учебни часове - 45 минути (20 часа теория и 25 часа практика) и ще бъде проведено от обучаващата организация/институция. |
9 500.00
|
9 500.00
|
Дейности по информиране и публичност.: С оглед спазване на задълженията си съгласно условията на ДБФП и правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 относно мерките за информация и комуникация, "МИЛЕНИУМ СПОРТ" ЕООД ще изпълнява дейността по информиране и публичност през целия проект. При изпълнението на всички дейности по проекта, екипът на предприятието ще спазва изискванията и приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в настоящата процедура. В информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта, ще бъде упоменаван финансовият принос на Европейския социален фонд чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020.
При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕСФ на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация:
- Емблема на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС;
- Упоменаване на фонда (ЕСФ), който оказва подкрепа на проекта;
- Общото лого за програмен период 2014-2020г. и наименование на финансиращата програма ОП РЧР в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност.
Върху всеки един ДМА, доставен по проекта, ще бъдат поставени визуализиращ стикери, които да удостоверяват, че закупеното оборудване и служебни автомобили е доставено по проект, изпълняван с подкрепата на ОП РЧР 2014-2020, съфинансирана чрез ЕСФ.
На видимо за обществеността място ще бъдат поставени 2 временни информационни табели, които ще бъдат заменени от поставена постоянна информационна табела със значителни размери на основната производствена база, които ще указват, че в предприятието се реализира проект, финансиран от ЕС.
"МИЛЕНИУМ СПОРТ" ЕООД ще предприеме всички необходими комуникационни мерки, за да уведоми обществеността за целта на изпълнявания от него проект и за подкрепата на проекта от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и за да бъде в съответствие с "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация за периода 2014 -2020 г." |
735.00
|
735.00
|