Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

MAG Company Ltd. with 50 years of tradition in the production of spare parts and other metal products in Bobov Dol coal basin and carried out overhauls and repairs of mining equipment and electrical machinery of mines. The company specializes in the manufacture of metal structures and structures, antennas for mobile operators, steel lattice masts, billboards, decorative grilles and fencing, rowing snow opesachiteli, containers, metal pallets, gondolas / platforms / basins truck, arrows and buckets excavators, bunkers and concrete units and others. As a candidate in the procedure for granting financial assistance BG05M9OP001-1.003 «NEW WORKPLACE 2015", MAG Ltd. will plan, organize and implement activities to support the process of increasing access to employment for job-seekers and inactive people, including long-term unemployed and people distant from the labor market, as well as the unemployed and inactive young people aged up to 29. For this purpose the company will open new jobs suitable for the most vulnerable groups on the labor market of the unemployed and inactive persons. The candidate will conduct training for the creation of sustainable jobs in the first degree qualification course for acquiring professional qualification in the profession of "Welder" (code 72121001), and second degree qualification course for the profession of "Machine operator" (code 81892022). The candidate will also conduct training in two key competence "Communication in foreign languages" and 4 core competence "Digital competence". New jobs will be fitted with equipment to match the company's activities and professional obligations by means of which newly hired employees will perform their duties.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване на екип за управление на проекта. Организация и управление на проекта: Сформиране на оперативен и координационен екип, който ще отговаря за комуникацията между Кандидата и Възлагащия орган и за цялостното успешно изпълнение на проекта.Организацията и управлението на проекта се осъществява от предварително избрания екип от 3 члена:ръководител проект,счетоводител и координатор.Екипът ще бъде под ръководството на Ръководителя на проекта и ще координира изпълнението на проекта и действията на екипа, ще извършва финансовото и техническо отчитане и ще упражнява мониторинг на предвидените дейности.Екипът ще планира предстоящите стъпки по изпълнение на проекта, адаптирайки ги към актуалните времеви рамки и предвидени срокове.Ще изготвя необходимите бланки/формуляри и документации в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента на прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020. РЪКОВОДИТЕЛ НА ПРОЕКТ:Ръководи проекта по всички стопански въпроси. Организира ритмичността на цялостната дейност по проекта.Следи за правилно и своевременно изпълнение на дейностите съобразно графика.Участва в изготвянето на документацията, свързана с подбора на доставчици.Запознава лицата, наети по проекта с целите на проекта, финансовата рамка и бюджета за изпълнение на проекта.Осъществява контрол над:Целесъобразното изразходване на средствата;Срокове за подбор на доставчици,спазване на процедурата за подбор на доставчици;Съответствие на доставеното оборудване с техническата спецификация–параметри, марка, произход на оборудването;Доставките на материали и консумативи–по видове,количества и изразходването им;Осъществява контрол по заприходяването на материалите и оборудването.Осъществява контрол на счетоводното отчитане по проекта.Дава указания на счетоводителя и осъществява контрол над изготвянето на счетоводната документация по проекта.Ръководи протичането на дейностите и контролира изразходването на средствата в предвидените срокове.Създава и поддържа в процеса на работа, атмосфера и дисциплина, които благоприятстват и стимулират добър психологически климат, коректни взаимоотношения, конструктивно общуване и сътрудничество; насърчава социалното включване и сближаване.КООРДИНАТОР:Организира, планира и координира дейността на проекта;Докладва директно на Ръководителя на проекта;Подпомага Ръководителя на проекта при осъществяване на проектните дейности и организира и координира изпълнението на работата на останалата част от екипа;Подпомага Ръководителя на проекта при разработването на длъжностните характеристики на новоназначения персонал;Допринася с дейността си за изграждането на позитивен имидж и разпознаваемост на целите на проекта и дейността на дружеството;Участва при разработването на стратегия за визуализация и подпомага популяризирането на проекта;Изпълнява и други функции в съответствие с целите и задачите на проекта;СЧЕТОВОДИТЕЛ:Планира, подготвя и координира финансовата дейност по проекта.Участва в планирането, изработването и реализирането на оперативни графици и планове по проекта.Следи за правилното оформяне на първичните счетоводни документи.Води и съхранява цялата финансово-отчетна документация.Изготвя необходимите документи и отчети по проекта. Изготвя и отчита пред ръководителя на проекта ежемесечни отчети за финансовата работата по проекта.Изготвя платежни нареждания за здравноосигурителни, пенсионни вноски и данъци, допълнителни плащания и др. и ги превежда своевременно.Обезпечава работата по проекта с консумативи и материали съобразно сроковете и бюджета на проекта. Разпределя пропорционално необходимите материали и консумативи и държи отчет за изразходването им.Участва в планираните по проекта дейности. Участва в популяризиране и публично представяне на резултатите от дейностите по проекта.В своята работа е длъжен да не допуска форми на пряка и непряка дискриминация. Води установената за дейността по проекта финансова документация съобразно указанията на ръководителя на проекта.Подпомага и консултира ръководителя на проекта в управлението на проекта. 14 608.00 10 800.00
Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца : целева група: Наемане на продължително безработни и/или неактивни лица и младежи до 29г. за период от 12 месеца целева група: Наемане на продължително безработни и/или неактивни лица 74 103.84 34 275.20
Провеждане на обучение за придобиване на професионална квалификация и обучение по ключови компетентности на новонаетите лица: Провеждане на обучения по професионална квалификация - втора степен квалификационен курс по професия „Машинен оператор“ (код 81892022) и първа степен квалификационен курс по професия „Заварчик“ (код 72121001). Провеждане на обучения по ключови компетентности на новонаети лица по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ и по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ Изпълнението на тази дейност ще бъде възложена на външен изпълнител по реда на ПМС № 118/20.05.2014. Ще бъде наета външна фирма с лиценз за обучение по тези професии и специалности. 21 550.00 0.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места. : Подготовка и провеждане на процедура по избор на доставчик на оборудването. Кандидатът ще закупи апарати за заваряване, необходими за обезпечаването задълженията на новонаетите лица на длъжност "Заварчик" и "Машинен оператор". 38 500.00 0.00
Публичност и информираност относно полученото безвъзмездно финансиране.: Изпълнението на тази дейност ще се възложи на външен изпълнител по реда на ПМС № 118/20.05.2014. Дейността цели осигуряване на публичност на проекта и програмата, информираност относно полученото безвъзмездно финансиране, както и обезпечава популяризирането на проекта 700.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).