Дейност 1: Придобиване на дълготрайни материални активи (ДМА), необходими за разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуването на Защитна стена - 2 бр.; Опорен комутатор - 2 бр.; Комутатор за достъп - 4 бр.; Дисков масив - 1 бр.; Блейд сървър - 1 бр.): Придобиваните по дейност 1 дълготрайни материални активи са от съществено значение за процеса на разработваната по проекта иновация. Те са част от т.нар. инфраструктура (съвкупност от сървъри, софтуер и комуникации), върху която ще бъдат инсталирани средите за извършване на необходимите изпитания, измервания и изчисления по разработката на иновацията, както и самата разработка на прототипа на софтуерното решение SoftGroup® SaTT Cloud. Същата инфраструктура ще послужи и за тестване, валидиране и демонстриране на изградения прототип на решението. С други думи, закупуваните по дейността ДМА са необходимото условие/предпоставка за осъществяване на останалите дейности по разработваната по проекта иновация и именно заради тяхната значимост проектът стартира с тяхното осигуряване.
За целите на изграждането на инфраструктурата, върху която да се правят изпитванията, измерванията, изчисленията и в последствие – тестването, валидирането и демонстрирането на прототипа на софтуерното решение SoftGroup® SaTT Cloud е необходимо закупуването на хардуерно оборудване, което да подсигури работата на 20 виртуални сървъра с възможност за добавяне на още ресурс в последствие с оглед осигуряване устойчивост на резултатите и след приключването на проекта, както и възможности за доразвитие на прототипа и превръщането му в завършен продукт със собствени средства на Софтгруп АД.
Необходимото хардуерно оборудване, закупувано по проекта включва:
Защитна стена - 2 бр.; Опорен комутатор - 2 бр.; Комутатор за достъп - 4 бр.; Дисков масив - 1 бр.; Блейд сървър - 1 бр.
Цялата дейност 1 ще бъде изпълнена в следните последователни стъпки:
1. Избор на доставчик на необходимото хардуерно оборудване чрез провеждане на процедура за избор с публична покана – 1-ви и 2-ри месец
2. Сключване и изпълнение на договор доставка на необходимото хардуерно оборудване – от 3-ти до 4-ти месец.
|
150 000.00
|
150 000.00
|
Дейност 2: Придобиване на специализиран софтуер (вкл. разработване на софтуер и лицензи за срока на изпълнение на проекта), представляващ ДНА, необходим за разработването на продуктова (услуга) иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуването на Софтуер-операц. сист. за сървър-1 бр.;Софтуер-сист.център-1 бр.; Софтуер-среда за разработка-5 бр.; Софтуер-база данни-4 бр.): Придобиваните по дейност 2 ДНА са от съществено значение за процеса на разработваната по проекта иновация. Те са част от т.нар. инфраструктура (съвкупност от сървъри, софтуер и комуникации), чрез която ще бъдат извършени необходимите изпитания, измервания и изчисления по разработката на иновацията SoftGroup® SaTT Cloud. Същата инфраструктура ще послужи и за тестване, валидиране и демонстриране на изградения прототип на решението. С други думи, закупуваното по дейността ДНА е необходимо условие/предпоставка за осъществяване на последващите дейности по разработваната по проекта иновация и именно заради тази значимост проектът стартира с осигуряването му.
За целите на изграждането на инфраструктурата, върху която да се правят изпитванията, измерванията, изчисленията и в последствие – тестването, валидирането и демонстрирането на прототипа на софтуерното решение SoftGroup® SaTT Cloud е необходимо закупуването на Софтуер - операционна система за сървър - 1 бр.; Софтуер – системен център (System Center) - 1 бр.; Софтуер – среда за разработка - 5 бр.; Софтуер – база данни - 4 бр.
Цялата дейност 2 ще бъде изпълнена в следните последователни стъпки:
1. Избор на доставчик на необходимия софтуер чрез провеждане на процедура за избор с публична покана – 1-ви и 2-ри месец
2. Сключване и изпълнение на договор доставка на необходимия софтуер – от 3-ти до 4-ти месец. |
100 000.00
|
99 850.00
|
Дейност 3: Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал – 6 броя експерти и амортизация на 5 броя Lenovo ThinkPad Edge собствено оборудване): Дейност 3: Извършване на изследвания, изпитвания и измервания, необходими за разработването на софтуерната продуктова иновация ще бъде обособена в следните технологично-изследователски етапи:
Етап 1. Извършване на виртуални изпитвания, измервания и изчисления за конфигуриране, настройка и тестове на инфраструктурата с цел покриване техническите параметри, нужни за последващата разработка на прототипа на софтуер SoftGroup® SaTT Cloud.
Етап 2. Извършване на виртуални изпитвания, измервания и изчисления за дефиниране на нужните функционалности на разработвания по проекта прототип.
Етап 3. Оценка на резултатите от изследванията и изпитванията и представяне на заключения, на базата на които да се разработи прототипа при оптимални параметри и функционалности.
В процеса на изпълнение на така описаните три етапа ще е необходимо ангажирането на експерти, участващи в специализирания екип за извършване на изследванията, изпитванията и измерванията, необходими за разработването на продуктовата иновация. В състава на специализирания експертен екип ще влязат следните 6 експерта:
• Мениджър, софтуерни разработки – 1 експерт, 8 часа на ден за 4 месеца (от 3-ти до 6-ти месец, вкл.);
• Разработчик софтуер / Старши разработчик софтуер – 3 експерта, 8 часа на ден за 4 месеца (от 3-ти до 6-ти месец, вкл.);
• Мениджър, информационни и комуникационни технологии – 1 експерт, 8 часа на ден за 4 месеца (от 3-ти до 6-ти месец, вкл.);
• Мениджър, управление на ИТ проекти - 1 експерт, 4 часа на ден за 5 месеца (от 2-ри до 6-ти месец, вкл.).
За осигуряване на работни места на изброените експерти ще бъдат ползвани 5 броя компютри - Lenovo ThinkPad Edge, собственост на Софтгруп АД. За периода на ползването им (периода на ангажиране на експертите) ще бъде начислена тяхната амортизация и ще бъде включена в бюджета на проекта. Според амортизационния план за цитираните активи за планирания период на изпълнение на проекта, амортизацията за активите, използвани в изпълнението на настоящата Дейност 3 е в размер на 3 000 лв. Стойността е индикативна, имайки предвид, че е свързана с конкретни очаквани дати на стартиране на проекта и изпълнение на дейността индикативно от м. юли 2018 г.
Осигуряването на необходимите човешки ресурси за изпълнението на дейност 3 ще бъде в следните последователни стъпки:
1. Подбор и наемане на квалифициран персонал по проекта – от 1-ви до 2-ри месец
2. Работа на сформирания специализиран екип – от 2-ри до 6-ти месец. |
72 240.60
|
83 827.14
|
Дейност 4: Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктовата иновация (10 бр. експерти, амортизация на 8 бр. Lenovo ThinkPad Edge собствено оборудване и възлагане на консултантски услуги за осигуряване на техническа помощ по имплементация и дизайн на инфраструктура при разработването и тестването на прототипа на системата (облачната услуга) - 1 бр.): Дейност 4 предвижда създаването и тестването на прототип на облачно решение SoftGroup® SaTT Cloud в следните технологични етапи:
Етап 1. Конструиране на прототип на иновативен облачно-базиран софтуер SoftGroup® SaTT Cloud – реализиране на създадения ефективен алгоритъм, основан на иновативна методика за прецизно групиране и анализ на входящите данни чрез специално разработени алгоритми за интерпретиране на релевантните данни и предоставяне на мулти-резултативен анализ с разширен обхват на търсените показатели за проследяване на лекарствените продукти.
Етап 2. Тестване на функционалностите на прототипа на облачното решение SoftGroup® SaTT Cloud в среда със симулиран интерфейс и оценка на резултатите.
Етап 3. Демонстрация на прототипа на облачното решение SoftGroup® SaTT Cloud в операционна среда и достигане на ниво на технологична готовност в резултат изпълнението на проекта - TRL 7 - Прототип, демонстриран в операционна среда.
В процеса на изпълнение на така описаните три етапа ще е необходимо ангажирането на 4 допълнителни експерта към специализирания екип, създаден по дейност 3. За изпълнението на Дейност 4 състава на специализирания експертен екип ще бъде в конфигурация със следните 10 експерта:
• Мениджър, софтуерни разработки – 1 експерт, 8 часа на ден за 6 месеца (от 7-ти до 12-ти месец, вкл.);
• Разработчик софтуер / Старши разработчик софтуер – 3 експерта, 8 часа на ден за 6 месеца (от 7-ти до 12-ти месец, вкл.);
• Мениджър, информационни и комуникационни технологии – 1 експерт, 8 часа на ден за 6 месеца (от 7-ти до 12-ти месец, вкл.);
• Мениджър, управление на ИТ проекти - 1 експерт, 4 часа на ден за 7 месеца (от 7-ти до 13-ти месец, вкл.);
• Системен проектант – 1 експерт, 8 часа на ден за 6 месеца (от 7-ти до 12-ти месец, вкл.);
• Мениджър качествен контрол и валидиране – 1 експерт, 8 часа на ден за 6 месеца (от 7-ти до 12-ти месец, вкл.);
• Специалист качествен контрол и валидиране – 2 експерта, 8 часа на ден за 6 месеца (от 7-ти до 12-ти месец, вкл.).
За осигуряване на работни места на изброените експерти ще бъдат ползвани 8 броя компютри - Lenovo ThinkPad Edge, собственост на Софтгруп АД. За периода на ползването им (периода на ангажиране на експертите) ще бъде начислена тяхната амортизация и ще бъде включена в бюджета на проекта. Според амортизационния план за цитираните активи за планирания период на изпълнение на проекта, амортизацията за активите, използвани в изпълнението на настоящата Дейност 4 е в размер на 2 000 лв. Стойността е индикативна, имайки предвид, че е свързана с конкретни очаквани дати на стартиране на проекта и изпълнение на дейността индикативно от м. декември 2018 г.
Осигуряването на необходимите допълнителни човешки ресурси за изпълнението на дейност 4 ще бъде в следните последователни стъпки:
1. Допълнителен подбор и наемане на квалифициран персонал по проекта – 6-ти месец
2. Работа на сформирания специализиран екип – от 7-ми до 13-ти месец.
За част от изпълнението на Дейност 4 е необходимо ползването на консултантски услуги за осигуряване на техническа помощ по имплементация и дизайн на инфраструктура при разработването и тестването на прототипа на системата (облачната услуга) - 1 бр. Изборът на изпълнител ще се извърши чрез провеждането на процедури избор с публична покана съгласно разпоредбите на глава четвърта на ЗУСЕСИФ и ПМС №160/01.07.2016 г. |
390 948.20
|
375 730.18
|
Дейност 5: Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез изработка и доставка на 1 бр. постоянна табела и стикери за маркиране на закупуваните по проекта ДМА): С цел съблюдаване изискванията на оперативното ръководство за изпълнение на ДБФП по ОПИК по отношение на визуализацията и публичността, както и съблюдаване спазването на изискванията за информация и публичност, описани в раздел 1 „Информиране и публичност”, чл. 8 от Регламент (ЕО) № 1828/2006 на Комисията и приложение I към чл.9 от Регламент (ЕО) № 1828/2006 на Комисията, дейността предвижда изработката и доставката на 1 брой постоянна табела, която ще бъде монтирана на видно място и изработка и доставка на стикери за маркиране на закупуваното по проекта хардуерно оборудване и визуализиране помощта, получавана по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. |
600.00
|
590.00
|