Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

The project proposal envisages the improving of energy efficiency measures in the building of PGSS schoolhouse and separate building of a gymnasium, located in Nova Zagora. The planned activities include introducing of the building energy-saving measures and implementing those reflected in the technical passport guidelines, as well as recommendations in order to reach at least class energy "C" in the building and introduction of measures to provide an accessible environment for people with disabilities, prescribed by the consultant who has performed an energy audit of the building. The improved performance of the buildings within the scope of intervention will significantly reduce operating costs for the buildings and will contribute to the extension of their life cycles. The project is aimed at implementing the following thematic objectives in accordance with the General Regulation №1303 / 2013: Thematic Objective 4 "Supporting the transition to a low-carbon economy in all sectors". Interventions within the project proposal will contribute to achieving the indicative national targets for energy savings in 2020 under the National Action Plan on Energy Efficiency 2014-2020. he activities for energy upgrade will extend the life of the building, reduce maintenance costs and help reduce greenhouse gases will stimulate people to remain living in small settlements through improved cultural and social environment. Will ensure equal access to one of the main educational institutions in the municipality of Nova Zagora. By supporting aims adequately addressing of the problems associated with the increased migration to large and medium cities, better quality of life and proposed educational services, modernization of public infrastructure in Nova Zagora and stimulating the urban-rural connections.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Съгласно насоките за кандидатстване по обявени процедури за подбор на проекти, респективно покани при процедури на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ дейностите на екипа, отговарящ за организацията и управлението на проекта, ще включват без да се ограничават до: • Организация и ръководене на дейностите па проекта; • Организация и съдействие при провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки за дейностите, попадащи в обхвата на проекта; • Изготвяне на документациите за провеждане на обществени поръчки; • Координация и поддържане на контакт с органи и институции, които имат отношение към изпълнението на проекта; • Разработване и спазване на вътрешните правила/процедури, имащи отношение към управлението и изпълнението на проекта; • Организиция иизпълнение на предписанията на одитиращите органи и препоръките, съдържащи се в доклади от проверки на място; • Наблюдение и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки и за подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към тях; • Отговаря за спазването на графика за изпълнение на проекта. 19 320.00 18 432.13
Разработване на документации за провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители на допустимите дейности по проекта : осъществяване на СМР; независим строителен надзор; дейности за информация и комуникация и одит.: По проекта ще се подготвят и проведат обществени поръчки за избор на: изпълнител за "Осъществяване на СМР по проекта"; изпълнител за "Осъществяване на независим строителен надзор по проекта"; изпълнител за "Информация и комуникация по проекта"; изпълнител за "Осъществяване на одит по проекта"; Документациите за обществени поръчки ще бъдат изготвени по реда и условията на ЗОП и ППЗОП, изискванията към изпълнителите и условията за изпълнение на дейностите ще са съобразени с указанията и изискванията по Оперативна програма "Региони в растеж 2014-2020" 0.00 0.00
Провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители за дейностите по проекта: Провеждане на процедури по ЗОП, както следва: Провеждане на Публично състезание по ЗОП за избор на изпълнител за дейност "Осъществяване на СМР по проекта"; Провеждане на пряко договаряне по ЗОП за изпълнител за дейност "Осъществяване на независим строителен надзор по проекта"; Провеждане на пряко договаряне по ЗОП за изпълнител за дейност "Информация и комуникация по проекта"; Провеждане на пряко договаряне по ЗОП за изпълнител за дейност "Осъществяване на одит по проекта". 0.00 0.00
Информация и комуникация по проекта: Дейността ще бъде изпълнена съобразно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. (Приложение З към Насоките за кандидатстване). С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, проектното предложение предвижда пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Ще бъдат изготвени един временен билборд по време на строителството и една постоянна информационна табела/билборд след завършване на проекта. Ще бъдат организирани и проведени 2 пресконференции по повод стартирането и приключването на проекта, както и първа копка на обекта. След провеждането на конференцията по повод стартирането на проекта, конференцията при завършването на проекта, първа копка, както и по време на реализирането на различните му етапи, ще бъде изготвяна и публикувана информация за проекта на интернет страницата на Община Нова Загора и в регионални медии. 5 799.00 6 958.80
Изпълнение на СМР по проекта: - Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР за обновяването на сградата се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от общинската администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. Докладът за оценка на съответствието ще бъде изготвен от оторизиран изпълнител и е предмет на допълнително възлагане от страна на Възложителя. Строителят (физическо или юридическо лице, притежаващо съответната компетентност) изпълнява предвидените СМР за обновяване на сградата в съответствие с изготвения и одобрен работен проект и издадените строителни книжа, условията на договора и изискванията на чл. 163 и чл. 163а от ЗУТ. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа. 920 344.66 1 156 103.34
Осъществяване на авторски надзор : Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР изпълнителят, посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор, съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на работния проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Дейностите по авторски надзор ще включват: - Присъствие при съставяне и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; - Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството; - Изработване и съгласуване на промени в проектната документация, при необходимост, по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.; - Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите. 1 166.67 0.00
Осъществяване на независим строителен надзор: В рамките на дейността избраният за изпълнител за "Осъществяване на независим строителен надзор по проект "Основен ремонт на училищна база на ПГСС, гр. Нова Загора" ще изпълни следното: - ще контролира законосъобразното започване на строежа - ще следи за хода на изпълнение на СМР съгласно график на строителя, ще оценява забавата и определя какви мерки трябва да се вземат в това отношение. Съгласувано с Възложителя нарежда извършването на изменения в графика или взема решения по такива изменения, предлагани от изпълнителя - ще контролира качеството на влаганите строителни материали и изделия, като изисква от Изпълнителя на строежа сертификати и протоколи от контролните изпитания за влаганите в строежа материали и съоръжения и съответствието им с нормите на безопасност - ще контролира пълнотата и правилността на съставяните протоколи и актове по време на строителството, като извършва контролно замерване на видовете СМР и проверка на изготвените от строителя подробни ведомости на извършените видове СМР за съответния период - ще контролира количеството и качеството на изпълнение на строително-монтажните работи, за да определи дали да се извърши плащане на изпълнителя на СМР, за което той претендира. Плащане на изпълнителя на СМР ще се извършва само ако количествено-стойностната сметка за изпълнените СМР (Акт обр. 19) е парафирана от изпълнителя на строителния надзор - ще изисква провеждането само в негово присъствие и контролира правилността, пълнотата и законосъобразността на всички функционални проби, пускови изпитания и пробна експлоатация, доказващи годността на строежа за въвеждане в експлоатация - след проверка на място ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредбите към него - съвместно с Изпълнителя на СМР ще подготви и завери екзекутивната документация за строежа, съгласно изискванията на чл.175, ал. 2 от ЗУТ, както и ще носи отговорност за правилното й комплектоване - след приключване на строителството трябва да изготви Окончателен доклад относно законосъобразното изпълнение на строежа и готовността му за въвеждане в експлоатация на основание чл.168, ал.6 от ЗУТ и да го предаде на Възложителя. Изпълнява и други задължения, неупоменати изрично по-горе, но предвидени в българското законодателство и/или изискванията на ОПРР 2014-2020. 9 500.00 11 400.00
Одит по проекта: Съгласно насоките за кандидатстване по обявени процедури за подбор на проекти, респективно покани при процедури на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, одитът на проекта е задължителна дейност за проектите, финансирани от оперативната програма. Той следва да се извършва по ясно дефинирани приложими стандарти, издавани от Международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, издавани от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издавани от международната федерация на счетоводителите. Общата компетентност на екипа или одитора, който ще извършва одита, следва да е достатъчна за качествено изпълнение на одиторските процедури. Одитът на проекти следва да бъде с ясно дефиниран обхват и да включва като минимум следните проверки: -дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; -проектът е реализиран с необходимите ресурси; - всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз; -първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни; - напредъкът по проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от бенефициента, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо); - спазени са изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; - всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; - проверка на докладваните нередности - слабостите, констатирани при извършени одити, са адресирани по подходящ начин; - исканията за средства, подадени от бенефициента, са точни, пълни и са във формат,изискван от УО; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред; - счетоводни системи и осчетоводявания; - проверка за двойно финансиране - мерки за информация и публичност. Резултатите от извършения одит на проекта следва да бъдат представени в изчерпателен доклад 9 800.00 11 760.00
Въвеждане на обекта в експлоатация: След приключване на строителството и представяне на: - документ за собственост (нотариален акт); -разрешение за строеж; - протокол за определяне на строителна линия и ниво, заедно с резултатите от проверките на достигнатите нива; -заверена заповедна книга на строежа; Акт 14 за приемане на конструкцията; Акт 15 за установяване годността на строежа за въвеждането му в експлоатация (с приложени протоколи за успешно проведени 72-часови проби за доказване на техническите параметри на строежа); -документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите по чл. 169 от ЗУТ; документ от Агенцията по геодезия, картография и кадастър за предадена екзекутивна документация; договори с експлоатационните дружества (Електро, ВиК, газоснабдяване, топлофикация и други) за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура; -окончателен доклад от консултанта, извършващ строителен надзор, относно законосъобразното изпълнение на строежа и готовността му за въвеждане в експлоатация на основание чл.168, ал.6 от ЗУТ, обектът ще бъде въведен в експлоатация. Издаването на Акт 16 гарантира законосъобразността на извършените ремонтни дейности, както и безопасността на нейните обитатели. 1 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).