Организация, управление и отчитане на проекта: Дейност 1 включва осигуряване на компетентно финансово и оперативно управление на проекта, администрирането му съгласно изискванията на процедурата и на приложимите български и европейски нормативни актове, реализирането му в съответствие с хоризонталните принципи по ОП "РЧР", както и неговото отчитане.
В рамките на първия проектен месец ще бъде сформиран и назначен Екип за управление на проекта, на който ще бъдат делегирани гореописаните отговорности. Екипът ще включва четирима специалисти с опит в изпълнението на дейности, подобни на включените в проекта. Те са свързани с организация на работата, осъществяване на контрол и мониторинг, навременно изпълнение на графика на дейностите, отговорност за изготвянето и предаването на междинните и окончателния технически отчет по проекта.
Съобразно нуждите и спецификата на проектното предложение Кандидатът планира Екипът за управление да се състои от следните специалисти: Ръководител, Координатор, Счетоводител и Технически секретар.
Техните задължения ще бъдат както следва:
1. Ръководител проект - 670 работни часа
- отговаря за цялостното управление и реализиране на проекта;
- следи за точното и навременно изпълнение на дейностите;
- разпределя и възлага отделните задължения на членовете на екипа;
- следи за законосъобразното изразходване на финансовите средства;
- изготвя и подписва договори, отчети и други документи, свързани с изпълнението на проекта;
- ръководи процеса на подбор на кандидати за новите работни места;
- отговаря за изготвянето на междинни доклади и окончателен доклад;
- проследява изготвянето и подаването на финансови отчети и на искания за плащане към УО;
- изготвяне на детайлни план и график за изпълнението на проекта;
- осъществяване на необходимата комуникация с УО.
2. Координатор проект - 760 работни часа
- подпомага дейността на ръководителя и се отчита пред него;
- отговоря за административното и техническо управление на проекта;
- докладва на ръководителя напредъка по проекта, възникнали проблеми и трудности при изпълнението;
- участва в изготвянето и предаването на доклади по проекта;
- води кореспонденция по проекта.
3. Счетоводител проект - 510 работни часа
- организира финансовата дейност и вътрешния контрол при разходване на парични средства;
- отговаря за законосъобразното разходване, осчетоводяване и отчитане на направените разходи с цел избягване на всякакви финансови злоупотреби;
- носи финансова отговорност;
- отговаря за изплащането на възнагражденията и дължимите данъци;
- подготвя и представя периодична информация за планирани и направени разходи по проекта;
- изготвя финансови отчети и искания за плащания;
- участва в срещите на екипа за управление;
- осигурява достъп до счетоводна и финансова информация на УО при мониторингови посещения;
4. Технически секретар - 420 работни часа
-отговаря за архивирането и съхранението на проектната документация;
-следи за движението на входящата и изходяща кореспонденция по проекта и отговаря за спазването на сроковете;
-събира и обработва данни, набира необходимата информация за нуждите на проекта;
-води протоколи при срещи по проекта;
-изготвя справки и доклади за дейността на екипа;
-подпомага технически екипа.
Разходите за тази дейност са под 10% от общо допустимите разходи по проекта. Те включват: възнаграждения на членовете на екипа, разходи за осигуровки за сметка на работодателя, както и разходи за консумативи и материали. Разходите за възнаграждения на екипа за организация и управление са планирани и ще бъдат отчитани съобразно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г., при спазването на принципите на добро финансово управление. Общата сума за финансиране на дейността възлиза на 23 705.34 лв., като при разпределението й в кодовете по измерения е спазено пропорционалното съотношение между лицата до 29 г. вкл. и тези над 30 г. |
23 705.34
|
21 469.19
|
Подбор и назначаване на безработни или неактивни лица на новоразкрити работни места за период от 12 месеца: Дейност 2 е най-съществената в проекта и е ключова за постигането на целите, заложени в проектното предложение. С нея започва съществената част от реализирането на приоритетите на процедурата и оперативната програма, които са заложени и в настоящото проектно предложение.
"Кремис 09" ЕООД ще подбере и назначи на работа 45 лица, като изцяло ще се съобрази със заложения в Описанието на целевата група профил на търсещите заетост в град Койнаре, общ.Червен бряг. В компанията са установени правила и процедури за подбор на персонал, включващи: набиране на кандидати; преглед и пресяване на CV; среща с кандидатите и последващи тестове; среща с ръководителя и окончателна оценка. Методите за набиране на кандидати за работа включват: обявяване на свободни работни места в ДБТ, обяви за работа в сайтове за заетост, печатни издания, кариерни центрове, образователни институции и др.
Проектът ще позволи на фирмата да разшири своята дейност и повиши качеството и количеството на продукцията си, с което ще се създават и условия за устойчива заетост на новонаетите лица. Те ще станат равноправна част от персонала на предприятието, като Ръководството ще вземе всички мерки за бързата им интеграция в работния процес и в социалната микросреда.
"Кремис 09" ЕООД ще назначи 45 лица на 8 часов работен ден по трудово правоотношение за 12 месеца на следните позиции:
-Технолог моделиране и конструиране на облеклото -3119302 - 1 позиция;
-Работник сглобяване на детайли -93290008 –13 позиции;
-Шивач мъжко/дамско облекло -75311003 - 23 позиции;
-Окачествител продукти -75432007- 2 позиции;
-Склададжия -43212014 - 2 позиции;
-Гладач -73181022 - 1 позиция;
-Крояч - 75322002 - 2 позиции;
-Чистач -91120004 - 1 позиция.
Подборът и назначаването на кадри ще бъдат съобразени със специфичните цели на Инвестиционните приоритети 1 и 3 на Процедурата. Фирмените нужди и практика позволяват назначаването на служители от най-уязвимите групи от пазара на труда. Въз основа на статистическите данни за заетите в "Кремис 09" ЕООД към текущия момент, Кандидатът предвижда назначаването на минимум 23 лица от всички приоритетни групи (мин. 50% от целевата група) в т.ч.:
-Безработни/неактивни младежи до 29 г. вкл.- 4 души;
-Продължително безработни и неактивни лица, безработни/неактивни лица на възраст над 54 г., безработни лица с ниска степен на образование, безработни или неактивни лица с увреждания - общо 19.
"Кремис 09" ЕООД ще се стреми да обособи привлекателни и устойчиви работни позиции. Желанието на дружеството е не само да се възползва от възможностите на текущата процедура, но и реално да развие капацитета, знанията и производителността на човешките си капитали.
Всички новоназначени служители ще бъдат осигурени на доходите, които ще получават, като предвидените възнаграждения са съобразени с минималните прагове за длъжността им към момента на изпълнение на дейността, като се взимат предвид одобрените прогнозни стойности на Минималната работна заплата за 2016 и 2017 г., както и споразуменията за увеличение на Минималния осигурителен доход.
Съгласно изискванията на нормативните актове за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд Работодателят ще използва регистрирана служба по трудова медицина и ще и възложи следните дейности:
-оценка на риска за здравето и безопасността на служителите, назначени на новооткритите работни места съгласно изискванията на НAРЕДБA №5 от 11.05.1999г
-организиране на периодични медицински прегледи на работещите съгласно НAРЕДБA №3 от 28.02.1987г
-наблюдение и оценяване на здравословното състояние на служителите;
-инструктаж и консултации по правилата за опазване на здравето и безопасността при работа;
-изработване и актуализация на Електронно Здравно Интегрално Досие /ЕЗИД/.
Общата сума за финансиране на дейността възлиза на 296 267,04 лв., като при разпределението й в кодовете по измерения е спазено пропорционалното съотношение между лицата до 29 г. вкл. и тези над 30 г. |
296 267.04
|
298 959.27
|
Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: С изпълнението на Дейност 3 се цели:
- максимален брой потенциални кандидати за новите работни места да бъдат информирани за проекта, неговите цели и приноса на Европейския съюз (финансиране от Европейския социален фонд посредством ОП "РЧР" 2014-2020);
- обществеността да бъде информирана за приноса на Европейския съюз към икономическия растеж на страната и към повишаването качеството на живот на отделния човек в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване;
- разпространение на резултатите от проекта, с което ще се постигне популяризиране на програмата ОП "РЧР" 2014-2020 и на финансовата подкрепа на ЕС, и повишена мотивацията за участие сред потенциални бенефициенти;
- разработването и публикуването/поставянето на информационни материали - така ще се повиши общественото доверие към процеса на управление и изпълнение на ОП "РЧР" 2014 - 2020.
Всички мерки, предвидени в Дейност 3, ще бъдат изпълнени в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността ще бъде изпълнена в съответствие с хоризонталните принципи по ОП "РЧР" и при спазване на основните принципи на Националната комуникационна стратегия - равнопоставеност, навременност, адаптивност, партньорство и прозрачност.
Обхватът на Дейността включва:
1. Реализиране на мерки за информиране и публичност чрез:
- информиране на кандидатите за новите работните места за възможността за включване в заетост и за повишаване на професионалните умения и компетенции, чрез участие в проекта, и за приноса на ЕС за проекта - В обявите за работа, изготвени на етапа на подбор на кандидати, ще бъде изрично указан приноса на ЕС;
- изготвяне на 2 информационни табели с размер 80х120 см и поставянето им на видно за обществеността място - 1 табела за фасадата на офиса и 1 за производственото помещение на фирмата;
- информиране на участниците. При назначаване на работа, новонаетите лица ще бъдат подробно запознати с проекта, неговите цели и приноса на ЕС за неговото осъществяване;
- във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците (присъствени списъци и др.), ще бъде изрично указан приноса на ЕС;
- периодично запознаване на журналисти от местни средства за масова информация с хода на реализация на проекта.
2. Отчитане на мерките за информиране и публичност |
200.00
|
160.00
|