Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

Project proposal "Creating new jobs in Cremys 09 EOOD" is an initiative that aims to create new jobs in the business field of Cremys 09 EOOD (Ltd), throughout the financial support of the "Development of Human Resources" OP. The project's total budget is 3320 172.38 BGN. The implementation will take a period of 16 months. The project envisages the creation of new jobs in the company - detailed in Activity 2 of the Implementation Plan.
According to the needs and capabilities of the company,  45 new jobs are to be revealed in the holding of Cremys 09 EOOD. These working positions are newly created and are in conjunction with the company's field of activities. 
The project includes activities that facilitate its administration and accounting, which will be delegated to a Management team, and also - activities to promote the implementation, objectives and results of the project.
All described in the proposal activities are consistent and fully correspond to the set procedure priorities and to its specific objectives, namely - sustainable integration in the labor market of young people and those who are permanently ignored from it, and the target group will be comprehensive, involving low-educated , long inactive or unemployed and other marginalized social groups.
The implementation of the project activities will contribute to reduce unemployment among the target group and will allow their future development. The project creates prerequisites and conditions for economic and sustainable development on the basis of improving the quality of employees' work and promoting their personal fulfillment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация, управление и отчитане на проекта: Дейност 1 включва осигуряване на компетентно финансово и оперативно управление на проекта, администрирането му съгласно изискванията на процедурата и на приложимите български и европейски нормативни актове, реализирането му в съответствие с хоризонталните принципи по ОП "РЧР", както и неговото отчитане. В рамките на първия проектен месец ще бъде сформиран и назначен Екип за управление на проекта, на който ще бъдат делегирани гореописаните отговорности. Екипът ще включва четирима специалисти с опит в изпълнението на дейности, подобни на включените в проекта. Те са свързани с организация на работата, осъществяване на контрол и мониторинг, навременно изпълнение на графика на дейностите, отговорност за изготвянето и предаването на междинните и окончателния технически отчет по проекта. Съобразно нуждите и спецификата на проектното предложение Кандидатът планира Екипът за управление да се състои от следните специалисти: Ръководител, Координатор, Счетоводител и Технически секретар. Техните задължения ще бъдат както следва: 1. Ръководител проект - 670 работни часа - отговаря за цялостното управление и реализиране на проекта; - следи за точното и навременно изпълнение на дейностите; - разпределя и възлага отделните задължения на членовете на екипа; - следи за законосъобразното изразходване на финансовите средства; - изготвя и подписва договори, отчети и други документи, свързани с изпълнението на проекта; - ръководи процеса на подбор на кандидати за новите работни места; - отговаря за изготвянето на междинни доклади и окончателен доклад; - проследява изготвянето и подаването на финансови отчети и на искания за плащане към УО; - изготвяне на детайлни план и график за изпълнението на проекта; - осъществяване на необходимата комуникация с УО. 2. Координатор проект - 760 работни часа - подпомага дейността на ръководителя и се отчита пред него; - отговоря за административното и техническо управление на проекта; - докладва на ръководителя напредъка по проекта, възникнали проблеми и трудности при изпълнението; - участва в изготвянето и предаването на доклади по проекта; - води кореспонденция по проекта. 3. Счетоводител проект - 510 работни часа - организира финансовата дейност и вътрешния контрол при разходване на парични средства; - отговаря за законосъобразното разходване, осчетоводяване и отчитане на направените разходи с цел избягване на всякакви финансови злоупотреби; - носи финансова отговорност; - отговаря за изплащането на възнагражденията и дължимите данъци; - подготвя и представя периодична информация за планирани и направени разходи по проекта; - изготвя финансови отчети и искания за плащания; - участва в срещите на екипа за управление; - осигурява достъп до счетоводна и финансова информация на УО при мониторингови посещения; 4. Технически секретар - 420 работни часа -отговаря за архивирането и съхранението на проектната документация; -следи за движението на входящата и изходяща кореспонденция по проекта и отговаря за спазването на сроковете; -събира и обработва данни, набира необходимата информация за нуждите на проекта; -води протоколи при срещи по проекта; -изготвя справки и доклади за дейността на екипа; -подпомага технически екипа. Разходите за тази дейност са под 10% от общо допустимите разходи по проекта. Те включват: възнаграждения на членовете на екипа, разходи за осигуровки за сметка на работодателя, както и разходи за консумативи и материали. Разходите за възнаграждения на екипа за организация и управление са планирани и ще бъдат отчитани съобразно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г., при спазването на принципите на добро финансово управление. Общата сума за финансиране на дейността възлиза на 23 705.34 лв., като при разпределението й в кодовете по измерения е спазено пропорционалното съотношение между лицата до 29 г. вкл. и тези над 30 г. 23 705.34 21 469.19
Подбор и назначаване на безработни или неактивни лица на новоразкрити работни места за период от 12 месеца: Дейност 2 е най-съществената в проекта и е ключова за постигането на целите, заложени в проектното предложение. С нея започва съществената част от реализирането на приоритетите на процедурата и оперативната програма, които са заложени и в настоящото проектно предложение. "Кремис 09" ЕООД ще подбере и назначи на работа 45 лица, като изцяло ще се съобрази със заложения в Описанието на целевата група профил на търсещите заетост в град Койнаре, общ.Червен бряг. В компанията са установени правила и процедури за подбор на персонал, включващи: набиране на кандидати; преглед и пресяване на CV; среща с кандидатите и последващи тестове; среща с ръководителя и окончателна оценка. Методите за набиране на кандидати за работа включват: обявяване на свободни работни места в ДБТ, обяви за работа в сайтове за заетост, печатни издания, кариерни центрове, образователни институции и др. Проектът ще позволи на фирмата да разшири своята дейност и повиши качеството и количеството на продукцията си, с което ще се създават и условия за устойчива заетост на новонаетите лица. Те ще станат равноправна част от персонала на предприятието, като Ръководството ще вземе всички мерки за бързата им интеграция в работния процес и в социалната микросреда. "Кремис 09" ЕООД ще назначи 45 лица на 8 часов работен ден по трудово правоотношение за 12 месеца на следните позиции: -Технолог моделиране и конструиране на облеклото -3119302 - 1 позиция; -Работник сглобяване на детайли -93290008 –13 позиции; -Шивач мъжко/дамско облекло -75311003 - 23 позиции; -Окачествител продукти -75432007- 2 позиции; -Склададжия -43212014 - 2 позиции; -Гладач -73181022 - 1 позиция; -Крояч - 75322002 - 2 позиции; -Чистач -91120004 - 1 позиция. Подборът и назначаването на кадри ще бъдат съобразени със специфичните цели на Инвестиционните приоритети 1 и 3 на Процедурата. Фирмените нужди и практика позволяват назначаването на служители от най-уязвимите групи от пазара на труда. Въз основа на статистическите данни за заетите в "Кремис 09" ЕООД към текущия момент, Кандидатът предвижда назначаването на минимум 23 лица от всички приоритетни групи (мин. 50% от целевата група) в т.ч.: -Безработни/неактивни младежи до 29 г. вкл.- 4 души; -Продължително безработни и неактивни лица, безработни/неактивни лица на възраст над 54 г., безработни лица с ниска степен на образование, безработни или неактивни лица с увреждания - общо 19. "Кремис 09" ЕООД ще се стреми да обособи привлекателни и устойчиви работни позиции. Желанието на дружеството е не само да се възползва от възможностите на текущата процедура, но и реално да развие капацитета, знанията и производителността на човешките си капитали. Всички новоназначени служители ще бъдат осигурени на доходите, които ще получават, като предвидените възнаграждения са съобразени с минималните прагове за длъжността им към момента на изпълнение на дейността, като се взимат предвид одобрените прогнозни стойности на Минималната работна заплата за 2016 и 2017 г., както и споразуменията за увеличение на Минималния осигурителен доход. Съгласно изискванията на нормативните актове за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд Работодателят ще използва регистрирана служба по трудова медицина и ще и възложи следните дейности: -оценка на риска за здравето и безопасността на служителите, назначени на новооткритите работни места съгласно изискванията на НAРЕДБA №5 от 11.05.1999г -организиране на периодични медицински прегледи на работещите съгласно НAРЕДБA №3 от 28.02.1987г -наблюдение и оценяване на здравословното състояние на служителите; -инструктаж и консултации по правилата за опазване на здравето и безопасността при работа; -изработване и актуализация на Електронно Здравно Интегрално Досие /ЕЗИД/. Общата сума за финансиране на дейността възлиза на 296 267,04 лв., като при разпределението й в кодовете по измерения е спазено пропорционалното съотношение между лицата до 29 г. вкл. и тези над 30 г. 296 267.04 298 959.27
Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: С изпълнението на Дейност 3 се цели: - максимален брой потенциални кандидати за новите работни места да бъдат информирани за проекта, неговите цели и приноса на Европейския съюз (финансиране от Европейския социален фонд посредством ОП "РЧР" 2014-2020); - обществеността да бъде информирана за приноса на Европейския съюз към икономическия растеж на страната и към повишаването качеството на живот на отделния човек в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване; - разпространение на резултатите от проекта, с което ще се постигне популяризиране на програмата ОП "РЧР" 2014-2020 и на финансовата подкрепа на ЕС, и повишена мотивацията за участие сред потенциални бенефициенти; - разработването и публикуването/поставянето на информационни материали - така ще се повиши общественото доверие към процеса на управление и изпълнение на ОП "РЧР" 2014 - 2020. Всички мерки, предвидени в Дейност 3, ще бъдат изпълнени в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността ще бъде изпълнена в съответствие с хоризонталните принципи по ОП "РЧР" и при спазване на основните принципи на Националната комуникационна стратегия - равнопоставеност, навременност, адаптивност, партньорство и прозрачност. Обхватът на Дейността включва: 1. Реализиране на мерки за информиране и публичност чрез: - информиране на кандидатите за новите работните места за възможността за включване в заетост и за повишаване на професионалните умения и компетенции, чрез участие в проекта, и за приноса на ЕС за проекта - В обявите за работа, изготвени на етапа на подбор на кандидати, ще бъде изрично указан приноса на ЕС; - изготвяне на 2 информационни табели с размер 80х120 см и поставянето им на видно за обществеността място - 1 табела за фасадата на офиса и 1 за производственото помещение на фирмата; - информиране на участниците. При назначаване на работа, новонаетите лица ще бъдат подробно запознати с проекта, неговите цели и приноса на ЕС за неговото осъществяване; - във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците (присъствени списъци и др.), ще бъде изрично указан приноса на ЕС; - периодично запознаване на журналисти от местни средства за масова информация с хода на реализация на проекта. 2. Отчитане на мерките за информиране и публичност 200.00 160.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).