Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 963 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

The main activity of "ITA Bulgaria" LTD is currently producing wood products. The company's production is mainly export-oriented (mainly to Switzerland, Austria, Germany and Belgium) and complies fully to environmental protection. Woodworking activity is divided in the following industries:
1.packaging / euro pallets;
2. Small and garden furniture and stands for flowers (rollers);
3. houses for birds.
Listed proceedings are conducted in specialized units and sections (workshops and storage spaces), which in turn provided maximum efficiency of the production process. The production base of the company is positioned in the town Pleven, and the central administrative building in Sofia. All rooms are owned by "ITA Bulgaria" LTD. The company has a large machine park of more than 50 major production equipment more than 30 species. The average staff of 100 employees the company is engaged mainly in production. From the information presented shows that "ITA Bulgaria" LTD is an evolving entity that has had both on the local and international market.
The company expanded its capacity, take on new orders, which necessitates the opening of new workplaces: 12 br.- Machine's operator woodworking code NCO from 8172-2005.
It is envisaged that at least 50% of the employees, at least 6 people by newly appointed to be representatives of the two specific categories - Unemployed youths up to 29 years incl. and unemployed persons over the age of '54
Buying project provided equipment / assets, all employees involved in manufacturing will be able simultaneously to carry out their employment obligations, without having to wait or work alternate shifts. This will lead to an optimization of the work processes, increasing the quantity and quality of the products, as well as a faster production unit.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Основната дейност на „ИТА България“ ЕООД към настоящия момент е производство изделия от дърво. Производството на компанията е предимно експортно ориентирано(основно за Швейцария, Австрия, Германия и Белгия) и съобразено изцяло към опазване на околната среда. Дейността дървообработване е разделена в следните основни производства: 1.транспортни опаковки/ евро палети; 2. малки и градински мебели и поставки за цветя(ролери); 3.хранилки и къщички за птички. Изброените производства се осъществяват в специализирани звена и участъци(цехове и складови пространства), което от своя страна осигурява максимална ефективност на производствения процес. Към настоящия момент фирмата разполага със 100 човека персонал, които се оказват недостатъчни за поддържането на тези обеми, а какво остава за бъдещо развитие. Схемата за безвъзмездна помощ "Ново работно място" към ОПРЧР осигурява добра възможност особено на доказани дружества да се развиват и да разширяват обхвата на дейността си. Предвиждат се да се назначат още 12 бр.- Машинен оператор дървообработване с код по НКПД 8172-2005 Досега една част от служителите съчетаваха по няколко длъжности, докато с наемането на новите работници, всеки ще отговаря за своите задължения и ще се улесни работния процес. Предвижда се минимум 50% от заетите лица, т.е. минимум 6 човека от новоназначените да бъдат представители от двете специфични категории - Безработни младежи до 29 г. вкл. и Безработни лица на възраст над 54 г..Така фирмата ще успее да вземе от опита на квалифицираните и вече доказани работници и да го предаде на младите, които тепърва градят своите умения. По този начин ще се спазят и хоризонталните принципи за равни възможности и липса на дискриминация при избор на служители. Етапи: 1. Издаване на заповед за откриване на нови работни места по посочените длъжности и определени бройки - Управителят на дружеството издава заповед, в която са посочени конкретните нови длъжности(с кодове) и бройки, съобразени със заложените в одобрения проект. В заповедта се определят срокове за изпълнение, както и всякакви други изисквания за максимална ефективност на изпълнение. 2. Проучване на регистрираните към момента безработни лица в ДБТ - Получаване на актуална информация от местните ДБТ относно наличните лица, които да отговарят на търсените по проекта длъжности с посочени характеристики и бройки. Подбиране на най-подходящите за целите на проекта. 3. Проучване на неактивни лица от други външни източници - Събиране на информация от местни специализирани училища, техникуми, университети, лицензирани институции за проведени курсове и издадени подобни квалификации/сертификати и др. Подбиране на най-подходящите за целите на проекта. 4. Изготвяне на обобщен доклад на база събраната информация по етап 2 и 3 и конкретни предложения за всяка свободна позиция. Екипът по проекта обобщава цялостната информация и данни, с които разполагат до настоящия момент, разглежда всички реални възможности и изготвя предложения с най-подходящите безработни/неактивни лица за всяка една длъжност, съобразени с целите на проекта, както и с търсените специфични категории - Безработни младежи до 29 г. вкл. и Безработни лица на възраст над 54 г.. 5. Назначаване на избраните лица - след направения избор от конкретни лица, които отговарят на търсените от компанията служители, екипът по проекта се свързва с тях и ги кани да подпишат своите трудови договори, длъжностни характеристики и други документи, свързани с назначаването им във фирмата, спазвайки всички изисквания на КТ. Така описаните етапи на изпълнение на дейността гарантират в максимална степен откриването на най-подходящите служители, така че от една страна да бъдат максимално ефективни за компанията, а от друга страна да им се предоставят максимално добри условия на труд, за да се осигури трайна заетост на лицата. Целта е тези служители да останат дълготрайно, да се специализират в работния процес, да придобият нови умения и знания. 70 000.00 75 026.47
Закупуване на оборудване, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Най-важният процес в бизнеса на „ИТА България“ ЕООД е производството и високото качество на продуктите. Фирмата се е доказала както на националния , така и на международния пазар, като е достигнала до високо ниво качество на продуктите, същевременно на достъпна цена. Производството е изнесено в град Плевен и е разпределено по звена и продукти, което е оптимизирало работния процес. „ИТА България“ ЕООД поддържа голям персонал, който запазва през годините, дори ги увеличава. Фирмата осигурява на всички свои служители безопасни и здравни условия на труд, както и адекватна среда за работа. Дружеството успешно е изпълнявало проект по схема за безвъзмездна помощ "Безопасни условия на труд" - предостави на всички работници работно, безопасно работно облекло, както и осигури предпазни мерки за работа. „ИТА България“ ЕООД осигурява равни възможности на персонала си и именно поради тази причина всеки новоназначен му се осигурява абсолютно еднакво като на останалите служители работно и предпазно облекло, нищо, че проектът е приключил, това е за сметка на работодателя. Към настоящият момент компанията разполага с цялостно производствено оборудване, но съществуват следните проблеми: - не достатъчен брой уреди, за нуждите на персонала (новоназначените служители няма да имат необходимите уреди за изпълнение на своите задължения) - част от оборудването е остаряло и амортизирано/ невъзможност за производство на по-високо технологично ниво към момента - не достатъчно висока производителност - неефективно и непълноценно използване на материалите и суровините, висок брак За ефективното изпълнение на проекта и за техническото осигуряване на работни места, компанията предвижда да закупи следните ДМА: 1.Акумулаторни винтоверти - мощност 14.4V, батерия 2.0 Ah, максимални завъртания-обороти (силен режим) - 57Nm/ минимални завъртания-обороти (слаб режим) - 19Nm; - 12 броя 2.Пневматични пистолети за коване- със страничен товарач; крепежни елементи в лента-2х50; налягане: 4-8 bar; Консумация на въздух / операция - 0.46литра/6 bar; - 10 броя 3.Настолен и потапящ циркуляр - Мощност: 1.430 W; Обороти без товар: 4.300 min-1; Дебелина на рязане при 90°: 91 х 305 mm; Дебелина на рязане при 45°: 91 х 215 mm; Циркулярен нож при (Ø): 260 mm; Отвор на циркулярния нож (Ø): 30 mm - 2 броя 12 комплекта работно облекло: 1.Зимно работно облекло /комплекта включва полугащеризон и яке ватирани и промазани водоотблъскващи, блуза с дълъг ръкав от кардирано трико/ 2.Лятно работно облекло /комплекта включва полугащеризон,яке,къс панталон, тениска от 100% памук и шапка с козирка/ 3.Зимни обувки /обувките са цели категория S3 от водоотблъскващ набук и текстил,антибактериална, непромокаема, абсорбираща потта подплата, подвижна, абсорбираща влагата стелка, алуминиево бомбе, неметална пластина/ Закупувайки изброените уреди и съоръжения, всички служители ( досега наетите и ново наетите), заети в производството ще могат едновременно да извършват своите трудови задължения, без да се налага да се изчакват, редуват или да работят на смени. Това ще доведе до оптимизиране на работния процес, повишаване на количеството и качеството на продуктите, както и по-бързото производство на единица продукт. Етапи: 1. Избор на доставчик/доставчици съгласно процедурите и изискванията в ПМС №118/2014 г. 2. Сключване на договор/и за доставка на оборудването и на на облеклото 3. Плащане на фактура/и по договор 4. Доставка/и на оборудването и на облеклото 5. Въвеждане в експлоатация и тестване на оборудването и преглед на работното и предпазното облеколо 6. Подписване на приемо-предавателен/и протокол/и 19 430.00 19 249.16
Информиране и публичност на проекта: Предложените в настоящия проект на мерки за информиране и публичност са съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1303/2013 на Европейския паралмент и на Съвета от 17 декември 2013 за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските рaйони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и гарантират изпълнението на мерките за публичност, с оглед акцентиране върху комуникацията, прозрачността и визуализацията. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г и на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме множество необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия чрез наемане на външен изпълнител, а именно: • Публикуване на 2 прес-съобщения в медиите във връзка със стартирането на проекта и резултатите от изпълнението му; • Две (2) информационни табели с данни на проекта за оповестяване на участието на ЕС с всички задължителни реквизити - една в Плевен в производствената база и една в София в административния офис на дружеството. • Стикери – ще бъдат залепени на оборудването, предвидени за закупуване по проекта. • Визуализация върху работното облеко Прессъобщенията за медиите ще бъдат изготвени в началото и в края на проекта, като целта е при старта на дейностите да се популяризират планираните активности и очакваните резултати, а при приключването – да се отбележи постигнатия напредък, ползите за работещите и за самия работодател в резултат на отпуснатото европейско финансиране. Постоянните информационни табели, които ще бъдат изработени, ще бъдат поставени на видно място пред всеки един обект на компанията. Стикерите ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, които са предвидени да се закупят за целите на създаването на новите работни места в дружеството. ЕТАПИ: 1. Избор на външен доставчик на описаните дейности по визуализация и публичност; 2. Изработване и публикуване на първото прессъобщение за старта на проекта; 3. Изработване на дизайн, одобрение и изработване на стикерите за оборудването и обзавеждането и на информационните табели; 4. Поставяне (залепване) на стикерите върху оборудването и обзавеждането, закупени по настоящия проект; 5. Разработване на визуализация за работното облеко, което ще се предостави на фирмата доставчик на работно облекло 6. Поставяне на видно място на двете (2) информационни табели; 7. Изработване и публикуване на второто прессъобщение за постигнатите резултати при изпълнението на проекта. 1 500.00 1 375.00
Организация и управление на проекта: За постигане на добра координация, оперативност на изпълнението на проектните дейности и за осъществяване на оперативен контрол над работата на външните изпълнители ще бъде сформиран 3-членен експертен екип, който ще ръководи и координира проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения договор за безвъзмездна помощ. Предвижда се в екипа да бъдат включени служители на „ИТА България“ ЕООД с опит в изпълнението на проекти, финансирани от ЕС на компанията. Основните функции, разпределени между тях са както следва: Ръководител на проекта - управление на изпълнението на проекта, координиране на подготовката и провеждането на тръжните процедури за избор на изпълнител в съответствие с изискванията на ПМС № 118/2014, координиране на цялостния процес на изпълнение на проекта, организиране на дейностите, редовно отчитане на дейностите по проекта и спазване на всички задължения, произтичащи от изпълнението на договора за безвъзмездна помощ. Координатор – текуща административна работа, свързана с управлението и изпълнението на проекта, организация и координация на провеждането на процедурите по избор на изпълнители в съответствие с ПМС №ПМС № 118/2014, подготовка на отчетите по проекта, комуникация между всички заинтересовани страни по проекта –изпълнителите по възложените договори, осигуряване изпълнението на задълженията за визуализация и др. Счетоводител – счетоводно отчитане на разходите по проекта, изготвяне на финансовите отчети, осигуряване на цялостното управление на средствата по проекта и в съответствие с правилата за добро финансово управление. Дейностите по проекта надграждат цялостната политика, провеждана до момента от „ИТА България“ ЕООД , по отношение на организацията и управлението на качеството на човешките ресурси, особено в частта за привличане на нов персонал, подкрепа за тяхната адаптивност и повишаване на ефективността на работния процес. ЕТАПИ: 1. За максимално постигане на заложените по настоящия проект цели и резултати ще бъде изградена вътрешна система за мониторинг и оценка на изпълнението. Основната цел на тази система ще бъде да осигури текущ контрол върху изпълнението на дейностите и заложените резултати. В процеса на изпълнение се предвижда провеждането на технически и финансов мониторинг на предвидените по проекта дейности, на базата на които ще бъдат изготвяни и исканията за междинни плащания. Пряката отговорност за осъществяване на контролните функции носи Ръководителят на проекта, които ще бъде подпомаган от координатора по отношение на техническия мониторинг и от счетоводителя по отношение на финансовия мониторинг. Основен елемент в системата за мониторинг и контрол ще бъдат регулярните срещи на екипа с цел да се синхронизират действията и текущите задачи на всички негови членове, да се следи напредъка на проекта и спазването на междинните срокове за изпълнение, както и постигането на междинните резултати. 2. В случай на възникнали трудности и проблеми по изпълнението ще се провеждат допълнителни срещи с цел навременното предприемане на корективни действия за своевременното им отстраняване. Ще бъде извършвана документална проверка и проверка на място за осъществяване на физически и финансов мониторинг и контрол върху дейностите. 3. Екипът по проекта ще проследява напредъка на проектните дейности и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчетността по проекта. 8 280.00 7 510.47

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).