Обезпечаване правомощията на община Поморие по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП чрез създаване на работни места, наемане, обучение на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по и ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването за ползване на социални и изготвяне на проучване и анализ от потребностите от социални услуги.: 1.Във връзка с изпълнението на дейността по подготовка за обезпечаване правомощията на общ.П-е по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП е предвидено извършването на ремонтни дейности на съществуващ сграден фонд,помещение общинска собственост,находящо се на адрес гр.Пом-е, ул."Солна" №15, на което ще бъде извършен текущ ремонт,оборудване и обзавеждане на работни места.Текущият ремонт включва:смяна на дограма;преработка на ел.инсталацията;боядисване на стени и таван;монтаж на осветителни тела-2 бр.;монтаж на ламинат.Осн.цел е обособяване на подходяща мат.база с цел осигуряване и гарантиране добри,достъпни и безопасни условия в помещението,в което ще се предоставят услуги по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП.В резултат ще бъдат обособени две работни места /фронт офис/,оборудвани със следните офис мебели и офис техника: раб. бюра-2 бр;раб. столове-2бр;офис маса;помощна маса;посетителски столове-4 бр;офис шкафове-3 бр;гардероб двукрилен;компютърна конфигурация-2бр;принтер-2 бр;копирна машина;скенер;маслен радиатор;модем за интернет;офис контейнери с чекмеджета-2 бр.;информационни табели-3 бр.
2. В частта, свързана с наемане и обучение на персонала,необходим за изпълнение на задълженията на общ.П-е по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП,се предвижда:
2.1.Назначени 2 лица на тр. правоотношение за срок от 22 месеца на длъжност "Соц. работник", които ще приемат, информират и консултират нуждаещите се кандидат потребители от цялата община в новооткрития фронт офис.Осн.цел е предотвратяване на соц. изключване посредством гарантиране на достъпа на граждани от територията на общината до ключови соц. услуги, регламентирани по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. За обезпечаване на дейността е предвидено и закупуване на материали и консумативи/канцеларски принадлежности, тонер, хартия и др. офис консумативи/.
2.2.Провеждане на обучение на новоназначените и настоящи служители, които участват в изпълнението на правомощията им по ЗСУ,ЗХУ и ЗЛП.Планирано е служителите да бъдат включени в едно двудневно обучение, в което ще участват общо 17 ч.-15 души настоящи служители,част от действащите соц. услуги в Община П-е и 2-ма, новоназначени в разкрития по проекта фронт офис.Темите в обучението ще бъдат определени спрямо идентиф. нужди на служителите.Цели се развитие на потенциала на общ. служители чрез повишаване на проф. умения и квалиф-я чрез адекватно и актуално обуч.,насочено към подкрепа на общината в изпълнението на правомощията й по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП.
Назначаването на двете нови лица, както и провеждането на обуч. на служителите е свързано с изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по ЗЛП, ЗХУ,както и по ЗСУ-в частта,свързана с насочването на потребители за ползване на соц. услуги.
3. Изготвяне на проучв. и анализ от потребностите от СУ на територията на Общ. П-е, вкл. изготвянето на методология. Част от задълженията на общините съгласно чл.25, ал.1, т.10 ЗСУ е изготвянето на проуч. и анализи на съществуващите СУ и евентуално предлагане на мерки за подобряване на качеството им, които следва да бъдат представени на общински съвет за решение.Предвижда се изготвяне на 8 бр. анализи на състоянието и ефективността на всяка от съществуващите соц. услуги – делегирано държавни дейности и 3 бр. анализи на състоянието и ефективността на всяка от съществуващите соц. услуги – местни д-ти.В рамките на тази поддейност ще бъдат ангажирани на граждански договори експерти в сферата на соц. услуги,с опит и познания на нормативните документи, които ще изготвят 11 бр. анализи и 1бр. списък с мерки за подобряване качеството и ефективността на СУ,както и Методология за насочване на потенциалните потребители в Общ. Поморие.
За изпълнение на дейността са предвидени следните разходи с вкл. ДДС:
-Разходи за възнаграждения за 2 лица на трудово правоотношение-74 488,66лв.
-Разходи за граждански договори -12 934,20 лв
- Текущ ремонт- 4 500 лв. с ДДС
- Офис мебели и офис техника -11 390 лв. с ДДС
- Обучение -6000,00 лв. с ДДС
- Материали и консумативи- 2973,38 лв. с ДДС
- Организация, управление и публичност-10 105,76 лв. с ДДС |
122 392.00
|
17 242.12
|