Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 293 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

Finvera Consult Ltd. is a company founded in 2006 whose main activity is related to business consulting services, including management, investment and project consulting, incl. in digital economy. As a result of extensive studies of the application of the latest advances in information technology and telecommunications in medical consultations, the company has developed a comprehensive concept for implementing an innovative for the European market health service - a polyclinic tele medical consultation. It represents a real-time remote personal medical consultation between a patient/client and a doctor located in different places, through a video-contact provided through a web-based application and accompanying exchange of data from available clinical tests and measured in real time vital signs of the patient.
In order to implement the innovative health service, the company envisages under the  the project to purchase the specialized software and physical equipment, necessary for the provision of the service, as well as to contract innovation support services.
The implementation of the project will enable Finvera Consult Ltd. to introduce and deliver on the market an innovative health service, which will have impact on all aspects of the company's operation. From technological perspective, the project will help expand the technological capabilities of the company and will allow it to diversify its activity with a new service. In financial terms the project will lead to a growth of the revenue from sales and of the profits of the company. In ecological aspect the project will support the environment protection due to its contribution to reducing the consumption of energy and energy resources and the concomitant reduction of the emissions of greenhouse and other noxious gases.
With all this project will contribute to the sustainable increase of the competitiveness of the company in the long term.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване на иновативната услуга (ще бъде изпълнена чрез закупуването и въвеждането в експлоатация на компютри, мобилни устройства, сървъри, комуникационно и офис оборудване): В рамките на дейността ще бъдат закупено и въведено в експлоатация следното оборудване, необходимо за внедряването и предлагането на пазара на иновативната здравна услуга: 1. Таблет 9.7"- 10,5' висок клас - 270 бр. 2. Клавиатура за таблет, вградена в сгъваем калъф - 270 бр. 3. Преносими компютри 15,6 ' висок клас, вкл. операционна система - 40 бр. 4. Мобилни телефони висок клас с широк екран - 20 бр. 5. Сървър - 1 бр. 6. Цветно лазерно мултифункционално устройство принтер/копир/скенер - 1 бр. 7. IP телефонна централа, в комплект с 3 бр. VoIP телефонни апарати - 3 бр. и 3 бр. слушалки за глава- 1 бр. Таблетите, преносимите компютри и мобилните телефони са предназначени да служат като терминали за предоставяне на телемедицинската консултативна услуга от страна на консултиращите лекари, включени в системата. Изборът на 9,7-инчови таблети от висок клас (1) като основното телекомуникационно средство за предоставяне на услугата се основава на проучване на предпочитанията на анкетирани лекари, както и на преценка за условията, при които и местата, от които лекарите ще предоставят телемедицинската консултация, като са съобразени и техническите изискванията към оборудването за предоставянето на качествена услуга.В концепцията на поликлиничната телемедицинска консултация мобилността е изведена като съществено изискване към телекомуникационните средства за предоставяне на услугата, тъй като се очаква консултиращите лекари да предоставят консултациите от различни локации, вкл. в рамките на деня (от основното им работно им място в съответното лечебно заведение, от дома или частния им кабинет, и др. под.). Предвидената безжична клавиатура за таблетите е необходима за качественото осъществяване на телемедицинската консултация, тъй като в процеса на предоставяне на консултацията е предвидено паралелно на видеобмена консултиращият лекар да води записи в информационната система на услугата и да генерира съответни документи, за което не винаги ще е практически удобно да се ползват тъч-клавиатурата върху сензорния екран. Окомплектовка от специални предпазни калъфи за таблетите и чанти за преносимите компютри е необходима за тяхното опазване и правилно съхраняване. Съгласно проведената анкета (i) малка част от включените в системата на телемедицинската консултация лекари да предпочитат да ползват компютри, а не таблети, а (ii) друга малка част пък предпочитат мобилни телефони ("phablets") за предоставяне на телеконсултациите. В тази връзка като терминали за предоставяне на телемедицинската услуга е предвидено закупуването и на 40 бр. преносими компютри и на 20 бр. мобилни телефони висок клас с по-голям екран. Общата бройка на терминалите за предоставяне на телемедицинската консултация (270 + 40 + 20 = 330 бр.) се основана на планов разчет на включване на минимум 330 лекари в системата за предоставяне на телемедицинската консултация при стартирането на услугата. Сървърът щe служи за обработване и съхраняване информацията, свързана с предоставянето на услугата. Лазерното многофункционално устройство и IP-телефонната централа са предназначени за кол-центъра, който ще служи като алтернативна (на интернет) възможност за резервиране на телемедицинска консултация. Предвидено е управлението на дейността по предоставяне на телемедицинската консултация да бъде позиционирано в съществуващ офис на "Финвера консулт" ЕООД в гр. Видин, в който ще бъде изграден и кол-центъра на услугата. В тази локация ще бъдат инсталирани сървърната система, IP-телефонната централа и офисното оборудване, осигуряващи функционирането на услугата, поради което гр. Видин представлява местоизпълнение на проекта. Стъпки за реализиране на дейността: 1. Избор на доставчик/ци (от 1-ви до 6-ти месец). 2. Сключване на договор с избрания доставчик/ци (от 6-ти до 7-ми месец). 3. Доставка на оборудването в предприятието (от 7-ми до 17-ти месец). 4. Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на оборудването и подписване на финалния приемо-предавателен протокол (18-ти месец). 440 620.51 0.00
Разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативната услуга (ще бъде изпълнена чрез възлагане на разработването на специализиран софтуер за телемедицинска консултация - 1 бр.) : В рамките на дейността ще бъде разработен специализирания софтуер, необходим за функционирането на системата за предоставяне на телемедицинската консултация. Софтуерът е предназначен да осигурява цялостната работата на интегрираната система за поликлинична телемедицинска консултация. Той позволява връзка и обмен на данни в реално време между двама или повече потребители на системата, като осигурява приемане и съхраняване на релевантни данни. Системата получава входящите си данни чрез клиентски интерфейс за уеб-базирано приложение, достъпно през персонални компютри и мобилни устройства, като софтуерът позволява провеждане на видеоконферентна връзка между двама или повече потребители в реално време,предаване на налични данни и снемане и предаване в реално време на данни за определени жизнени показатели на потребител/клиент от специализирани медицински измервателни устройства. Софтуерът позволява на персоналните компютри и мобилните устройства предават входящите данни чрез облачна интернет инфраструктура на сървъра на системата. Софтуерът позволява на сървъра да обработва и съхранява цялата входирана информация от потребителите на системата, като разчита на токени за сигурност, издадени от системата за сигурност, за да следи самоличността на потребителя, който генерира аудио - видео съдържанието и въвежда данни с оглед спазването на правните изисквания за предоставяне на здравни услуги. Софтуерът се интегрира с външни системи за електронни разплащания, с оглед предоставянето на телемедицинската консултация като комерсиална услуга. Специализираният софтуер ще бъде инсталиран в сървърната система, която ще се закупи по проекта и разположи в гр. Видин. Придобиването на специализирания софтуер за телемедицинска консултация ще създаде втория необходим технологичен компонент (заедно с оборудване) за внедряването и пазарното предлагането на иновативната телемедицинска услуга. Стъпки за реализиране на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 6-ти месец). 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 6-ти до 7-ми месец). 3. Разработване на специализирания софтуер (от 7-ми до 17-ти месец). 4. Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на специализирания софтуер и подписване на финалния приемо-предавателен протокол за изпълнението на услугата (18-ти месец). В рамките на изпълнението на дейността и на проекта като цяло, дружеството ще приложи всички изисквания за информираност и публичност, съгласно приложимите правила. 435 000.00 0.00
Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновацията (ще бъде изпълнена чрез контрактуването и получаването на: маркетингово проучване, консултантски услуги по въвеждане на системи за управление по стандарти ISO 9001:2015 и ISO 27001:2013, както и консултантски услуги по сертифициране на внедрените системи по двата стандарта): В рамките на дейността ще бъдат контрактувано и получено изпълнението на следните консултантски и помощни услуги в подкрепа на внедряваната иновация: 1. Маркетингово проучване с цел разработване на по-ефективна услуга по телемедицинска консултация 2. Консултантски услуги по въвеждане на система за управление на качеството по международен стандарт ISO 9001:2015 Системи за управление на качеството . 3. Консултантски услуги по въвеждане на система за управление на информационната сигурност по международен стандарт ISO 27001:2013 Системи за управление на сигурността на информацията. 4. Консултантски услуги по сертифициране по международен стандарт ISO 9001:2015 Системи за управление на качеството. 5. Консултантски услуги по сертифициране по международен стандарт ISO 27001:2013 Системи за управление на сигурността на информацията. Маркетинговото прочуване е предназначено да подпомогне разработването на телемедицинската консултация като ефективна комерсиална услуга, като за целта: проучи задълбочена пазарната ниша, на която ще се реализира иновацията, вкл. предпочитанията и особеностите на целевите групи клиенти; проучи детайлно специфична нормативна уредба приложима към телемедицинската консултация, която може да повлияе пазарната реализация; анализира възможните рискове и пречки пред реализацията на услугата, и препоръка способи за минимизирането им; разработи детайлна маркетингова стратегия за пазарната реализация на внедряваната по проекта иновация. Консултантските услуги по въвеждане на системи за управление по стандарти ISO 9001:2015 Системи за управление на качеството и ISO 2700:2013 Системи за управление на сигурността на информацията, и услугите по сертифициране на внедрените системи по двата стандарта ще са много полезни и дори необходими за успешното внедряване и пазарна реализация на телемедицинската услуга пред вид нейната специфика. Приложимата нормативна рамка изисква от регулираните организации, предоставящи здравни услуги, да разполагат със сертифицирани системи за управление на качеството по международен стандарт ISO 9001. Независимо, че "Финвера консулт" ЕООД ще предлага телемедицинската услуга от името на лечебните/здравните заведения, в които работят включените в системата лекари, самото обстоятелство, че се интегрира като елемент в организационния механизъм за предоставяне на здравни услуги и служи като платформа за тяхното предоставяне прави необходимо за дружеството да въведе и сертифицира СУК по стандарт ISO 9001 във връзка с пазарната реализация на иновативната услуга. Внедряването и сертифицирането на система за управление по международен стандарт ISO 27001 Системи за управление на сигурността на информацията пък се налага, за да се осигури високата информационна сигурност при функционирането на системата за телемедицинска консултация, предвид обстоятелството че тя е св свързана с приемането, обработването и съхраняването на поверителна лична информация от медицинско естество. Маркетингово проучване ще бъде възложено на фирма с опит в маркетинговите анализи и проучвания. Услугите по внедряване на системите по двата стандарта ще бъдат възложени на фирми с опит в във въвеждането на системи за управление по международните стандарти, а услугите по сертифициране на системите - на сертификационни организации, акредитирани от национален органи по акредитация, член на Европейска организация за акредитация. Дейността ще бъде реализирана на следните етапи: 1. Избор на изпълнител/и (от 1-ви до 6-ти месец). 2. Сключване на договор с избрания/те изпълнител/и (7-ми месец). 3. Въвеждане на системите за управление по стандарти ISO 9001 и ISO 27001, и подписване на приемо-предавателните протоколи за услугите по въвеждане на системите (от 8-ми до 12-ти месец). 4. Сертифициране на внедрените системи за управление по стандарти ISO 9001 и ISO 27001, и подписване на приемо-предавателните протокол за услугите по сертифициране (от 14 до 18-ти месец). 69 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).