The project proposal is a continuation of the active national program funding public dining rooms and aims to meet the needs of people in the Municipality of Kubrat who can not provide their own meal due to financial difficulty or health problems. The service aims people in the following target groups:
- People who lack income or relatives who can take care of them;
- Individuals and families who receive monthly financial support under the terms and conditions of Article 9 of IRSAA,
- People who live alone and families receiving minimum pensions or wages and are unable to meet their own basic needs.
The aim of the social service is to provide hot meal for lunch: soup, main meal and bread for individuals and families who cannot buy their own food due to financial difficulty or health problems.
The food will be provided by the Social Service Unit in the Municipality of Kubrat through the kitchen of the same Social Service Unit in Kubrat.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Определяне на целеви групи: Община Кубрат в качеството си на партньорска организация,сформира екип за реализиране на дейностите по проекта който се състои от 5 /пет /члена - администратор,счетоводител и трима сътрудници. Екипът за реализиране на дейностите по проекта създава организация за управление и реализиране на проекта,гарантира успешно участие, създава възможност за ефективно управление на процеса по предоставяне на социалната услуга и защита интереса на потребителя.В проекта приоритетно ще бъдат включени от основната целева група:
- 15 лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП,
- 1 лице с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за него,
- 34 самотно живеещи лица и семейства,получаващи минимални пенсии и не са в състояние да задоволят сами основните си жизнени потребности.
От 01.10.2017 г. ще се обслужват 100 потребители.
0.00
0.00
Закупуване на хранителни продукти: В община Кубрат има избран доставчик на хранителни продукти определен чрез процедура по ЗОП през м. юли 2015 г. с тригодишен договор.Проведената процедура по ЗОП съответства на националното законодателство.За целите на проекта ще се използва обявената вече обществена поръчка ,спечелен от ПК "Наркооп" - КУБРАТ с който има сключен договор за доставка на хранителни продукти от 06.08.2015 г.,към който до 28.06.2016г. ще се подпише анекс за доставка на хранителни продукти за нуждите на трапезарията. Дата на стартиране на дейността на трапезарията 01.07.2016 г. до 30.04.2017 г. Общ брой работни дни - 210. Общ брой на лицата на които ще се предоставя топъл обяд до 30.04.2017 г. - 50 потребители.
Стартиране на дейността след сключване на допълнително споразумение - 01.10.2017 г. до 31.12.2019 г. Общ брой работни дни - 566. Общ брой на лицата на които ще се предоставя топъл обяд от 01.10.2017 г. - 100 потребители.
164 035.00
161 390.00
Осигуряване на топъл обяд: Община Кубрат ще реализира 1 / една/ трапезария. Дейността ще се реализира от специализирано звено към община Кубрат - ОП "Социални услуги " с предмет на дейност домашен социален патронаж. ОП "Социални услуги" разполага с необходимия квалифициран персонал от счетоводители, социални работници, готвачи, домакин, калкулант, шофьори, управител и санитари и с добре оборудвана материална база от складове,подготвителни помещения, кухня, миялно, санитарни помещения и столова предоставена от община Кубрат за безвъзмездно ползване, както и с налично оборудване от готварски печки, фурни, хладилници и фризери за приготвяне на храна и осъществяване процеса на хранене. Сградата на Домашния социален патронаж , където ще се реализира дейността трапезария се намира в гр. Кубрат ул. "Страцин" № 1.
8 201.75
8 201.75
Предоставяне на съпътстващи мерки: Дейността ще се реализира от екипа за реализиране на дейностите по проекта.в частност от неговите сътрудници,които са служители и социални работници с дългогодишен опит в сферата на предоставяне на социални услуги в общността. С цел намаляване на социалното изключване ще се извърши групово консултиране от сътрудниците към екипа за реализиране на дейностите по проекта на лицата от целевата група относно основните им социални права през втори проектен месец,както и индивидуално консултиране за управление на семейния бюджет,за изготвяне на насоки за балансиран режим на хранене, възможностите за ползване на други социални услуги,ползване на административни общински услуги ,както и решаване на индивидуални нужди и проблеми през трети и четвърти проектен месец.
8 201.75
8 201.75
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN