Организация и управление на проекта: В срок до 5 дни след подписване на договора за безвъзмездна помощ ще се сформира екипът за организация и управление на проекта и ще се предостави информация на УО на ОПРР, чрез ИСУН 2020. Екипът ще се събере на среща за стартиране на проекта, на която: ще се:
• запознае с условията на договора и приложимите процедури за изпълнението му - Указания за изпълнение на договори за БФП от УО на ОПРР и инструкции за електронно отчитане на проекти в ИСУН 2020;
• обсъди и приеме подробен план за изпълнението на проекта с адаптиране на приложения график към реални дати и ясно разпределение на конкретните задачи на всеки член на екипа във времето;
• обсъди и приеме предварително разработените от ръководителя на проекта задачи и отговорности за всеки един член на екипа;
• обсъдят и приемат детайлни правила и процедури (проекти на документите ще бъдат подготвени от ръководителя) за управление на проекта, за вътрешен мониторинг и оценка на напредъка съгласно изискванията на УО на ОПРР, СФУК и Процедурен наръчник на Община Ловеч. Последният обхваща процесите, одитните пътеки и процедурите, чрез които се осъществява дейността на администрацията в контекста на финансовото управление и контрол и дейностите изпълнявани от Общината свързани с изпълнението на договори за безвъзмездна финансова помощ в качеството си на бенефициент по Оперативните програми.
За да подпомогне проектния екип в дейностите по управлението и администрирането на проекта, община Ловеч ще предостави проектен офис, в който ще се провеждат работните срещи на екипа, а също така в отделен архив ще се съхранява цялата документация по проекта, като за нейното събиране и съхранение ще отговаря ръководителят на проекта.
Описаните организационни дейности са от изключително важно значение за реализацията на проекта и постигането на заложените цели. Подробният план и графикът за изпълнение, разпределението на задачите и отговорностите между членовете на екипа, както и въведените процедури за управление и мониторинг са основна предпоставка за качественото изпълнение на основните дейности. Провеждането на срещата за стартиране на проекта още през първата седмица след подписването на договора ще позволи на екипа да започне без забавяне работа по тях, за да се гарантира навременното им завършване. |
49 280.00
|
45 466.91
|
Подготовка на документация за обществени поръчки и обявяване на процедурите: „Община Ловеч ще разработи пълен комплект документи за избор на изпълнител на обществени поръчка за следните дейности:
1. Извършване на строителни и монтажни работи по проект "Реконструкция, обновяване и оборудване на сгради и рехабилитация на дворни пространства на целодневни детски градини и ясли в гр. Ловеч и рехабилитация на дворни пространства в общински училища в гр. Ловеч", съгласно одобрени инвестиционни проекти и влезли в сила разрешения за строеж. Възложителят - Община Ловеч ще проведе открита процедура, на основание чл. 73, ал. 1 във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
2. Осъществяване на строителен надзор с инвеститорски функции по проект "Реконструкция, обновяване и оборудване на сгради и рехабилитация на дворни пространства на целодневни детски градини и ясли в гр. Ловеч и рехабилитация на дворни пространства в общински училища в гр. Ловеч". Възложителят - Община Ловеч ще проведе открита процедура, на основание чл. 73, ал. 1 във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
3. Осъществяване на авторски надзор по време на изпълнението на СМР по проект "Реконструкция, обновяване и оборудване на сгради и рехабилитация на дворни пространства на целодневни детски градини и ясли в гр. Ловеч и рехабилитация на дворни пространства в общински училища в гр. Ловеч". Възложителят - Община Ловеч ще проведе процедура на договаряне без предварително обявление на основание чл. 79, ал. 1, т. 3, буква в,) във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 8 от ЗОП.
4. Изработване на материали за разпространение на информацията и публичност по проект "Реконструкция, обновяване и оборудване на сгради и рехабилитация на дворни пространства на целодневни детски градини и ясли в гр. Ловеч и рехабилитация на дворни пространства в общински училища в гр. Ловеч". Процедурата ще бъде "публично състезание" на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП и ще се проведе по реда на глава Двадесет и пета от ЗОП.
5. Доставка на обзавеждане за ЦДГ "Зора", ЦДГ "Люляче" и ДЯ "Шарено петле" в гр. Ловеч. Процедурата ще бъде "публично състезание" на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП и ще се проведе по реда на глава Двадесет и пета от ЗОП.
6. Извършване на независим финансов одит по проект "Реконструкция, обновяване и оборудване на сгради и рехабилитация на дворни пространства на целодневни детски градини и ясли в гр. Ловеч и рехабилитация на дворни пространства в общински училища в гр. Ловеч". Обществената поръчка ще бъде "събиране на оферти с обява" съгласно чл. 20, ал. 3 от ЗОП. Обществената поръчка ще се проведе по реда на глава Двадесет и шест от ЗОП.
В зависимост от вида на процедурата, която ще бъде приложена за избор на изпълнител за всяка дейност, Община Ловеч ще изготви решения за обществена поръчка, обявления, указания за подготовка на офертите и документации, които съдържат: техническите спецификации, образци на документи и указания за подготовката им, методика за определяне на комплексната оценка на офертата (когато е приложимо) и проект на договор. При подготовката на документациите за обществени поръчки ще се спазват стриктно изискванията на Закона за обществените поръчки, Правилника за неговото прилагане, както и приложимите указания на Управляващия орган на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г., вкл. Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация по изпълнение на проекти, финансирани със средства на ЕС за 2014-2020 г.“ |
0.00
|
106 029.60
|
Провеждане на процедури по ЗОП и сключване на договори с изпълнители: Позиция 1 и 2: Обществените поръчки ще бъдат възложени чрез провеждането на открита процедура на основание на чл.73, ал.1 и във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки. Срокът за подаване на оферти ще бъде определен в съответсвие с чл.74, ал.1 от ЗОП. След изтичане на срока за подаване на оферти, на основание чл.103, ал.1 ЗОП и във връзка с чл.51 ППЗОП, Възложителят ще назначи комисия за разглеждане и оценка на офертите, която ще се състои от нечетен брой членове.
В определеният в заповедта срок за приключване на работата на комисията, членовете й ще разгледат и оценят подадените оферти. Комисията ще класира участниците по степента на съответствие на офертите с предварително обявените от Възложителя условия. Действията на комисията ще се протоколират, като резултатите от работата й ще бъдат отразени в доклад, който се подписва от всички членове на комисията и се предава на Възложителя заедно с цялата документация. В 10 дневен срок от получаването на му, възложителят ще го утвърди или ще го върне на комисията с писмени указания в случаите по чл.106, ал.3 ЗОП. В 10 дневен срок от утвърждаване на доклада възложителят ще издаде решение за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Решението подлежи на обжалване по реда на чл.197, ал.1, т.7 от ЗОП. При спазване на срока по чл.112, ал.6 ЗОП, Възложителят ще сключи договор, който съответства на проекта на договор, допълнен с всички предложения от офертата на участника, въз основа на които е определен за изпълнител. В 30 дневен срок от сключването му ще бъде изпратено за публикуване обявление за възлагане на поръчка.
Позиция 3: Процедурата ще бъде възложена по реда на раздел Х от Правилника за прилагане на ЗОП - Условия и ред за провеждане на процедура на договаряне без предварително обявление на основание чл.79, ал.1, т.3, буква в) във връзка с чл.18, ал.1, т.8 от ЗОП.
Позиция 4 и 5: Процедурата ще бъде публично състезание на основание чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП и ще се проведе по реда на глава Двадесет и пет от ЗОП. Възложителят ще публикува обявление за обществената поръчка, в което ще е определен срока за получаване на офертите. За участие в процедурата заинтересованите лица ще подават оферти. Възложителят ще назначава комисия за разглеждане и оценка на офертите, която ще се състои от нечетен брой членове. Тя ще състави протокол за извършване на подбора, разглеждането, оценката и класирането на офертите и ще го предостави на Възложителя за утвърждаване.В 10-дневен срок от утвърждаване му възложителят ще издаде решение за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.Решенията за определяне на изпълнител се изпращат едновременно на участниците и се публикуват в профила на купувача.
Позиция 6: Обществената поръчка ще бъде възложена по реда на глава Двадесет и шест на ЗОП - Събиране на оферти с обява. Възложителят ще публикува на профила на купувача обява за събиране на оферти, изготвена по образец, технически спецификации и всяка друга информация, свързана с изпълнението на поръчката, когато е приложимо. Срокът за подаване на оферти ще бъде определен в съответсвие с чл.188, ал.1 от ЗОП и Възложителят ще го удължи този срок с минимум 3 дни, ако в първоначално определеният са получени по-малко от 3 оферти. След това независимо от броя на получените оферти, Възложителят ще ги разгледа и оцени. Със заповед ще се определи комисия от нечетен брой лица, които да разгледат и оценят получените оферти. Тя ще състави протокол за разглеждането и оценката на офертите и за класирането на участниците. Протоколът се утвърждава от Възложителя. Ще се сключи договор, който съответства на проекта на договор, приложен в документацията, допълнен с всички предложения от офертата на участника, въз основа на който последният е определен за изпълнител. |
0.00
|
0.00
|
Изпълнение на строително-монтажните работи : Към момента на кандидатстване инвестиционните проекти не са готови, то предвидените дейности са посочени, съгласно резултатите от конструктивното обследване, техническите паспорти и енергийните обследвания за сградите, а за дворните пространства - съгласно съществуващото положение. Предмет на договора за строителство ще бъдат строително и монтажни работи, предвидени в инвестиционните проекти за всеки обект, по вид, обем и стойност, разделени в 6 обособени позиции.
Обособена позиция 1: ЦДГ "Люляче"
• цялостна реконструкция и изолация на покривно пространство
• изолация на външни стени
• подмяна на дървена дограма с РVС профил и стъклопакет
• ремонт на Ел. и ВиК инсталации
• ремонт на отоплителната система
• цялостна рехабилитация на дворното пространство и изграждане на съоръжения за игра за 3 групи
Обособена позиция 2: ЦДГ "Зора" и ДЯ "Шарено петле"
• цялостна реконструкция и изолация на покривните пространства
• ремонт и укрепване на терасата на ЦДГ "Зора"
• изолация на външни стени
• монтиране на соларна инсталация за БГВ
• ремонт на Ел. и ВиК инсталации
• ремонт на отоплителната система
• подмяна на дървена и метална дограма с РVС профил и стъклопакет
• цялостна рехабилитация на дворните пространства и изграждане на съоръжения за игра, съответстващ на броя на групите във всяко детско заведение.
Обособена позиция 3: ЦДГ "Радост"
• цялостна рехабилитация на дворно пространство и изграждане на съоръжения за игра за 6 групи
• озеленяване и ремонт на оградата
Обособена позиция 4: ПМГ-Ловеч
• рехабилитация на настилките в дворно пространство
• изграждане на футболно, волейболно и баскетболно игрища;
• ремонт на трибуни с пейки към игрищата
• ремонт на ел. осветлението
• ремонт отводняването на терена
• ремонт на оградата
• озеленяване
Обособена позиция 6: ОУ "Васил Левски" - гр. Ловеч
• рехабилитация на настилките в дворно пространство
• изграждане на футболно, баскетболно и комбинирани волейболно и игрище за народна топка
• ремонт на ел. осветлението
• ремонт отводняването на терена
• ремонт на оградата
• озеленяване
Обособена позиция 7: СОУ "Св. Климент Охридски" - гр. Ловеч
• рехабилитация на настилките в дворно пространство
• изграждане на футболно игрище и, комбинирани игрища за волейбол, баскетбол и народна топка
• ремонт на ел. осветлението
• ремонт отводняването на терена
• озеленяване. |
4 254 449.62
|
4 660 764.54
|
Осъществяване на строителен надзор: Избраният консултант за осъществяване на строителен надзор при извършване на строително-монтажните работи ще изпълнява дейности за гарантиране на:
- законосъобразното започване на предвидените работи;
- пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
- изпълнение на строежите съобразно одобрените проекти;
- контрол по спазването на условията за безопасност на труда съгласно проекта за организация на строителството;
- опазване на околната среда по време на изпълнение на строежа;
- контрол върху качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност;
- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- правилно изпълнение на строително-монтажни работи;
- годността на строежа за въвеждане в експлоатация.
Освен гореизброеното, консултантът ще изпълнява и функции на инвеститорски контрол, като следи за количественото изпълнение на строителните работи и задължително подписва всички актове Образец № 19. |
67 300.00
|
64 080.40
|
Осъществяване на авторски надзор: В съответствие с условията на сключените договори и при спазване на приложимата нормативна база, избраните изпълнители ще осъществяват контрол върху точното изпълнение на извършваните СМР в пълно съответствие с изработените от тях проекти. Предписанията на проектантите ще бъдат вписвани в заповедната книга за всеки строеж и ще бъдат задължителни за всички участници в строителните работи. След приключване на строителните работи проектантите ще заверят съответната екзекутивна документация. |
40 200.00
|
38 770.00
|
Осигуряване на информация и публичност по проекта: За да се популяризират дейностите по проекта, постигнатите резултати и полученото финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., ще бъдат приложени разнообразни средства за осигуряване на информация и публичност.
Екипът за организация и управление на проекта ще извърши следното:
1). Публикации за проекта в медиите
След подписване на договора за безвъзмездна помощ екипът по проекта ще подготви и публикува в 1 регионален вестник информационен материал, съдържащ данни за проекта, за финансирането от ЕС, както и очакваните резултати и ползи за целевите групи.
Периодично в процеса на реализация на проекта на интернет страницата на общината ще бъдат публикувани съобщения за напредъка на проектните дейности, посредством които местната общност ще бъде постоянно информирана за ходя на изпълнение, постигнатите междинни резултати, както и предстоящите интервенции.
При успешното завършване на всички дейности ще бъде публикувано съобщение в регионален вестник, представящо обобщени резултати от изпълнението на проекта, както и снимков материал от реконструираните обекти.
2). Начална и финална пресконференция
Екипът по проекта ще организира и проведе две пресконференции (първата след подписването на договора за безвъзмездна помощ, втората – след приключването на основните дейности по проекта), на които местните и регионалните медии, както и местната общественост ще бъдат запознати с проекта и неговия принос за осигуряване на висококачествена и образователна среда.
Община Ловеч ще възложи по реда на ЗОП доставката на рекламни материали, информационна табела, билбордове и постоянни табели за осигуряване на визуализация и публичност по проекта, както следва:
3). Информационна табела, билбордове и постоянни табели
След стартиране на проекта ще бъде изработена и монтирана информационна табела в административната сграда на общината. Ще бъдат поставени 2 билборда, които до шест месеца след приключването на СМР ще бъдат заменени с постоянни обяснителни табели.
4). Рекламни материали За осигуряване на визуализацията и публичността на проекта
Община Ловеч ще възложи изработването и доставката на следните рекламни материали:
1. Билбордове (временни) с размери 4х3 двустранни - 2 броя;
2. Табели постоянни (след приключване на СМР) - 7 броя.
3.Информационна листовка, формат 1/3 А4, 80 гр./м2, двустранен печат, хром гланц - 200 броя;
4. Банер с логото на оперативната програма, наименование на проекта, период на изпълнение - 1 брой.
5. Информационна табела 50х70 см - 1 брой.
6. Еко бележник със спирала с химикалка - 200 броя;
7. Детска раница с преден джоб брандирана с логото на ОПРР 2014-2020 - 250 броя;
8. Комплект цветни моливи - 6 цвята, дълги - 200 броя;
9. Блок за рисуване А4, офсет - 200 броя;
10. Самозалепващи стикери А8 52х74мм, РVС, мат/гланц, пълноцветен печат - 400 бр.;
12. Брандирани топки за игра - футболни - 100 броя.
5).Официални церемонии
При стартирането на проекта ще се организира церемонията "първа копка", а след завършването на строителните дейности и въвеждане на обектите в експлоатация ще са извърши официалното им откриване.
Изработването на всички рекламни материали и провеждането на официалните церемонии ще бъдат съобразени с указанията и изискванията на УО на ОПРР, разписани подробно в Приложение Ж "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.". |
10 220.00
|
11 838.00
|
Доставка на обзавеждане за ЦДГ"Зора", ЦДГ"Люляче" и ДЯ "Шарено петле"в гр. Ловеч: Доставка на ново обзавеждане за ЦДГ"Зора", ЦДГ"Люляче" и ДЯ "Шарено петле"в гр. Ловеч ще се възложи по технически спецификации, отчитащи анатомо-физиологичните особености на децата от съответната възрастова група, които лесно се почистват, удобни са за обслужване и са на достатъчна височина от пода, от негорими и нетоксични материали с добри топлоизолационни свойства, които позволяват лесно почистване и дезинфекция, съобразно изискванията на Наредба № 3 от 5 февруари 2007 г. за здравните изисквания към детските градини и Наредба № 26 от 18 ноември 2008 г. за устройството и дейността на детските ясли и детските кухни и здравните изисквания към тях.
Изборът на изпълнител за обзавеждането ще се извърши по реда на ЗОП Предвижда се да се доставят:
1. Детски легла, едноетажни и двуетажни 168 бр.;
2. Детско легло (кошарка) - 65бр.;
3. Матраци с калъф с цип - 233 бр.;
4.Четирикрило гардеробче с два рафта и две вътрешни закачалк - 18бр.;
5. Четирикрилно гардеробче със седалки с един рафт и две вътрешни закачалки - 17бр.;
6.Еднокрило гардеробче с два рафта и две вътрешни закачалки - 72бр.;
7.Детски модулна секция, с полици и шкафове -7 бр.;
8.Детски кът за игра за деца от 3 до 7 г.-3бр.
9.Детски кът за игра за деца от 1 до 3 г.-4бр.;
10.Детски масички - 27бр.;
11. Детски столчета - 137бр.;
12. Посетителски столове - 18бр.;
13.Бюра - 7бр.;
14.Колички за сервиране - 4бр.
Обзавеждането е описано подробно в приложена към проектното предложение техническа спецификация. |
42 683.18
|
51 219.82
|
Въвеждане на обектите в експлоатация и получаване на удостоверения за въвеждане на строежите в експлоатация
: За получаване на удостоверения за въвеждане на обектите в експлоатация ще бъде изготвена екзекутивна документация, при необходимост, констативни актове по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежите с приложения, ако е необходимо, издадени удостоверения по чл.54а, ал.2 и 3 от Закона за кадастъра и имотния регистър, проведени съгласувателни процедури с експлоатационни дружества и други организации, подготвени окончателни доклади от строителния надзор. Окончателните доклади ще се внесат при Главния архитект на Община Ловеч за одобряване, след което ще бъдат издадени удостоверения за въвеждане на строежите в експлоатация. |
17 650.00
|
0.00
|
Извършване на независим финансов одит: В резултат от провеждане на приложимата процедура за възлагане на обществена поръчка, ще бъде избран регистриран експерт-счетоводител/фирма за одит, с който/която ще бъде сключен договор за извършване на независим финансов одит на проекта. Основни критерии за подбор и избор на одитор ще бъдат опитът при одитиране на проекти, изпълнявани с външно финансиране, наличието на квалифициран персонал, както и предлаганата цена за извършване на услугата. |
5 400.00
|
6 480.00
|