Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 089 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

The implementation of a Project,elaborated by Veliko Tarnovo Municipality "Strengthening the municipal capacity of Veliko Tarnovo Municipality" aims to ensure an opportunity for a smooth and successful introduction of reforms in the field of social services and personal assistance and boosting the provision of more effective,efficient and quality care to persons from the most vulnerable groups of the population inhabiting the territory of the Municipality. To achieve the set goals, the following activities will be implemented:
- Ensuring the implementation of the obligations of the Municipality,entitling the local entity under SSA, PDA and  PAA in creating a front office and new jobs;
 - Selection,hiring,training and supervision of new staff,as well as providing additional employment,training and supervision of existing staff necessary to fulfill the obligations and responsibilities of the Municipality under PAA, PDA,as well as SSA in the part related to the referral from Veliko Tarnovo Municipality for the use of social services;
- Ensuring the mechanism for cooperation and monitoring of social services through the Council on Social Services;
- Providing support at a preparation of  studies in the field of social services on the territory of the Municipality;
- Providing support for planning and analyzing the provision of social and integrated health and social services,including the development of programs for the development of the quality of social services;
- Development of a single information point (website) to improve the informed choice of individuals when using a social service;
- Carrying out explanatory and informational campaigns on the provision of personal assistance,social and integrated health and social services,as well as awareness of the society at the local level on the possibilities of solving the problems related to the lack of accessibility for people with disabilities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на допълнителен персонал, както и осигуряване на допълнителна заетост на съществуващ персонал необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на Община Велико Търново по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от Община Велико Търново за ползване на социални услуги: Целите на дейност 1 са: - Осъществяване на подбор на новонает персонал, подходящ за изпълнение на задълженията и отговорностите на Община Велико Търново по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от Община Велико Търново за ползване на социални услуги. - Осигуряване на допълнителна заетост на съществуващ персонал, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на Община Велико Търново по Закона за лична помощ, Закона за хората с уврежданията, както и по Закона за социалните услуги в частта, свързана с насочването от Община Велико Търново за ползване на социални услуги. Съдържание на дейността: За осъществяване на подбора и наемането на нови лица по проекта, ще бъде разработена и утвърдена "Процедура за подбор на служители по Проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Велико Търново", която ще подпомогне изпълнението на проекта, реализиран от Община Велико Търново по ПРЧР 2021 – 2027. Целта на процедурата е регламентиране на реда за кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите за персонал и по - конкретно: реда за кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите за персонал. Процесът на кандидатстване оценка и класиране на всички кандидати, ще се извърши без ограничение на правата им или привилегии, основани на раса, етническа принадлежност, пол, произход, сексуална ориентация, религия, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние. Подборът на служители ще се извърши в два етапа: етап I - подбор по документи и етап II - индивидуално интервю с кандидатите. С одобрените кандидати ще се сключат трудови договори. В длъжностните характеристики, които ще получат служителите при назначаването си ще бъдат описани същността и обхвата на дейност, отговорностите и задълженията, които трябва да спазват, организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни). По проекта се предвижда назначаване на 8 новонаети лица - 7 лица на длъжност „Младши експерт“ и 1 лице на длъжност „Шофьор“, а със заповед на 8 настоящи служители от общинска администрация ще бъдат вменени допълнителни задължения, свързани с прякото изпълнение на дейностите по проекта. 365 746.43 0.00
Обезпечаване на правомощията на общината по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ чрез: създаване на фронт-офис; обучение и супервизия на персонал; обезпечаване на функциите на Съвет по въпросите на социалните услуги; изготвяне на проучвания за социалните услуги, както и планиране и анализиране на предоставянето им; разработване на единна информационна точка; провеждане на разяснително - информационни кампании: Дейността обхваща различни поддейности: 1.За обезпечаване на правомощията на общината по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ и за осигуряване на изнесено насочване на лица, за ползване на СУ,за които общината насочва, ще се създаде фронт-офис в административната сграда на общината, която е публична общинска собственост с адрес: гр. В. Търново, пл. „Майка България“ 2.При съблюдаване на ЗОП ще бъдат извършени текущ ремонт, обзавеждане и оборудване на помещение, намиращо се на 2 етаж от сградата (ст. 221). 2.В рамките на проекта на новоназначените 8 служители по дейност 1 ще се проведе въвеждащо обучение за придобиване на базисни знания за организацията на работните процеси и умения за работа в социалната сфера. Новоназначените лица ще бъдат включени в допълнително обучение за изпълнение на отговорностите на общината по ЗЛП, ЗХУ и ЗСУ в частта за насочване за ползване на СУ. В допълнителното обучение ще участват и: 23 служители от Дирекция „СДЗ“ и ЦСУ в общината, 60 специалисти от СУ и ЛП. За поддържане на професионалното самочувствие на специалистите, работещи в СУ, общинска администрация и ЦСУ, консултиране при разрешаване на трудности и конфликти е заложено извършване на супервизия. Обученията и супервизията ще се изпълнят по ЗОП. 3. За ефективно изпълнение на функциите на Съвета по въпросите на СУ в общината ще се създадат условия за техническо обезпечаване на работата му, както чрез разходване на ресурси за подготовка на материали, тяхното оформяне и разпечатване, така и за осигуряване на оборудване за презентиране. Административното и техническо подпомагане на Съвета ще се извършва от служители в общината. 4.С цел установяване на обществените потребности, относно необходимостта от СУ и за подобряване изпълнението на публичните политики на местно ниво и в изпълнение на законодателството, ще се изготвят представителни анкетни проучвания с цел проучване на потребностите от СУ и за удовлетвореността на потребители от ползването на СУ. Проучванията ще се извършват от новоназначени лица по дейност 1 или от служители на общинска администрация, чрез посещения на място в СУ и на местното население. За изготвянето на анкетни карти ще бъдат закупени: хартия, папки, тонер касети и др. За обезпечаване на дейността по придвижване за провеждане на проучвания в населените места на територията на общината ще бъде нает лек автомобил съoбразно ЗОП. 146 298.57 0.00
Обезпечаване на правомощията на общината по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ чрез: създаване на фронт-офис;обучение и супервизия на персонал; обезпечаване на функциите на Съвет по въпросите на социалните услуги; изготвяне на проучвания за социалните услуги, както и планиране и анализиране на предоставянето им; разработване на единна информационна точка; провеждане на разяснително - информационни кампании-ДОПЪЛНЕНИЕ: 5.Подобряване на планирането, анализирането, мониторинга и отчетността в СУ - В рамките на поддейността, служители на общинска администрация ще събират, обработват, анализират и съхраняват информация за предоставяните социални услуги и за разработване на програми за развитие на качеството им. Реализирането на поддейността ще се осъществява от определени служители на общината без допълнително възнаграждение в рамките поддейността и ще доведе до създаване на оптимизирани системи за предоставяне на услугите, касаещи управлението и цялостното въвеждане на приложимите стандарти за качество и мониторинг. При идентифицирана необходимост ще бъдат актуализирани Програмите за развитие на качеството в СУ. 6.Разработване на единна информационна точка с две обособени части – поддейността ще ускори процеса по предоставяне на информация на граждани за функциониращи СУ и ще усъвършенства процеса по координация и обмен на информация между служители от общинска администрация, СУ и ЛП. 7. Провеждане на разяснително-информационни кампании за предоставянето на ЛП, СУ и повишаване информираността за възможностите за изграждане на достъпна среда за ХУ. В рамките на поддейността ще бъдат изработени и разпространени от служители по дейност 1 информационни материали за предоставянето на СУ, механизма ЛП и възможностите за изграждане на достъпна среда за ХУ. Изпълнението на дейността ще е съобразено с изискванията, определени в Глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ и Приложение IX от РЕГЛАМЕНТ(ЕС) 2021/1060 от 24 юни 2021г. за установяване на общоприложимите разпоредби. Предвидените дейности по изработка, предпечат, печат и доставка на материалите ще бъдат реализирани при спазване на изискванията на ЗОП. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).