„Осигуряване функционирането на ОИЦ София през периода 2019-2021г.“: Дейността включва:
1.Поддейност:1: Осигуряване на ефективна работна среда и условия на труд, и възнагр. на служителите на ОИЦ София:
Включва възнагр. на служителите на ОИЦ-София за брутни заплати и възнаграждения, начислени и изплатени по трудовите правоотношения, и за обезщетения, изплатени от осигурителя за дните на временна неработоспособност съгласно КСО на служителите в ОИЦ, както и разходите за задължителни социални и здравни осигурителни вноски за сметка на осигурителя за тези служители (съгласно чл. 27, ал. 1 от ПМС 189/28.07.2016 г.) на 4-те служители на ОИЦ, както следва:
1.Управител на ОИЦ (за периода м.01.2019-м.04.2021: 28 мес. x 2648 лв. , за периода м.05.2021-м.12.2021: 8 мес.x 3255 лв.);2. Експерт Информационно обслужване и услуги (за периода м.01.2019-м.04.2021: 28 мес. x 2186 лв. , за периода м.05.2021-м.12.2021: 8 мес.x 2883 лв.);3. Експерт Комуникация и информация услуги (за периода м.01.2019-м.04.2021: 28 мес. x 2222 лв., за периода м.05.2021-м.12.2021: 8 мес.x 2883 лв.);4. Експерт Логистика и информация (за периода м.01.2019-м.04.2021: 28 мес. x 2054 лв., за периода м.05.2021-м.12.2021: 8 мес.x 2883 лв.)
Осигуряването на ефективна работна среда и условия на труд в ОИЦ-София включват и дейностите по текуща издръжка за:
-осигуряване на командировъчни, съгласно Наредбата за командировките в страната на служители в ОИЦ за всички информационни събития във 22-те общини на Софийска област и свързани с участие в информационни дни, кампании и др. мероприятия организирани от МОСВ, УО и МЗ и други ОИЦ и шестмесечни карти за градския транспорт за всички служители на ОИЦ за целия период; ел. енергия, вода, отопление, СОТ, почистване, телефон, факс, интернет, абонамент за издания, куриерски и пощенски услуги и др., пряко свързани с работата на ОИЦ; осигуряване на канцеларски материали и консумативи за 4 работни места, в т.ч. хартия, тонери за принтер, тиксо, лепила, перманентни маркери, маркери и гъба за флипчарт и др.; пребрандиране на 1 врата и 2 прозореца; извършване на текущ ремонт (при необходимост) на сградата, в която се помещава ОИЦ;
- закупуване на: 4 бр. лаптопи; 1 бр. мултифункционално устройство – копир и принтер А4+А3: Гилотина; 4 бр. външен хард диск за съхранение на електронните документи; фотоапарат; 2 бр. преносими тотеми и един винил за шатра, прошнурован, с информация за проекта; осигуряване на дейността на екипа за управление - Ръководител на проекта и счетоводител; начална и финална пресконференция по проекта и 2000 бр. флаери с информация за проекта, които ще осигуряват общата комуникационна среда на проекта.
Поддейност 2: Разработване и/или разпространение на информационни материали:
Ще бъдат изготвени печатни информационни и рекламни материали, както слeдва:
- 9 дипляни (всяка с тираж по 300 броя), включващи информация за отворени процедури на подбор на проекти отворени през периода 2019-2021 г. или за успешно изпълнени проекти тип „Добри практики“. Информацията за процедурите на конкурентен подбор ще е по ОПРЧР, ОПИК, ОПРР, ОПОС, ОПНОИР, ОПТТИ, ОПДУ или ПРСР. Всяка дипляна ще обхваща само една процедура по преценка на екипа на ОИЦ-София; Хартиени торбички (2000 бр.); Папки (1 000 бр.), Тефтери (2000 бр.); Химикали (2000 бр.), Брандирани флаш памет (USB), 1000 бр.; Брандирани шапки (2000 бр.), Брандирани визитници (1000 бр.), Брандирани конферентни чанти (1000 бр.), Брандирани настолни календари (за 2 години х 500 бр.), Брандирани сгъваеми чадъри (1000 бр.); Брандирани външни батерии (1000 бр.). Материалите ще бъдат раздавани като награди на участниците в интерактивните събития, както и по време на информационните събития и срещи, които организира ОИЦ–София.“Дейността е пряко насочена, както към обществеността, така и към кандидатите и бенефициентите по програмите, финансирани от ЕСИФ.
Поддейност3: Организиране, провеждане и участие в информационни събития/кампании и работа с медии:
Пояснение: Продължава в Допълнителен прикачен файл с продължение на описание на дейността в раздел 11. |
490 481.60
|
459 610.47
|