Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

By means of the present project proposal Sofia Municipality will continue to carry out the activities related to the functioning of the Regional Information Center - Sofia, which is part of the network of 27 regional information centers. With a view to ensuring sustainability, continuity and upgrading of what was achieved up to this point, the present project proposal is aimed at providing the necessary conditions and prerequisites for continuing the effective operation and functioning of the RIC-Sofia. The emphasis in the Center's activity will continue to be to provide and disseminate information and to promote the EU's Cohesion Policy in Bulgaria.
The project will ensure continuity of the activities for providing timely and reliable information on the opportunities available under the different Operational Programs, raising awareness of European funds, programs co-funded by the ESIF as well as presenting already implemented projects and to promoting good practices.
The project addresses the need to provide up-to-date, free-of-charge and expert information on the possibilities for financial support by ESIF funds and will build on the knowledge for European funds and programs, while RIC-Sofia will work towards increasing transparency in program implementation and management.
The project will build on the results achieved so far by implementing the following main activities:
 - Dissemination of general information on EU policies, the Partnership Agreement, the management and implementation of the ESIF, and the provision of concrete information to potential beneficiaries on the opportunities to apply under programs co-financed by the ESIF;
 - Organizing events to promote programs co-funded by the ESIF;
 - Dissemination of information and promotional materials on the objectives and opportunities for ESIF funding in Bulgaria;

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
„Осигуряване функционирането на ОИЦ София през периода 2019-2021г.“: Дейността включва: 1.Поддейност:1: Осигуряване на ефективна работна среда и условия на труд, и възнагр. на служителите на ОИЦ София: Включва възнагр. на служителите на ОИЦ-София за брутни заплати и възнаграждения, начислени и изплатени по трудовите правоотношения, и за обезщетения, изплатени от осигурителя за дните на временна неработоспособност съгласно КСО на служителите в ОИЦ, както и разходите за задължителни социални и здравни осигурителни вноски за сметка на осигурителя за тези служители (съгласно чл. 27, ал. 1 от ПМС 189/28.07.2016 г.) на 4-те служители на ОИЦ, както следва: 1.Управител на ОИЦ (за периода м.01.2019-м.04.2021: 28 мес. x 2648 лв. , за периода м.05.2021-м.12.2021: 8 мес.x 3255 лв.);2. Експерт Информационно обслужване и услуги (за периода м.01.2019-м.04.2021: 28 мес. x 2186 лв. , за периода м.05.2021-м.12.2021: 8 мес.x 2883 лв.);3. Експерт Комуникация и информация услуги (за периода м.01.2019-м.04.2021: 28 мес. x 2222 лв., за периода м.05.2021-м.12.2021: 8 мес.x 2883 лв.);4. Експерт Логистика и информация (за периода м.01.2019-м.04.2021: 28 мес. x 2054 лв., за периода м.05.2021-м.12.2021: 8 мес.x 2883 лв.) Осигуряването на ефективна работна среда и условия на труд в ОИЦ-София включват и дейностите по текуща издръжка за: -осигуряване на командировъчни, съгласно Наредбата за командировките в страната на служители в ОИЦ за всички информационни събития във 22-те общини на Софийска област и свързани с участие в информационни дни, кампании и др. мероприятия организирани от МОСВ, УО и МЗ и други ОИЦ и шестмесечни карти за градския транспорт за всички служители на ОИЦ за целия период; ел. енергия, вода, отопление, СОТ, почистване, телефон, факс, интернет, абонамент за издания, куриерски и пощенски услуги и др., пряко свързани с работата на ОИЦ; осигуряване на канцеларски материали и консумативи за 4 работни места, в т.ч. хартия, тонери за принтер, тиксо, лепила, перманентни маркери, маркери и гъба за флипчарт и др.; пребрандиране на 1 врата и 2 прозореца; извършване на текущ ремонт (при необходимост) на сградата, в която се помещава ОИЦ; - закупуване на: 4 бр. лаптопи; 1 бр. мултифункционално устройство – копир и принтер А4+А3: Гилотина; 4 бр. външен хард диск за съхранение на електронните документи; фотоапарат; 2 бр. преносими тотеми и един винил за шатра, прошнурован, с информация за проекта; осигуряване на дейността на екипа за управление - Ръководител на проекта и счетоводител; начална и финална пресконференция по проекта и 2000 бр. флаери с информация за проекта, които ще осигуряват общата комуникационна среда на проекта. Поддейност 2: Разработване и/или разпространение на информационни материали: Ще бъдат изготвени печатни информационни и рекламни материали, както слeдва: - 9 дипляни (всяка с тираж по 300 броя), включващи информация за отворени процедури на подбор на проекти отворени през периода 2019-2021 г. или за успешно изпълнени проекти тип „Добри практики“. Информацията за процедурите на конкурентен подбор ще е по ОПРЧР, ОПИК, ОПРР, ОПОС, ОПНОИР, ОПТТИ, ОПДУ или ПРСР. Всяка дипляна ще обхваща само една процедура по преценка на екипа на ОИЦ-София; Хартиени торбички (2000 бр.); Папки (1 000 бр.), Тефтери (2000 бр.); Химикали (2000 бр.), Брандирани флаш памет (USB), 1000 бр.; Брандирани шапки (2000 бр.), Брандирани визитници (1000 бр.), Брандирани конферентни чанти (1000 бр.), Брандирани настолни календари (за 2 години х 500 бр.), Брандирани сгъваеми чадъри (1000 бр.); Брандирани външни батерии (1000 бр.). Материалите ще бъдат раздавани като награди на участниците в интерактивните събития, както и по време на информационните събития и срещи, които организира ОИЦ–София.“Дейността е пряко насочена, както към обществеността, така и към кандидатите и бенефициентите по програмите, финансирани от ЕСИФ. Поддейност3: Организиране, провеждане и участие в информационни събития/кампании и работа с медии: Пояснение: Продължава в Допълнителен прикачен файл с продължение на описание на дейността в раздел 11. 490 481.60 459 610.47

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).