Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

"Kron Security" Ltd. is created by people with years of experience in the security business in her team are also involved former employees of the Ministry of Interior and Ministry of Defense. The company has a well-trained and professionally trained staff with a high sense of responsibility towards its performance objectives on security of persons and objects. The management team of the company is convinced that safety and health are a major concern for employers, especially if they want to compete on the European and world market, to apply modern principles of management based on corporate social responsibility. The company operates in full accordance with the provisions of Bulgarian legislation and comply with generally accepted standards of safety and health at work.

The project aims to upgrade operations performed so far on providing safe and healthy conditions of work and plans the following measures:
1. Development, adaptation and implementation of systems for human resource development, incl. opportunities for flexible forms of employment
2.Provide safe and healthy working conditions, improve work and health status of employees

The target group of the project proposal includes 746 employees engaged in "Kron Security" Ltd., divided into two main categories: administration / management staff and security services. Much of the company's resources are aimed at protecting all workers and ensure the safety and health at work.

This project will complement activities carried out to date and will provide an opportunity to reach the maximum level of safety would help prevent accidents, reduce the cost of absenteeism from work and treatment of staff and last but not least will build on the efforts of management in the direction of providing a safe and healthy working conditions for workers and the promotion of the seriousness and importance of this kind of activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията, вкл. възможности за гъвкави форми на заетост: Предвидената дейност е насочена към оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси в “Крон Секюрити” ООД , където към момента работят 746 служители, като 519 от тях са над 54-годишна възраст, а 27 са хора с увреждания. Стратегията за развитие на предприятието е да се разширява, да увеличава пазарния си дял и асортимента от предлаганите продукти и услуги. Компанията прилага собствени методи за управление на човешките ресурси, но във връзка с планираното възходящо й развитие се предвиждат увеличаване на числеността на персонала, промени от организационен характер с цел повишаване на производителността, наличие на голям брой служители на различна възраст и трудоспособност и с различни кариерни потребности. Това крие и определени рискове и нужди при управлението на човешките ресурси: - големият брой персонал предполага чести отсъствия от работното място на част от служителите, което налага необходимостта от въвеждане на гъвкави форми на заетост и ротация на работното място - наличието на служители над 54 години изисква въвеждане на практики за удължаване на професионалния им живот - различните кариерни потребности на служителите изискват въвеждане на нови мерки за развитие на кадрите по отношение на планиране на обучения, управление на кариерата, планиране и осъществяване на мерки за учене през целия живот - увеличаването на персонала води до необходимост от въвеждане на иновативни модели за организация на труда в предприятието, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда. Всичко това обуславя необходимостта от разработването и практическото въвеждане на нова, съобразена с нуждите на работниците и служителите, Стратегията включва следните мерки и елементи: 1.Оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждане на гъвкави форми на заетост 2.Въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастници служители над 54 години 3.Въвеждане на иновативни модели за организация на труда в предприятието 4.Подобряване на мерките за развитие на кадрите по отношение на планиране на обучения, управление на кариерата, планиране и осъществяване на мерки за учене през целия живот 5. Адаптиране на познанията, уменията и квалификацията на мениджърския екип и на работната сила към променливите условия в областта на политиката по околната среда, политиката по изменение на климата, ресурсна ефективност 6.Оптимизация на вътрешната комуникация, подобряване на взаимоотношенията и координацията в работата между длъжностите и организационните звена на различни нива 7.Методи и начини за практическото приложение на заложените в Стратегията цели и мерки за управление на човешките ресурси. Основната цел на предвидената за разработване и практическо въвеждане Стартегия за управление на човешките ресурси е да създаде иновативни модели за организация на труда и усъвършенствана система за развитие на човешките ресурси, които да създадат предпоставки за успешно съвместяване на професионалния и семейния живот на работниците и служителите, удължаване на професионалния живот на лицата над 54 години, нови практики за обезпечаване на човешки ресурси и др. Освен разработването на Стратегията за управление на човешките ресурси, допълнително в рамките на настоящата дейност се предвиждат и реални мерки за практическото й осъществяване, като с приоритет ще бъдат реализирани следните две поддейности: 1. Оптимизарани работни процеси в дружеството чрез въведени гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време, ротация на работното място и др.) и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот; 2. Въведени практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години) - създадена мрежа “между поколенията” с цел плавна промяна и приемственост между поколенията работници и служители като се запазят и развият натрупаните от по- възрастните работници ценен опит и експертиза. 25 500.00 25 300.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на служителите в “Крон Секюрити” ЕООД: Предвиждат се следните поддейности: 1.Осигуряване на ЛПС и специално работно облекло - на 600 служители ще се осигурят по 1 бр. зимен комплект и по 1 бр. летен комплект СПЕЦИАЛНО РАБОТНО ОБЛЕКЛО и ЛПС-та за 618 служители , разпределени по длъжности: 1.1 АДМИНИСТРАТИВЕН И РЪКОВОДЕН ПЕРСОНАЛ - 18 служители • ЛПС - предпазни очила за работа с дисплей, антирефлексно покритие - 18 бр. Дейности, при които се използват: постоянни дейности с дисплей Рискове, които покрива: пренапрежение на зрителния анализатор, ергономия при работа 1.2. ОХРАНИТЕЛНА ДЕЙНОСТ - ЗАЕТИ В ОХРАНИТЕЛНА ДЕЙНОСТ - 600 служители • Комплект зимно специално работно облекло, включващ: - студозащитно яке от непромокаема материя- 600 бр. - студозащитен панталон от непромокаема материрия- 600 бр. - риза с дълъг ръкав от противоизпотяема, абсорбираща потта материя- 600 бр. - студозащитен термо пуловер - 140 бр. Част от комплектите ще включват и термо пуловер, предназначен само за тези служители в охранителната дейност ( 140 бр.), които приоритетно работят на открити пространства • Комплект лятно, антистатично, специално работно облекло, включващ: -антистатично яке - 600 бр. -антистатичен панталон от непромокаема материя- 600 бр. - риза с къс ръкав от противоизпотяема, абсорбираща потта материя- 600 бр. Дейности, при които се използват: дейности, свързани с механични въздействия; дейности, при неблагоприятни климатични условия (вкл.работа на открито) Рискове, които покрива: риск от измръзване на тялото/риск от прегряване на тялото; риск от пробождане, порязване, охлузване, претриване и др. механични увреждания на тялото • ЛПС - зимни обувки - цели от водоотблъскващ набук и текстил, антибактериална, непромокаема, абсорбираща подплата, композитно бомбе, неметална пластина - 600 бр. - летни обувки - половинки, дишаща подплата, абсорбираща влагата, композитно бомбе, неметална пластина/- 600 бр. - студозащитна предпазна шапка- 140 бр. - студозащитни предпазни ръкавици - 140 бр. - водозащитно наметало/ дъждобран- 140 бр. Част от ЛПС-тата са предназначен само за тези служители в охранителната дейност( 140 бр.) , които приоритетно работят на открити пространства Дейности, при които се използват: дейности, свързани с механични въздействия; дейности, при неблагоприятни климатични условия (вкл.работа на открито) Рискове, които покрива: риск от пробождане, порязване, охлузване, претриване и др. механични увреждания на крайниците; риск от измокряне на крайници; риск от удар от падащи предмети, падане и подхлъзване; риск от измокряне на тялото Изброените артикули са изработени от изключително подходяща материя (памук или памук-полиестер) за работа съобразени спрямо климатичните условия - топлоустойчива материя, задържаща естествената топлина на тялото / проветряема, абсорбираща потта материя. Намален риск от алергии поради високото съдържание на естествена материя. ЛПС-тата, както и специалните работни комплекти ще бъдат предоставени на служителите срещу протоколи. 2. Осигуряване на средства за колективна защита- закупуване на ергономични работни столове В рамките на настоящата дейност се предвижда и закупуване на 18 броя ергономични работни столове, които могат да се регулират според индивидуалните особености на работещия и така да се избегне работа при неудобна работна поза. Те са предназначени за служителите, заети в административната и ръководна дейност на компанията - така ще намалеят професионалните заболявания заради постоянно повтарящите се движения, продължителните статични пози (седяща и права работна поза), работата с информационна техника. Реализирането на настоящата дейност ще доведе до усъвършенстване и надграждане на условията на труд в “Крон Секюрити” ЕООД и ще подобри професионалния и здравния статус на работната сила чрез осъществяване на превантивен контрол на рисковете за здравето и безопасността на работното място. 209 100.00 208 340.00
Организация и управление на проекта: Дейностите по организация и управление на проекта ще се бъдат възложени за оперативно изпълнение на на външна фирма с опит в управлението на проекти с европейско финансиране, на която това ще бъде възложено по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС № 118/20.05.2014 г. Външната фирма - изпълнител ще определи конкретни свои служители, които ще бъдат пряко отговорни за изпълнението на възложените на фирмата функции по организация и управление на проекта. Дейността на външната фирма-изпълнител по организацията и управлението на проекта ще бъде координирана, ръководена и контролирана от Ръководител на проекта, която функция ще бъде изпълнявана от Кремена Райкова - експерт с доказан опит. Ръководителят на проекта ще изпълнява функцията си безвъзмездно. Ръководителят на проекта, заедно с отговорните служители на външната фирма - изпълнител ще формират Екипа за управление на проекта. Всички разходи за организация и управление ще бъдат отчитани чрез фактури, издадени от фирмата-изпълнител към бенефициента. ЕТАПИ: 1. За максимално постигане на заложените по настоящия проект цели и резултати ще бъде изградена вътрешна система за мониторинг и оценка на изпълнението. Основната цел на тази система ще бъде да осигури текущ контрол върху изпълнението на дейностите и заложените резултати. В процеса на изпълнение се предвижда провеждането на технически и финансов мониторинг на предвидените по проекта дейности, на базата на които ще бъдат изготвяни и исканията за междинни плащания. Пряката отговорност за осъществяване на контролните функции носи Ръководителят на проекта, които ще бъде подпомаган от експертите от външния изпълнител по отношение на техническия мониторинг и по отношение на финансовия мониторинг. Основен елемент в системата за мониторинг и контрол ще бъдат регулярните срещи на екипа с цел да се синхронизират действията и текущите задачи на всички негови членове, да се следи напредъка на проекта и спазването на междинните срокове за изпълнение, както и постигането на междинните резултати. 2. Екипът по проекта ще проследява напредъка на проектните дейности и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчетността по проекта. 20 000.00 19 850.00
Информиране и публичност на проекта: Предложените в настоящия проект на мерки за информиране и публичност са съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1303/2013 на Европейския паралмент и на Съвета от 17 декември 2013 за определяне на общо приложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските рaйони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и гарантират изпълнението на мерките за публичност, с оглед акцентиране върху комуникацията, прозрачността и визуализацията. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г и на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме множество необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия чрез наемане на външен изпълнител, а именно: • Публикуване на 2 прес-съобщения в медиите във връзка със стартирането на проекта и резултатите от изпълнението му; • Една информационна табела с данни на проекта за оповестяване на участието на ЕС с всички задължителни реквизити - в офиса на фирмата • Стикери – ще бъдат залепени на оборудването, предвидено за закупуване по проекта. Прессъобщенията за медиите ще бъдат изготвени в началото и в края на проекта, като целта е при старта на дейностите да се популяризират планираните активности и очакваните резултати, а при приключването – да се отбележи постигнатия напредък, ползите за работещите и за самия работодател в резултат на отпуснатото европейско финансиране. Постоянните информационни табели, които ще бъдат изработени, ще бъдат поставени на видно място пред обекти на компанията. Стикерите ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, които са предвидени да се закупят в рамките на проекта. ЕТАПИ: 1. Избор на външен доставчик на описаните дейности по визуализация и публичност; 2. Изработване и публикуване на първото прессъобщение за старта на проекта; 3. Изработване на дизайн, одобрение и изработване на стикерите за оборудването и обзавеждането и на информационните табели; 4. Поставяне (залепване) на стикерите върху оборудването и обзавеждането, закупени по настоящия проект; 5. Поставяне на видно място на информационната табела; 6. Изработване и публикуване на второто прессъобщение за постигнатите резултати при изпълнението на проекта. 1 000.00 1 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).