Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 963 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

The successful realization of the current project will be a step towards the fulfillment of several needs of Krasimira“ EOOD as well as the need to overcome deficits in the socio-economic sphere, in particular the labor market in Bulgaria. First of all, „Krasimira“ EOOD will disclose 6 new workplaces, which enlargement of human resources will improve the quality of the services offered by the organization. This will result in increased competitiveness of the company and will provide new opportunities for expansion of its activities. Second of all, „Krasimira“ EOOD will contribute to reducing youth and total unemployment in the country - for the new workplaces will be recruited unemployed people. As a result of the increased effectiveness and efficiency in business activity of the company will be ensured the sustainability of the project results with long-term preservation of at least half of the new positions. The target group of the project is unemployed persons with priority youngsters up to 29 years old - (at least 2 persons) and 1 person from the target group "unemployed persons aged over 54 years" .The main objective of the project is the disclosure of 6 new sustainable jobs for the unemployed persons at „Krasimira“ EOOD. Some of the specific goals include purchase of equipment necessary for the formation of relevant jobs, ensuring of favorable working conditions and in-house training aiming to improve the skills of newly hired employees and to motivate and encourage high quality performance of their professional duties. This will undoubtedly increase the performance of the company considering the improved quality of its services. In summary, the activities are aimed to form a relevant management team to ensure the proper project implementation, to identify and recruit new employees and to provide their full integration in the organizational life, and to equip all of the new workplaces with the instruments for their professional role.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 - Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността ще включва всички стъпки по подбора и назначаването на шест нови служителя от целевата група в „Красимира“ ЕООД , в т.ч.: 1 лице на длъжност Счетоводител с код по НКПД 2011 24116004, 1 лице на длъжност Ръководител търговски екип с код по НКПД 2011 24215030, 1 лице на длъжност Асистент, офис с код по НКПД 2011 33433011 и 3 лица на длъжност Бизнес консултант с код по НКПД 2011 24216007. Идентифицирането и подбора ще се извърши чрез подходящи публични канали за достигане до кандидати, отговарящи на изискванията и попадащи в целевата група. Такива канали ще бъдат, но няма да се ограничат до трудови борси, Агенция по заетостта и др. В настоящата дейност като продължителност за изпълнението й се включват и заложените по оперативната програма 12 месеца трудова заетост, финансово обезпечена от безвъзмездната помощ от страна на Управляващия орган. 54 520.00 52 318.85
Дейност 2 – Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността ще включва планиране и реализиране на необходимите законосъобразни действия за избор на изпълнител за доставка на оборудване, необходимо за обособяването и функционалната релевантност на всички новоразкрити работни места. „Красимира“ ЕООД е организация, развиваща своята дейност в областта на транспорта и през 2013 г. открива обект за търговия на дребно с двама назначени служители. Същевременно започва да предлага консултантски услуги в областта на счетоводството, изготвянето и управлението на европейски проекти, разработването и управлението на системи за качество, диагностични и маркетингови изследвания и др. Икономическата обстановка налага фирмата да затвори своя обект през лятото на 2014 г., което води и до съкращаване на служители, но запазва своята дейност в другите области. Към днешна дата нуждата от нови служители се увеличава с всеки изминал ден във връзка с договарянето и отварянето на новите периоди на оперативните програми и целта на този проект е да осигури капацитет на фирмата, за да се наложи на пазара и да утвърди своята дейност в следващите поне 5 години чрез назначаване на нови служители. За обособяването на пълноценни условия за професионална интеграция на специалистите, наети по проекта, в работата на „Красимира“ ЕООД е необходимо закупуване на специализирано оборудване, без което практически те няма как да изпълняват главните си функции. Оборудването, което е нужно за работните им места, е 4 бр. лаптопи, 1 бр. PC, монитор, клавиатура, мишка, 1 бр. лазерен многофункционален принтер, 4 бр. мобилни телефони, 1 бр. UPS, 3 бр. офис стола. Съоръженията представляват специализирано работно оборудване, което се използва за пълноценната работа с компютърни системи, както и такова, което се изисква за инфраструктурното обособяване на новите работни места и за осигуряването на максимално удобство на работното място. Лаптопите са необходими за да могат Бизнес консултантите да боравят с необходимия софтуер за работата им и да им е осигурена мобилност, която естеството на работата им изисква. Лаптопите, както и лазерният принтер са необходими също, за да могат консултантите да подготвят в презентационен вид проектите, над които работят. Тази техника ще е нужна и на Офис асистента, за да може да помага в работата на консултантите и да подготвя важни документи. Настолният компютър, мониторът, мишката и UPS-ът са необходими на Счетоводителя, защото той борави с всички бази данни на фирмата, обработва ги и се грижи за пълния архив. За целта му е необходима нужното ниво техника, която да се справи с тежките бази данни, и UPS устройство, което да гарантира тяхната сигурност при възникване на инцидент. В допълнение мобилните телефони са необходими при осигуряването на постоянна връзка между членовете на екипа от новоназначени лица, а също така и между тях и всеки друг релевантен за работата им колега във фирмата. Всички длъжностни операции се извършват единствено от висококвалифицирани специалисти в съответната област. Същността на работата с компютърни системи и бизнес анализи илюстрира еднозначно необходимостта от релевантно оборудване за нейното осъществяване. На база на гореизложените аргументи закупуването на 4 бр. лаптопи, 1 бр. PC, монитор, клавиатура, мишка, 1 бр. лазерен многофункционален принтер, 4 бр. мобилни телефони, 1 бр. UPS, 3 бр. офис стола е абсолютно задължително изискване за обособяване на всички работни места. Специалистите, които ще бъдат назначени на съответните длъжности в рамките на изпълнението на настоящото проектно предложение, ще работят със специализираното работно оборудване, като изпълнението на маркетингови проекти и осигуряването на безопасността при съхраняването на фирмените данни и всички прилежащи на това ангажименти ще бъде основната им трудова характеристика във фирма „Красимира“ ЕООД. Предвиденото в рамките на проекта оборудване ще бъде доставено в „Красимира“ ЕООД, географски ще бъде локализирано в гр. София. 20 470.00 20 470.00
Дейност 3 - Организация и управление на проекта: Дейността се състои в сформиране на екип, отговорен за изпълнение на проекта. Екипът ще включва Ръководител и служителите на компанията. Водеща отговорност за осъществяване на дейността ще има Ръководителят на проекта, а поради екипния характер на същността на заложените като смисъл и цели аспекти в дейността по цялостно управление на проекта, той ще бъде подпомаган от служители на компанията. Същността на дейността ще се състои в разпределението на конкретните задачи и отговорности съгласно предвидения времеви график и планираните дейности по проекта. Ще бъдат детайлно дискутирани целите, предвидените дейности, планираните резултати по проекта и съответно ще бъде определен най-добрият начин за тяхното постигане, включително водене на ясно проследима отчетност по проекта – документална и счетоводна. В рамките на дейността ще бъде установена и система за вътрешен контрол и мониторинг за успешно изпълнение на проектните дейности. Дейността включва и финално отчитане на резултатите от проекта – изготвяне на финансови отчети и технически отчети за изпълнението на проекта. При реализиране на дейността ще бъдат съблюдавани указанията на Управляващия орган, описани в Оперативното ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ. 8 250.00 8 132.32
Дейност 4 - Информиране и публичност: Дейността включва цялостно реализиране на дейностите по визуализация и публичност при стриктно спазване на реда, посочен в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).