Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 293 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

Through the HRD OP 2014-2020 and the support of the ESF, the present project aims at achieving sustainable employment, increasing the adaptability and competitiveness of employees of Sugar Impex Trading Ltd. by actively developing and improving their professional and Key skills. The project will contribute to providing a flexible and skilled workforce able to meet the challenges both in the dynamically developing market in Bulgaria and in the priorities of Europe 2020 and priority area 9 of the European Strategy for the Development of the Danube Region. By promoting the results achieved, the project proposal will encourage investment in human capital and promote the practice of lifelong learning.
Human capital is the most important for the development and competitiveness of each company. The company's plans include the ambition to implement best practices and the highest standards of customer service, which implies continuous development, training and improvement. The implementation of the project will have a positive impact on both direct and indirect beneficiaries, attracted stakeholders, employers from the restaurant and tourism sectors and beyond, the community, etc. in a local and regional aspect.
The management of the company places the following activities for the realization of this project:
- Improvement of the professional qualification of 136 persons, through training for part of a profession for a third qualification degree;
- Acquisition of key competencies of 136 employees of the applicant company;
- Raising awareness and attracting the attention of employers in the country to the positive effect of investments in the capacity of the employees;
- Organization and successful management of project activities.

The successful implementation of the planned activities relies on the financial support of the ESF through the "Employee Training" procedure under OP "Human Resources Development".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Обучение на 136 лица по Професионална квалификация, специалност "Производство и обслужване в заведение за хранене и развлечения": С настоящата дейност фирмата-кандидат цели да обучи служителите си за професионална квалификация по направление 811 "Хотелиерство и ресторантьорство" по професия "Ресторантьор", специалност "Производство и обслужване в заведение за хранене и развлечение" за част от професия в трето квалификационно ниво. Необходимостта от тази дейност произтича от изразената нужда на Ръководството и на служителите да повишат своята квалификация и е в пряка връзка с идентифицираните при анализ на дейността на компанията трудности. Ръководството на „Шугър Импекс Трейдинг ‘’ЕООД инициализира нуждата от придобиване на допълнително ниво на квалификация на служителите си, поради бързо развиващият се сектор на ресторантьорски услуги и предизвикателствата в този бранш. Лицата, наети на трудови договори са преминали вътрешно фирмени обучения, инструктажи и други, но поради факта, че заетостта и задълженията им са в интензивно променящ се сектор, те имат нужда от надграждащо ниво на знания и умения. Сектора на ресторантьорството се характеризира с трудоемката си дейност, ръчното извършване на голяма част от операциите, с тенденция към засилване на човешкото присъствие в технологията на обслужване – повече персонал в трудова заетост, непрекъснато повишаване на цената на работната сила и други, което променя и необходимостта, търсенето и предлагането на тези услуги, а от там и добре квалифицирана работна ръка, което налага и допълнителната професионална квалификация на служителите на кандидата. Обучението, което фирмата планира да проведе, включва всички 136 служителя. Учебната програма по специалността е утвърдена от НАПОО и съответства изцяло на нуждите на фирмата и нейните служители от допълнителна квалификация. След завършване на обучението по професията обучаваният трябва да: * организира и контролира спазването на правилата за здравословен и безопасен труд (ЗБУТ); * създава условия и организира изпълнението на правилата за добри производствени практики/добри хигиенни практики (ДПП/ДХП) и прилагане на системата HАССР в ресторантьорството; * комуникира както с гостите, така и с колегите от заведението за хранене и развлечения; * работи в екип с представители на останалите отдели в заведението за хранене и развлечения; * разбира ролята на ресторантьора в обслужването и да съзнава необходимостта от повишаване на квалификацията си; * познава стопанското устройство на страната, да разбира съществуващите икономически отношения, процеси и явления в сферата на туризма; * умее да води разговор на чужд език с гостите на заведението за хранене и развлечения; * използва компютър при планиране, организиране и отчитане на работата в заведението за хранене и развлечения; * демонстрира предприемачески умения; * следи развитието на туристическата индустрия, да прави предложения и организира въвеждането на новости в заведението. * познава структурата и йерархията в заведението за хранене и развлечения; * осъществява връзка със звената в заведението за хранене и развлечения; * спазва инструкциите при пожар, наводнения, терористичен акт или друго необичайно събитие в заведението за хранене и развлечения. * познава различните видове храни и напитки, продуктите и начина за тяхното приготвяне; * организира доставката и съхранението на хранителните продукти, използвани за приготвяне на кулинарни изделия; * организира и контролира технологичния процес за производство на ястия и напитки и тяхното сервиране в ресторанта; * създава условия и организира безопасна работа с технологичното оборудване в ресторантьорството и ефективното му използване; * участва в посрещането, обслужването и изпращането на гостите; * планира асортимента от ястия и напитки; * създава и въвежда нови рецепти; * разпределя работата между членовете на персонала; * познава стандарта на обслужване в зависимост от типа обект; * познава и използва правилно терминологията в туристическото обслужване при комуникация с колеги и клиенти. 153 000.00 153 000.00
Обучение на 136 лица по Ключова компетентност "Английски език": Необходимостта от извършване на дейността се обуславя от необходимостта на служителите да боравят с чужд език и по-специално "Английски език". Нуждата от подобно обучение е продиктувано и на база на спецификата на работата на служителите в областта на ресторантьорството и факта, че обектите са ситуирани в областен център за туризъм, което предполага кореспонденция и комуникация на чужд език. Лицата, наети на трудов договор във фирмата-кандидат сами са заявили желание да бъдат допълнително обучени на Английски език, поради факта, че имат се налага ежедневна комуникация с чуждестранни клиенти. Анализът на проблемите на целевата група показва, че към момента както работният, така и административният персонал в дружеството-кандидат се нуждае от целенасочено обучение, което да подготви заетите лица за работа при изпълнението, както на ежедневните си дейности, така и на определени събития и кампании, свързани с естеството на работа на фирмата и сектора, в който извършва услугите си. Успешното изпълнение на дейността ще спомогне за адаптирането на представителите на целевата група, включени в изпълнението, към предизвикателствата на бизнес и лична кореспонденция и комуникация на Английски език, свързани с услугите, които дружеството предлага, ще удължат активната трудова дейност на по-голямата част от заетите, ще увеличат производителността на труда в дружеството и реално ще допринесат за изпълнението на дългосрочните цели за развитие, както на регионално и национално ниво, така и на международно равнище. В съвременният глобализиращ се свят, работа в сферата на туризма и обслужването, без познания по чужд език е немислима. Английският език е най-често разпространен, поради глобалността на използването му, като един от интернационалните езици. Дейността е планирана да бъде възложена на изпълнител, който разполага с необходимият опит и капацитет за провеждане на обучение на заетите лица за придобиване на ключови умения по "Английски език". Конкретната обучителна програма ще бъде предложена от изпълнителя, като вземе предвид специфичните потребности на целевата група – заети лица в сектора на туристическите и ресторантьорските услуги. Продължителността на обучението ще бъде минимум 300 учебни часа, за три нива на обучение (по 100уч.ч. за едно ниво на чужд език). Лицата ще бъдат разпределени в различни групи, спрямо настоящото им ниво на знания и умения при разговор, писане и четене, което ще се установи след входящ тест, проведен от избраният кандидат. Целта е да се определят индивидуалните потребности на всеки един служител и тяхното ниво на подготовка. Съотношението между теория, консултации с квалифицирани преподаватели и решаването на практически задачи и казуси, ще бъде изцяло съобразено със заетостта на лицата, които ще се обучават на "Английски език". При завършени три нива на Английски език, обучаемите лица ще получат следните умения: - четене; - писане; - говорене; - разбиране; - делова кореспонденция; - граматика; - и други Успешно завършилите курса на обучение ще получат сертификат, удостоверяващ придобитите умения по Ключова компетентност "Английски език", съгласно предвиденото в Насоките за кандидатстване. С оглед спазването на вече утвърдени добри практики, при провеждането на обучението, изпълнителят и представителите на целевата група, включени в обучение, ще спазват принципите и организацията на обучителния процес, залегнали в Процедурата за организация на дейността и отчетността на доставчиците на обучение, които провеждат обучение за придобиване на ключови компетентности. 95 200.00 95 200.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).