Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

The project proposal envisages a complete, reconstruction and extension of Trayko Kitanchev Blvd from 3 March Street to Tsar Osvoboditel Blvd, with adjacent greenery and a bicycle lane, as an element with serving public functions, complementing the urban environment.The intervention under this project falls within the area of ​​impact under the IPWRD - an area of ​​predominantly social character, which is combined with already implemented projects, namely complete renovation and reconstruction of Z mart Street, Suren Blvd. West "2, including sq.307, sq.308, sq.309, sq.310 and sq.311 under the plan of the town of Targovishte, which were implemented under the project:Development, renovation and modernization of the urban environment in the town of Targovishte".
The implementation of the project proposal will contribute to the implementation of the IPRD for the town of Targovishte, aimed at permanently overcoming the high concentration of economic, natural and social problems in the city.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация, управление и контрол: Основната цел на тази дейност е да се постигне максимално, ефективно и прозрачно разходване на средствата, както и да се координира постигането на целите заложени в проекта. Той ще поеме отговорността за ефективно, навременно, законосъобразно и в съответствие с указанията на УО на ОПРР реализиране на планираните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта (19 месеца). След сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ, със заповед на кмета, ще бъде сформиран екип за управление на проекта. Екипът на проекта ще създаде организация за изпълнение на проектните дейности, ще изготвя , събира и съхранява цялата документация по проекта в съответствие с ДБФП, приложимата нормативна уредба и указанията за изпълнение на договорите на УО на ОПРР. Предвижда се екипът на управление на проекта да се състои от 4-ма членове: Ръководител; Счетоводител; Координатор; Експерт инвеститорски контрол; Подробна информация за индивидуалните задължения на всеки член на екипа в т.9 "Екип" от настоящия формуляр. Задълженията на членовете на екипа ще бъдат разписани детайлно в длъжностните им характеристики и в заповедта за сформиране на екипа за управление на проекта. 22 000.00 21 669.46
Подготовка на тръжни документации и избор на изпълнители по проекта: Тази дейност включва: *Актуализиране на графика за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; *Подготовка на тръжни документации; *Провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки; В рамките на проекта ще бъдат подготвени документации и проведени следните процедури за избор на външни изпълнители: 1)Открита процедура по реда на чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка за строителство; 2)Събиране на оферти с обява по реда на глава двадесет и шеста, чл.187-188 от ЗОП за възлагане на поръчка за услуга - упражняване на строителен надзор; 3)Събиране на оферти с обява по реда на глава двадесет и шеста, чл.187-188 от ЗОП за възлагане на поръчка за услуга - изпълнение на дейности за информация и комуникация; 4)Директно възлагане по чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП за възлагате на обществена поръчка за услуга - одит; 5)Пряко договаряне по чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка за услуга - упражняване на авторски надзор на обекта. 0.00 0.00
Изпълнение на строително-монтажни работи за цялостна реконструкция и разширение на бул. "Трайко Китанчев": Дейността обхваща изпълнение на строително-монтажни работи (СМР), целящи цялостна реконструкция и разширение на бул. "Трайко Китанчев". Булевард "Трайко Китанчев" е от III клас и се намира на територията на град Търговище, представлява улица зона с преобладаващ социален характер по ИПГВР. Всички СМР ще бъдат извършени съгласно изготвени и одобрени инвестиционни проекти и издаденото разрешение за строеж, и заповед по чл.154, ал.5 от ЗУТ. Съществуващото положение местоположение - бул. "Трайко Китанчев" към настоящия момент обекта е в изключително лошо експлоатационно състояния - има множество недостатъци по настилката - неравности, пукнатини, коловози, дупки и кръпки, пропадания, размествания и пукнатини по тротоарните настилки. Проектът предвижда: 1)Уширение на пътното платно; 2)Цялостна подмяна на асфалтовата настилка; 3)Разваляне на съществуващите тротоарни настилки и изграждането на нови; 4)Уширение на тротоара от страна на Военното поделение (бивша казарма); 5)Изграждане на велоалея; 6)Повдигане на дъждоприемни шахти и др. 1 282 319.85 1 477 123.66
Осъществяване на независим строителен надзор: Съгласно разпоредбите на националното законодателство, за изпълнението на строително-монтажните работи се предвижда осъществяване на строителен надзор. Строежът: "Цялостна реконструкция и разширение на бул. "Трайко Китанчев" от ул. "3 март" до бул. "Цар Освободител", с прилежаща зеленина и велоалея, като елемент с обслужващи обществени функции, допълващ градската среда", е трета категория, съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква "а" ЗУТ и чл.6, ал.1, т.2 от Наредба №1/2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, за който е необходимо осъществяване на строителен надзор от консултант, съгласно чл.168, ал. 2 ЗУТ. Консултантът ще бъде избран чрез събиране на оферти с обява по реда на глава двадесет и шеста, чл.187-188 от ЗОП за възлагане на поръчка за услуга. Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените строителни дейности, ще подписват всички нормативни изисквания съгласно чл.168 ЗУТ, ще подписват всички актове и протоколи по време на строителството, съгласно Наредба №3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи, Изпълнителят ще изготви окончателен доклад до възложителя, съгласно чл.168, ал.6 ЗУТ и ще участва в държавната приемателна комисия по въвеждане на обекта в експлоатация, съгласно чл.5, ал.1, т.2 от Наредба №2 /2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 6 770.00 3 812.40
Извършване на авторски надзор: Съгласно изискванията на чл.162, ал.2 ЗУТ, авторският надзор по всички части на проекта е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително. В изпълнение на това изискване, проектантите, изготвили инвестиционните проекти, ще осъществяват авторски надзор на посочените по-горе обекти съгласно изискванията на чл.162, ал.1, ал.2 и ал.3 ЗУТ, в съответствие с разпоредбите на ЗУТ, другите приложими нормативни актове в Република България и одобрените инвестиционни проекти и издаденото разрешение за строеж. 18 000.00 21 600.00
Въвеждане на обекта в експлоатация: Съгласно чл.177, ал.2 от ЗУТ строежите от първа до трета категория включително се въвеждат в експлоатация от Дирекция за национален строителен контрол (ДНСК) въз основа на издаване на разрешение за ползване, в случая обект "Цялостна реконструкция и разширение на бул. "Трайко Китанчев" от ул. "3 март" до бул. "Цар Освободител", с прилежаща зеленина и велоалея, като елемент с обслужващи обществени функции, допълващ градската среда.", е трета категория, съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква "а" ЗУТ и чл.6, ал.1, т.2 от Наредба №1/2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и ще бъде въведен в експлоатация от ДНСК. За да бъде въведен строежа в експлоатация е необходимо освен изготвения окончателен доклад и приложените към него документи, да бъде платена такса по Тарифа 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройство и областните управители, издадена от МРРБ, становище от РС ПБЗН, което е задължително за строежи от първа до трета категория и други изискуеми документи необходими за назначаване на Държавна приемателна комисия (ДПК) и издаване на РП. 3 500.00 800.00
Дейности за информация и комуникация: Дейностите за информация и комуникация, целят да осигурят публичност, информираност и прозрачност на полученото финансиране и разпространяването на информация относно целите и дейностите по проекта, финансиран в рамките на ОПРР. Изпълнението на тази дейност ще се осъществява от външен изпълнител и екипа за управление на проекта. Мерките за информация и комуникация ще бъдат изцяло съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и изискванията на ДБФП. В рамките на настоящият проект са планирани следните мерки за информация и публичност: * На официалния уеб - сайт на Община Търговище ще бъде поместена информация за проекта - кратко описание, цели, резултати, финансова подкрепа на ЕС; * Организиране на пресконференция в началото на проекта, на която да бъдат представени целите на проекта и планираните дейности; * Изработване на временен билборд, който ще бъде поставен по време на изпълнението на СМР на видимо място - в зоната за въздействие, в която попада обекта на интервенция. Монтажът ще бъде извършен преди официалната церемония "Първа копка"; * Изработване на 2 постоянни обяснителни табели - които ще бъдат поставени след приключване на СМР на видимо място в началото и в края на обекта; * Изработване на 1 информационен банер, който да информира за наименованието на проекта, общият бюджет, стойността на помощта на ЕС чрез съответния фонд и съфинансирането от държавния бюджет. Информационният банер ще бъде използван по време на планираните в проекта информационни събития; * Дизайн, предпечат и отпечатване на информационна брошура, съдържаща информация за целите на проекта и постигнатите резултати. Брошурата ще бъде отпечатана в тираж 200 копия; * 2 платени публикации в местни медии относно процеса на изпълнение на проекта и постигнатите резултати; * Провеждане на церемония "Първа копка" за обекта; * Провеждане на церемония "Официално откриване" за обекта; * Периодични публикации на интернет страницата на община Търговище, отбелязващи техническия и финансов напредък по проекта; * Организиране на финална пресконференция за представяне на постигнатите резултати и идентифицираните добри практики; * Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, вкл. присъствен списък или друг доказателствен материал, ще се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда. 7 699.00 6 348.00
Одит: Одитът се извършва с цел да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата по проекта и изпълнението на бюджета, както и да потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. Одитът на проекта ще бъде осъществен от регистриран одитор, член на Института на дипломираните експерт-счетоводители или от фирма за одит, които ще осъществяват текущ контрол върху разходването на средства през целия период на проекта и ще изготвят окончателен одиторски доклад, който ще бъде приложен към окончателния финансов отчет по проекта. 2 767.00 3 240.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).