Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

Phoenix Stone Works Ltd. produces articles of natural stone–limestone from Vratza region, marble, travertine, gneiss for building purposes-interior and exterior design. Our brand is well known nationwide and worldwide. The company has been founded 10 years ago with the idea to offer high quality products of natural stone. The unique products date back to the 60-ties of the last century, because the company has a long tradition in producing natural stone articles. Phoenix Stone Works Ltd. exports its production in different countries such as USA, the Caribbean Islands, the EU and the Middle East and competes with companies all over the world. Some of them have a very high financial potential and technological advantages. 
The development of the enterprise is subject to a constant synchronizing with the world producers in the industry and the management has identified a necessity of technological innovation, to respond on the demand and to reach the level of its competitors.The main barrier to the development of  the company is the lack of new, energy saving and automatized technological equipment. The management predicts to overcome this limitation with the purchase of 1 CNC BRIDGE SAW,  2 CNC ROUTERS, 1 MULTI DISCK CUTTING MACHINE, 1 FILTER PRESS, 1 VACUUM LIFTER. 
The company will achieve higher  production volume, because of the equipment which has main functions programmed for processing of the raw materials. This will reduce the production time.
The project will be implemented in the premises of the enterprise and will contribute for the significant increase of the production capacity and enhancement of the export potential. It will also improve the economic activity, the competitiveness and the future prospects of the company, and not the least the environmental protection.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване и пускане в експлоатация на Цифрово програмна мостова обрязваща машина, Цифрово програмна мостова гравираща машина - два броя, Многодискова режеща машина за многопрофилни операции, Филтрираща система за отпадни води, Вакуумен повдигач за придвижване на тежки работни елементи): Дейността се състои в закупуване и въвеждане в експлоатация на 6 нови машини: Цифрово програмна мостова обрязваща машина - 1 брой, Цифрово програмна мостова гравираща машина - 2 броя, Многодискова режеща машина за многопрофилни операции - 1 брой, Филтрираща система за отпадни води - 1 брой, Вакумен повдигач за придвижване на тежки работни елементи - 1 брой, Дейността ще протече в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1ви до 3ти месец) 2. Сключване на договор (от 3ти до 4ти месец) 3. Доставка на активите и подписване на приемопредавателен протокол (от 4ти до 11 ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемопредавателен протокол (от 4-ти до края на12ти месец) Изпълнението на тази дейност ще се осигури чрез избор на доставчици на технологичното оборудване, съгласно План за външно възлагане, разполагащи с необходимите професионални и технически качества за най-ефективно изпълнение на договора, както и да се осигури доставката на оборудването в съответствие със заложените технически характеристики, както и обезпечаване правилното функциониране на закупената техника. След монтиране на машините се предвижда провеждане на проби за правилната инсталация и работа. Персоналът, който ще работи с новото оборудване ще бъде предварително инструктиран за работа с оборудването и условията за безопасност на труда. След успешно провеждане пробите ще бъдат подписани приемо-предавателните протоколи за доставка и въвеждане в експлоатация на на оборудването. Въведените нови технологии ще допринесат за подобряване на производствените процеси тъй като представляват нова технология и чрез въвеждането им в експлоатация ще се улесни значително производствения процес като се автоматизира и ускори, като същевременно ще доведе до увеличаване на производствения капацитет на производствената база. - Цифрово програмни мостови гравиращи машини - с внедряването на тези 2 машини ще се въведат нови продукти, което е то изключително значение за запазване на пазарните позиции и завоюването на нови такива, тъй като тенденциите в интериорния и екстериорния дизайн непрекъснато се променят) - Цифрово програмна мостова обрязваща машина позволява едновременно рязане на множество плоски елементи – малки плочки, и ще повиши производителността за единица време, постига се по-висока степен на утилизация на отпадъчния продукт от основното производство на плочи и постигане на по-добри повърхности - Многодискова режеща машина за многопрофилни операции – позволява едновременно рязане на множество плоски елементи – малки плочки, и ще повиши производителността за единица време, постига се по-висока степен на утилизация на отпадъчния продукт от основното производство на плочи и постигане на по-добри повърхности. - Филтрираща система за отпадни води–постига се висока степен на утилизация на технологичната вода, по този начин се редуцира „в пъти“ изхвърлянето/извозването й. - Вакуумен повдигач за придвижване на тежки работни елементи–с внедряването в производствения процес се намалява значително времето за придвижване и позициониране на работните елементи и заготовки. Внедряването на машините спомага за опазване на околната среда, чрез повишаване на коефициента на рециклиране на технологичната вода, намаляване потреблението на електроенергия и снижаване на транспортните разходи. Доставката, монтирането и въвеждането в експлоатация на машините ще се извърши поетапно в производствената база на предприятието в с.Казичане. Мерки за информиране и публичност: При изпълнението на дейността, дружеството ще изпълнява мерките за информиране и публичност, съгласно и в съответствие с указанията дадени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020, в Насоките за кандидатстване и в указанията дадени в Ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. 451 000.00 312 374.21
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти (ще бъде изпълнена чрез закупуване и пускане в експлоатация на Цифрово програмна мостова гравираща машина - два броя): Дейността се състои в закупуване и въвеждане в експлоатация на 2 нови машини: Цифрово програмна мостова гравираща машина - 2 броя, Изпълнението на тази дейност ще се осигури чрез избор на доставчици на технологичното оборудване, съгласно План за външно възлагане, разполагащи с необходимите професионални и технически качества за най-ефективно изпълнение на договора, както и да се осигури доставката на оборудването в пълно съответствие със заложените технически характеристики, както и обезпечаване правилното функциониране на закупената техника. След монтиране на всяка една от машините се предвижда провеждане на проби за правилната инсталация и работа. Персоналът, който ще работи с новото оборудване ще бъде предварително инструктиран за работа с оборудването и условията за безопасност на труда. След успешно провеждане пробите ще бъдат подписани приемо-предавателните протоколи за доставка и въвеждане в експлоатация на на оборудването. Въведените в експлоатация нови технологии по проекта, ще допринесат за разнообразяване на асортимента от продукти чрез представяне на 3D проекти, дизайн с основни геометрични елементи, дизайн на предварително зададени параметрични модели , дизайн на основни 3D повърхности - рамки, плотове, колони, задаване/визуализация на размери. Също така новите технологии дават възможности и за нови повърхности на плочите, като на практика се въвеждат в производство нови продукти - 3D масиви и плоскости и 3D масиви и гравирани плоскости, които от своя страна могат да се предлагат в различни варианти. Дейността ще протече в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1ви до 3ти месец) 2. Сключване на договор (от 3ти до 4ти месец) 3. Доставка на активите и подписване на приемопредавателен протокол (от 4ти до 11 ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемопредавателен протокол (от 4-ти до края на 12ти месец) Доставката, монтирането и въвеждането в експлоатация на машините ще се извърши поетапно в производствената база на предприятието в с.Казичане. Мерки за информиране и публичност: При изпълнението на дейността, дружеството ще изпълнява мерките за информиране и публичност, съгласно и в съответствие с указанията дадени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020, в Насоките за кандидатстване и в указанията дадени в Ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. 0.00 52 461.50
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти (ще бъде изпълнена чрез закупуване и пускане в експлоатация на Цифрово програмна мостова обрязваща машина и Многодискова режеща машина за многопрофилни операции.): Дейността се състои в закупуване и въвеждане в експлоатация на 2 нови машини: Цифрово програмна мостова обрязваща машина - 1 брой, Многодискова режеща машина за многопрофилни операции - 1 брой, Изпълнението на тази дейност ще се осигури чрез избор на доставчици на технологичното оборудване, съгласно План за външно възлагане, разполагащи с необходимите професионални и технически качества за най-ефективно изпълнение на договора, както и да се осигури доставката на оборудването в пълно съответствие със заложените технически характеристики, както и обезпечаване правилното функциониране на закупената техника. След монтиране на всяка една от машините се предвижда провеждане на проби за правилната инсталация и работа. Персоналът, който ще работи с новото оборудване ще бъде предварително инструктиран за работа с оборудването и условията за безопасност на труда. След успешно провеждане пробите ще бъдат подписани приемо-предавателните протоколи за доставка и въвеждане в експлоатация на на оборудването. Въведените в експлоатация нови технологии по проекта позволяват изготвянето на продукти с подобрени и разнообразни повърхности. В резултат ще има значително подобрение на продуктовите характеристики и по-добро позициониране на пазара. Дейността ще протече в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1ви до 3ти месец) 2. Сключване на договор (от 3ти до 4ти месец) 3. Доставка на активите и подписване на приемопредавателен протокол (от 4ти до 11 ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемопредавателен протокол (от 4-ти до края на 12ти месец) Доставката, монтирането и въвеждането в експлоатация на машините ще се извърши поетапно в производствената база на предприятието в с.Казичане. Мерки за информиране и публичност: При изпълнението на дейността, дружеството ще изпълнява мерките за информиране и публичност, съгласно и в съответствие с указанията дадени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020, в Насоките за кандидатстване и в указанията дадени в Ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. 0.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване и пускане в експлоатация на Цифрово програмна мостова обрязваща машина, Цифрово програмна мостова гравираща машина - два броя, Многодискова режеща машина за многопрофилни операции, Филтрираща система за отпадни води, Вакуумен повдигач): Дейността се състои в закупуване и въвеждане в експлоатация на 6 нови машини: Цифрово програмна мостова обрязваща машина - 1 брой, Цифрово програмна мостова гравираща машина - 2 броя, Многодискова режеща машина за многопрофилни операции - 1 брой, Филтрираща система за отпадни води - 1 брой, Вакумен повдигач за придвижване на тежки работни елементи - 1 брой, Изпълнението на тази дейност ще се осигури чрез избор на доставчици на технологичното оборудване, съгласно План за външно възлагане, разполагащи с необходимите професионални и технически качества за най-ефективно изпълнение на договора, както и да се осигури доставката на оборудването в пълно съответствие със заложените технически характеристики, както и обезпечаване правилното функциониране на закупената техника. След монтиране на всяка една от машините се предвижда провеждане на проби за правилната инсталация и работа. Персоналът, който ще работи с новото оборудване ще бъде предварително инструктиран за работа с оборудването и условията за безопасност на труда. След успешно провеждане пробите ще бъдат подписани приемо-предавателните протоколи за доставка и въвеждане в експлоатация на на оборудването. Въведените в експлоатация нови технологии по проекта позволяват изготвянето на 3D проекти, дизайн с основни геометрични елементи, дизайн на предварително зададени параметрични модели , дизайн на основни 3D повърхности - рамки, плотове, колони, задаване/визуализация на размери. Резултатът от това е значително по-пълно оползотворяване използване на скалните блокове и значително по-малко остатъчна скална маса. Новите технологии имат повишени коефициенти на рециклиране, а също така ще доведат до снижаване на транспортните рзаходи, което оказва и пряко положително въздействие върху подобряване на ресурсната ефективност и ефикаснасност в проиводствения процес а също така и върху околната среда. Дейността ще протече в следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1ви до 3ти месец) 2. Сключване на договор (от 3ти до 4ти месец) 3. Доставка на активите и подписване на приемопредавателен протокол (от 4ти до 11 ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемопредавателен протокол (от4- ти до края на 12-ти месец) Доставката, монтирането и въвеждането в експлоатация на машините ще се извърши поетапно в производствената база на предприятието в с.Казичане. Мерки за информиране и публичност: При изпълнението на дейността, дружеството ще изпълнява мерките за информиране и публичност, съгласно и в съответствие с указанията дадени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020, в Насоките за кандидатстване и в указанията дадени в Ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. 0.00 85 958.72

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).