Управление на проекта: Управлението на проекта включва формиране на екип, състоящ се от ръководител на проекта, технически експерт и финансов експерт, в съответствие с всички изисквания на програмата. Екипът за управление на проекта ще подходи към планирането и управлението на проекта като единен и непрекъснат процес, чрез който да се постигне адекватно на нуждите и съобразено с изискванията на Програмата управление. Целта на управлението на проекта ще бъде да се създадат условия за успешното осъществяване на дейностите и постигане на резултатите, заложени в проектното предложение. Дейността предвижда: - Изготвяне на план за мониторинг; - Техническа и финансова отчетност по проекта; - Управление на комуникацията в проекта; - Прозрачно изпълнение; - Организация на отчитането на проектните дейности, - Провеждане на регулярни срещи на екипа за управление. Екипът ще отговаря за цялостната координация, управление и контрол на изпълнението на проекта, финансовото управление и контрола на бюджета, подготовката на необходимата документация и др. За изпълнението на настоящият проект, кандидатът предвижда изграждането на ясни комуникационни канали, което ще създаде условия за качествено управление на дейностите, навременно идентифициране на евентуални рискове и преодоляването им. За да постигне очакваните резултати по време на изпълнението, кандидатът ще следва стриктно заложените цели, спецификата и графика на дейностите. |
8 782.80
|
0.00
|
Изготвяне на работен проект за рехабилитация и модернизация на системите за външно изкуствено осветление: Изготвяне на работен проект за рехабилитация и модернизация на системите за външно изкуствено осветление в селата Павелско, Хвойна, Забърдо, Богутево, Зорница, Лилеково, Малево, Острица, Орехово, Проглед, Студенец и обособена зона от к.к. Пампорово, на територията на община Чепеларе |
23 820.00
|
0.00
|
Дейности по рехабилитация и модернизация на системите за външно изкуствено осветление: Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител с предмет "Избор на изпълнител за извършване на дейности по рехабилитация и модернизация на системите за външно изкуствено осветление в селата Павелско, Хвойна, Забърдо, Богутево, Зорница, Лилеково, Малево, Острица, Орехово, Проглед, Студенец и обособена зона от к.к. Пампорово (път към хотел Елина, път към хотел Финландия и път към ски писта), на територията на община Чепеларе". Редът и условията, при които ще се избере изпълнител на обществената поръчка, ще бъдат съобразени със Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагането на Закона за обществените поръчки (ППЗОП). Настоящата процедура ще се проведе на основание чл. 18, ал. 1. т. 1 от ЗОП. Стойността на поръчката е определена след извършено обследване за енергийна ефективност на системите за външно изкуствено осветление, което е съгласувано с Агенцията за устойчиво енергийно развитие и е получило становище за съответствие. Процедурата за възлагане на обществената поръчка е основана на принципите на публичност и прозрачност, на свободна конкуренция, на пропорционалност и на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, като дава възможности за участие на всички участници, отговарящи на изискванията на възложителя. След изпълнението на тази дейност ще бъде избрана фирма-изпълнител и ще бъде подписан договор с нея. Предвиден е максимален срок в рамките на 5 месеца. След това ще стартират СМР: подмяна на осветителите в системите за външно изкуствено осветление с нови и добавяне на допълнителни ефективни LED осветители, подмяна и добавяне на нови стълбове за улично осветление на определени места, замяна на старите електрически захранващи табла (касети) с нови, които осигуряват централизирано автоматизирано управление и мониторинг на потреблението от системите за външно изкуствено осветление. Ще бъдат изградени 2 бр. централизирани хибридни фотоволтаични станции, които да осъществяват електрозахранването на улични осветители, в селата Павелско и Орехово. |
476 376.00
|
0.00
|
Извършване на строителен надзор: Дейността включва извършване на строителен надзор по смисъла на Закона за устройство на територията и нормативните актове по неговото приложение. Дейността е в пряка връзка с изпълнението на строителните работи в рамките на Дейност 3 от проекта.Дейността има за цел: - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Засилен контрол върху прилагането на безопасни и здравословни условия на труд. Съгласно Закона за устройство на територията е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Тази дейност се състои в: - Изготвяне на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителните линии; - Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; - Изготвяне заповедна книга за строежа; - Съставяне на актове и протоколи; - Следене за качеството на вложените материали; - Следене за качеството и количеството на извършените СМР; Дейността е от изключително важно значение за постигане на резултатите на проекта, тъй като гарантира качествено изпълнение на строителните дейности и запазване интересите на Община Чепеларе. |
18 156.00
|
0.00
|
Упражняване на авторски надзор: В рамките на дейността ще се извършат услуги, свързани с упражняване на авторски надзор по време на дейностите по рехабилитация и модернизация на системите за външно изкуствено осветление в селата Павелско, Хвойна, Забърдо, Богутево, Зорница, Лилеково, Малево, Острица, Орехово, Проглед, Студенец и обособена зона от к.к. Пампорово, на територията на община Чепеларе. Целта на дейността е осигуряване на ефективен и качествен авторски надзор, съгласно изискванията на ЗУТ, с оглед успешното изпълнение на строително-монтажните работи на обектите на интервенция. Упражняването на авторски надзор на проекта гарантира точното изпълнение на проекта, съблюдаване на устройствените, технологични и строителни правила и норми, както и подготовка на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Авторският надзор е задължителна част от процеса на реализация на проекта. Авторският надзор представлява проследяване на целия процес на реализация, на качеството на изпълнение, координация между различните професионалисти, изпълнители, доставчици, технически лица и работници, следене за спазване на договорените срокове и бюджети. |
4 800.00
|
0.00
|
Дейности по информираност и публичност : Дейностите по информираност и публичност ще бъдат осъществени при спазване на изискванията за информация и публичност по Механизма за възстановяване и устойчивост. Целевите групи, към които ще бъдат насочени, са жителите, гостите и туристите на територията на община Чепеларе, НПО, предприятия, публични институции и др. При всички предвидени мерки за информация, комуникация и публичност ще бъде изрично указан произходът на финансиране чрез поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с посочените технически характеристики с упоменаването "финансирано от Европейския съюз - NextGenerationEU". Във всички документи, свързани с изпълнението на проекта, ще се посочва финансовата подкрепа от ЕС. Предвидени са следните дейности за информация и публичност:
1. Разработване на секция за проекта на уеб страницата на Община Чепеларе www.chepelare.org. Тя ще съдържа информация за проекта, напредъка на дейностите, постигнатите резултати, източникът на финансиране и др. Информацията ще бъде на български език, придружена със снимков материал.
2. Изработване и поставяне на плакат с информация за проекта - минимален размер А3, в който се подчертава финансовата подкрепа от ЕС. Ще бъде поставен на видно място на входа на Общинска администрация Чепеларе.
3. Изработване и поставяне на на билборд – 1 бр., който ще бъде монтиран в гр. Чепеларе, в близост до сградата на Община Чепеларе.
4. Изработване и поставяне на постоянна обяснителна табела /плака/, заменяща билборда след приключване на проекта – 1 бр. Табела ще съдържа същите основни елементи като билборда и ще бъде монтирана в гр. Чепеларе, в близост до сградата на Община Чепеларе, в срок до една седмица след отстраняване на билборда.
5. Организиране и провеждане на Информационни публични събития – 2 броя: начална и крайна конференция.Началната конференция ще бъде проведена след стратиране на проекта, крайната – след приключване на дейностите по СМР. Ще бъдат поканени представители на местни и регионални медии; жители, гости и туристи на община Чепеларе; кметове и кметски наместници, представители на НПО, бизнес и др.
6. Периодично ще се публикува информация за проекта, донорите, целите, постигнатите резултати, напредъка на дейностите в официалната страница на Община Чепеларе и във фейсбук-страницата на общината.
Предвидените мерки имат за цел да достигнат до възможно най-широката аудитория, включително до всички заинтересовани страни. |
1 800.00
|
0.00
|
Изготвяне на доклад за оценка на резултатите от изпълнените мерки за енергийна ефективност: С реализацията на настоящия проект Община Чепеларе цели да постигне не по-малко от 30 % спестявания на първична енергия в системите за външно изкуствено осветление, обект на инвестицията. За целта към окончателния отчет по проекта ще представи доклад от сертифициран енергиен одитор (лице от регистъра по чл. 44, ал. 1 от Закона за енергийна ефективност) за оценка на резултатите от изпълнени мерки за енергийна ефективност, изготвен по образец. |
6 000.00
|
0.00
|