Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 227 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

The project proposal envisages the appointment of two persons to the position of "Social Activities Associate" in order to fulfill the powers of the Balchik Municipality under the Social Services Act in the part related to the referral by the municipality for the use of social services, as well as in order to fulfill the obligations of the municipality of Balchik under the Disabled Persons Act and the Personal Assistance Act. According to the project, training will be organized for the personnel necessary to fulfill the duties and responsibilities of the municipality of Balchik under the ZLP/ZHU, as well as under the ZSU in the part related to the referral by the municipality for the use of social services. They will include a total of 6 people: the two newly hired persons, the manager of "Home Social Patronage" of Balchik Municipality, the head of the "Social and Humanitarian Activities" Department in Balchik Municipality, one social worker in " Home Social Patronage " and 1 employee of the provider of social and integrated health and social services on the territory of Balchik Municipality - "Sonic Start". The selection of the target group for the project was made in relation to the identified needs and problems. The implementation also includes preparation of "Analysis of the needs of social services", preparation of "Program for the development of the quality of social services in Balchik Municipality", information campaign.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Обезпечаване правомощията на Община Балчик по ЗСУ, в частта за насочване за ползване на социални услуги, по ЗХУ и ЗЛП: Предвижда се да бъдат обособени 2/две/ нови работни места на новоназначени служители на длъжност "Сътрудник социални дейности", които ще бъдат пряко ангажирани с насочването за ползване на социални услуги по ЗСУ, и със задължения по Закона за хората с увреждания /ЗХУ/ и Закона за личната помощ /ЗЛП/. Предвижда се да бъдат оборудвани 2/две/ работни места - едно в съществуващ фронт-офис на Общината и второ в сградата на "Домашен социален патронаж“. Това се налага поради спецификата на разположението на града (разделен на 2 части), като в горната част на града живеят 70 % от жителите на Балчик, а в долната се намира сградата на общинска администрация и други административни сгради,предоставящи услуги на гражданите. За двете работни места ще бъде закупено оборудване и обзавеждане, което ще включва 2 броя компютърни конфигурации, 2 броя мултифункционални устройства, един лаптоп, 1 бр. бюро с помощна маса, 2 бр. офис стол, 2 броя посетителски стол и 1 бр. шкаф за съхранение на документи. Създаването на двете работни места и тяхното оборудване и обзавеждане ще даде възможност с кандидат-потребителите на услугата да се провеждат разговори и консултации за насочване към определен тип социална услуга, попълване и разпечатване на необходимите документи –заявления, оценки на потребностите и други. Всички документи ще се оформят съгласно изискванията в ЗСУ в частта, свързана с насочването за ползване на социални услуги, съгласно ЗХУ и ЗЛП. На интернет страницата на Община Балчик ще се помества информация за предоставяните социални услуги и документите към тях. В оборудваните фронт-офиси ще се съхраняват личните досиета на всички граждани заявили желание да ползват социална услуга, както и всякаква друга документация, касаеща дейностите по проекта. 66 955.99 39 765.26
Дейност 1 – продължение на Обезпечаване правомощията на Община Балчик по ЗСУ, в частта за насочване за ползване на социални услуги, по ЗХУ и ЗЛП: Под-дейност: Наемане на персонал. Ще бъде извършен подбор за наемане на 2 лица на длъжност „Сътрудник социални дейности", които ще бъдат пряко ангажирани с насочването на кандидат-потребителите за социални услуги съгласно ЗСУ и със задължения на общината по ЗХУ и ЗЛП. Под-дейност: Обучение.По проекта ще бъде организирано 1 брой обучение на персонала (общо 6 души), на теми свързани със задълженията и отговорностите на община Балчик по ЗЛП, ЗХУ, и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общината за ползване на социални услуги. Под-дейност: Обезпечаване на механизма по сътрудничество и наблюдение на социалните услуги чрез съвети по въпросите на социалните услуги. Съветите по въпросите на социалните услуги и техните функции са определени в чл. 27, ал.1 от ЗСУ. Тази дейност се изпълнява доброволно от съветите и частните доставчици на социални услуги и ЮЛНЦ не получават финансиране за нея. Неговите членове и екипът на проекта ще организират съвместни срещи, на които ще бъдат обсъдени теми във връзка с изготвянето на Анализ от потребностите от социални услуги в община Балчик и Програма за развитие на качеството на социалните услуги в общината. Под-дейност:Изготвяне на анализи и проучвания в сферата на социалните услуги. Изпълнението включва изготвяне на Анализ на потребностите от социални услуги в община Балчик, съгласно чл. 37, ал. 1 и чл. 39. ал. 1от Наредбата за планирането на социалните услуги. Под-дейност: Подкрепа на община Балчик за планиране и анализиране на предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги, включително за разработване на програми за развитие на качеството на социалните услуги. Ще бъде направен Анализ на качеството и ефективността на социалните услуги, които се предоставят на територията на общината, който ще включва препоръки относно стандартите за качеството на социалните услуги. Ще бъде изработена Програма за развитие на качеството на социалните услуги в община Балчик, която ще бъде основана на принципите на приемственост; последователност; съгласуваност; партньорство с държавните институции, както и информираност на гражданите на Община Балчик за провежданата социална политика. Под-дейност: Провеждане на разяснително-информационни кампании за предоставянето на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги, както и информираност на обществото на местно ниво относно възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания. За изпълнението на дейността ще бъдат изработени рекламни материали- 50 информационни плаката (А3, цветни) и 2 000 информационни брошури (формат А4 двустранна, цветна). 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).